Visu laiku Arnis teica, ka reduktors vainīgs, jo gar to tecēja! Tagad ir cits reduktors, kur vairs netek, bet zūd vienalga. Tad sāka zust gandrīz litrs nedēļā, līdz brīdim kad pazuda jau litrs 2 dienās. Paceļot augšā uz pacēlāja neko redzēt nevarēja, arī pierūcinot nekur nevarēja redzēt noplūdi. Beigās ar pumpi iepumpējām antifrīza bačokā spiedienu un tad arī pavērās vājā vieta, radiators bija atnācis vaļā pa šuvi visā garumā un pie lielākas slodzes pūta visu ārā. Radiators ar tika nomainīts, bet pus litrs mēnesī tāpat kaut kur pazūd, bet ir gadījies, ka 2 mēnešus nekas nezūd un tad pēkšni atkal SID iebļaujas, ka līmenis par zemu. Visas šļaukas un trubas pārbaudītas , it kā vizuāli nekur netek, arī uz asfalta peļķes stāvvietā nekur nav. Sāku jau domāt, ka Galvas blīve jāmaina vai pečkas radiators jāčeko!Lai gan dažreiz var just vieglu izgarojošu Atifrīza smaržu zem kapota, kad tā kārtīgi pabraukts un ir bijis, ka ierauj arī salonā Antifrīza izgarojumus, tā it kā pilētu tas antifrīzs uz karstu izpūtēju un momentāli izgarotu!
Īsumā sakot tā ir mīkla, kas man jāatrisina.
9-5 3.0t raustās
Re: 9-5 3.0t raustās
Diemžēl, ja tā ir drosele - manam autiņam tā ir retums. 3.0t V6 98-99.g.elmo wrote:Visu laiku Arnis teica, ka reduktors vainīgs, jo gar to tecēja! Tagad ir cits reduktors, kur vairs netek, bet zūd vienalga. Tad sāka zust gandrīz litrs nedēļā, līdz brīdim kad pazuda jau litrs 2 dienās. Paceļot augšā uz pacēlāja neko redzēt nevarēja, arī pierūcinot nekur nevarēja redzēt noplūdi. Beigās ar pumpi iepumpējām antifrīza bačokā spiedienu un tad arī pavērās vājā vieta, radiators bija atnācis vaļā pa šuvi visā garumā un pie lielākas slodzes pūta visu ārā. Radiators ar tika nomainīts, bet pus litrs mēnesī tāpat kaut kur pazūd, bet ir gadījies, ka 2 mēnešus nekas nezūd un tad pēkšni atkal SID iebļaujas, ka līmenis par zemu. Visas šļaukas un trubas pārbaudītas , it kā vizuāli nekur netek, arī uz asfalta peļķes stāvvietā nekur nav. Sāku jau domāt, ka Galvas blīve jāmaina vai pečkas radiators jāčeko!Lai gan dažreiz var just vieglu izgarojošu Atifrīza smaržu zem kapota, kad tā kārtīgi pabraukts un ir bijis, ka ierauj arī salonā Antifrīza izgarojumus, tā it kā pilētu tas antifrīzs uz karstu izpūtēju un momentāli izgarotu!
Īsumā sakot tā ir mīkla, kas man jāatrisina.
Re: 9-5 3.0t raustās
biju aizdzinis uz servissu tie pateica lai sākumā nomainu sveces tad arī vakar ieliku jaunas ngk sveces, bet izmaiņas nekādas varu teikt ka pat palika sliktāk. tad šorīt eju uz mašīnu un sākās jau tas ka neiet centrālā, nu nekas atslēdzu ar atslēgu, meiģīnu pielaist bet nekā neiet izrādas aklumātors pa nakti izēst tukš.mar4a wrote:Raustās visu laiku!? Ja visu laiku - tad visticamāk tā ir kasete vai pat abas! Nezinu kāpēc neesmu šeit pamanījis padomu par kasetēm. Man tāds vismaz strādā. Katru otro eļļas maiņu liec jaunas NGK sveces un kasetes kalpos krietni ilgāk.grenevics wrote:kas varētu būt pa vaini citreiz neiet visi cilindri un raustās bet citreiz aiziet visi. Ja viss iet tad noslāpē un var gadīties ka atkal neiet visi. varētu būt vainīgas sveces?
Man arī nedaudz raustās. tāds pats autiņš. Bet ne visu laiku. Paraustās paraustās un vairs neraustās. E&S auto paziņoja ka ar spolēm viss ir ok, visticamāk kas varētu būt ir drosele. Tad kad caur droseli sāka spiest ārā tosolu (dzesēšanas šķidrumu), nomainīju droseli. Saabam kā jau īstam sporta auto drosele ir jādzesē/jāsilda (nezinu kurš būtu pareizāks termins). Tosols tagad ir tur kur tam vajag. Autiņš tagad verās vaļā tā kā nekad. Tomēr pamanīju ka nedaudz apgriezieni reizēm papeld tik pat nepatīkami kā agrāk. Kas to lai saprot kas ar to autiņu notiek. Slēdzu klāt BOSCH, AUTOCOM, LAUNCH, AUTEL - tika slēgts klāt arī pats TECH aparāts - neviens neko nerāda. Pēc būtības pēdējais aparāts rāda nolasītās references + tās normas kādām ir jābūt, bet nekā - viss tīrs. Tech slēdza klāt E&S.
Moš kāds pie reizes var palīdzēt arī man? Arnij!????
Re: 9-5 3.0t raustās
Nav jau tik traki,var dabut to droseli,espat varu pateikt kur ir. Un otra lieta ja nav galigi nospragusi tad Arteh ari kautko ar vinam dara