Vasaras apavi

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Vasaras apavi

Post by elmo »

Arnijs wrote:
uculs wrote:
Nu visu vienādi gribēt, protams, ka nevar. Toties - kā Toyo tur līkumos!
Lawyeram jau tur nav ko turēt. Dīzels tā pat neiet, bet karburatornieks visu laiku stāv garāžā, jo ta nelec, ta metinās, ta skrūvējās ta atkal nelec. :mrgreen:
Turklāt ja tā padomā, spirtozauru ar štata bremzēm arī neapturēsi, pat ar Toyo riepām. Es gandrīz biksēs rūsu ierāvu, kad testdraiva laikā vajadzēja to nezvēru apstādināt pirms gājēju pārejas, kuru sadomāja šķērsot nesteidzīgs babulis! :twisted:
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Vasaras apavi

Post by uculs »

Es vēl nezinu kā uzvedas tie ķīnieši, kad jāsāk stūre grozīt un strauji bremzēt, būs jāpamēģina. Ķīnieši vēl pat lietu nav redzējuši, tāpēc es par konkrēto riepu labumu neņemos pašlaik spriest, taču tas namaina manu viedokli kopumā par energy vs lētajām riepām. Tas ka Michelin energy, kas man kādreiz bija, ir pilnīgi mēsli, ja jādara kas ekstremālāks kā apstāšanās pie lusksofora, tas ir toč. Ja mani atmiņa neviļ, tad arī slapjā laikā nekas pārāk labs tur nebija, bet nu varbūt kļūdos. Pieļauju ka lawyer pieminētie Good year, nav ne kripatu labāki. Un es pat tās energy nesalīdzināju ar ko advancētu, bet to pašu Michelin primacy, bez Sport, kas man nāca tūlīt pēc tām. Es jau nesaku, ka ar tādām nevar braukt, bet man ar tādām braukt nepatīk. Izmēģinājis esmu un viedoklis pašlaik ir tāds. Gan jau pēc kāda laika izmēģināšu vēlreiz, ja nenožmiegšos dēļ viņu cenas. Toyo lielākais mīnus ir to ātrā dilšana. Un, kas pie mums nav būtiski, ļoti lielais skaļums, kas sākas pēc 140km/h. Ar to troksni ilgstoši pārvietoties nevarētu, ja lietotu vietās, kur regulāri var braukt arī atrāk. Bet kā jau Arnis pieminēja, kā tās tur mašīnu uz ceļa, prieks baudīt braukšanu, un pat nevajag pārkāpt atļauto ātrumu, tik pareizo ceļu piemeklēt.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Vasaras apavi

Post by elmo »

No savas pieredzes ar nomas auto, varu teikt, ka Krētā gandrīz visi nomas auto bija aprīkoti ar cietajām un taupīgajām riepām. Pa sausu laiku varēja vēl braukt, bet kad uznāca lietus, skats bija drausmīgs. Ik pēc pāris kilometriem bija pa nošķiltam nomas mazauto!
Sākumā rēcu, skat kādi idioti, braukt nemāk, līdz brīdim, kad bij jābremzē un jābrauc pa stāvu, izliektu kritumu uz leju. Siltā un lietainā vasaras dienā mašīna uzvedās kā uz melnā ledus, pilnīgi nekontrolējama!Nemaz nerunājot par uzkārpīšanos atpakaļ stāvajā uzkalnā!Bija jāgaida, kamēr asfalts nožūs un tikai tad varēja braukt pret kalnu!
Kopš tās reizes sev nosolījos - nekādas cietās un taupīgās riepas, nekad un ne mūžam! :hand: Tad jau lētais un skaļais ķīnietis ir daudz labāks, jo vismaz kaut cik turās uz ceļa. Protams tā riepu dūkšana arī pamatīgi tracina!

Nelielai atkāpei varu teikt, ka Singapūriešu (Firenza ST08) ir baigi ok par to cenu, par kuru viņas tirgo. Ja ņem vērā, ka tāda paša izmēra kruto brendu taupīgās riepas maksā 1,5 reizes dārgāk, bet ceļu tur 3x sliktāk, tad esmu ieguvis diezgan labu rezultātu, jo maz ticams, ka taupīgās riepas man degvielā ietaupīs kaut nelielu daļu no tās summas, ko esmu ietaupījis pie sākotnējās riepu iegādes.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Vasaras apavi

Post by uculs »

elmo wrote:... maz ticams, ka taupīgās riepas man degvielā ietaupīs kaut nelielu daļu no tās summas, ko esmu ietaupījis pie sākotnējās riepu iegādes.
Tieši manas domas.
Tas gan nenozīmē, ka uzreiz jaķer lētākās, bet arī no lātā gala var atrast, ja ne lieliskas, tad vismaz ne sliktākas par energy tipa riepām jau nu noteikti. Un pašreizējiem ķīniešiem skaļums nav novērots. Pēc kāda laika gan manas domas par konkrēti goodride kaut kādu tur modeli var arī kardināli mainīties :D
Nedaudz smiekliņam
Iebraucu nomainīt riepas. Piebrauc Audi Coupe ienes divas lietotas GoodYear F1 un saka, ka vajag vēl divas piemeklēt līdzīgas. Šo nosūta uz vajadzīgo plauktu, lai pats rok. Pēc brīža skatos, atnesas ar divām Nankang. Pēc raksta jau līdzīgas, interesanti kā turas uz ceļa.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Vasaras apavi

Post by lawyer »

Es ar Good Year Efficient Grip izbraucu Norvēģiju, Somiju, Zviedriju - kalnu serpentīnos turējās ļoti labi (100-140 km/h) un rezerve bija vēl liela - tā ka domāju, ka tās ir savas cenas (60 LVL uz 205/55 16") vērtas 8)

Godīgi sakot, kaut kādus Nang-Kang vai WestLake nemaz negribas mēģināt :?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re: Vasaras apavi

Post by lawyer »

Kāda saabistiem ir pieredze ar reifendirekt? Atradu tur ļoti interesantu variantu - Toyo NanoEnergy 2 185/65R15 zem LVL 50.00 gabalā :)

Vienīgi man psiholoģiski negribas maksāt priekšapmaksā gandrīz LVL 200 :geek:

Kā noprotu, riepas tiek sūtītas no Vācijas un to atsūtīšana aizņems kādu laiciņu - cik ātri šamējie piegādā? :roll:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever :wink:
User avatar
jastr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2851
Joined: Tue Jan 15, 2008 1:07 am
Location: LV

Re: Vasaras apavi

Post by jastr »

kaut kad seeeen atpakaļ ņēmu tur ziemas riepas. manuprāt pat nebija pārāk ilgi jāgaida (nedēļa apm, bija tracking numbers). Šķiet, ka man toreiz dpd te pa rīgu vairāk nočakarējās, aizbraucu pie viņiem pats pakaļ beigās :D
User avatar
griffin
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Tue May 01, 2012 8:04 pm
Location: EVRA

Re: Vasaras apavi

Post by griffin »

aizvakar nomainiju MS 205 50 17 uz Eagle F1 235 45 17... un pilnīgi atšķiras sajūtas uz ceļa.. ar šīm riepām liekas ka braucu ar RRoyce, vai peldu kā kuģis.. uzrāviens aiziet, lai iekustinātu riepas un tagad, lai sasniegtu iepriekšējos paātrinājumus daudz spēcīgāk jāspiež gāze.. stulbi.. vai arī tās ir tikai iedomas? kā dabūt atpakaļ vieglumu sturēšanā un uzrāvienā ?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Vasaras apavi

Post by elmo »

lawyer wrote:Kāda saabistiem ir pieredze ar reifendirekt? Atradu tur ļoti interesantu variantu - Toyo NanoEnergy 2 185/65R15 zem LVL 50.00 gabalā :)

Vienīgi man psiholoģiski negribas maksāt priekšapmaksā gandrīz LVL 200 :geek:

Kā noprotu, riepas tiek sūtītas no Vācijas un to atsūtīšana aizņems kādu laiciņu - cik ātri šamējie piegādā? :roll:
Pieredze laba, atnāca pēc nedēļas, atveda DPD uz darbu! :wink:
Tagad ir uzradies arī reifendirekt.lv, ar ko atšķiras no DE nav ne jausmas.
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re: Vasaras apavi

Post by uculs »

Ar reifendirekt nekādu problēmu, piegāde ap nedēļu ar DPD un vietu, kur vēlies. Esmu pircis kāds trīs reizes. Tikai es tādas Nanoenergy neatradu pie ražotāja, varbūt slikti meklēju.

Par to, ka ar F1 riepām ir smagāk uzsākt ir normāli, jo tām ir lielāka rites pretestība dēļ labākas saķeres. Apskaties arī cik tur iekšā spiediens, nedomāju, ka ar 2.3, ko arī manās Toyo gribēja atstāt tur pietiek, lai normāli kustētos.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Vasaras apavi

Post by elmo »

griffin wrote:aizvakar nomainiju MS 205 50 17 uz Eagle F1 235 45 17... un pilnīgi atšķiras sajūtas uz ceļa.. ar šīm riepām liekas ka braucu ar RRoyce, vai peldu kā kuģis.. uzrāviens aiziet, lai iekustinātu riepas un tagad, lai sasniegtu iepriekšējos paātrinājumus daudz spēcīgāk jāspiež gāze.. stulbi.. vai arī tās ir tikai iedomas? kā dabūt atpakaļ vieglumu sturēšanā un uzrāvienā ?
Gribi vieglumu, liec riepas, kuru platums ir 215-225. :wink:
Kā arī skaties, lai nav ZR riepas ar stiprinātajām kantēm, ar tām baigi nēsā pa risēm.


Es gan esmu stipri apmierināts ar 235/45 R17, jo iet daudz mīkstāk kā ar ziemas 225/45 R17 un līkumos turās daudz labāk.
Uz Griffina uzliku 225/45 R17 un sākumā arī likās, ka slikti ripo, iebraucu Nestē, iepūtu gaisu un pavisam cita ripošana! :mrgreen:
Last edited by elmo on Thu May 09, 2013 7:44 pm, edited 1 time in total.
User avatar
griffin
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 87
Joined: Tue May 01, 2012 8:04 pm
Location: EVRA

Re: Vasaras apavi

Post by griffin »

Gaisu vel neesmu parbaudijis.. vakarā aizbraukšu iepūst un pagāzēt :D ...bet ... šobrīd sajūsmā neēsmu, lai gan saķere pie uzsākšanas ir labāka.. tomēr liekas kā tads Tallink prāmis :D

btw, cik tad ir jāiepūš 235 45 ?
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Vasaras apavi

Post by elmo »

Image
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Vasaras apavi

Post by elmo »

Te sīkāk par spiedieniem, attiecīgi pa riepu izmēriem!
http://saabworld.net/f144/tire-tyre-pre ... 5-a-27476/" onclick="window.open(this.href);return false;

He, he, iespējams, ka priekš sevis atradu cēloņsakarību starp spiedienu riepās un patēriņu! :mrgreen:
User avatar
Vilcins
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2737
Joined: Sat Apr 07, 2012 11:55 am
Location: Riga

Re: Vasaras apavi

Post by Vilcins »

Paskaties uz riepas sana jabut cik max PSI var pust ieksa.Normala tanka ganjau pistolei bus gan bari gan PSI
1 pound per square inch = 0.0689475729 bar
Put drusku mazak,ja neved kravu un pasazierus.
Post Reply