Sorry, es laikam nepareizi noformulēju jautājumu. Ar ieslēgšanos ir tā - ja sasprauž vadus tad strādā, pagaidam gan tik viena daļa (iepriekšejais īpašnieks vienkārši bija atstājis vadu kaudzi zem sēdekļiem). Vienkārši gribēju zināt vai nepastāv kāda slēptā regulēšanas, ieslēgšanas un izslēgšanas iespēja.mixeris wrote:Temperatūru regulēt nevar.
Vai tiešām tu zini ka tev neslēdzas iekšā tā apsilde?
Dažādi jautājumi par 900
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tev abi tie sēdekļi ir automātiskie? Manējam, piemēram, pie gaismu slēdža panelī ir regulators, kas gan attiecas tikai uz vadītāja sēdekli, kuram apsilde nestrādā :laugh: Un cik zinu, tad to automātisko temperatūru regulēt nevar...defektivais wrote:
Sorry, es laikam nepareizi noformulēju jautājumu. Ar ieslēgšanos ir tā - ja sasprauž vadus tad strādā, pagaidam gan tik viena daļa (iepriekšejais īpašnieks vienkārši bija atstājis vadu kaudzi zem sēdekļiem). Vienkārši gribēju zināt vai nepastāv kāda slēptā regulēšanas, ieslēgšanas un izslēgšanas iespēja.
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Uzraksts palicis ir tikai uz pasažiera sēdēkļa, taču siltumu es dabūju vadītāja pusē. Jo pasažierim tie vadi zem beņķa ir stipri vien vairāk, kas arī nosita man iedvesmu tur ķimerēties :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man silda abus prieksheejos benkjus, ja ir kaads uzlicis savu dibengalu uz taa. Vispaar kaitinosha lieta. Vadus gan veel neesmu apskatiijis zem benkjiem. Pagaidaam braukaaju taa pat, bet domaaju ka nevajadzeetu buut lielaam probleemaam ielikt sleedzi, lai sho iespeeju atsleegtu/iesleegtu peec izjuutaam.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tādā gadījumā atvainojiet par nepareizu informāciju:)ziedoniz wrote:Auto heated seats ir, ja nav siltuma regulācijas pogas. Tādā gadījumā viņi ieslēdzas pie noteiktas āra temperatūras. Protams, ja sildelementi nav pabeigušies. :)KoreFun wrote:Ar krēsliem ir tā ka daudziem stāv tie apsildamie beņķi, bet nav vadības. Ja nav vadības, tad tie nesild. Bet var uztaisīt uz parastās pogas:) Kura gada auto?
A kur tas datčiks atrodas, kas nosaka, ka ārā iz zem 12 grādiem?:blink:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Datčiks atrodas iekšā iekausēts tajā sildsietā un laikam izskatās kā melna tablete.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Man laikam nesild:unsure:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
tavam auto ir automātiskā krēslu apsilde, kuru īpašnieks pirms iepriekšējā īpašnieka saremontēja (tā nestrādāja). Sildelements tiek tiek "ierubīts" at termo slēdža palīdzību, kas atrodas tieši zem dibena ... un ieslēdzas/izslēdzas pie jau minētās (man likās) 11 grādu C temperatūras.zudushais wrote:Man silda abus prieksheejos benkjus, ja ir kaads uzlicis savu dibengalu uz taa. Vispaar kaitinosha lieta. Vadus gan veel neesmu apskatiijis zem benkjiem. Pagaidaam braukaaju taa pat, bet domaaju ka nevajadzeetu buut lielaam probleemaam ielikt sleedzi, lai sho iespeeju atsleegtu/iesleegtu peec izjuutaam.
Pasažiera sēdekļa eletrika tiek iedarbināta tikai tad, kad kāds uz tā uzsēžas vai uzliek ko smagu (zem sēdekļa ir mehānisks slēdzis, kas saslēdzas, ja "padibeni" iespiež. Tas tad arī iedarbina "fasten belts" brīdinājumu ...
Un, tam auto sēdekļi ir tik silti tāpēc, ka ir velūra materiāls, kas viegli laiž cauri siltumu ... ādas sēdekļiem tas notiek lēnāk. Man katrā ziņā patika, be ja Tev traucē, kasē, sviedrē, tad izpēti shēmu un ieliec smuku slēdzīti (es pieļauju, ka zem paneļa (tur kur gaismu slēdzis, miglinieku slēdzis ...) iet tā sēdkļu ķēde cauri un var ielikt slēdzi. Ja nē, tad jālaiž vads tieši uz sēdekļa kontaktiem ...
Bremžuguņu palikšana degot varētu būt saistīta ar bremžuguņu slēdzi pie bremžu pedāļa. Varbūt, kas tas vienkārši ieķeras. Ieteiktu to apklūkot un iztīrīt. Priekš tam Tev nav jāapmaksā elektriķis ...
Un tavs auto ir `89.g.
Lai veicas!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tas ka paliek bremžuguni degt, varētu vēl būt, ka pats pedālis ieķērās aiz apšuvuma, un nedaudz ne līdz galam atiet atpakaļ. Man vismaz tā bija pāris reizes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
1) aizdzen uz moiku, lai ar augstspiedienu tev izmazgā motortelpuKoreFun wrote:TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
2) nopērc bremžu un sajūga mazgāšanas aerosolus, kas principā ir acetons iepildīts aerosolā un apmazgā vēl to motoru
3) pēc iepreikšminēto darbību izpildīšanas bliez uz TA, tikai nepārforsējot, lai neizspiež atkal eļļu ārā :woohoo:
Et voila - vajadzētu palīdzēt tikt pie vieninieka :laugh:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
tad cik nopietni tev tek, ja jau ielika 2nieku? Paliek peļķe? Ja tā, iesaku nomainīt vainīgo/s blīvslēgus ...KoreFun wrote:TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu gluži peļķe nepaliek:P Kādi daži pilieni parasti paliek stāvvietās. Cik saskatīju sūcās ārā tajā vietā kur pievienojas truba, pa kuru tek eļļa atpakaļ uz dzinēju no tubīnas + zem vāciņa, (tieši pretī radiatoram) + vēl blakus izplūdes kolektoram, (uz radiatora pusi tuvākais cilindrs).KurBads wrote:tad cik nopietni tev tek, ja jau ielika 2nieku? Paliek peļķe? Ja tā, iesaku nomainīt vainīgo/s blīvslēgus ...KoreFun wrote:TA ielika divnieku par eļļas noplūdi:angry: Vai kāds var ieteikt kaut kādu veidi, ka vieglāk iziet atkārtotu TA. (variants ar kārbas noņemšanu, izjaukšanu un noplūdes novēršanu atkrīt:P )
---> Ziedoni, paldies, nekas neatliek kā mēģināt:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu manējam arī sulo tā pati truba, kas ir eļļas atplūdei (turbīnas apakšā) :P Peļķes nepaliek, taču dažreiz mēdz kūpēt :laugh:KoreFun wrote:Cik saskatīju sūcās ārā tajā vietā kur pievienojas truba, pa kuru tek eļļa atpakaļ uz dzinēju no tubīnas + zem vāciņa, (tieši pretī radiatoram) + vēl blakus izplūdes kolektoram, (uz radiatora pusi tuvākais cilindrs).
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kūp niknuma dēļ:laugh: Man pilieni paliek ne tās trubas dēļ. Visvairāk sulo no priekšas, blakus priekšējam "spilvenam":dry:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible