SAAB 9-3 Stūres stieņi
SAAB 9-3 Stūres stieņi
Sveiki.
Saab 9-3 2006 gads ir kaut kāda klabēšana priešā.
Aizbraucu uz Alfa Motors - teica ka jāmaina stūres stieņi abi.
Ok - kas jādara, tas jādara.
Alfā par stieņiem, savirzi un darbu apm. 100 Ls.
Vai kāds ir saskāries? Normāla cena?
Saab 9-3 2006 gads ir kaut kāda klabēšana priešā.
Aizbraucu uz Alfa Motors - teica ka jāmaina stūres stieņi abi.
Ok - kas jādara, tas jādara.
Alfā par stieņiem, savirzi un darbu apm. 100 Ls.
Vai kāds ir saskāries? Normāla cena?
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Stieņi jauni + to uzlikšana + savirzes regulēšana... 100 LVL nav nekas ekstrēms... Labāk zinās, kāds kas brauc ar 9-3 SS, bet te tādu laikam praktiski nav...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Oki - Paldies par info.
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Braucu tiesi ar 9-3 SS. Neieteiktu doties uz Alfamotors - letak skitis, bet pec tam ta pat pa "dargo" velreiz sataisisi Vikingos.
Pieredze:
1) bija beigti ta saucamie bumerangi, pakalja grabeja, a Alfa man pastastija, ka tie ir amisi un bez jegas nomainija un pateica "tak vairs negrab, cau!"
2) mainija migliniekam lampinju, a vacinju neuzlika un tad viena bridi pamaniju, ka miglinieka udens.
3) vel nav lidz galam skaidrs, jo auto tiesi tagad stav Vikingos, bet stastija, ka noplude ir pa stures pastiprinataja augsejo korkji, bet Vikingi provizoriski saka, ka ta ir elljas noplude pie stures pastiprinataja apaksa - sito vel tik uzzinasu.
Rezultata lieki 150 lati par amisiem, sa*ists miglinieks un papildus vizite Vikingos. Man tas nav vajadzigs, jus domajiet pashi.
K.
Pieredze:
1) bija beigti ta saucamie bumerangi, pakalja grabeja, a Alfa man pastastija, ka tie ir amisi un bez jegas nomainija un pateica "tak vairs negrab, cau!"
2) mainija migliniekam lampinju, a vacinju neuzlika un tad viena bridi pamaniju, ka miglinieka udens.
3) vel nav lidz galam skaidrs, jo auto tiesi tagad stav Vikingos, bet stastija, ka noplude ir pa stures pastiprinataja augsejo korkji, bet Vikingi provizoriski saka, ka ta ir elljas noplude pie stures pastiprinataja apaksa - sito vel tik uzzinasu.
Rezultata lieki 150 lati par amisiem, sa*ists miglinieks un papildus vizite Vikingos. Man tas nav vajadzigs, jus domajiet pashi.
K.
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Skaidri zini, ka tev nomainīja pirmā svaiguma amīšus, jeb tomēr viņi bija čau atā!?
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Pagaidām ar Alfa Motors darbu esmu apmierināts - nekādas pod*obkas nav gadījušās... Bet nu - pagaidām esmu pie viņiem griezies ar konkrētiem uzdevumiem nevis diagnostiku...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
imho, ir pa daargo - visdriizaak nevis pashi stienji, bet gan stuures pirxti, kas pa 7-8ls/gab naak.
savirzes reguleeshana ~20ls
kaut kaa taa..
savirzes reguleeshana ~20ls
kaut kaa taa..
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Hmmmm... Stūres pirksti 9-3 OG Vikingā bija ap 50 LVL gabalā...kasp. wrote:imho, ir pa daargo - visdriizaak nevis pashi stienji, bet gan stuures pirxti, kas pa 7-8ls/gab naak.
savirzes reguleeshana ~20ls
kaut kaa taa..
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
daudzmaz normāls aftermarkets būs ne jau pa 7-8 Ls. Vismaz ap 20-25Ls. tad uz tādiem jau var skatīties. Ari savirzi pa 20 Ls Rīgā būs grūti atrast, ja tiešām regulē, nevis vnk pārbauda.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Vilcinjsh... Amortiņi pret bumerangiem ir iespēja 1:10. Ja Alfa lika uz amortiņiem, tad viņi ir maz skrūvējuši SS
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Vinji (AlfaMotors) vienkarsi nemak normali pakratit auto un pateikt, kas vainas - vieglak ir nomainit amisus.. Reali pec amisu mainjas grabeja tapat ka ieprieksh, a pec Vikingiem un bumerangu mainjas vairs negrab! Vispar besis, ka auto ar 117k nobraukumu japarlasa piekare - GM style + LV celji!
Protams ir lietas, ko Vikingi nedara, bet Alfa dara - maina stures pastiprinataja ieksas, lai tas nespiestu ara ellju pa 50LVL. Vikingi maina tikai visu sukni pa 400LVL :) kadam ir bijusi pieredze ar sadu remontu Alfa? Planoju tadu izveikt - dievojas, ka taisot ar garantiju un liekot ieksa jaunus vacu blivslegus. :)
K.
Protams ir lietas, ko Vikingi nedara, bet Alfa dara - maina stures pastiprinataja ieksas, lai tas nespiestu ara ellju pa 50LVL. Vikingi maina tikai visu sukni pa 400LVL :) kadam ir bijusi pieredze ar sadu remontu Alfa? Planoju tadu izveikt - dievojas, ka taisot ar garantiju un liekot ieksa jaunus vacu blivslegus. :)
K.
Arnijs wrote:Vilcinjsh... Amortiņi pret bumerangiem ir iespēja 1:10. Ja Alfa lika uz amortiņiem, tad viņi ir maz skrūvējuši SS
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Tur auto nemaz nav jākrata! ;) Pietiek ar pacēlāju un mazu lauznīti. Tas, ka pie 117tk, liecina par mierīgu braukšanas stilu. Ir gadījumi, kad bumerangus maina pie 30-40tk. Diemžēl lodbukšu mūžs nav ilgmūžīgs, salīdzinot ar gumijas buksēm, bet lodbukses ļauj auto būt precīzākam vadāmībā. (sporta tehnoloģijas)
Par stūres pastiprinātāja remontu - nekam sarežģītam tur nevajadzētu būt! Ja blīvslēgu izmaksas ir 5Ls robežās + vēl iespējamā ligzdas pielāgošana.
Par stūres pastiprinātāja remontu - nekam sarežģītam tur nevajadzētu būt! Ja blīvslēgu izmaksas ir 5Ls robežās + vēl iespējamā ligzdas pielāgošana.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Tad es neesmu lielakais neveiksminieks :) par vadamibu Tev taisniba, SS ta ir loti laba!
Blivslegs maksajot 20LVL, darbs 30LVL, bet tapat sanak stipri letak!
K.
Blivslegs maksajot 20LVL, darbs 30LVL, bet tapat sanak stipri letak!
K.
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Khmmm.... Būs jāiedziļinās! :)Vilcinjsh wrote:Tad es neesmu lielakais neveiksminieks :) par vadamibu Tev taisniba, SS ta ir loti laba!
Blivslegs maksajot 20LVL, darbs 30LVL, bet tapat sanak stipri letak!
K.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:SAAB 9-3 Stūres stieņi
Vilcinjsh wrote:Vinji (AlfaMotors) vienkarsi nemak normali pakratit auto un pateikt, kas vainas - vieglak ir nomainit amisus.. Reali pec amisu mainjas grabeja tapat ka ieprieksh, a pec Vikingiem un bumerangu mainjas vairs negrab! Vispar besis, ka auto ar 117k nobraukumu japarlasa piekare - GM style + LV celji!
Protams ir lietas, ko Vikingi nedara, bet Alfa dara - maina stures pastiprinataja ieksas, lai tas nespiestu ara ellju pa 50LVL. Vikingi maina tikai visu sukni pa 400LVL :) kadam ir bijusi pieredze ar sadu remontu Alfa? Planoju tadu izveikt - dievojas, ka taisot ar garantiju un liekot ieksa jaunus vacu blivslegus. :)
K.Arnijs wrote:Vilcinjsh... Amortiņi pret bumerangiem ir iespēja 1:10. Ja Alfa lika uz amortiņiem, tad viņi ir maz skrūvējuši SS
Ja tie visi 117k km noripoti pa LV, tad piekares pārlasīšana tikai pie šāda nobraukuma ir ļoti labs rādītājs...
Es savējam pārlasīju priekšējo piekari jau pēc 30k km pa LV (kopā 130k km)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever