OCTA
Re:OCTA
Ja kādam gribās ieekonomēt tad labākā ideja ir ieiet kkādā globālajā kalkulātorā piem eagents, iizi, ipolises ( B) ) uzrēķināt kurā kompānijā ir vislētāk un tad pazvanīt pa taisno un palūgt atlaidi+ priekšlaicīgi pārnest BM ( ja nepārnes tad dodiet ziņu :) ) Bet ja pārāk čāpīgi ar BM (piem. BM 3,2,1) tad:
Solis 1.Norakstiet auto uz radinieku.
2.Nopērciet ZAZ, VAZ utt. par pārdesmit LVL uz kuru pārleks negatīvā BM.
3.Pārrakstiet atpakaļ uz sevi savu pamatauto.
Voila! Jums atkal ir BM6 un varat dzīvi sākt no jauna :)
Solis 1.Norakstiet auto uz radinieku.
2.Nopērciet ZAZ, VAZ utt. par pārdesmit LVL uz kuru pārleks negatīvā BM.
3.Pārrakstiet atpakaļ uz sevi savu pamatauto.
Voila! Jums atkal ir BM6 un varat dzīvi sākt no jauna :)
Re:OCTA
Kaut kāds nolādēts bezmiegs :)
No sākuma žāvājies un purpini, kaa vēl tikai šo stabiņu aizpildīšu...bet pēc tam kā lopuhs sēdi un blenz ekrānā stundām :laugh:
Labrīt visiem!!!
Veiksmīgu darba (piekt)dienu :)
No sākuma žāvājies un purpini, kaa vēl tikai šo stabiņu aizpildīšu...bet pēc tam kā lopuhs sēdi un blenz ekrānā stundām :laugh:
Labrīt visiem!!!
Veiksmīgu darba (piekt)dienu :)
Re:OCTA
Man Peugeot 2001. gadam leetaakais variants sanaaca Baltikumaa, bet SAAB 89. gada kaa par brīnumu leetaakais variants izraadiijaas BTA. BTA vispaar tajaa briidii apskatiiju tikai joka peec, bet izraadiijas, ka ne velti. Taa, ka nepastaav vienota mehaanisma, kur labaak pirkt polises. Ieprieksh iesaku vienkaarshi paarbaudiit visus iespeejamos apdroshinaataajus un tad izveeleeties labaako peec cenas un servisa.
Re:OCTA
99 gadījumos no 100 jau tā arī ir, bet retos gadījumos arī dzīve tā pagriežas, ka cilvēks vnk divas reizes viena gada laikā nokļūst avārijā un iegūst pirmo, otro BM. Piemērs man bija. Sieviete pēc smagas darba dienas vakarā atgriezās mājās un viens lunis pielēca priekšā. Itkā viņa vainīga, bet gadīties var katram, bet pēc pāris mēnešiem vedot bērnu uz dārziņu sīkais novērsa viņas uzmanību un BUMS! Rezultātā BM2 un 800 LVL OCTA. Sievietei pirms tam 6 gadi nevienas avārijas.mixeris wrote:A kādam dundukam ir jābūt lai iegūtu 3., 2. vai 1. bonus malus klasi??
Man šķiet ka te ir tikai un vienīgi variants, ka I AM THE KING un pārējie pie kājas :)
Re:OCTA
Piebildīšu tikai to, ka lētākais apdrošinātājs var mainīties pat ar dienas starpību. Bet vēlreiz brīdinu, BTA un Baltikumu labāk nevajag! Publiskajā vidē neizplatīšos, bet NU NEVAJAG! Ja esi tomēr nopircis tad brauc kā svētā dievgosniņa :)zudushais wrote:Man Peugeot 2001. gadam leetaakais variants sanaaca Baltikumaa, bet SAAB 89. gada kaa par brīnumu leetaakais variants izraadiijaas BTA. BTA vispaar tajaa briidii apskatiiju tikai joka peec, bet izraadiijas, ka ne velti. Taa, ka nepastaav vienota mehaanisma, kur labaak pirkt polises. Ieprieksh iesaku vienkaarshi paarbaudiit visus iespeejamos apdroshinaataajus un tad izveeleeties labaako peec cenas un servisa.
Kā arī ir vēl tāds apstāklis, ka šīs kompānijas ir lētākas tikai tajos gadījumos kad tev ir slinkums pazvanīt uz tuvāko lētāko kompāniju, paslavēt viņu, pateikt cik ļoti gribi būt viņu klients un nosaukt cik dod cits. 99,9% gadījumu dabūsi tādu pašu cenu.
Re:OCTA
800Ls!? :woohoo:Gregers wrote:99 gadījumos no 100 jau tā arī ir, bet retos gadījumos arī dzīve tā pagriežas, ka cilvēks vnk divas reizes viena gada laikā nokļūst avārijā un iegūst pirmo, otro BM. Piemērs man bija. Sieviete pēc smagas darba dienas vakarā atgriezās mājās un viens lunis pielēca priekšā. Itkā viņa vainīga, bet gadīties var katram, bet pēc pāris mēnešiem vedot bērnu uz dārziņu sīkais novērsa viņas uzmanību un BUMS! Rezultātā BM2 un 800 LVL OCTA. Sievietei pirms tam 6 gadi nevienas avārijas.mixeris wrote:A kādam dundukam ir jābūt lai iegūtu 3., 2. vai 1. bonus malus klasi??
Man šķiet ka te ir tikai un vienīgi variants, ka I AM THE KING un pārējie pie kājas :)
Auto jāpārreģistrē uz cita vārda, un ar steigu! ;)
Re:OCTA
Tas jau bija kādus pāris mēnešus atpakaļ.elmo wrote:800Ls!? :woohoo:Gregers wrote:99 gadījumos no 100 jau tā arī ir, bet retos gadījumos arī dzīve tā pagriežas, ka cilvēks vnk divas reizes viena gada laikā nokļūst avārijā un iegūst pirmo, otro BM. Piemērs man bija. Sieviete pēc smagas darba dienas vakarā atgriezās mājās un viens lunis pielēca priekšā. Itkā viņa vainīga, bet gadīties var katram, bet pēc pāris mēnešiem vedot bērnu uz dārziņu sīkais novērsa viņas uzmanību un BUMS! Rezultātā BM2 un 800 LVL OCTA. Sievietei pirms tam 6 gadi nevienas avārijas.mixeris wrote:A kādam dundukam ir jābūt lai iegūtu 3., 2. vai 1. bonus malus klasi??
Man šķiet ka te ir tikai un vienīgi variants, ka I AM THE KING un pārējie pie kājas :)
Auto jāpārreģistrē uz cita vārda, un ar steigu! ;)
Izdarijām kāiepriekš stāstiju. Tagad kliente ir Vaz 2101 un Lexus IS250 lepnā īpašniece :laugh:
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 190
- Joined: Wed Jun 25, 2008 3:02 am
- Location: Íekava
Re:OCTA
kaada atshkjiriiba no kaa peerc octu??Gregers wrote:Labāk nevajag, BTA un Baltikuma octas vnk aizmirsti! Lūdzu, goda vārds, Tev to prieku nevajag!Stamersons wrote:baigaas summas, es savam pirku sh.g. maijaa un uz gadu bija 50Ls, kompanija Baltikums- zinu zinu slava vinjiem taa ir kaa ir, bet prieksh octas jau derees :)
Re:OCTA
Nu redzi, svarīgi kādā apmērā apdrošinātājs sedz tavus nodarītos zaudējumus! Ja ieskriesi pakļā kādam LAMBO, BUGATTI, tad "Lētais kantoris" kompensēs zaudējumus teiksim 5 000 Ls apmērā, bet pārējo nāksies maksāt no savas kabatas. Jo kantoris nopietnāks, jo lielāku zaudējumu summu tas segs, un mazāk no savas kabatas jāpiemaksā.
Re:OCTA
Es gan drīzāk baidītos nevis no limitiem, bet gan no dažu kompāniju iekšpoltikas un tā kā un cik bieži viņi izmanto iespēju iesniegt regresa prasību pret vainīgo.elmo wrote:Nu redzi, svarīgi kādā apmērā apdrošinātājs sedz tavus nodarītos zaudējumus! Ja ieskriesi pakļā kādam LAMBO, BUGATTI, tad "Lētais kantoris" kompensēs zaudējumus teiksim 5 000 Ls apmērā, bet pārējo nāksies maksāt no savas kabatas. Jo kantoris nopietnāks, jo lielāku zaudējumu summu tas segs, un mazāk no savas kabatas jāpiemaksā.
Lai gan šis ir jau vairākkārt apzelēts jautājums un teorētiski regresa iespējamība ir niecīga, prakse rāda, ka regresi dažām kompānijām joprojām ir mīļš pasākums no kura lielākoties VAR atkratīties, bet tas prasa tik ļoti daudz laika, nervu un līdzeķļu, ka uz polisi ieekonomētā nauda ir nenozīmīga
Re:OCTA
Ja mašīna ir pierakstīta uz viņu, tad viņai (ar divām avārijām gadā) nesanāk 2.klase jebkura gadījumā:)Gregers wrote:99 gadījumos no 100 jau tā arī ir, bet retos gadījumos arī dzīve tā pagriežas, ka cilvēks vnk divas reizes viena gada laikā nokļūst avārijā un iegūst pirmo, otro BM. Piemērs man bija. Sieviete pēc smagas darba dienas vakarā atgriezās mājās un viens lunis pielēca priekšā. Itkā viņa vainīga, bet gadīties var katram, bet pēc pāris mēnešiem vedot bērnu uz dārziņu sīkais novērsa viņas uzmanību un BUMS! Rezultātā BM2 un 800 LVL OCTA. Sievietei pirms tam 6 gadi nevienas avārijas.mixeris wrote:A kādam dundukam ir jābūt lai iegūtu 3., 2. vai 1. bonus malus klasi??
Man šķiet ka te ir tikai un vienīgi variants, ka I AM THE KING un pārējie pie kājas :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:OCTA
Un kuras kompānijas tad neceļ regresa prasību!? :)Gregers wrote:Es gan drīzāk baidītos nevis no limitiem, bet gan no dažu kompāniju iekšpoltikas un tā kā un cik bieži viņi izmanto iespēju iesniegt regresa prasību pret vainīgo.elmo wrote:Nu redzi, svarīgi kādā apmērā apdrošinātājs sedz tavus nodarītos zaudējumus! Ja ieskriesi pakļā kādam LAMBO, BUGATTI, tad "Lētais kantoris" kompensēs zaudējumus teiksim 5 000 Ls apmērā, bet pārējo nāksies maksāt no savas kabatas. Jo kantoris nopietnāks, jo lielāku zaudējumu summu tas segs, un mazāk no savas kabatas jāpiemaksā.
Lai gan šis ir jau vairākkārt apzelēts jautājums un teorētiski regresa iespējamība ir niecīga, prakse rāda, ka regresi dažām kompānijām joprojām ir mīļš pasākums no kura lielākoties VAR atkratīties, bet tas prasa tik ļoti daudz laika, nervu un līdzeķļu, ka uz polisi ieekonomētā nauda ir nenozīmīga
Re:OCTA
...un kuras mašīnas nelūzt? Tik vienu nopērkot tu esi nolemts nepārtrauktiem remontiem, bet citu lietojot remonti būs reta un nekaitinoša parādība, lielākoties paša rupju kļūdu rezultātā... Uz tavu jautājumu atbildēju :)elmo wrote:Un kuras kompānijas tad neceļ regresa prasību!? :)Gregers wrote:Es gan drīzāk baidītos nevis no limitiem, bet gan no dažu kompāniju iekšpoltikas un tā kā un cik bieži viņi izmanto iespēju iesniegt regresa prasību pret vainīgo.elmo wrote:Nu redzi, svarīgi kādā apmērā apdrošinātājs sedz tavus nodarītos zaudējumus! Ja ieskriesi pakļā kādam LAMBO, BUGATTI, tad "Lētais kantoris" kompensēs zaudējumus teiksim 5 000 Ls apmērā, bet pārējo nāksies maksāt no savas kabatas. Jo kantoris nopietnāks, jo lielāku zaudējumu summu tas segs, un mazāk no savas kabatas jāpiemaksā.
Lai gan šis ir jau vairākkārt apzelēts jautājums un teorētiski regresa iespējamība ir niecīga, prakse rāda, ka regresi dažām kompānijām joprojām ir mīļš pasākums no kura lielākoties VAR atkratīties, bet tas prasa tik ļoti daudz laika, nervu un līdzeķļu, ka uz polisi ieekonomētā nauda ir nenozīmīga
Tas viss protams ir tikai mani pieņēmumi un balstīts uz manu un man pazīstamo cilvēku pieredzi šajā jomā.
Man patīk apziņa, ka noraušu regresu tikai tad ja rupji pārkāpšu csn, resp. tā kā nemēdzu pārkāpt rupji tad regresa iespēja ir minimāla.
Katrs no mums strādā ar noteikta tipa cilvēkiem un tas kas ir svarīgi maniem klientiem tas var būt pilnīgi nesvarīgi citiem tamdēļ neuzstāju, ka mani uzskati ir uzskatāmi par absolūto patiesību.
BET, ņemot vērā to, ka starp maniem klintiem praktiski nav sastopami tādi kur nav apmierināti ar izvēlēto apdrošinātāju attieksmi, varu uzskatīt savu darba stilu par efektīvu.
Tas r tāpat, kā ar kasko- vieni domā TIK UN TIK GADU LAIKĀ ESMU SAMAKSĀJIS PIEM. 1000 lvl PAR KASKO, BET IZVILCIS TIKAI 400, NEDROŠINĀŠOS UN IEEKONOMĒŠU, bet cits izvērtē cik svarīgs viņam ir ieekonomētais laiks vnk sataisot pa kasko+ vai viņam būs netraucējoši ja neesot kasko viņš nokļūs avārijā kurā auto pilnībā norakstīsies, piem. zvēru notriecot, ziemā ieslīdot kādā šķērsli, cita nepārvarama vara lāsteku un koku zaru izskatā, vai viņš var atļauties jebkurā brīdī nopirkt jaunu auto, vai var atļauties palikt uz ilgu laiku bez auto. Es nevaru, tātad drošības sajūta un komforts o man sniedz kasko manās acīs ir tā vērti lai samaksātu 340 LVL gadā.
Nu kaut kā tā apmēram domāju es un mani klienti. Sorry par lielo čupu ar vārdiem :laugh: