Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Iepērk detaļām!
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gribēju jau rakstīt, ka varbūt arī ne detaļām - saglabājies itin labi, būtībā vienīgā problēma ir (ja pareizi uz vietas diagnosticēts) plīsis pečkas radiators. To sataisīt un varētu pat pāris mēnešus pabraukāt, ņemot vērā, ka zaļo Hiršu drošāk būtu vairs nedarbināt, savukārt melnais Aero vēl nav saskrūvēts, nav arī visi sāļi no ielām pazuduši.
Bet - tas sūds pa ceļam nosprāga. Var jau būt, ka tikai DI vaina, bet, lai nu kā - tas neveicina pozitīvas domas par no plačiem pirktajiem auto.
Būtībā auto tika iepirkts dēļ oriģinālā maģīša. Jau trešais 9k, kurš tiek savākts šī iemesla dēļ. Ja īpašnieks laužas tirgot maģi atsevišķi, tad nu neko darīt, jāņem bundžu komplektā.
Bet - tas sūds pa ceļam nosprāga. Var jau būt, ka tikai DI vaina, bet, lai nu kā - tas neveicina pozitīvas domas par no plačiem pirktajiem auto.
Būtībā auto tika iepirkts dēļ oriģinālā maģīša. Jau trešais 9k, kurš tiek savākts šī iemesla dēļ. Ja īpašnieks laužas tirgot maģi atsevišķi, tad nu neko darīt, jāņem bundžu komplektā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
edijs wrote:
Būtībā auto tika iepirkts dēļ oriģinālā maģīša. Jau trešais 9k, kurš tiek savākts šī iemesla dēļ. Ja īpašnieks laužas tirgot maģi atsevišķi, tad nu neko darīt, jāņem bundžu komplektā.
Laikam pasakaini laba skaņa tam oriģinālajam rādžiņam!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Elmo, tu taču arī neliktu 9-5 panelī kādu sony, pionieri vai alpinu tik vien tāpēc, ka varbūt tādējādi var izspiestu labāku skaņu? Skan labi, bet ne pasakaini. Taču izskatās kā jau oriģinālais - ļoti piemērots saab panelim; vairums third party maģu ir pārāk spīzdīgi. Un arī zagļiem oriģinālais izraisa mazāku interesi.
Par to melno drapaku runājot - šķiet, ka DI tomēr nebija pie vainas. Ar citu DI aizgāja, tika gabaliņš nobraukts, tad atkal klusums. Sūknis it kā kārtībā, atskrūvējot degvielas sliedei galu, beņa šļācas ka nu tikai. Var jau pasmaidīt, jo vāģis paredzēts izjaukšanai, taču varu iedomāties, kādas gaužas asaras birdinātu kāds, kurš to auto būtu nopircis braukšanai. Lūk no šādiem gadījumiem tad arī rodas mīti par plīstošiem un dārgiem ekspluatācijā saabiem.
Tad vēl atcerējos, šķiet, foruma biedra Pilota piedzīvojumus ar no plača pirkto mašīnu. Ja pareizi atceros, tad, neskatoties uz visām tehniskām nebūšanām, tika vēl norauts sods par braukšanu bez Octas. Jo tirgus plača vecis bija teicis, ka vecā Octa ir spēkā, kamēr vien nepiereģistrē auto uz sava vārda. Bet nekā - tiklīdz uz tava vārda uzraksta rēķinu-uzziņu, auto juridiski ir tavs un vecā octa tiek anulēta. Ja nav paredzēts ilgi braukt (izjaukt, tirgot tālāk, ņemt nost no uzskaites uz kādu laiku), tad var nopirkt Octu uz vienu mēnesi. Taču vismaz to ir jāizdara, lai no plača aizbrauktu līdz mājām. Arī šajā gadījumā plača čalis dievojās, ka vecā octa ir spēkā līdz pat brīdim, kad iekš CSDD to auto nepiereģistrēs uz sava vārda. Tad nu es nesprotu - kāds viņiem izdevīgums tā muldēt? Tiešām nezin? Vai tas ar nodomu, lai pircējs nekaulētu cenu vēl vairāk uz leju, jo, redz, nav ieplānojis Octas pirkšanai naudu? Protams, uz vietas kaut kādā brokeru-drošinātāju būdiņā jau uz vienu mēnesi nenopirksi, arī ne i-netā. To tikai uz vietas apdrošinātāju kantorī.
Cita starpā - ja kāds brauc šo http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dngnp.html" onclick="window.open(this.href);return false; skatīt, palūriet zem pakaļējiem beņķiem. Šķiet, pēdējo mēnešu laikā jau trešo reizi nomainījis īpašniekus. Viens otram smērē tālāk. Tie ļautiņi ir dīvaini - čalis no Jelgavas man stāstīja, ka par tiem diskiem vien varot dabūt 150!!! latus! Teicu, ka man tādi divi komplekti mētājas un grasos atdot tolmetā. Gan Jelgavas čalis, gan laiku vēlāk viens cits no Lapmežciema e-pastā rakstīja, ka bundža laba, priekš projektauto derēšot un metināt tur neko daudz nevajadzēs. Nuuu, dzīvē izskatījās diametrāli pretēji.
Par to melno drapaku runājot - šķiet, ka DI tomēr nebija pie vainas. Ar citu DI aizgāja, tika gabaliņš nobraukts, tad atkal klusums. Sūknis it kā kārtībā, atskrūvējot degvielas sliedei galu, beņa šļācas ka nu tikai. Var jau pasmaidīt, jo vāģis paredzēts izjaukšanai, taču varu iedomāties, kādas gaužas asaras birdinātu kāds, kurš to auto būtu nopircis braukšanai. Lūk no šādiem gadījumiem tad arī rodas mīti par plīstošiem un dārgiem ekspluatācijā saabiem.
Tad vēl atcerējos, šķiet, foruma biedra Pilota piedzīvojumus ar no plača pirkto mašīnu. Ja pareizi atceros, tad, neskatoties uz visām tehniskām nebūšanām, tika vēl norauts sods par braukšanu bez Octas. Jo tirgus plača vecis bija teicis, ka vecā Octa ir spēkā, kamēr vien nepiereģistrē auto uz sava vārda. Bet nekā - tiklīdz uz tava vārda uzraksta rēķinu-uzziņu, auto juridiski ir tavs un vecā octa tiek anulēta. Ja nav paredzēts ilgi braukt (izjaukt, tirgot tālāk, ņemt nost no uzskaites uz kādu laiku), tad var nopirkt Octu uz vienu mēnesi. Taču vismaz to ir jāizdara, lai no plača aizbrauktu līdz mājām. Arī šajā gadījumā plača čalis dievojās, ka vecā octa ir spēkā līdz pat brīdim, kad iekš CSDD to auto nepiereģistrēs uz sava vārda. Tad nu es nesprotu - kāds viņiem izdevīgums tā muldēt? Tiešām nezin? Vai tas ar nodomu, lai pircējs nekaulētu cenu vēl vairāk uz leju, jo, redz, nav ieplānojis Octas pirkšanai naudu? Protams, uz vietas kaut kādā brokeru-drošinātāju būdiņā jau uz vienu mēnesi nenopirksi, arī ne i-netā. To tikai uz vietas apdrošinātāju kantorī.
Cita starpā - ja kāds brauc šo http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dngnp.html" onclick="window.open(this.href);return false; skatīt, palūriet zem pakaļējiem beņķiem. Šķiet, pēdējo mēnešu laikā jau trešo reizi nomainījis īpašniekus. Viens otram smērē tālāk. Tie ļautiņi ir dīvaini - čalis no Jelgavas man stāstīja, ka par tiem diskiem vien varot dabūt 150!!! latus! Teicu, ka man tādi divi komplekti mētājas un grasos atdot tolmetā. Gan Jelgavas čalis, gan laiku vēlāk viens cits no Lapmežciema e-pastā rakstīja, ka bundža laba, priekš projektauto derēšot un metināt tur neko daudz nevajadzēs. Nuuu, dzīvē izskatījās diametrāli pretēji.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kurā placī tā iesmērēja?
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nevar jau teikt, ka iesmērēja. Uz vietas tak gāja kā nākas. Iepriekšējais saimnieks esot atvedis kā pirmo iemaksu (vai daļu no tās) citam auto. Pieņemu, ka plača čalis tik pat labi varēja arī neko sīkāk par tā auto vecuma kaitēm nezināt. Ar Saabiem tak kā ar bitēm - vienu dienu iet, citu dienu stāv pie sētas.
Placis Maskavas ielā 450n. Tur tāda šilte ar vieninieku un Eiropas karogs.
Placis Maskavas ielā 450n. Tur tāda šilte ar vieninieku un Eiropas karogs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Varbūt kādam ietaupīšu pūles un laiku - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... apiec.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijis Vestienas ielā. Līdz dzinēja apskatei nemaz netika. Piekare taisāma, bet ļoti garš darāmā saraksts. Geometrijas robota darbības pēdas. Priekša vadītāja pusē bijusi nopietni cietusi.
Bijis Vestienas ielā. Līdz dzinēja apskatei nemaz netika. Piekare taisāma, bet ļoti garš darāmā saraksts. Geometrijas robota darbības pēdas. Priekša vadītāja pusē bijusi nopietni cietusi.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Malacis, vairāk tādus, kas par lamatām brīdina!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
un cik tad tur tai hadenee jaaliek?
paskaties uz auto cenu... gribeejas pa limonaadi labu auto dabuut?
paskaties uz auto cenu... gribeejas pa limonaadi labu auto dabuut?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
+ bonusā trīs antenas
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Un kaķu mājatexas wrote:+ bonusā trīs antenas
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jāieliek tik pat, cik maksā šis - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gcobl.html" onclick="window.open(this.href);return false;Ainars wrote:un cik tad tur tai hadenee jaaliek?
paskaties uz auto cenu... gribeejas pa limonaadi labu auto dabuut?
Par cenu neko neteicu, jo šī nav pirmā cena. Kad skatījos, šķiet oktobrī, cena bija 3,5k ls.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aizdomīgs autiņš... Regulāri parādās sludinājumu serverī...RRudi wrote:Jāieliek tik pat, cik maksā šis - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gcobl.html" onclick="window.open(this.href);return false;Ainars wrote:un cik tad tur tai hadenee jaaliek?
paskaties uz auto cenu... gribeejas pa limonaadi labu auto dabuut?
Par cenu neko neteicu, jo šī nav pirmā cena. Kad skatījos, šķiet oktobrī, cena bija 3,5k ls.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tiecoties uz šādu airi facelift ir jārēķinās, ka produkta galacipars lai sāktu ar to pārvietoties būs 5.0-5.5k Ls. Nav ko lūrēt uz bundžu pa 2.5k Ls un cerēt ka ar 500Ls investīcijām tas būs auto. Tā nebūs!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Par to sarkano 9k aero, kurš bija par Ls 1050 iekš ss.lv - nav tur ne 245 zirgu paštaisītais steidžs, parasts stock aero. Smiekli nāk, kur var pārdevējs tik truli dirst acīs skatoties, lai arī redz, ka auto atbraukuši pirkt ļaudis, kas kaut ko par saabiem sajēdz. Nilam jau arī pa telefonu piestāstīja pilnu galvu ar visādiem brīnumiem. Realitātē ne tur lielāka turba ir, ne kaut kāds mega super duper interkūleris.
Savukārt, par to melno donoru, kas tika iegrābts - beigās izrādījās, ka ne DI, ne sūknis, bet gan patukša bāka un bojāts degvielas atlikuma mērītājs pie vainas. Tā ka ņemu sliktos vārdus par placi atpakaļ, viss kedā. Gluži vai nav saprotams, kādu iemeslu dēļ iepriekšējais īpašnieks šķīries, jo motors rūc labi, kārba slēdzās labi, salons tīrs un zolīds, motortelpa arī pa smuko. Tik vien kā priekšējie spārni metami. Gan jau opis vairs nevarēja salien benzīnu tajā 2.3T tomātā, atbrauca uz placi un paņēma vietā kādu tīseļraudi.
Savukārt, par to melno donoru, kas tika iegrābts - beigās izrādījās, ka ne DI, ne sūknis, bet gan patukša bāka un bojāts degvielas atlikuma mērītājs pie vainas. Tā ka ņemu sliktos vārdus par placi atpakaļ, viss kedā. Gluži vai nav saprotams, kādu iemeslu dēļ iepriekšējais īpašnieks šķīries, jo motors rūc labi, kārba slēdzās labi, salons tīrs un zolīds, motortelpa arī pa smuko. Tik vien kā priekšējie spārni metami. Gan jau opis vairs nevarēja salien benzīnu tajā 2.3T tomātā, atbrauca uz placi un paņēma vietā kādu tīseļraudi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361