blow off


turbo
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Thu Jan 31, 2008 11:09 am

blow off

Post by turbo »

ko jūs sakāt par blow off?
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:blow off

Post by skirem »

turbo wrote:ko jūs sakāt par blow off?
Ko tu gribi dzirdēt :unsure: , ja gribi uzlikt atvērto, tad aizmirsti, ja vēlies atbrīvoties no kādiem ~100 Ls, tad lūdzu izvēlies, vari kādu no šiem:
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=1127
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=2281
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=463
turbo
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Thu Jan 31, 2008 11:09 am

Re:blow off

Post by turbo »

vai tad tie arī ir ar skaņu ,izskatās satandarta?
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:blow off

Post by Nauris_t16 »

Kāpēc jāaizmirst par atvērtajiem? Kompis var ieraut kļūdu? Un tas ir visiem vai tikai trionic?
900aero clubsport #8
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:blow off

Post by skirem »

turbo wrote:vai tad tie arī ir ar skaņu ,izskatās satandarta?
Tie ir "standarta", tikai servisējami un mainot atsperes var uzturēt relatīvi lielāku turbīnas spiedienu, ja nav standarta turbīna. Ja gribi skaņu, tad tev jāņem nost gaisa filtra kaste un jāliek atvērtais filtrs, tad būs tāda skaņa:
http://www.youtube.com/watch?v=rgS71c1mUEI
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:blow off

Post by skirem »

ziedoniz wrote:Kāpēc jāaizmirst par atvērtajiem? Kompis var ieraut kļūdu? Un tas ir visiem vai tikai trionic?
Par kļūdām nezinu, to tev kāds leilāks specs pateiks, bet jau pēc nosaukuma tas nav blow off, bet gan recirkulācijas vārsts, kurš lieko gaisu padod atpakaļ ieplūdē- apskaties 9-5 zem motora pārsega un redzēsi gimijas trubu kura aiziet no šī vārsta uz "kobru".
User avatar
zinitis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1735
Joined: Mon Jan 28, 2008 2:40 am
Location: Jūrmala-Rīga

Re:blow off

Post by zinitis »

ziedoniz wrote:Kāpēc jāaizmirst par atvērtajiem? Kompis var ieraut kļūdu? Un tas ir visiem vai tikai trionic?
Nu kompis noteikti ieraus kludu,ja iet runa par T7 vai T8.Ar T5 nekadu problemu nebus,laid kaut gaisa caur varstu!
turbo
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 118
Joined: Thu Jan 31, 2008 11:09 am

Re:blow off

Post by turbo »

kāds tas atvērtais gaisa filtrs ir? cik $$$
User avatar
skirem
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 1399
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:08 pm
Location: Riga

Re:blow off

Post by skirem »

turbo wrote:kāds tas atvērtais gaisa filtrs ir? cik $$$
Te ir viens variants:
http://www.saabcentral.com/phpgallery/T ... lt_Car_027
Te otrs:
http://www.saabcentral.com/phpgallery/C ... 5/da632739
Neaizmirsti ka vajadzēs aizsargu pret ūdeni, te tev tā sacīt soli pa solim:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... lash+guard

Nopirkt vari arī šeit:http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=311
bet ir arī Rīgā kas tirgo ko tādu, K&N, greenfilter, RAID un tt., vajag meklēt ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:blow off

Post by Nauris_t16 »

Zinitis wrote:
ziedoniz wrote:Kāpēc jāaizmirst par atvērtajiem? Kompis var ieraut kļūdu? Un tas ir visiem vai tikai trionic?
Nu kompis noteikti ieraus kludu,ja iet runa par T7 vai T8.Ar T5 nekadu problemu nebus,laid kaut gaisa caur varstu!
Paldies, savādāk jau nobijos, ka SAAB`am atkal kāds knifiņš :)

http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=26 - manuprāt ideāls izklāsts par tēmu
900aero clubsport #8
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:blow off

Post by Nils »

Uzlikām blow-off uz 9k aero, 200hp automāts.
Funkcionē, gļuku nav, bet viņš nepavisam neskan ta kā būtu jāskan, viņš nevis nošņācās vienreiz ta īsi kā parasti jābūt, bet turpina šņākt vēl pāris sekundes?!
Viņam ir gan taurīte, gan caurumi. Tos caurumus aizspiežot ar roku, pa taurīti nāk smuks tas svilpiens, bet, kad pa visiem caurumiem nāk ārā, šņāc ilgāk.
Zilo izoleni un caurumus ciet, atstājam taurīti? :laugh: :laugh: :laugh:
Vai vnk. aftermārkets [~40ls] un metam pār plecu bez liekas cermonijas?
Saab 900 Turbo '81
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:blow off

Post by zaz »

Nils/carlorossi wrote:Uzlikām blow-off uz 9k aero, 200hp automāts.
Funkcionē, gļuku nav, bet viņš nepavisam neskan ta kā būtu jāskan, viņš nevis nošņācās vienreiz ta īsi kā parasti jābūt, bet turpina šņākt vēl pāris sekundes?!
Viņam ir gan taurīte, gan caurumi. Tos caurumus aizspiežot ar roku, pa taurīti nāk smuks tas svilpiens, bet, kad pa visiem caurumiem nāk ārā, šņāc ilgāk.
Zilo izoleni un caurumus ciet, atstājam taurīti? :laugh: :laugh: :laugh:
Vai vnk. aftermārkets [~40ls] un metam pār plecu bez liekas cermonijas?
Gļuku nav tas ir kā.... neslāpst nost?

Bez gļukiem auto ar gaisa daudzuma mērītāju (Mass Air Flow sensors - MAF) iet nevar! Kādēļ - tādēļ, ka gaisa daudzuma mērītājs nomēra , ka dzinējā ieplūst gaiss daudzumā X un uz to balstoties ECU dod signālu iesmidzināt degvielu daudzumā Y lai sasniegtu ideālo gaisa / degvielas attiecību.

Oriģinālā izpildijumā;

Momentā, kad tiek atlaists gāzes pedālis rodas pārspediens un liekais gaiss tiek iepūsts atpakaļ ieplūdes sistēmā starp turbīnu un gaisa daudzuma mērītāju. Tādā veidā nomērītais gaiss nekur nepazūd un ECU var turpināt paļauties, ka dzinējam joprojām ir pieejams gaisa daudzums X un atkarībā no gāzes pedāļa stāvokļa tiek iesmidzināts degvielas daudzums Y.

Blow-off izpildijumā;

Momentā, kad tiek atlaists gāzes pedālis rodas pārspediens un liekais gaiss tiek izpūsts atmosfērā. ECU nav nekādas informācijas par to, ka ieplūdes sistēmā vairs nav gaisa daudzums X, bet ir X-n.... Līdz ar to ECU turpina iesmidzināt degvielu balstoties uz nepareiziem datiem - dzinējs tiek "pārliets", t.i. - gaisa patiesbā ir mazāk, un degmaisijums paliek pārāk trekns. Kā tas ietekmē auto uzvedību, ceru,ka ir skaidrs.

Kad un kam var likt Blow-off;

Auto kuriem ir Manifold Absolute Pressure sensors - MAP, gaisa mērīšana notiek pilnīgi savādāk - ECU pastāvīgi nosaka pieejamo gaisa dauzumu vadoties pēc spiediena ieplūdes kolektorā. Tādēļ, ja rodas pārspiediens, lieko gaisu var droši pūst atmosfērā, jo kad tiks nospiests gāzes pedālis, ECU iesmidzinās degvielas daudzumu vadoties pēc tābrīža gaisa spiediena (daudzuma) kolektorā.

Īsumā viss....;)
ramonz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Tue Jun 30, 2009 8:22 pm

Re:blow off

Post by ramonz »

un kas tad ir saabam? MAF vai MAP ??
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:blow off

Post by Nauris_t16 »

ramonz wrote:un kas tad ir saabam? MAF vai MAP ??
T5 ir MAP. Pārējiem ir MAF.
900aero clubsport #8
ramonz
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 91
Joined: Tue Jun 30, 2009 8:22 pm

Re:blow off

Post by ramonz »

ziedoniz wrote:
ramonz wrote:un kas tad ir saabam? MAF vai MAP ??
T5 ir MAP. Pārējiem ir MAF.
Tad sanaak, ka paarsavraa vecajiem modeljiem, jeb e ko jaucu? kur var paskatiit, kam ir T5?
Post Reply