Nu tad ar steigu jāmaina statūti un jānoska, ka vārda "opelis" vai "opelists" lietošana ir pielīdzināma rasistiskai palamai un par tās lietošanu izslēdz no kluba! Citādi kārtības nebūs.:laugh:
andrisem, neesi nu tik grūtsirdīgs - viena no kluba biedru kopējām rakstura iezīmēm ir ĻOTI MELNA HUMORA IZJŪTA, turklāt mums te visiem ir apskaužama spēja pasmieties arī pašiem par sevi ;)
Saab klubs nav kaut kāds propagandas birojs un tā biedri nav ideoloģiskie instruktori - pie mums valda uzskatu un vārda brīvība, cenzūra ir aizliegta ;)
Personīgi man liekas smieklīgi, ka klasisko Saabu īpašnieki sauc GM laika Saabus par Opeļiem - es to uztveru ar humoru - sak, viņiem vienkārši skauž, ka, piemēram, 9-3og, salīdzinot ar c900 vai 99 vienkārši ir labāks auto :D Bet nu šī diskusija starp ortodoksāļiem un opelistiem klubā ir bijusi, ir un būs. Kā kluba administrācijas pārstāvis es uz to skatos ar smaidu, bet tīri personīgi mani tas neuztrauc, jo esmu atklājis gan klasikas, gan opeļu labās un sliktās īpašības - galvenais ir necepties par to ;)
P.S. Ja runājam tieši par 9-3ss/sw - tad tas ir viens no visnepievilcīgākajiem modeļiem priekš Saab fana, jo ir pirmais Saabs ar unificētajām GM daļām, turklāt, ja vēl tehniski un eksterjerā viss it kā būtu OK, tad to saloni ir vnk nožēlojami :dry: Protams, pirmo gadu modeļu drausmīgie elektronikas gļuki arī nepievilina pircējus :side:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
aleksis wrote:Priekšējai lūpai un sānu sliekšņiem vajadzētu derēt, aizmugurē gan laikam nederēs nekas.
Aero vēl ir drusku sēdināts, nesēdināts SW ar aero paku un kaut ko <17" varētu izskatīties ērmīgi.
Nu manam ir r17, nosēdināt arī nebūtu problēmu...
Ja tev ir pieejams donors no kā tu visu šito pārliec (kā es to noprotu), tad ir vērts arī padomāt par citām aero pakas pozīcijām - amortizātori, atsperes, bremžu suporti un diski.