Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Filozofiski-praktisks jautājums: kas ir nepieciešams, lai ieceltu iekš mana c900 karburartornieka B202 n/a vai B212? Protams, skaidrs, ka pats dzinējs ar vadiem :P Bet bez tā vēl kaut kas ir nepieciešams? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by elmo »

Nu droši vien, ka meistars, kas to visu dara!;) :laugh:
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils »

lawyer wrote:Filozofiski-praktisks jautājums: kas ir nepieciešams, lai ieceltu iekš mana c900 karburartornieka B202 n/a vai B212? Protams, skaidrs, ka pats dzinējs ar vadiem :P Bet bez tā vēl kaut kas ir nepieciešams? :huh:
2.1? Kam tev tādu? Es nesaku, ka slikts, bet šito čakaru labāk izlietot turbo projektā ar Trionic, nav jau ikdienas auto. Un tici man, iemācīsies ļoti daudz jauna. :)
Citādi es noteikti turpinātu gāzēt ar karbūzi.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
defektivais
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1999
Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
Location: Ogre

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by defektivais »

tiešām, kādēl ne T16 un miers?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Bāka, cits vai pārveidots salona paklājs dēļ vadības bloka, nedaduz jāmaina arī salona pravodka, jo pieļauju, ka nav vadu priekš sūkņa.

B202/B212 N/A būtu arī mana #1 motoru izvēle ikdienas auto. Bet nu es esmu sapratis, ka 900og priekš manis ir par lielu kā ikdienas auto, diez vai tik drīz redzēsiet mani braucam ar saab ikdienā :D
900aero clubsport #8
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by gustavs »

ziedoniz wrote:Bāka, cits vai pārveidots salona paklājs dēļ vadības bloka, nedaduz jāmaina arī salona pravodka, jo pieļauju, ka nav vadu priekš sūkņa.

B202/B212 N/A būtu arī mana #1 motoru izvēle ikdienas auto. Bet nu es esmu sapratis, ka 900og priekš manis ir par lielu kā ikdienas auto, diez vai tik drīz redzēsiet mani braucam ar saab ikdienā :D
Pāries B)
900og pa lielu priekš ikdienas? Šo rakstīja sieviete no ziedoņa akaunta? :P

Par tēmu: kas paklājā ir jāpārveido? Tas,ka kkāda kastīte kkur tiek iestūķēta? Phe, baigā jau nu neērtība.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils »

Jei bogu, visi tādi sīkumaini palikuši. :P
Un vēl birst visādas pērles par c900 izmēriem golfos pārkāpjot. :P
Saab 900 Turbo '81
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Ziedonim par lietišķumu +1 :)

Pārējiem :P :

B202 T16 T5.5 ir sarežģītāk, dārgāk un arī neuzticamāk :dry:
n/a 16v un it īpaši B212 ir salīdzinoši vienkārši, bet dinamiskāk, ekonomiskāk par karbuli, kā arī uzticamāk par T :P

P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
andrisem
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1284
Joined: Mon Oct 06, 2008 3:14 pm
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by andrisem »

lawyer wrote: P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Nu tad atliek vienīgi sonett:D

Labāk, ja gribas konstruktoru, ņem kādu donoru 2.0t un krāmē iekšā savā bundžā.

Ar 2.1 ir tā, ka motora daļas ir jāmeklē un virzuļi jāsūta kaltie, jo nevar dabūt remkomplektus utt. (par to pēc kāda laika Agijas Zuzes sadaļā kopā ar izmaksām). Tas protams ja gribas visu normāli, nevis kaut līdz pēdējam un ņemt nākamo, ko pa lēto var dabūt.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nils »

andrisem wrote:
lawyer wrote: P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Nu tad atliek vienīgi sonett:D

Labāk, ja gribas konstruktoru, ņem kādu donoru 2.0t un krāmē iekšā savā bundžā.

Ar 2.1 ir tā, ka motora daļas ir jāmeklē un virzuļi jāsūta kaltie, jo nevar dabūt remkomplektus utt. (par to pēc kāda laika Agijas Zuzes sadaļā kopā ar izmaksām). Tas protams ja gribas visu normāli, nevis kaut līdz pēdējam un ņemt nākamo, ko pa lēto var dabūt.
Otrais variants ikdienas formātam iekš 900tā man šķiet prātīgāk. Pēc izmaksu publiskošanas pakomentēšu vēlreiz. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by edijs »

Huh, 900tais liels priekš ikdienas? :D Par 9k tā varbūt varētu teikt, bet šodien, vizinoties ar 900to, es kā reiz gribēju teikt - eh, ideāls auto ikdienai. Bet, kā sacīt jāsaka - viss ir relatīvs. :D Var noīrēt uz dažām diennaktīm šos http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CrRM5_GlGA un pēc tam 900tais liksies kā limuzīns, savukārt 9-5 vispār kā autobuss. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Es 90% braucu viens un pa Rīgu. Iepūtiet man :D
900aero clubsport #8
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by gustavs »

99 pēc golfa arī liekas kā s klase, pēcadoptācijas pārdomas, bet tomēr labāk s klase(99) kā arī šo mānīgo sajūtu rada fakts,ka aizverot durvis tā arī nesaproti vai esi tās aizvēris.
Vēl es izvirzīju teoriju priekš sevis, ka 900 pēc 99, izjūtu līmenī, ir kā 900 pēc 9k, pēc pieredzes.
Atbrauc, iepūtīšu! Cik atmosfēras? :P
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by elmo »

ziedoniz wrote:Es 90% braucu viens un pa Rīgu. Iepūtiet man :D
Ne tu viens tāds! :)
User avatar
mrpinkeyes
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1406
Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
Location: Sigulda
Contact:

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by mrpinkeyes »

Ieslēdzot aizdedzi neiedegas eļļas lampiņas piktogramma. Tā ir kāda indikācija? :dry:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Post Reply