Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Filozofiski-praktisks jautājums: kas ir nepieciešams, lai ieceltu iekš mana c900 karburartornieka B202 n/a vai B212? Protams, skaidrs, ka pats dzinējs ar vadiem :P Bet bez tā vēl kaut kas ir nepieciešams? :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu droši vien, ka meistars, kas to visu dara!;) :laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
2.1? Kam tev tādu? Es nesaku, ka slikts, bet šito čakaru labāk izlietot turbo projektā ar Trionic, nav jau ikdienas auto. Un tici man, iemācīsies ļoti daudz jauna. :)lawyer wrote:Filozofiski-praktisks jautājums: kas ir nepieciešams, lai ieceltu iekš mana c900 karburartornieka B202 n/a vai B212? Protams, skaidrs, ka pats dzinējs ar vadiem :P Bet bez tā vēl kaut kas ir nepieciešams? :huh:
Citādi es noteikti turpinātu gāzēt ar karbūzi.
Saab 900 Turbo '81
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
tiešām, kādēl ne T16 un miers?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Bāka, cits vai pārveidots salona paklājs dēļ vadības bloka, nedaduz jāmaina arī salona pravodka, jo pieļauju, ka nav vadu priekš sūkņa.
B202/B212 N/A būtu arī mana #1 motoru izvēle ikdienas auto. Bet nu es esmu sapratis, ka 900og priekš manis ir par lielu kā ikdienas auto, diez vai tik drīz redzēsiet mani braucam ar saab ikdienā :D
B202/B212 N/A būtu arī mana #1 motoru izvēle ikdienas auto. Bet nu es esmu sapratis, ka 900og priekš manis ir par lielu kā ikdienas auto, diez vai tik drīz redzēsiet mani braucam ar saab ikdienā :D
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Pāries B)ziedoniz wrote:Bāka, cits vai pārveidots salona paklājs dēļ vadības bloka, nedaduz jāmaina arī salona pravodka, jo pieļauju, ka nav vadu priekš sūkņa.
B202/B212 N/A būtu arī mana #1 motoru izvēle ikdienas auto. Bet nu es esmu sapratis, ka 900og priekš manis ir par lielu kā ikdienas auto, diez vai tik drīz redzēsiet mani braucam ar saab ikdienā :D
900og pa lielu priekš ikdienas? Šo rakstīja sieviete no ziedoņa akaunta? :P
Par tēmu: kas paklājā ir jāpārveido? Tas,ka kkāda kastīte kkur tiek iestūķēta? Phe, baigā jau nu neērtība.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jei bogu, visi tādi sīkumaini palikuši. :P
Un vēl birst visādas pērles par c900 izmēriem golfos pārkāpjot. :P
Un vēl birst visādas pērles par c900 izmēriem golfos pārkāpjot. :P
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ziedonim par lietišķumu +1 :)
Pārējiem :P :
B202 T16 T5.5 ir sarežģītāk, dārgāk un arī neuzticamāk :dry:
n/a 16v un it īpaši B212 ir salīdzinoši vienkārši, bet dinamiskāk, ekonomiskāk par karbuli, kā arī uzticamāk par T :P
P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Pārējiem :P :
B202 T16 T5.5 ir sarežģītāk, dārgāk un arī neuzticamāk :dry:
n/a 16v un it īpaši B212 ir salīdzinoši vienkārši, bet dinamiskāk, ekonomiskāk par karbuli, kā arī uzticamāk par T :P
P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nu tad atliek vienīgi sonett:Dlawyer wrote: P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Labāk, ja gribas konstruktoru, ņem kādu donoru 2.0t un krāmē iekšā savā bundžā.
Ar 2.1 ir tā, ka motora daļas ir jāmeklē un virzuļi jāsūta kaltie, jo nevar dabūt remkomplektus utt. (par to pēc kāda laika Agijas Zuzes sadaļā kopā ar izmaksām). Tas protams ja gribas visu normāli, nevis kaut līdz pēdējam un ņemt nākamo, ko pa lēto var dabūt.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Otrais variants ikdienas formātam iekš 900tā man šķiet prātīgāk. Pēc izmaksu publiskošanas pakomentēšu vēlreiz. :laugh:andrisem wrote:Nu tad atliek vienīgi sonett:Dlawyer wrote: P.S. Pilnīgi piekrītu ziedonim, ka c900 ir paliels auto ;)
Labāk, ja gribas konstruktoru, ņem kādu donoru 2.0t un krāmē iekšā savā bundžā.
Ar 2.1 ir tā, ka motora daļas ir jāmeklē un virzuļi jāsūta kaltie, jo nevar dabūt remkomplektus utt. (par to pēc kāda laika Agijas Zuzes sadaļā kopā ar izmaksām). Tas protams ja gribas visu normāli, nevis kaut līdz pēdējam un ņemt nākamo, ko pa lēto var dabūt.
Saab 900 Turbo '81
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Huh, 900tais liels priekš ikdienas? :D Par 9k tā varbūt varētu teikt, bet šodien, vizinoties ar 900to, es kā reiz gribēju teikt - eh, ideāls auto ikdienai. Bet, kā sacīt jāsaka - viss ir relatīvs. :D Var noīrēt uz dažām diennaktīm šos http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CrRM5_GlGA un pēc tam 900tais liksies kā limuzīns, savukārt 9-5 vispār kā autobuss. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Es 90% braucu viens un pa Rīgu. Iepūtiet man :D
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
99 pēc golfa arī liekas kā s klase, pēcadoptācijas pārdomas, bet tomēr labāk s klase(99) kā arī šo mānīgo sajūtu rada fakts,ka aizverot durvis tā arī nesaproti vai esi tās aizvēris.
Vēl es izvirzīju teoriju priekš sevis, ka 900 pēc 99, izjūtu līmenī, ir kā 900 pēc 9k, pēc pieredzes.
Atbrauc, iepūtīšu! Cik atmosfēras? :P
Vēl es izvirzīju teoriju priekš sevis, ka 900 pēc 99, izjūtu līmenī, ir kā 900 pēc 9k, pēc pieredzes.
Atbrauc, iepūtīšu! Cik atmosfēras? :P
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ne tu viens tāds! :)ziedoniz wrote:Es 90% braucu viens un pa Rīgu. Iepūtiet man :D
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ieslēdzot aizdedzi neiedegas eļļas lampiņas piktogramma. Tā ir kāda indikācija? :dry:
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986