Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Kā lai jēdzīgi uzbrūk, ja neredz - kā tad īsti ir uzlikts! :D
Varbūt tomēr kādu bildi studijā var lūgt?
Varbūt tomēr kādu bildi studijā var lūgt?
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Gāze un Aero.
Kas tur ko redzēt, ja pat teorija, sākot no sprauslām un beidzot ar lubrikantu, ir šķērsām. :laugh:Grippen wrote:Kā lai jēdzīgi uzbrūk, ja neredz - kā tad īsti ir uzlikts! :D
Varbūt tomēr kādu bildi studijā var lūgt?
Re:Gāze un Aero.
Bildes būs kaut kad, kad nofočēšu, bet labprāt dzirdētu to ĪSTO teoriju par Sprauslām un Lubrikantu.. :) visi tādi eksperti, izņemot tos, kad diendienā strādā ar šādām iekārtām!
K.
K.
Re:Gāze un Aero.
Nu, principā vismaz 2 šajā topikā rakstošie cilvēki diendienā strādā ar šādām iekārtām.. :) Tāpēc jau arī interesanti, kā izskatās instalējums.
9-3 B207R ArTEH Performance Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
9-7X Vortec I6 ArTEH Tank Edition
Re:Gāze un Aero.
No sprauslām nekādas skaņas vai trokšņa NAV un NEDRĪKST būt tādēļ kaut metini viņas pie virsbūves tas neko sajūtamu nedos!
Ja sāksi dzirdēt kā viņas strādā tas nozīmēs, ka viņas ir beigtas.
Ka var sprauslas vertikāli pielīmēt ar skoču ta lai viņas tur paliktu ilgāk par pāris nedēļām es vispār nevaru iedomāties :huh:
Un Nīgrajam vari droši ticēt, jo tam cilvekam teorijas un prakses ir vagons un maza piekabīte ;)
Ja sāksi dzirdēt kā viņas strādā tas nozīmēs, ka viņas ir beigtas.
Ka var sprauslas vertikāli pielīmēt ar skoču ta lai viņas tur paliktu ilgāk par pāris nedēļām es vispār nevaru iedomāties :huh:
Un Nīgrajam vari droši ticēt, jo tam cilvekam teorijas un prakses ir vagons un maza piekabīte ;)
Re:Gāze un Aero.
Kāda oriģinālā izskata bojāšanu?:woohoo: Oriģinālā Opeļa izskata? :DVilcinjsh wrote:Nu man reduktors ir starp akumulatoru un stūres pastiprinātāja sūkni, kompis motortelpā pie sienas, kur otrā pusē ir salona gaisa filtrs. Sprauslas ir uzliimeetas ar elastiigo liimi uz vaaka, kur apakšā sveces. Tipa neskruveejot klaat, jo sprauslas taisa troksni un tās būtu skaļākas esot uz metāla.
Esmu redzējis variantus, kur sprauslas ir labajā pusē zem plastmasas vāka, bet kā jau teicu, šo variantu man neieteica.
Esmu gatavs uzbrukumiem par oriģinālā izskata bojāšanu.. :)
K.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Gāze un Aero.
Cik esmu novērojis, tad tieši šo cilvēku viedoklī Tu itin cītīgi NEieklausies, tādēļ neredzu iemeslu, kādēļ viņiem atkal būtu jācenšas Tevi pārliecināt par kaut ko, par ko Toļiks, ui nē Andis no Slokas, visu zina labāk... :huh:Vilcinjsh wrote:Bildes būs kaut kad, kad nofočēšu, bet labprāt dzirdētu to ĪSTO teoriju par Sprauslām un Lubrikantu.. :) visi tādi eksperti, izņemot tos, kad diendienā strādā ar šādām iekārtām!
K.
Un vienu lietu neesi sapratis - nevienu neinteresē oriģinālais izskats (nu labi - arī nav mazsvarīgi), bet tas, ka gāzes sistēmas daļu izvietojumam ir jābūt tādam, it kā tā jau būtu uzlikta rūpnīcā - kompis salonā, kur tam nekas nevar kaitēt un pārējās daļas tā, lai var normāli veikt remontus, nevis tā, ka jāizravē puse gāzes iekārtas, lai tiktu klāt, piemēram, ģeneratoram.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Gāze un Aero.
Tu te nelecies, ja, opelisti šeit ir boļševikos!:woohoo:lawyer wrote:Kāda oriģinālā izskata bojāšanu?:woohoo: Oriģinālā Opeļa izskata? :DVilcinjsh wrote:Nu man reduktors ir starp akumulatoru un stūres pastiprinātāja sūkni, kompis motortelpā pie sienas, kur otrā pusē ir salona gaisa filtrs. Sprauslas ir uzliimeetas ar elastiigo liimi uz vaaka, kur apakšā sveces. Tipa neskruveejot klaat, jo sprauslas taisa troksni un tās būtu skaļākas esot uz metāla.
Esmu redzējis variantus, kur sprauslas ir labajā pusē zem plastmasas vāka, bet kā jau teicu, šo variantu man neieteica.
Esmu gatavs uzbrukumiem par oriģinālā izskata bojāšanu.. :)
K.
Re:Gāze un Aero.
Man Tevi kā kucēnu izvazāt pa teoriju, jeb pac liksies mierā ar idiotisma izplatīšanu? :angry:Vilcinjsh wrote:Bildes būs kaut kad, kad nofočēšu, bet labprāt dzirdētu to ĪSTO teoriju par Sprauslām un Lubrikantu.. :) visi tādi eksperti, izņemot tos, kad diendienā strādā ar šādām iekārtām!
K.
Re:Gāze un Aero.
Dārgais cilvēk - ar kādu principu strādā sprauslas?? Tā klusi pūš kaut ko vai tomēr ar noteiktu impulsu palīdzību padod uz ieplūdi un šie impulsi arī rada troksni - pieliec ausi un paklausies.
Kaukā šitā tukšā forumu muldēšana un visa nolikšana ir apnikusi - te nevar iegūt atbildes uz konkrētu jautājumu, te nav diskusiju, vienīgi "gudra" diletantiska muldēšana un dažu superservisu reklāma!
Labi, bik uzcepos, bet ar šo no Jums atvados..
K.
Kaukā šitā tukšā forumu muldēšana un visa nolikšana ir apnikusi - te nevar iegūt atbildes uz konkrētu jautājumu, te nav diskusiju, vienīgi "gudra" diletantiska muldēšana un dažu superservisu reklāma!
Labi, bik uzcepos, bet ar šo no Jums atvados..
K.
Gregers wrote:No sprauslām nekādas skaņas vai trokšņa NAV un NEDRĪKST būt tādēļ kaut metini viņas pie virsbūves tas neko sajūtamu nedos!
Ja sāksi dzirdēt kā viņas strādā tas nozīmēs, ka viņas ir beigtas.
Ka var sprauslas vertikāli pielīmēt ar skoču ta lai viņas tur paliktu ilgāk par pāris nedēļām es vispār nevaru iedomāties :huh:
Un Nīgrajam vari droši ticēt, jo tam cilvekam teorijas un prakses ir vagons un maza piekabīte ;)
Re:Gāze un Aero.
Vilcinjsh ir miris.
Lai dzīvo Vilcinjsh!
P.S.
Sūdīgs reklāmas aģenc saņem sūdīgu algu...
Lai dzīvo Vilcinjsh!
P.S.
Sūdīgs reklāmas aģenc saņem sūdīgu algu...
Re:Gāze un Aero.
Nja... apēst bez sāls....
Bet lai ir par tēmu tad kaut kā pēdējās piecas se-sv pēc kārtas lukoil ir bijis no 2,5-3 sant alaide par gāzi uz litru! Nu ar maximas vai lukoil karti. :) bet jaunumos parasti tas parādas tika piekdienas dienā!
Bet lai ir par tēmu tad kaut kā pēdējās piecas se-sv pēc kārtas lukoil ir bijis no 2,5-3 sant alaide par gāzi uz litru! Nu ar maximas vai lukoil karti. :) bet jaunumos parasti tas parādas tika piekdienas dienā!
Re:Gāze un Aero.
Nu jā,bet darba dienās jau praktiski 45 saņi.
Re:Gāze un Aero.
shausmigi daargi jums sanaak... a nav kautkas leetaaks bishk ? :D:D
benzinam gan cena nokritusi lidz 0.95:woohoo:
benzinam gan cena nokritusi lidz 0.95:woohoo:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Viss, esmu sprauslu spečuks. Tās ir impulsīvas padevējas nevis nekādas te pūtējas. Paldies tev Vilciņ! Tik, kurā mirklī viņas jāliek pie auss? Es kad pieliku, klusēja, laikam nogurušas no padošanas. Lai izguļas, vēlāk mēģināšu vēlVilcinjsh wrote:Dārgais cilvēk - ar kādu principu strādā sprauslas?? Tā klusi pūš kaut ko vai tomēr ar noteiktu impulsu palīdzību padod uz ieplūdi un šie impulsi arī rada troksni - pieliec ausi un paklausies.
Kaukā šitā tukšā forumu muldēšana un visa nolikšana ir apnikusi - te nevar iegūt atbildes uz konkrētu jautājumu, te nav diskusiju, vienīgi "gudra" diletantiska muldēšana un dažu superservisu reklāma!
Labi, bik uzcepos, bet ar šo no Jums atvados..
K.Gregers wrote:No sprauslām nekādas skaņas vai trokšņa NAV un NEDRĪKST būt tādēļ kaut metini viņas pie virsbūves tas neko sajūtamu nedos!
Ja sāksi dzirdēt kā viņas strādā tas nozīmēs, ka viņas ir beigtas.
Ka var sprauslas vertikāli pielīmēt ar skoču ta lai viņas tur paliktu ilgāk par pāris nedēļām es vispār nevaru iedomāties :huh:
Un Nīgrajam vari droši ticēt, jo tam cilvekam teorijas un prakses ir vagons un maza piekabīte ;)