9-5, 2.0t standarta jaudas
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Sakiet ko gribat - ne-ti-cu! :laugh: Ja ražotājs norāda, ka pilsētas režīmā ir 13,5 (tomātam - 15,1!), tad ir skaidrs, ka nesēņojot diezko mazāk nekādi nesanāks. Par probkām vispār nerunāsim. Reiz, 40 min mīcoties korķī uz Brīvībenes, intereses pēc noresetoju kompi - vidējais patēriņš šajās 40 minūtēs bija 26! :ohmy: Protams, nav izskatāmi gadījumi, ja pilsētas režīms skaitās, piemēram, riņķošana pa Krasteni nakts vidū. :laugh: :laugh:
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Braucu katru dienu no Bolderājas uz VEF ap 9:00 no rita, atpakaļ ap 19:00 maksimums bija 10.5l, diezgan dinamiski braucot (2 cilveki mašinā) Mērijumi veikti pusgadu :P
2000 2.0t mehaniskā karba.
2000 2.0t mehaniskā karba.
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Tātad - no Bolderājas arī neskaitās! :laugh: :laugh: Patiesībā jau tā arī ir - man pilsētas režīms nozīmē faktiski tikai centru... :angry:dvvv wrote:Braucu katru dienu no Bolderājas uz VEF ap 9:00 no rita, atpakaļ ap 19:00 maksimums bija 10.5l, diezgan dinamiski braucot (2 cilveki mašinā) Mērijumi veikti pusgadu :P
2000 2.0t mehaniskā karba.
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Tur jau tā lieta, ka ražotājs pirms laišanas apgrozībā nebraukā mašīnu pus gadu pa pilsētām.GC1 wrote:Tātad - no Bolderājas arī neskaitās! :laugh: :laugh: Patiesībā jau tā arī ir - man pilsētas režīms nozīmē faktiski tikai centru... :angry:dvvv wrote:Braucu katru dienu no Bolderājas uz VEF ap 9:00 no rita, atpakaļ ap 19:00 maksimums bija 10.5l, diezgan dinamiski braucot (2 cilveki mašinā) Mērijumi veikti pusgadu :P
2000 2.0t mehaniskā karba.
Viss notiek uz stenda pēc noteiktas shēmas...
Var palasīties šeit...
Ja sanāk braukt ļoti vienmērīgi, tad pilsētas režīmā tērējas mazāk nekā ražotājs norādījis... Es gan nezinu vai atbilstoši automašīnas braukšas ātrumam tiek pūsts gaiss virsū, lai imitētu pārvietošanos pa ceļu pilnīgā bezvējā pa horizontālu virsmu...
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
1)Vai kāds varētu pateikt ar ko vēl atšķiras griffins no parastā 2.3t, neskaitot motora tilpumu? Visiem viņiem rakstīts "pilna elektronika".. Kāds viņam patēriņš un vai ekspluatācija cenas ziņā stipri atšķiras no standarta 2.3t (SE)???
2)Vai arī Troll, Hirsch Performance ekspluatācija cenas ziņā krasi atšķiras no tā paša standarta 2.3t (SE)? Un kāds patēriņš(230-250Hp)?
Paldies :)
2)Vai arī Troll, Hirsch Performance ekspluatācija cenas ziņā krasi atšķiras no tā paša standarta 2.3t (SE)? Un kāds patēriņš(230-250Hp)?
Paldies :)
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Kādu laiku ģimenē ir 1999 9-5 Griffs.chippy wrote:1)Vai kāds varētu pateikt ar ko vēl atšķiras griffins no parastā 2.3t, neskaitot motora tilpumu? Visiem viņiem rakstīts "pilna elektronika".. Kāds viņam patēriņš un vai ekspluatācija cenas ziņā stipri atšķiras no standarta 2.3t (SE)???
2)Vai arī Troll, Hirsch Performance ekspluatācija cenas ziņā krasi atšķiras no tā paša standarta 2.3t (SE)? Un kāds patēriņš(230-250Hp)?
Paldies :)
Komplektācijā nav tikai navi un tākā no itālijas vests tad nav arī sēdekļu apsilde, bet ir ventilācja, dalītā klima un viss pārējais ieskaitot Harman Kardon.
Patēriņš no 6.9l/8.4l pa šoseju(90/130) līdz 16l pa centra korķiem, bet vidējais pie 30% šosejas ir 12 litri.
Cik esmu saskāries ar remontiem un pirms pirkšanas taujāju pēc cenām tad izskatās, ka dārgāk sanāk tiaki sveces, eļļa un ja kolektors vai turba nobrūk, jo tie ir vienoti un nedalāmi.
Bet noteikti vēlos piebilst, ka IMXO ja tevi uztrauc patēriņš un izmaksas tad labāk atsakies no SAAB, jo tas nav Audi kuru var barot ar lietotām detaļām un vilkt ar remontiem. Tādas attieksmes dēļ SAAB zaudē savu būtību, kā arī SAAB noteikti nav pati ekonomiskākā mašīna un ir radīta cilvēkiem kuri var morāli atļauties par baudu ko sniedz šī marka, paretam samaksāt palielu rēķinu. Bet tas ir mans viedoklis un neuzstāju par tā absolūto patiesumu vai tamlīdzīgi.
P.S. Griffins rullē, lai ko tur teiktu °īstie° sāabisti :laugh:
tā skaņa pie uzrāviena vien ko vērta!!
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Par skaņu tu pareizi pateici!Tā ir baigi foršā!:woohoo:Gregers wrote:Kādu laiku ģimenē ir 1999 9-5 Griffs.chippy wrote:1)Vai kāds varētu pateikt ar ko vēl atšķiras griffins no parastā 2.3t, neskaitot motora tilpumu? Visiem viņiem rakstīts "pilna elektronika".. Kāds viņam patēriņš un vai ekspluatācija cenas ziņā stipri atšķiras no standarta 2.3t (SE)???
2)Vai arī Troll, Hirsch Performance ekspluatācija cenas ziņā krasi atšķiras no tā paša standarta 2.3t (SE)? Un kāds patēriņš(230-250Hp)?
Paldies :)
Komplektācijā nav tikai navi un tākā no itālijas vests tad nav arī sēdekļu apsilde, bet ir ventilācja, dalītā klima un viss pārējais ieskaitot Harman Kardon.
Patēriņš no 6.9l/8.4l pa šoseju(90/130) līdz 16l pa centra korķiem, bet vidējais pie 30% šosejas ir 12 litri.
Cik esmu saskāries ar remontiem un pirms pirkšanas taujāju pēc cenām tad izskatās, ka dārgāk sanāk tiaki sveces, eļļa un ja kolektors vai turba nobrūk, jo tie ir vienoti un nedalāmi.
Bet noteikti vēlos piebilst, ka IMXO ja tevi uztrauc patēriņš un izmaksas tad labāk atsakies no SAAB, jo tas nav Audi kuru var barot ar lietotām detaļām un vilkt ar remontiem. Tādas attieksmes dēļ SAAB zaudē savu būtību, kā arī SAAB noteikti nav pati ekonomiskākā mašīna un ir radīta cilvēkiem kuri var morāli atļauties par baudu ko sniedz šī marka, paretam samaksāt palielu rēķinu. Bet tas ir mans viedoklis un neuzstāju par tā absolūto patiesumu vai tamlīdzīgi.
P.S. Griffins rullē, lai ko tur teiktu °īstie° sāabisti :laugh:
tā skaņa pie uzrāviena vien ko vērta!!
Daudzi paziņas, ko nācies vadāt nebeidz slavēt skaņas tonīti ko rada izpūtējs.
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Sievai maršruts - Pļavnieki - Jaunmārupe un vidējais 10.3laikoN wrote:Hehe, Rīgā 11.3l vidējo dabūt ir nereāli :P Pēc kompja resetošanas, pabraukājot nedēļu, nostājas uz ~14l.
p.s. ekobraucēji un sēņotāji neskaitās :laugh:
2.0 automāts, kompis restartējas pirms katras uzpildes
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Nu ko lai es saku? Tad jau 2.0t ir rijiigaaks par 2.3t, ja marshruti buutu vienaadi. Plavnieki, Jaunmaarupe galiigi nav centrs, kaut gan korkji jau ir visur :laugh:user_75 wrote:Sievai maršruts - Pļavnieki - Jaunmārupe un vidējais 10.3laikoN wrote:Hehe, Rīgā 11.3l vidējo dabūt ir nereāli :P Pēc kompja resetošanas, pabraukājot nedēļu, nostājas uz ~14l.
p.s. ekobraucēji un sēņotāji neskaitās :laugh:
2.0 automāts, kompis restartējas pirms katras uzpildes
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Tā jau tam ir jābūt, jo liels dzinējs pie mazām slodzēm lielā bundžā patērē mazāk jo mazāk saspringst :lol:aikoN wrote:Nu ko lai es saku? Tad jau 2.0t ir rijiigaaks par 2.3t, ja marshruti buutu vienaadi. Plavnieki, Jaunmaarupe galiigi nav centrs, kaut gan korkji jau ir visur :laugh:user_75 wrote:Sievai maršruts - Pļavnieki - Jaunmārupe un vidējais 10.3laikoN wrote:Hehe, Rīgā 11.3l vidējo dabūt ir nereāli :P Pēc kompja resetošanas, pabraukājot nedēļu, nostājas uz ~14l.
p.s. ekobraucēji un sēņotāji neskaitās :laugh:
2.0 automāts, kompis restartējas pirms katras uzpildes
to jau sen ievēroju, ka tie lielie patēriņi uzpeld tikai drūmos korķos vai pēc kārtīgas slodzes
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Intereses pēc šorīt noresetoju kompi pirms došanās uz darbu. Maršruts Dzirnavu iela 149a – Skaistkalnes iela 1; maršruta garums – 4 km. Izgriežoties no pagalma uz Dzirnavu ielas, pirmais rādījums, kas parādās – 43l/100km. Braukšanas uzsākšana, motors auksts, normāli. Jāizgriežas uz Gogoļa ielas, luksofors, izgriezties izdodas tikai pie kāda ceturtā „zaļā”. Patēriņš tajā brīdī rāda jau 73,4! Nākamais luksofors – izgriešanās uz Lāčplēša ielas. Par laimi jāgaida mazāk, un, izgriežoties uz tilta, vid. patēriņš ir vairs „tikai” 51. Braucot pa tiltu, kas, par laimi, brīvs, tas nokrītas līdz 17,8, tad vēl viens korķis (par laimi – šoreiz neliels), lai izgrieztos uz Mūkusalas apļa (vidējais patēriņš atkal uzkāpj līdz 22,8), tad atlikušie daži simti metru līdz darbam – vidējais patēriņš = 17,4. Tātad, nobraucot 4 km, iztērēti 0,7 litri benzīna, kas maksā aptuveni 50 santīmus, ergo – tieši tikpat, cik būtu maksājis brauciens ar trolejbusu, biļeti pērkot pie vadītāja! :woohoo: :laugh:
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Ja ar troleibusu būtu pasūtījis sev pie pagalma un veicis visus manevrus ko aprakstīji tad diez vai tas maksātu 0.50 Ls :laugh:GC1 wrote:Intereses pēc šorīt noresetoju kompi pirms došanās uz darbu. Maršruts Dzirnavu iela 149a – Skaistkalnes iela 1; maršruta garums – 4 km. Izgriežoties no pagalma uz Dzirnavu ielas, pirmais rādījums, kas parādās – 43l/100km. Braukšanas uzsākšana, motors auksts, normāli. Jāizgriežas uz Gogoļa ielas, luksofors, izgriezties izdodas tikai pie kāda ceturtā „zaļā”. Patēriņš tajā brīdī rāda jau 73,4! Nākamais luksofors – izgriešanās uz Lāčplēša ielas. Par laimi jāgaida mazāk, un, izgriežoties uz tilta, vid. patēriņš ir vairs „tikai” 51. Braucot pa tiltu, kas, par laimi, brīvs, tas nokrītas līdz 17,8, tad vēl viens korķis (par laimi – šoreiz neliels), lai izgrieztos uz Mūkusalas apļa (vidējais patēriņš atkal uzkāpj līdz 22,8), tad atlikušie daži simti metru līdz darbam – vidējais patēriņš = 17,4. Tātad, nobraucot 4 km, iztērēti 0,7 litri benzīna, kas maksā aptuveni 50 santīmus, ergo – tieši tikpat, cik būtu maksājis brauciens ar trolejbusu, biļeti pērkot pie vadītāja! :woohoo: :laugh:
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Nu ir jau ir ka 2.3 ir ekonomiskaks, vienkasi patrāpījās labs 2.0 variants.aikoN wrote:Nu ko lai es saku? Tad jau 2.0t ir rijiigaaks par 2.3t, ja marshruti buutu vienaadi. Plavnieki, Jaunmaarupe galiigi nav centrs, kaut gan korkji jau ir visur :laugh:user_75 wrote:Sievai maršruts - Pļavnieki - Jaunmārupe un vidējais 10.3laikoN wrote:Hehe, Rīgā 11.3l vidējo dabūt ir nereāli :P Pēc kompja resetošanas, pabraukājot nedēļu, nostājas uz ~14l.
p.s. ekobraucēji un sēņotāji neskaitās :laugh:
2.0 automāts, kompis restartējas pirms katras uzpildes
bet ā atšķirība na jau liela vismaz benzina pateriņā ja arī tas ir 1 litrs uz 100 tad menešī labi ja 10 lirtus parmaksāšu ja nobraucu aptuveni 1000 km mēnešī un naudas izteiksme aptuveni 7.70 Ls nu nav tik traki:silly:
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
Pareizi, 2.0t rullē! ;) Turklāt, pēc papīriem 2.3 ir lielāks patēriņš uz šosejas - par 0,6l uz 100km -, bet pilsētā vienādi! Reālajā dzīvē pie vienādiem braukšanas apstākļiem nenozīmīgi ekonomiskāks gan ticamāk varētu būtu 2.3, bet tā jau nu tiešām matu skaldīšana. Labs ir tas SAABs, kas labi lido! :Puser_75 wrote:
Nu ir jau ir ka 2.3 ir ekonomiskaks, vienkasi patrāpījās labs 2.0 variants.
bet ā atšķirība na jau liela vismaz benzina pateriņā ja arī tas ir 1 litrs uz 100 tad menešī labi ja 10 lirtus parmaksāšu ja nobraucu aptuveni 1000 km mēnešī un naudas izteiksme aptuveni 7.70 Ls nu nav tik traki:silly:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:9-5, 2.0t standarta jaudas
to GC1 tas tev tad pateriņš no sakuma radija jo nebija uzsilusi lambda zonde,,pateriņa raditaji normalizejas kad lambda ir uzsilusi un darbojasB)
Par 2.0 litr rulešanu NEPIEKRITU ,,2.3 Aero versijas RULLE kudiš vairak :P ;) :laugh:
Par 2.0 litr rulešanu NEPIEKRITU ,,2.3 Aero versijas RULLE kudiš vairak :P ;) :laugh: