dzinējs un turbīna
dzinējs un turbīna
Sveiki domubiedri!
Palīdziet ar padomu un padalaties pieredzē.
Vārdusakot pirms laba laika saslimdināju vienu čomu ar 9000 sērijas modeli, ir apmierināts bez gala,bet ir viens bet!
Šis i paņēmis sābu ar neejiošu turbīnu, maz domājot viš to turbīnu nomaina uz citu, bet gribētā rezultāta nav! Esot to salīdzinājis ar citiem tās pašas sērijas modeļiem - tie citi iet pa gaisu , bet šim kā bruņurupucis. Dzinējs 2.3t ecopowers, ja nemaldos 95 gada modelis ar parasto gāzes iekārtu, aptuvenais nobraukums uz odometra ir 500 000km, darbojas normāli, eļļu nerij, izņemot to ka ir aptecējis klasiskajās vietās.
Vai ir tā taisnība, ka noklājoties turbīnai motors darbojas kkādā saudzības režīmā, un kā ar to tikt skaidrībā.
Palīdziet ar padomu un padalaties pieredzē.
Vārdusakot pirms laba laika saslimdināju vienu čomu ar 9000 sērijas modeli, ir apmierināts bez gala,bet ir viens bet!
Šis i paņēmis sābu ar neejiošu turbīnu, maz domājot viš to turbīnu nomaina uz citu, bet gribētā rezultāta nav! Esot to salīdzinājis ar citiem tās pašas sērijas modeļiem - tie citi iet pa gaisu , bet šim kā bruņurupucis. Dzinējs 2.3t ecopowers, ja nemaldos 95 gada modelis ar parasto gāzes iekārtu, aptuvenais nobraukums uz odometra ir 500 000km, darbojas normāli, eļļu nerij, izņemot to ka ir aptecējis klasiskajās vietās.
Vai ir tā taisnība, ka noklājoties turbīnai motors darbojas kkādā saudzības režīmā, un kā ar to tikt skaidrībā.
Re:dzinējs un turbīna
Vecīt, ja salīdzināts tiek tavs Anniversary ar mitsu turbīnu, 225hp/342nm un viņa LPT ar T25 gareta turbu, 170hp/280nm, tad jau arī nav jautājumu, kāpēc viens šķiet visnotaļ žiperīgs un otrs kā bruņurupucis.:D Lai arī tas LPT ir visā visumā tāds pats turbosaabs, kā tavējais, tomēr tās dažas atšķirības rada ļoooti jūtamu atšķirību abu auto dinamikā. Ja vēl viņam ir parastā gāzes iekārta, kas visam piedevām uz vecumu vēl ir sākusi darboties savā manierē, tādējādi norijot visus 20% jaudas, tad nav brīnums, par lēnrāpojošu dzīvnieku piesaukšanu. Nākamā lieta - dzinējs. Ja iekšā esošais dzinējs ir noripojis tos kilometrus, kas ir uz odometra, pastāv liela iespēja, ka spēki sāk zust.
Piemēram, es jūtu izteiktu atšķirību, salīdzinot savu 9k un Nila nu jau ex-9k ar nedaudz uzfrišinātu motoru - mans, pateicoties maptuna stage3 ecu un 3" izplūdei, iet kā zvērs, žiperīgāk par pārējiem sētā esošajiem, taču es jūtu, ka tas nāk caur "čerez ņemagu". Respektīvi - motors ir savu nogājis un atdeve vairs nav tāda, kā gribētos. Jauda šobrīd tiek burtiski izspiesta, lejot iekšā vairāk benzīnu un spiežot vairāk gaisu. Pamēriet abiem kompresiju - lai arī tā nav nekāda motora vispārējā stāvokļa mērvienība, tomēr kaut kādu priekšstatu sniedz.
Iespējamie risinājumi čomam ar savu LPT - ja vien motors vēl ir kaut necik ejošs, tad pārtaisīt par FPT un maķenīt pieregulēt kompja smadzeni. Pirmo Hirsha stage un aidā! Un, ja motors tomēr nebūs nekāds labais.. tad tam vienkārši ātrāk pienāks gals. :D
Piemēram, es jūtu izteiktu atšķirību, salīdzinot savu 9k un Nila nu jau ex-9k ar nedaudz uzfrišinātu motoru - mans, pateicoties maptuna stage3 ecu un 3" izplūdei, iet kā zvērs, žiperīgāk par pārējiem sētā esošajiem, taču es jūtu, ka tas nāk caur "čerez ņemagu". Respektīvi - motors ir savu nogājis un atdeve vairs nav tāda, kā gribētos. Jauda šobrīd tiek burtiski izspiesta, lejot iekšā vairāk benzīnu un spiežot vairāk gaisu. Pamēriet abiem kompresiju - lai arī tā nav nekāda motora vispārējā stāvokļa mērvienība, tomēr kaut kādu priekšstatu sniedz.
Iespējamie risinājumi čomam ar savu LPT - ja vien motors vēl ir kaut necik ejošs, tad pārtaisīt par FPT un maķenīt pieregulēt kompja smadzeni. Pirmo Hirsha stage un aidā! Un, ja motors tomēr nebūs nekāds labais.. tad tam vienkārši ātrāk pienāks gals. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:dzinējs un turbīna
thanks guys! B)
domāsim kā tālāk rīkoties un vēlreiz lielum lielais paldies par tik ātru atsaucību šajā dienas laikā!
lai jums visiem labi ripo! :)
domāsim kā tālāk rīkoties un vēlreiz lielum lielais paldies par tik ātru atsaucību šajā dienas laikā!
lai jums visiem labi ripo! :)
Re:dzinējs un turbīna
Precizējums, šajā lietā!B)
čoms saka ka motors ir ķipa ideāls neskatoties uz lielo noskrējienu.viņš to izskaidro ar to ka visos cilindros ir vienāda kompresija, tobiš 12.5 atmosfēras,eļļu neēd,ziemā kompensatori nečaukst aukstu pielaižot-lec no pus apgrieziena, tas viss protams ir tikai apsveicami. Bet dīvaini tajā pašā laikā liekas arī tas ka ,viņš teic, uz gāzes šim ejot labāk nekā uz benzīnu.
APC vārstu šis esot izrāvis laukā un kko tur savienojis pa taisno caur vienu šļauku kā bij iepriekš ar veco trubu. :unsure:
čoms saka ka motors ir ķipa ideāls neskatoties uz lielo noskrējienu.viņš to izskaidro ar to ka visos cilindros ir vienāda kompresija, tobiš 12.5 atmosfēras,eļļu neēd,ziemā kompensatori nečaukst aukstu pielaižot-lec no pus apgrieziena, tas viss protams ir tikai apsveicami. Bet dīvaini tajā pašā laikā liekas arī tas ka ,viņš teic, uz gāzes šim ejot labāk nekā uz benzīnu.
APC vārstu šis esot izrāvis laukā un kko tur savienojis pa taisno caur vienu šļauku kā bij iepriekš ar veco trubu. :unsure:
Re:dzinējs un turbīna
Vienojot pa taisno var iebraukt smagās auzās un ar labo motoru ātri vien būs cauri! Motors izklausās teju ideāls, pieņemu, ka pie tādā nobraukuma kaut kad bijis pilnībā pārlasīts.richards001 wrote:Precizējums, šajā lietā!B)
čoms saka ka motors ir ķipa ideāls neskatoties uz lielo noskrējienu.viņš to izskaidro ar to ka visos cilindros ir vienāda kompresija, tobiš 12.5 atmosfēras,eļļu neēd,ziemā kompensatori nečaukst aukstu pielaižot-lec no pus apgrieziena, tas viss protams ir tikai apsveicami. Bet dīvaini tajā pašā laikā liekas arī tas ka ,viņš teic, uz gāzes šim ejot labāk nekā uz benzīnu.
APC vārstu šis esot izrāvis laukā un kko tur savienojis pa taisno caur vienu šļauku kā bij iepriekš ar veco trubu. :unsure:
Kopumā čoma spriedelējumi šķiet mazliet pārspīlēti un murgaini, gan tas, ka ar gāzi iet labāk, gan tas, ka lec no pus apgrieziena. Es esmu braukājis un izbraucis ar desmitiem 9k, vēl tikpat esmu dzirdējis startējot un no pus apgrieziena man dažas reizes visā mūžā ir pielecis tikai zaļais Aero, i to ar siltu motoru.
Es neesmu iedziļinājies, bet šķiet, ka kaut kur lasīju, ka 9k tā ir vienkārši tāda specifika.
Gan Ansis, gan melnais man lec krietni labāk.
Saab 900 Turbo '81
Re:dzinējs un turbīna
Jā, 9k vairumā gadījumu lec ar otro apgriezienu. Kad pielec pēc pusapgrieziena, man ir čut ne sajūta, ka jāmeklē vaina. :D
Ar gāzi arī varētu arī iet labāk, ja iemetušies kaut kādi elektronikas gļuki, jo gāzei tak sava vadība. Atceries Pilota gāzoto drotu? Ar benzīnu limp mode un neiet, ar gāzi plus mīnus normāli pēc sajūtām, tik vien, ka smird un rij kā tukla cūka.
Pieņemu, ka čoms APC noravēja tāpēc, ka tas bija pussprādzis. Tā kā pirkt lietotu T5 APC vārstu ir kaķis maisā, tad laiks pārkrāmēties uz T7 vārstu.
Ar gāzi arī varētu arī iet labāk, ja iemetušies kaut kādi elektronikas gļuki, jo gāzei tak sava vadība. Atceries Pilota gāzoto drotu? Ar benzīnu limp mode un neiet, ar gāzi plus mīnus normāli pēc sajūtām, tik vien, ka smird un rij kā tukla cūka.
Pieņemu, ka čoms APC noravēja tāpēc, ka tas bija pussprādzis. Tā kā pirkt lietotu T5 APC vārstu ir kaķis maisā, tad laiks pārkrāmēties uz T7 vārstu.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:dzinējs un turbīna
Sveiki akal! :)
Nu re jums vismaz i pa ko nedaudz paņirgt,jo man arī tas viss liekas biku funny! :unsure: Bet nekas čoms nedaudz apdauzīsies, gūs pieredzi un sapratīs kas, kad un kā lec no pus apgrieziena, un uz kā iet labāk, jo kā nekā viņam tā ir tikai otrā mašīna, kur ir krietni nodzīta. :S
Paldies par jūsu labajiem un pieredzes bagātajiem padomiem. ;)
Nu re jums vismaz i pa ko nedaudz paņirgt,jo man arī tas viss liekas biku funny! :unsure: Bet nekas čoms nedaudz apdauzīsies, gūs pieredzi un sapratīs kas, kad un kā lec no pus apgrieziena, un uz kā iet labāk, jo kā nekā viņam tā ir tikai otrā mašīna, kur ir krietni nodzīta. :S
Paldies par jūsu labajiem un pieredzes bagātajiem padomiem. ;)
Re:dzinējs un turbīna
Gregeram nesen ļoti pareizi pateica, no šādiem te nodzītiem Saab un paviršiem lietotājiem sāk klīst runas par to, ka Saab ir mēsls.
Un varu tikai piebilst, ka daļēji arī pats Saab tirgus pie mums ir mazliet pakropļots tieši dēļ visādiem šitādiem.
Kad pirku savu pirmo Saab (~4 gadi atpakaļ), man neviens neteica, ka Saab ir sūds, tikai to, kas tas ir dārgs kā tāds, dārgs uzturēšanā, grūti atrodamas detaļas, neviens negrib remontēt, daudz tērē utt., bet ne vārda par to, ka tas būtu slikts.
JO, kādreiz to nevarēja nopirkt katrs ļoļiks, attiecīgi, bieži izpalika nokļūšana pie visādiem paviršiem braucējiem, kas to varētu nolaist līdz ručkai.
A kas tagad nekait, nopērc 9-5 pa 1500EUR, mēnesi pabrauc un tad sākās... kartera vent., ķēdes, TCS, SID, citi elektronikas gļuki, piekares remonti, DI kasetes utt., uz ķep, ļep sataisa, ar mokām pārdod un pēcāk katru reizi dzirdot vārdu Saab, cilvēkam uzmetas zosāda un viņš visiem bļauj, ka tas ir pēdējais mēsls.
Un tad nopērk nākošais, kurš šo vāveres riteni turpina. Un tā rodas leģendas...
Un varu tikai piebilst, ka daļēji arī pats Saab tirgus pie mums ir mazliet pakropļots tieši dēļ visādiem šitādiem.
Kad pirku savu pirmo Saab (~4 gadi atpakaļ), man neviens neteica, ka Saab ir sūds, tikai to, kas tas ir dārgs kā tāds, dārgs uzturēšanā, grūti atrodamas detaļas, neviens negrib remontēt, daudz tērē utt., bet ne vārda par to, ka tas būtu slikts.
JO, kādreiz to nevarēja nopirkt katrs ļoļiks, attiecīgi, bieži izpalika nokļūšana pie visādiem paviršiem braucējiem, kas to varētu nolaist līdz ručkai.
A kas tagad nekait, nopērc 9-5 pa 1500EUR, mēnesi pabrauc un tad sākās... kartera vent., ķēdes, TCS, SID, citi elektronikas gļuki, piekares remonti, DI kasetes utt., uz ķep, ļep sataisa, ar mokām pārdod un pēcāk katru reizi dzirdot vārdu Saab, cilvēkam uzmetas zosāda un viņš visiem bļauj, ka tas ir pēdējais mēsls.
Un tad nopērk nākošais, kurš šo vāveres riteni turpina. Un tā rodas leģendas...
Saab 900 Turbo '81
Re:dzinējs un turbīna
Tie kas nopērk sābu un iegulda pirmajos gados pāris tūkstošus vai vairāk, tālāk diez vai to pārdod tik ātri un par lētām naudām (specifisks tirgus), drīzāk tas notiek tad, ja mašīna ir nolaista līdz kliņķim un neceļas rokas neko remontēt, ja to patur prātā pērkot sābu un rēķinās, ka būs jāiegulda tad kreņķis ir mazāks. Laikam sacītais ir uz LV tirgu, ārzemēs dabonamie eksemplāri mos savaadaaki.
Saab 9000 CC '91
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
Saab 99GL '83
Toyota Corolla G6S (TTE)
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:dzinējs un turbīna
Man radu puika pec padzita BMW e34 panema nodzitu 900.Biski palabojam,veiksmigi pardeva un atkal panema Saab.
Tikko palaidam to 9k ar 2,3T.Pagaidam ir apmierinats.Vina gerevna pagaidam neviens vinu noskriet nevar.:D
Sakuma jau vins ari man neticeja,ka BMW ne velna neiet.
Tikko palaidam to 9k ar 2,3T.Pagaidam ir apmierinats.Vina gerevna pagaidam neviens vinu noskriet nevar.:D
Sakuma jau vins ari man neticeja,ka BMW ne velna neiet.
Re:dzinējs un turbīna
Nu ja, tak pat kaut kādu superduper sporta mašīnu e36 ar 2.8 motoru var pakacināt. :D Ok, startā nē, bet virs 100kmh pilnīgi droši. Jo tam 2.8 tak zem 200 lopeļiem, zem 300 grieze.. pieticīgi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:dzinējs un turbīna
Es ar jums esu vienuprāt un pilnībā piekrītu par tiem leģendu nesējiem jeb kapeiku p....jiem, kas neslavu ceļ par šo marku un turpina to arī darīt. Jo ja neba mūs, ne tikai Latvijā, tad vispār šīs markas modeļu jau nebūtu, kas priecētu pārējos gan vizuāli, gan tehniski. B)
SAAB,s ir jāizbauda ar kuru vispirms ir jāsaslimst, labā nozīmē.:blink:
Un kas var būt labāks, ja kādā no krustojumiem vai ceļu, ielu kilometriem var ieraudzīt labi koptu šīs markas modeli, ar kuru vēl var arī iekabināt kādu krāniņa raustītāju.
Veiksmīgu jums dienu un turpiniet kopt savus luttekļus, lai viņi būtu vislabākajā formā! ;)
SAAB,s ir jāizbauda ar kuru vispirms ir jāsaslimst, labā nozīmē.:blink:
Un kas var būt labāks, ja kādā no krustojumiem vai ceļu, ielu kilometriem var ieraudzīt labi koptu šīs markas modeli, ar kuru vēl var arī iekabināt kādu krāniņa raustītāju.
Veiksmīgu jums dienu un turpiniet kopt savus luttekļus, lai viņi būtu vislabākajā formā! ;)
Re:dzinējs un turbīna
Nevis Gregeram, bet Gregers- es šo domu izteicu, jo sen jau dusmas rauj klausoties bedu stāstus pec nodzītu zirgu nopirkšanas un to turpmakas lauzšanas ;)Nils wrote:Gregeram nesen ļoti pareizi pateica, no šādiem te nodzītiem Saab un paviršiem lietotājiem sāk klīst runas par to, ka Saab ir mēsls.
Un varu tikai piebilst, ka daļēji arī pats Saab tirgus pie mums ir mazliet pakropļots tieši dēļ visādiem šitādiem.
Kad pirku savu pirmo Saab (~4 gadi atpakaļ), man neviens neteica, ka Saab ir sūds, tikai to, kas tas ir dārgs kā tāds, dārgs uzturēšanā, grūti atrodamas detaļas, neviens negrib remontēt, daudz tērē utt., bet ne vārda par to, ka tas būtu slikts.
JO, kādreiz to nevarēja nopirkt katrs ļoļiks, attiecīgi, bieži izpalika nokļūšana pie visādiem paviršiem braucējiem, kas to varētu nolaist līdz ručkai.
A kas tagad nekait, nopērc 9-5 pa 1500EUR, mēnesi pabrauc un tad sākās... kartera vent., ķēdes, TCS, SID, citi elektronikas gļuki, piekares remonti, DI kasetes utt., uz ķep, ļep sataisa, ar mokām pārdod un pēcāk katru reizi dzirdot vārdu Saab, cilvēkam uzmetas zosāda un viņš visiem bļauj, ka tas ir pēdējais mēsls.
Un tad nopērk nākošais, kurš šo vāveres riteni turpina. Un tā rodas leģendas...