Problēmas ar eļļu
Problēmas ar eļļu
Sveiki Saabisti, runa nav par saabu bet par cik uscar forums suck bet Jūs esat atsaucīgi un tad jautajums varbūt kadam ir kāda gudra ideja kas varetu būt pa vainu.
Tatad v6 motorīts zūd eļļa 2-3 litri uz 2000km, nekur garam nesūcas, kartera ventelāciaj viss ok, sveces tīras, dūmi ir bet maz un balti, dzesēšanas sķidrums nezūd, desēšanas šķidrumā eļļas piedeva arī netiek iekšā, lamda zondes tīras, nomainīju vārstu gumijas, vienā brīdī bija gaisa filtrs ar eļļu bet no kartera līdz gaisa fitram ir labs gabals visādos līkločos tur nu nekādis nevar viņu izspiest. TC motors saka ka jāmaina gredzeni virzuļiem, bet noskrejien tikai 160k un gredzeni ir tērauda vai pastāv varbūtība ka viņi ir nodiluši, kaut kā maz ticams :huh:
pa šo laiku jau pazudusi aptuveni 5 litri eļļas tad jau katalizatros būtu pie dieviem aigājis bet šansē bez problēmām, arī atgazes neko neuzrāda!!!!
Ir kadas idejas
Paldies jauieprieks par atbildēm
Tatad v6 motorīts zūd eļļa 2-3 litri uz 2000km, nekur garam nesūcas, kartera ventelāciaj viss ok, sveces tīras, dūmi ir bet maz un balti, dzesēšanas sķidrums nezūd, desēšanas šķidrumā eļļas piedeva arī netiek iekšā, lamda zondes tīras, nomainīju vārstu gumijas, vienā brīdī bija gaisa filtrs ar eļļu bet no kartera līdz gaisa fitram ir labs gabals visādos līkločos tur nu nekādis nevar viņu izspiest. TC motors saka ka jāmaina gredzeni virzuļiem, bet noskrejien tikai 160k un gredzeni ir tērauda vai pastāv varbūtība ka viņi ir nodiluši, kaut kā maz ticams :huh:
pa šo laiku jau pazudusi aptuveni 5 litri eļļas tad jau katalizatros būtu pie dieviem aigājis bet šansē bez problēmām, arī atgazes neko neuzrāda!!!!
Ir kadas idejas
Paldies jauieprieks par atbildēm
Re:Problēmas ar eļļu
Kādu eļļu lej?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Problēmas ar eļļu
Tiešām, vispirms gribās zināt vairāk par eļļu, ko lej motorā un tad cik no šiem 160K nobraukuma ir Tevis veikti un vai problēma bija no paša sākuma. Ja nerunā par Tavu konkrēto gadījumu, bet pēc teorijas, tad šis TC Motora pieņēmums par virzuļu grupu man liekas visai ticams, tikai vai ir jāmaina virzuļi, vai tikai gredzeni jāiztīra un jānomaina, pateikt nevaru. Katrā ziņā modernienie katalizatori spēj "apēst"visai daudz eļļas iekams "aizrijas".
Cik no braukšanas notiek pilsētā, cik ārpus, nu +- procentuāli.
Vai nav bijuši darbi , saistīti ar sadales varpstas (-u) pievadsiknas ( ķedes ) maiņu. Pabīdīta sadelene uz vēlāku pie lielākiem stiepieniem eļļu ēd nenormāli.
Cik no braukšanas notiek pilsētā, cik ārpus, nu +- procentuāli.
Vai nav bijuši darbi , saistīti ar sadales varpstas (-u) pievadsiknas ( ķedes ) maiņu. Pabīdīta sadelene uz vēlāku pie lielākiem stiepieniem eļļu ēd nenormāli.
Re:Problēmas ar eļļu
ESSO 10w30 PusisntētikaArnijs wrote:Kādu eļļu lej?
Re:Problēmas ar eļļu
no 160k manis ir 60k problēma sakas 3 mēnešus atpakaļ strauji bums un saka pazust. Pirs tam no remontiem mainīta gadu atpakaļ siksna ar visiem rulīšiem, ūdenssūkni, speigotājiem nu kā pēc ārsta zīmes viss kas jāmaina pie 100k jūdzes jeb 160k km to visu nomainīju pie 150k km,Normunds wrote:Tiešām, vispirms gribās zināt vairāk par eļļu, ko lej motorā un tad cik no šiem 160K nobraukuma ir Tevis veikti un vai problēma bija no paša sākuma. Ja nerunā par Tavu konkrēto gadījumu, bet pēc teorijas, tad šis TC Motora pieņēmums par virzuļu grupu man liekas visai ticams, tikai vai ir jāmaina virzuļi, vai tikai gredzeni jāiztīra un jānomaina, pateikt nevaru. Katrā ziņā modernienie katalizatori spēj "apēst"visai daudz eļļas iekams "aizrijas".
Cik no braukšanas notiek pilsētā, cik ārpus, nu +- procentuāli.
Vai nav bijuši darbi , saistīti ar sadales varpstas (-u) pievadsiknas ( ķedes ) maiņu. Pabīdīta sadelene uz vēlāku pie lielākiem stiepieniem eļļu ēd nenormāli.
95% pilseta 5% ārpus.
Re:Problēmas ar eļļu
TC jau saka ka tikai jātīra var bez maiņas, it kā aizdirsušies ar kaut ko un vienkārši konkrētā virzula ciklā nepiespiežas pie sieniņas līdz ar to it kā lufte rodoties. It kā jau ticams bet ir bijušas mašīnas kurām nobraukums pie 200 k un ne vainas ar tem gredzeniem. Un tik pēkšņi sākās parasti jau ja gredzeni tad ta pa bišķi sak rit un tad jau pēc laika rij kārtīgi to eļļu bet te uzreiz vienā pieravienā bums un 3 litru nav
Re:Problēmas ar eļļu
man ar problēmas ar eļļu.... :S lieta tāda , ka gadījies palidot kādu nelielu gabaliņu uz ~ 180 km/h . ja nemaldos , tad aiznākošajā dienā uz kompja parādās check oil level. pielēju.... taču braukt ātrāk par 120 - 130 vairs nebraucu . kādu laiku atpakaļ ar tā bija gadījies braucot ilgāku laiku starp 140 - 170 km/h aiz viena sponsora :silly: , tad nākošajā dienā ar nācās piliet eļļu. ikdienā braukājot līdz 120 km/h eļļas līmenis nekrītas. eļļa ir 5w-40. kur varētu būt vaina, vai tie nevarētu būt gredzeni? :dry:
Re:Problēmas ar eļļu
Par tikai tiiriishanu - ar to nekas nebuus liidzeets. Visticamaakais jau, ka elljas gredzeni vien buus pie vainas, vai arii mazraziiga kartera ventilaacijas aprite. Ja jau piedzina gaisa filtru, tad karterii ir spiediens un rodas vinjsh no shiim divaam lietaam + veel sadilums. Vajadzeetu saakt ar kartera ventilaacijas veelreizeeju paarbaudi. ja nepaliidz, tad gredzenu mainja + obligaati jaaizmeera , vai cilindri nav ovaali.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Problēmas ar eļļu
Tev nav problēmas ar eļļu. Normāla parādība, nekas vairāk.SAABs wrote:man ar problēmas ar eļļu.... :S lieta tāda , ka gadījies palidot kādu nelielu gabaliņu uz ~ 180 km/h . ja nemaldos , tad aiznākošajā dienā uz kompja parādās check oil level. pielēju.... taču braukt ātrāk par 120 - 130 vairs nebraucu . kādu laiku atpakaļ ar tā bija gadījies braucot ilgāku laiku starp 140 - 170 km/h aiz viena sponsora :silly: , tad nākošajā dienā ar nācās piliet eļļu. ikdienā braukājot līdz 120 km/h eļļas līmenis nekrītas. eļļa ir 5w-40. kur varētu būt vaina, vai tie nevarētu būt gredzeni? :dry:
Re:Problēmas ar eļļu
To user_75
Ielej normālu minerālo, tipa 15w40 un pavēro. Ja zudumi samazināsies, tad vainīgs izdilums, ja nē, tad visdrīzāk tur kas nopietnāks par parastu izdilumu.
Ielej normālu minerālo, tipa 15w40 un pavēro. Ja zudumi samazināsies, tad vainīgs izdilums, ja nē, tad visdrīzāk tur kas nopietnāks par parastu izdilumu.
Re:Problēmas ar eļļu
Vaina būs domāšanā un pēdas izmērā..SAABs wrote:man ar problēmas ar eļļu.... :S lieta tāda , ka gadījies palidot kādu nelielu gabaliņu uz ~ 180 km/h . ja nemaldos , tad aiznākošajā dienā uz kompja parādās check oil level. pielēju.... taču braukt ātrāk par 120 - 130 vairs nebraucu . kādu laiku atpakaļ ar tā bija gadījies braucot ilgāku laiku starp 140 - 170 km/h aiz viena sponsora :silly: , tad nākošajā dienā ar nācās piliet eļļu. ikdienā braukājot līdz 120 km/h eļļas līmenis nekrītas. eļļa ir 5w-40. kur varētu būt vaina, vai tie nevarētu būt gredzeni? :dry:
Re:Problēmas ar eļļu
Paldied puiši, jātaisa vien vaļā būs tā sirsniņa un jādabūn pie normālas dzīvības. Kartera ventelācijā - it kā tur nekā tāda nav - parasta truba un viss. Ataisīsim un tad jau redzes kas pa vainu. Tikai dusmas ka mainīja vārstu gumijas jau vēra vaļā varēja jau dziļāk paskatīties nebūtu vismas tagad pa otro preperaciju jāmaksā
Re:Problēmas ar eļļu
Nu tad jāskrūvē tā sirsniņa vaļā un jāskatās, kas par vainu :laugh: :laugh: :laugh:1 3 wrote:a man eļļas līmenis pēc atvilkšanas nemainās.... :huh:Nīgrais wrote:
Tev nav problēmas ar eļļu. Normāla parādība, nekas vairāk.
Re:Problēmas ar eļļu
Salielījies ne pa jokam!1 3 wrote:a man eļļas līmenis pēc atvilkšanas nemainās.... :huh:Nīgrais wrote:
Tev nav problēmas ar eļļu. Normāla parādība, nekas vairāk.
:laugh: :laugh: :laugh: