Dažādi jautājumi par 900
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Šodien dabūju atpakaļ auto no servisa. Issavienojuma nekur nesot, aķis ari spējot turēt slodzi. Loģiski, ka pēdējas kas paliek ir ģenerators un to arī ir nodefinējuši šādi - Uzsilstot samazinās lādēšanas spriegums - 12,7 V. Jautājums, cik voltiem vajadzētu būt ja ir saslēgti patērētāji un motors strādā tukšgaitā? Un vai bez ģeneratora ņemšanas nost ir iespējams pārbaudīt oglītes?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Oglītes ir iespējams normāli izskrūvēt laukā neņemot nost ģeņģeri.
Re:Dažādi jautājumi par 900
12.7V ir maz un tukshgaitaa spriegumu nemeera. Vajadzeetu buut (ar uguniim, pecku u.t.t.) vismaz 13.2, bet bez slodzes ~ 13.8 - 14V. Tad var uzskatiit, ka generatrs darbojas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tad jāmēra pie kādiem 2k apgriezienu?Arnijs wrote: un tukshgaitaa spriegumu nemeera.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Nu nezinu, es gan neteiktu, ka var NORMĀLI izskrūvēt. Kādreiz savam baltam mēģināju izskrūvēt, galīgā d..sa:( Noņemt protams noņēmu, ņēmos ļoti ilgi.mixeris wrote:Oglītes ir iespējams normāli izskrūvēt laukā neņemot nost ģeņģeri.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ko TA varētu teikt par izpūtēja konfigurāciju ar tikai vienu bunduli (šķērsbunduli pirms pakaļējā tilta), respektīvi bez garā rezonatora? Runa iet par turbo mašīnām ;) Kādam ir šāds "setups"? :) Vienkārši nevarēju izlemt vai viņi pārbauda tikai skaļumu vai tomēr vēl kautko. Protams, neiet runa par izrūsējušiem caurumiem un katalizatoru, jo to tur vienkārši nav :P
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Domāju, ka vajadzētu iet cauri! Palasi CSDD mājas lapā. Šķiet vienīgie nosacījumi bija, lai nebūtu caurs, lai atbilst db un lai ir izvadīts tur, kur paredzēts
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tieši tā kā Arnijs rakstīja, jo man ar vienu brīd nebija katalizātora, bet līdz 2000g. ražotajiem tas nav obligāts. Pieļaujamais skaļums ja nemaldos bija 78 db, bet domāju ka viņiem tā pat nav ar ko nomērīt to lietu :P
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ok, bija tāda doma par CSDD lapu, tikai vispirms gribēju apjautāties šeit :)
Vai tik tas pieļaujamais nebija 92db? Nezinu, man kautkā tas skaitlis atmiņā palicis...
Un nomērīt viņiem ir ar ko, jo zinu vienu SPG, kuram bija uz robežas vai mērīt vai nē :laugh: Diez kuram tas bija :laugh:
Vai tik tas pieļaujamais nebija 92db? Nezinu, man kautkā tas skaitlis atmiņā palicis...
Un nomērīt viņiem ir ar ko, jo zinu vienu SPG, kuram bija uz robežas vai mērīt vai nē :laugh: Diez kuram tas bija :laugh:
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900
Sveiki! Man taads kautriigs jautaajums. taa kaa esmu nulle izcepts SAAB 900og iipasnieks, veelos saakt ar elljas mainju un taapeec kautriigi jautaaju, kur labaak nopirkt elljas filtru?
Ieprieksh paldies par atbildi!
Ieprieksh paldies par atbildi!
Re:Dažādi jautājumi par 900
Principā, jebkurā daudz maz normālā rezerves daļu tirgotavā. Līdzīgi kā ar snikers, galvenais lai tālu nav jābrauc pakaļ. Ja zinātu kur atrodies, varētu ko ieteikt. Šamējais eļļas filtrs ir plaši pielietots dažādos gadagājuma SAAB modeļos , līdz ar to grūtībām tik pie šāda filtra nevajadzētu būt. Cena visur 5(+1-2) Ls.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Paldies par jau esošo info! Mana atrašanās vieta - mezhparks.
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ape Motors, Alfa Motors - Ganību dambī, TD Sports - Krustbaznīcas ielā pie pārbrauktuves. Viking Motors un Autofavorīts - G.Astras ielā pie Deglava ielas krusta. Vēl ?
Re:Dažādi jautājumi par 900
paldies paldies! Buus gana :)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jautājums kādas procedūras jāveic, lai varētu nomainīt lampiņu, kas apgaismo spidometru? Jādemontē viss priekšējais panelis? :dry: Vienkārši viena no viņām ir izdegusi.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84