Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
paldies visiem par viedokļiem, esmu iekrājis vismaz kaut kādu noderīgu info! būs jāsabildē un jāieliek bildes, lai jūs varētu pašausmināties. :D nedzīvoju rīgā, būs diez gan grūti piebraukt, ja godīgi. :D
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kas nekaiš ar automātu braukt? Tikai no manuāļa pārkāpjot uz automātu, ir jāatcerās, lai būtu normāls uzrāviens, ir tik jāmin grīdā (tiešā nozīmē)!:laugh: Ja spiedīsi gāzi tā kā braucot ar manuāli - it kā tik cik tavuprāt vajag, tad uzrāviens ir tiešām tāds miegains.
Un automātam nav sajūga, par ko mans nākamais jautājums.
Tātad, sekojoša ķibele: sajūga pedāļa gājiens ir palicis kautkā pavisam īss - pedālis miera stāvoklī ir gandrīz pie pašas grīdas. Ja ir ielikts robā, tad pie pilnībā nospiesta pedāļa var just, ka sajūgs tomēr pilnībā neizslēdzas. Kas par vainu?
Un automātam nav sajūga, par ko mans nākamais jautājums.
Tātad, sekojoša ķibele: sajūga pedāļa gājiens ir palicis kautkā pavisam īss - pedālis miera stāvoklī ir gandrīz pie pašas grīdas. Ja ir ielikts robā, tad pie pilnībā nospiesta pedāļa var just, ka sajūgs tomēr pilnībā neizslēdzas. Kas par vainu?
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
sveiki .Cik ir normaals spiediens vasaraa dzeseeshanas sisteemai. vai diezgan pacieta turpgaitas tosola truba uz radiatoru ir normaali...?vienkaarshi kaut kur meenesha intervaalaa izpleesa 2 reizes trubas- vienu, kas ir turpgaita uz pecku ,otra, kas ir turpgaita uz radiaatoru.vai tas ir vienkaarshi caurulju vecums, vai leenaam jaaskataas , kas daraas apakshaa zem galvas.(vaariities nevaaraas, eljas liimenis neceljaas).9k ng .
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sviki! SAAB 9000 2.3turbo cs nav tukšgaitas, kā sagāzē, iet, atlaid gāzi noslāpst, sūknis kārtībā, drosele kārtībā! Kādi vēl varianti? Help
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Krists wrote:Problema!!!
tātad 9k 2.0T 95.g.
Ieslēdzot aizdedzi aukstam motoram, ieslēdzas arī ventilators un dūc vairākas minūtes. slēdzas iekšā arī protams tad kad vajag siltam motoram bet nu nafig aukstam viņš slēdzas iekšā?
Nočekoju relejus - tie ir ok, mēģināju arī atvienot kondiškas relejus un drošinātājus bet tāpat ieslēdzas.
Ā un vēl bºīžiem nogļuko pats temperatūras dačiks spidometrā ( nolēkā no silta uz aukstu utt...)
problēma tāda pati kā šajos video:
http://www.youtube.com/watch?v=QdVb1I0Lb0o
http://www.youtube.com/watch?v=B4HyTSgvCtI
Kādam kādas idejas kapēc tā notiek???
Ā un atvienojot rūcošam siltam motoram to temperatūras dačiku
kas ir motora sānā tad kad ventilators nedūc tas uzzreiz islēdas...
Jau sen atpakaļ samainīju šo dačiku, viss ok , ventilators strādā tā kā tam jāstradā ..
otra problēma joprojām nav pazudusi, - Temperatūras cačiks nekad nepakāpj augstāk par pusi, parasti stāv zem puses, pielikām klat datoru, tur pēc gradiem sanāca ka spidometrā jārāda vairāk taču spidometrā tas tik kko nolekā un vairak par pusi ta arī nerada , bet ventilators slēdzas iekšā pareizi.
Tātad jautājums, vai vainīgs varētu būt EDU bloks šajā gadījumā?
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nemeklē vainu, tur kur tās nav. Panelis Tev nav nekāds termometra etalons :laugh:Krists wrote:
Tātad jautājums, vai vainīgs varētu būt EDU bloks šajā gadījumā?
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Arnijs wrote:Nemeklē vainu, tur kur tās nav. Panelis Tev nav nekāds termometra etalons :laugh:Krists wrote:
Tātad jautājums, vai vainīgs varētu būt EDU bloks šajā gadījumā?
Tak bail ka kkad neuzvārās jo dačiks apstajas gandrīz pie puses bet datorā temereatūra kāpj!
vnk ir kā ka ja mašīna sāks vārīties, tāpat salonā rādis ka viss ok (temp. zem puses)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Nē - tā nebūs. Sasniedzot t tuvu pie simta un pāri, uzkāps arī bultiņa.Krists wrote:
Tak bail ka kkad neuzvārās jo dačiks apstajas gandrīz pie puses bet datorā temereatūra kāpj!
vnk ir kā ka ja mašīna sāks vārīties, tāpat salonā rādis ka viss ok (temp. zem puses)
Un bultiņa ir nevis t etalons, bet gan informatīva štelle.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Ja parkarsis dzinējs izšauj visu šķidrumu zemē būltiņa rāda ka viss ir rožaini :woohoo:Arnijs wrote:Nē - tā nebūs. Sasniedzot t tuvu pie simta un pāri, uzkāps arī bultiņa.Krists wrote:
Tak bail ka kkad neuzvārās jo dačiks apstajas gandrīz pie puses bet datorā temereatūra kāpj!
vnk ir kā ka ja mašīna sāks vārīties, tāpat salonā rādis ka viss ok (temp. zem puses)
Un bultiņa ir nevis t etalons, bet gan informatīva štelle.
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveiki!
Esmu iegādājis SAAB 9K 91.gada, 2.3 bez turbo.
Tā kā vecums nenāk viens, iesakiet labus servisa speciālistus, kas saprot šo brīnumi un neplēš 9 ādas. +/- Rīgā
Esmu iegādājis SAAB 9K 91.gada, 2.3 bez turbo.
Tā kā vecums nenāk viens, iesakiet labus servisa speciālistus, kas saprot šo brīnumi un neplēš 9 ādas. +/- Rīgā
SAAB 9-3 2001. Kabrio
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Labi un lēti nemēdz būt!JimBeam wrote:Sveiki!
Esmu iegādājis SAAB 9K 91.gada, 2.3 bez turbo.
Tā kā vecums nenāk viens, iesakiet labus servisa speciālistus, kas saprot šo brīnumi un neplēš 9 ādas. +/- Rīgā
Iesaku Ārniju, pameklē tepat forumā!
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tu nu gan pajautāji- cilvēks noteikti nezin no kura gala lai sāk... :)
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Dotajā brīdī palika mēms pirmdienas rītā, kaut svētdien vēl brauca. Auto ir Benzīns/gāze ar veco sistēmu un svētdien pa dienu jau pārstāja rūkt uz benzīna. Uz gāzes gāja lieliski.
Piektdien tik iepirku to auto ar cerību, ka mēnesi novilks bez problēmām un tad jau varētu tam veltīt lielāku mīlestību. A tagad paliku tā vai tā bez braucamā :)
Piektdien tik iepirku to auto ar cerību, ka mēnesi novilks bez problēmām un tad jau varētu tam veltīt lielāku mīlestību. A tagad paliku tā vai tā bez braucamā :)
SAAB 9-3 2001. Kabrio
Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Varbūt kādam ir iespēja Imantas pusē piebraukt un patestēt kur tā vaina kādu vakaru. SAABs ir automāts, ar valkāšanos nevar aizrauties un nav SAAb zinātāju meistaru pašam.
SAAB 9-3 2001. Kabrio