Dienas prieks
Re:Dienas prieks
Tāpēc arī rakstu, ka pēc CSDD datiem tas ir 1983 gada PORSE 911 ar smaidiņu beigās!:laugh: :laugh: :laugh:
Labi, ka CSDD ir arī VIN numurs, par kuru Google stāsta sekojošo:
Model 930 - Manufacture Year 1983
Turbo Coupé (USA spec)
3.3-Ltr, Flat 6-Cyl, 5-Spd Std, Continuous F.I Bosch K-Jetronic
3rd digit (auftragsnummer) [930 - 911 turbo/(S/SE flachbau 3.3 Ltr 330bhp)]
Labi, ka CSDD ir arī VIN numurs, par kuru Google stāsta sekojošo:
Model 930 - Manufacture Year 1983
Turbo Coupé (USA spec)
3.3-Ltr, Flat 6-Cyl, 5-Spd Std, Continuous F.I Bosch K-Jetronic
3rd digit (auftragsnummer) [930 - 911 turbo/(S/SE flachbau 3.3 Ltr 330bhp)]
Re:Dienas prieks
Kjuunings ir original, ja nemaldos tad ljoti rets. Kamei varetu buut, bet baidos samelot. Savulaik bij piebraucis ar velmi remonteet jo bij aplauZts un saskrapets bet paZudaelmo wrote:Pēc csdd datiem tas ir parast 1983.gada 911.
Kuram TA jāiet 26.05.2011. :laugh:
Ja salīdzina ar googles bildēm, tad izkatās pēc kaut kāda Rally edišena!:laugh:
Protams, nav izslēgts arī Ķekavas ķūnings!:laugh:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Dienas prieks
Atrada lētāku kantori! :woohoo: :laugh:
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dienas prieks
Biķerniekos tas porsche varēja tikt galā ar stock v4 tikai garajā taisnē :)
Un tunings ir diezgan ekskluzīvs, ne tuvu nekāda ķekava, jo lai dabūtu VS, ir jāuzrāda, ka tunings ir oriģināls
Un tunings ir diezgan ekskluzīvs, ne tuvu nekāda ķekava, jo lai dabūtu VS, ir jāuzrāda, ka tunings ir oriģināls
900aero clubsport #8
Re:Dienas prieks
Tagad lūdzu precīzāk, tas porše varēja tikt garām tikai garajā taisnē, vai arī Porshe vadītājs bija tāds nekāds un mācēja braukt tikai pa taisni!?:laugh:ziedoniz wrote:Biķerniekos tas porsche varēja tikt galā ar stock v4 tikai garajā taisnē :)
Un tunings ir diezgan ekskluzīvs, ne tuvu nekāda ķekava, jo lai dabūtu VS, ir jāuzrāda, ka tunings ir oriģināls
Re:Dienas prieks
Tas porsche kādreiz pārdevās SSā,pa baigajām naudām.Man liekas,ka pat kādus 30k viņš gribēja.Bet varbūt kļūdos.
Un pāris vasaras atpakaļ redzēts uz Ulmaņa gatves,kaut kas toreiz bija noticis,stāvēja malā un vadītājs kaut ko pētija.
Un pāris vasaras atpakaļ redzēts uz Ulmaņa gatves,kaut kas toreiz bija noticis,stāvēja malā un vadītājs kaut ko pētija.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dienas prieks
ja jau visi, tad es ar - tas porsche mūs vienreiz sveicināja, kad braucām ar vaboli :D
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dienas prieks
Yeaaah baby.. :evil:
2.5 gadus vecais sapnis piepildījās:silly:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dienas prieks
Uh, drīz rībināsies pa pagastu!! :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Dienas prieks
Tagad trenēsim nepacitību, kamēr izpūtējs ceļoja līdz manīm mašīnu nācās pajaukt un šādus tādus darbus iesākt, tā kā tik drīz Simons virsū nebūs.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dienas prieks
Apsveicu ar iestāšanos Simonistu sektā!;) :laugh: :woohoo:
Re:Dienas prieks
Šodien došos saņemt savu SIMONS ņeržas bunduli + sīkumus, lai būvētu pilnu ņeržas sistēmu - 3" DP un priekša + 2,5" aizmugure ar SIMONS ņeržas bunduli.KoreFun wrote:
Yeaaah baby.. :evil:
2.5 gadus vecais sapnis piepildījās:silly:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dienas prieks
Vai tad simons ir ņerža? Man kaut kā stāv atmiņā galvanizēts alumīnijs.
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re:Dienas prieks
Nerza un ir ari melni bunduli.
Sodien mans 9-5 tika pie paris Lemforder buksem,Ferodo aizmugurejiem kluciem un lokiem un Zimmerman bremzu diskiem.
Pec ta joka TA izieta ar pirmo piegajienu.:)
Gadu atkal var ripinat.
Tikko sadabusu lieku turbinas likuma dalu ari taps 2,5" izplude ar Simons caurulem un bunduliem.Taisisu gan pats.
Sodien mans 9-5 tika pie paris Lemforder buksem,Ferodo aizmugurejiem kluciem un lokiem un Zimmerman bremzu diskiem.
Pec ta joka TA izieta ar pirmo piegajienu.:)
Gadu atkal var ripinat.
Tikko sadabusu lieku turbinas likuma dalu ari taps 2,5" izplude ar Simons caurulem un bunduliem.Taisisu gan pats.
Re:Dienas prieks
Ja nekļūdos, tas SIMONS piedāvā ņeržu atsevišķiem auto, bija arī kaut kas no "jaunās paaudzes" SAAB, bet priekš c900 piedāvā tikai aluminizēto melno metālu.
Es izmaksu un ieguvuma attiecības vārdā izvēlējos iet daudz čakarīgāko DIY ceļu un mēģināšu būvēt no rokas ņeržas 3" priekšu, ņeršas SIMONS (universālo) bunduli un ņeržas aizmuguri.
Universālie bunduļi, līkumi, katalizatori, pārejas etc. SIMONS ņeržas izpildījumā ir pieejami plašā klāstā.
Es izmaksu un ieguvuma attiecības vārdā izvēlējos iet daudz čakarīgāko DIY ceļu un mēģināšu būvēt no rokas ņeržas 3" priekšu, ņeršas SIMONS (universālo) bunduli un ņeržas aizmuguri.
Universālie bunduļi, līkumi, katalizatori, pārejas etc. SIMONS ņeržas izpildījumā ir pieejami plašā klāstā.
elmo wrote:Vai tad simons ir ņerža? Man kaut kā stāv atmiņā galvanizēts alumīnijs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7