gribu redzēt :)lawyer wrote:9-5 2.0t AT dinamikas ziņā zaudēs pat manam SDI :D 2.3t pēc cipariem, it īpaši pēc feislifta, izskatās daudz naskāks un mazāk rijīgs ;)
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ko tieši? :huh:rolmens wrote:gribu redzēt :)lawyer wrote:9-5 2.0t AT dinamikas ziņā zaudēs pat manam SDI :D 2.3t pēc cipariem, it īpaši pēc feislifta, izskatās daudz naskāks un mazāk rijīgs ;)
Ja jau tā būtu... Cik esmu noskaidrojis, tad, lai būtu jēga no čipota 2.0, tai kājai tomēr jābūt pasmagai (attiecīgi, degvielas patēriņš varētu nebūt patīkams), jo pie zemākiem apgriezieniem izmaiņas pēc čipošanas ir niecīgas.uculs wrote:Es par to, ka 2.3 un 2.0 neatšķiras. Labāk čipots 2.0 nekā nečipots 2.3.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Par čipošanu atsevišķā topikā. Ir liela pieredze, pa lielam, patēriņš neizmainās, ar vienu noteikumu - braukšanas paradumi nemainās. Mīts par čipošanu un patēriņa paaugstināšanos kā reiz ir norakstāms uz paša kājas smagumu! Jo, pēc čipošanas visi bauda paātrinājumu, izmaiņas utt. Pēc pieredzes, viss nostājas savās vietās pēc 2-4 nedēļām, pie kam pēc šī perioda iespējams pat pabraukt ekonomiskāk, jo auto ir dinamiskāks un mazāk jāpiepūlas, lai sasniegtu to pašu, ko ar nečipotu. Jo īpaši uz šosejas un ar manuāli.
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es tik izsakos no savas pieredzes. Nekad neesmu salīdzinājis ne laikus ne patēriņus, tik vien kā izjūtas no braukšānas.envoy wrote:Ja jau tā būtu... Cik esmu noskaidrojis, tad, lai būtu jēga no čipota 2.0, tai kājai tomēr jābūt pasmagai (attiecīgi, degvielas patēriņš varētu nebūt patīkams), jo pie zemākiem apgriezieniem izmaiņas pēc čipošanas ir niecīgas.uculs wrote:Es par to, ka 2.3 un 2.0 neatšķiras. Labāk čipots 2.0 nekā nečipots 2.3.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Un pie zemākiem rmp izmaiņas vienkārši nevar būt grandiozas, jo Saab ir turbo bedre. :) Lai to novērstu, ar čipošanu nepietiks. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Te jau izteicies tā,ka pašam autoparkā būtu baigās lidmašīnas B)lawyer wrote:Turklāt, es pagājušajā vasarā kādu laiciņu ikdienā palietoju Aināra vagonu, kas ir 2.3T ar 265zs un AT - tam vidējais patēriņš (pamatā Rīga + nedaudz pa šoseju līdz dāčai) ar manu ne būt ne tūļīgo braukšanu (tā nu ir, kad pārsēžas no SDI tādā aparātā) grozījās 12.5-13.5 l/100km robežās B) Ja jau 2.0t ar saviem 150zs tērē ne mazāk, tad kādā sakarā to izvēlēties?! :woohoo: Protams, tas 2.0t ir lētāks pie iegādes, bet :blink: :S
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kam vajadžīgas izmaiņas, izņemot apsolūtos rādītājus un trasi, pie zemiem apgriezieniem. Visas izmaiņas, pie normālas braukšanas, ir vajadzīgas apdzenot utml. situācijās, kad mašīna ir gaitā. Ja mašīna stāv, var arī pastāvēt vēl, ja nepietiek jaudas.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu Saab jau pēc definīcijas nav nekads dragreisa auto.... nu līdz 60km/h 2.0 skodas dīzelis airi ieliek, pats mēģināju :laugh:
Saab sākas ar ātrumu, kad 2. pārnesums tiek pāri turbo bedrei, tad jā, tad tas ir pavisam cits stāsts.
Bet nu pēc būtības, cik cilvēku, tik viedokļu... tādēļ arī nav tikai viens dzinējs piedāvājumā, katram savs. ;)
Saab sākas ar ātrumu, kad 2. pārnesums tiek pāri turbo bedrei, tad jā, tad tas ir pavisam cits stāsts.
Bet nu pēc būtības, cik cilvēku, tik viedokļu... tādēļ arī nav tikai viens dzinējs piedāvājumā, katram savs. ;)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Atļaušos pilnīgi un absolūti Tev nepiekrist!Nils wrote:Un pie zemākiem rmp izmaiņas vienkārši nevar būt grandiozas, jo Saab ir turbo bedre. :) Lai to novērstu, ar čipošanu nepietiks. :)
Reiz eksperimenta pēc ar KoreFun ielējām manam melnajam kkādu saabcentral stage 1 un autiņš burtiski pārvērtās tieši līdz 3k rpm robežās, uzvedās burtiski kā dīzelis un kļuva superatsaucīgs un ass zemajos apgriezienos. Pāris dienas pakaifojis konstatēju, ka patēriņs pieaudzis no 11,... līdz 16,... pilsētā un protams sapratu, ka šis zemās vilkmes iegūšanas veids man nav pieņemams, bet kā tāds tīri teorijā eksistē. Ja tā veselu saprātu padomā tad pārejot no 2.3 lpt uz šo čipu es redzētu vien litra pieaugumu patēriņā un noteikti būtu apmierināts līdz ausīm :)
Uculam arī īsti piekrist negribētu, jo čipo 2.0 kā gribi, bet turbo bedre viņam ir lielāka un zemajos viņš ir un paliek vārgulīgs un ģībstošs(jā, jā, divnieks labak griežāsu utt, bet ikdienai pilsētā tāpat nekomfortabli).
Es pat būtu gatavs derēt, ka noliekot uz 400 metru starta 2.0 ar kādiem 240 HP un manuāli pret 2.3 220 HP automātu, 2.3 vinnētu 6-7 braucienus no 10 tīri uz zemās vilkmes un precīzo startu rēķina
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gregers wrote:
Te arī ir atbilde... tātad tavi paradumi mainījās un nemāni pats sevi. Tu to pedāli vairāk spaidīji, testēji izmaiņas, priecājies par paātrinājumu un loģiski, ka patēriņš pieauga.
Es pat būtu gatavs derēt, ka noliekot u ... tu rēķina.
Šito īpaši neņemos komentēt, to var pārbaudīt tikai trasē. Ieraksti tādu 220zs softiņu savā melnajā, šķiet, ka zinu, kuru 9k ar 2.0T tev nolikt blakus, ja īpašnieks būs ar mieru. Dzirdi, Andri? Tagad tu esi mana itāļa smadzeņu nēsātājs. :evil:
Uģi, es ar tevi te padiskutēju, jo man nepatīk, kad cilvēki pārspīlē un saspilgtina krāsas. Centies gari neizplūst. :laugh:
Un jātiekas trasē, sen jau teicu, ka šitā netā pļerkstēt var ilgi! Sakarsušas eļļas smaka noliks visu pa plauktiņiem.
p.s. es tak teicu, ka uz citu topiku jāpārvācās...
Uģi, man šķiet, ka tu atkal sāc pārspīlēt. Gribi teikt, ka ar to steidžu turbo iegriezās pie 1700rmp un nebija bedres? Padod šurp man to steidžu, a to es te visādas izplūdes lieku, softus zīmēju un ko tik vēl ne, lai samazinātu bedri. Zem 2300rmp nav izdevies palīst. Tu esi gudrs cilvēks un tev pašam bija jāsaprot, ka fiziku nevar apjāt. Vot to, ko tas auto dara 2300-3000rmp kā reiz var salabot ar softu/izplūdi, bet tas nepavisam nenozīmē lielāku patēriņu.Atļaušos pilnīgi un absolūti Tev nepiekrist!
Reiz eksperimenta pēc ar KoreFun ielējām manam melnajam kkādu saabcentral stage 1 un autiņš burtiski pārvērtās tieši līdz 3k rpm robežās, uzvedās burtiski kā dīzelis un kļuva superatsaucīgs un ass zemajos apgriezienos.
Pāris dienas pakaifojis konstatēju, ka patēriņs pieaudzis no 11,... līdz 16,...
Te arī ir atbilde... tātad tavi paradumi mainījās un nemāni pats sevi. Tu to pedāli vairāk spaidīji, testēji izmaiņas, priecājies par paātrinājumu un loģiski, ka patēriņš pieauga.
Uculam arī īsti piekrist negribētu, jo čipo 2.0 kā gribi, bet turbo bedre viņam ir lielāka un zemajos viņš ir un paliek vārgulīgs un ģībstošs(jā, jā, divnieks labak griežāsu utt, bet ikdienai pilsētā tāpat nekomfortabli).
Redzi, Uģi, es esmu 100% drošs, ka visas tavas emocijas ar 2.0T ir saistītas kā reiz ar Romāna 9-3, nevis 9k. Un es esmu savulaik dabūjis pabraukt ar Romāna 9-3 un tiem viņa 220-230hp. Tur krietni atšķīrās tas, ko darīja mans Itālis ar 227hp. Kāpēc tā? Nezinu... Motori, turbīnas vienādi, bet 9k vienmēr ir gājis labāk! :evil:Turbo bedre 2.0 nav lielāka, vilkme zemajos (līdz bedres malai) gan 2.3 ir labāka.
Es pat būtu gatavs derēt, ka noliekot u ... tu rēķina.
Šito īpaši neņemos komentēt, to var pārbaudīt tikai trasē. Ieraksti tādu 220zs softiņu savā melnajā, šķiet, ka zinu, kuru 9k ar 2.0T tev nolikt blakus, ja īpašnieks būs ar mieru. Dzirdi, Andri? Tagad tu esi mana itāļa smadzeņu nēsātājs. :evil:
Uģi, es ar tevi te padiskutēju, jo man nepatīk, kad cilvēki pārspīlē un saspilgtina krāsas. Centies gari neizplūst. :laugh:
Un jātiekas trasē, sen jau teicu, ka šitā netā pļerkstēt var ilgi! Sakarsušas eļļas smaka noliks visu pa plauktiņiem.
p.s. es tak teicu, ka uz citu topiku jāpārvācās...
Saab 900 Turbo '81
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lieciet mierā manu 9-3! Vot kad atradīšu vainu, kāpēc neiet, tad tālāk mērīsimies ar krāniņiem!:laugh: ;)
Un vispār 9000 arī ir kur augt, paskaties kā to māk 900 OG T16, ar saviem 2.0 un 175hp;)
Un vispār 9000 arī ir kur augt, paskaties kā to māk 900 OG T16, ar saviem 2.0 un 175hp;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
A man ir dziļi pie pakaļkājas, kas notiek no 0 līdz 400 metriem ar abām kājām spiežot gāzes pedāli. Mani vairāk interesē, kā mašīna uzvedas no 70-160 km/h. Jo šie ir ātrumi, kurus es izmantoju braucot. Pārspīlējot varu pateikt, ka esmu ar mieru pie luksofora palikt pēdējais, ka tik līdz Valmierai, man nebūtu jāvelkas aiz fūres.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vakar no rīta biju aizbraucis apskatīt auto .jur wrote:Tiešām , sludeklī ir bet pie aprīkojuma apraksta nav .
Tieši tāpēc likās kaut kas tur aizdomīgs . Rīt papētīšu .
Bet , cena jau noņemta un auto ir atradis jaunu īpašnieku .
Tirgotājs ar nebija noskaņots apspriest jau pārdoto auto .
Cerēsim ka jaunais īpašnieks būs iepircis labu auto par labu cenu.
Apskates nav , parktroniks arī nav .Stikla defektu gan neredzēju ,uz aci šķībs nebija ,liekās ka pārkrāsots arī ,kaut gan zem puteklīšu kārtas varētu atrast vis kaut ko .
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Būtu man kāposts, brauktu uz vākietiju kaut ko šādu lūkoties:
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... res=EXPORT
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/sa ... res=EXPORT
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izskatās papliks, nez kompis ir iekšā, vai tikai temperatūru rāda.