Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by envoy »

Nu, ja nav tā, ka par katru cenu gribās "vilkati", varu tikai ieteikt ņemt šo: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... hgggj.html
Kārtīga lidmašīna, labi zināms eksemplārs, viss, kas rakstīts sludeklī atbilst patiesībai. Parkinga sensori gan šim nav, bet par ietaupīto naudu varēsi salikt kaut 5 komplektus. :D Turklāt šī gada modeļiem ir krietni labāka salona apdare, kā zilajam "vilkatim". Un nav arī jābaidās no tā, ka lielāks/jaudīgāks dzinējs. Degvielas patēriņš no tā nebūs lielāks. Ja nu vienīgi kāja briesmīgi "smaga".
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

Pārkošanās sensori būtu mazākā bēda, vienkāršo nokļūdījās cilvēks. Ne jau obligāti apzināti vai ar ļaunu nodomu.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by envoy »

andrejsb wrote:Pārkošanās sensori būtu mazākā bēda, vienkāršo nokļūdījās cilvēks. Ne jau obligāti apzināti vai ar ļaunu nodomu.
Jā, un tad vēl par 7k nokļūdījās attiecībā uz kilometrāžu, skate nav izieta, bet rakstīts, ka ir jauna līdz 01.2013. Stāvoklis gan esot ideāls...
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

2.0t ar 150zs būs par vārgu tam auto un konstruktīvi tur nekas no 1997.gada nav baigi mainīts :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by zaz »

lawyer wrote:2.0t ar 150zs būs par vārgu tam auto un konstruktīvi tur nekas no 1997.gada nav baigi mainīts :dry:

Gribēju to pašu rakstīt...

Bija darba auto, 2.0 ar mehāniku, salīdzinot ar 9-3 airi, iet 3x sūdīgāk, un bendžu rij 2x vairāk.

Pa smagu tā kaste tam motorītim. Ja vel ar automātu... uiii, tur 15L/100km man šķiet būs garantēti mazākais patēriņš.

Tad jau tiešām, 100% labāks darijums ir paņemt Aināra (ja pareizi esmu atpazinis) Hiršu. Ja pat neēdīs mazāk, tad ies "n" reizes labāk un patīkamāk.

Nu ar nobraukumu tur tiešām kaut kas nav:

CSDD apskate 17.04.2012: 90587km
Sludinājums SS ievietots 02.07.2012: 83500km

Pa trīs mēnešiem vien nobraukums ir sarucis pa 7000km

Nemāni sevi, skaiti 30 000km gadā un būs tuvu patiesajam - minimālajam ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Nē, labāk ņemt Ford Mondeo ar 2,5 turbo motoru, uzčipot un brauks ne sliktāk kā standarta 9-5 Aero!:laugh:
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Nu, tie, kuri norullē ar savu auto 30k km pa gadu ne tuvu nav lielākā daļa, tādēļ to uzskatīt par minimumu nu galīgi nebūtu pareizi ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
rolmens
Zināms jau visiem
Zināms jau visiem
Posts: 229
Joined: Fri Jun 24, 2011 7:58 pm
Location: Rîga/Z-kalns

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by rolmens »

zaz wrote:
lawyer wrote:2.0t ar 150zs būs par vārgu tam auto un konstruktīvi tur nekas no 1997.gada nav baigi mainīts :dry:

Gribēju to pašu rakstīt...

Bija darba auto, 2.0 ar mehāniku, salīdzinot ar 9-3 airi, iet 3x sūdīgāk, un bendžu rij 2x vairāk.

Pa smagu tā kaste tam motorītim. Ja vel ar automātu... uiii, tur 15L/100km man šķiet būs garantēti mazākais patēriņš.

Tad jau tiešām, 100% labāks darijums ir paņemt Aināra (ja pareizi esmu atpazinis) Hiršu. Ja pat neēdīs mazāk, tad ies "n" reizes labāk un patīkamāk.

Nu ar nobraukumu tur tiešām kaut kas nav:

CSDD apskate 17.04.2012: 90587km
Sludinājums SS ievietots 02.07.2012: 83500km

Pa trīs mēnešiem vien nobraukums ir sarucis pa 7000km

Nemāni sevi, skaiti 30 000km gadā un būs tuvu patiesajam - minimālajam ;)
Nu nepiekritisu gan.....man ir 97. Gada 2.0 un nav paterins 15.........brauksana lielako ties pa pilsetu, videjais paterinsh ap 12-13 nezinu cik smagai kajai jabut lai butu 15......un par to iesanu/neiesanu nav ar ko salidzinat.....
You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

9-5 2.0t AT dinamikas ziņā zaudēs pat manam SDI :D 2.3t pēc cipariem, it īpaši pēc feislifta, izskatās daudz naskāks un mazāk rijīgs ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8236
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by lawyer »

Turklāt, es pagājušajā vasarā kādu laiciņu ikdienā palietoju Aināra vagonu, kas ir 2.3T ar 265zs un AT - tam vidējais patēriņš (pamatā Rīga + nedaudz pa šoseju līdz dāčai) ar manu ne būt ne tūļīgo braukšanu (tā nu ir, kad pārsēžas no SDI tādā aparātā) grozījās 12.5-13.5 l/100km robežās B) Ja jau 2.0t ar saviem 150zs tērē ne mazāk, tad kādā sakarā to izvēlēties?! :woohoo: Protams, tas 2.0t ir lētāks pie iegādes, bet :blink: :S
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Visu var uzčipot!:laugh:
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by Ainars »

elmo wrote:Visu var uzčipot!:laugh:
cik maksaa uzchipot?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by elmo »

Nordic performance:

Saab 9-5 2.0t 150hp 98-00
Stage 1 - 200hp 300Nm (221ft-lbs)

* Nordic ECU software
* Price: 3 200 sek excl. VAT (241.32)

Citiem vārdiem sakot, 4,80 LVL par 1 Zs. :laugh:


Maptun:
205 bhp / 340 Nm
Stage 1 provides a major boost both in mid-range torque and top-end power.

679.71 EUR incl. VAT

Abbot tunigs kaut kas ap 350 mārciņām.

Tas ja neiet perversijās un nesāk mainīt turbīnas, pārbūvēt ieplūdi un izplūdi un nesūta no Maptūna jaunu dvižoku par 2k eirām.:laugh:
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by andrejsb »

Aha, protams te visi čipo ntajām kiloeirām :)
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
User avatar
uculs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2124
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:44 am

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Post by uculs »

Es par to, ka 2.3 un 2.0 neatšķiras. Labāk čipots 2.0 nekā nečipots 2.3. Ja kas, Vilkatis iet labāk par feisliftoto sēriju, ja viss ir standartā. Tas pēc maniem novērojumiem. Un vēl, nevajag Hirsch, Abbott, vai maptun, bet gan Vestienas ielu, kur tas viss būs daudz demokrātiskākās cenās par to pašu rezultātu.
Post Reply