Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Toties rezultātā patēriņš 12 litri pilsētā un automāts pārvēršas par 5 robu. Man liekas šo esmu manījis dzīvajā, īstenībā izskatās inčīgi, bet protams gaumes jautājums.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu ja brauc svētdienas vakaros, tad var ielīst zem 12, bet ne darba dienā!
5 robu automāts!? :-)
5 robu automāts!? :-)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Redzēju kā šim pagājušo 5dien pucēja salonu Vietalavas ielas automazgātuvē, kamēr gaidīju uz mazgāšanas pakalpojumiem!
SAAB 9-5 AERO WAGON 2001 AT
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nejau visi zin, k piektā pārslēgšanās patiesībā ir overdraivs! :)
Un vel mazāk cilvēki zin kas ir overdraivs... ;)
Un vel mazāk cilvēki zin kas ir overdraivs... ;)
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Točna ir overdraivs? A kāpēc nav podziņas on/off, lai izslēgtu overdraivu, kad tiek vilkta smaga krava!?:laugh:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sen nav sanācis braukt ar benzīna Voyageri, bet ar 3.6 Crysler 300 toč nekur nevar palidot un patēriņš kā pusotram SAAB. Par apdzīšanu vispār jāaizmirst un vēl tā 8 ātrumu kārba, kurai visu laiku ir par grūtu. Rezultātā komfortabli ir tikai kruīzēt pa ceļiem, kur nav jāpadzen. Nospiežot gāzes padāli mašīna nevis sāk ātrāk iet uz priekšu, bet sāk tikai skaļāk rūkt, pēc sekundēm trim, arī paātrināties sāk, bet par uzrāvienu to nosaukt var tikai nosacīti. Ja iespiež grīdā, tad tā jau vairs nav rūkšana, bet izmisīgs kliedziens, lai liek mierā, bet uzrāviena joprojām nav, kamēr vēl tā kārba izdomā tos četrus ātrumus nomest, lai motors varētu pavilkt, jau var kārtoties atpakaļ savā joslā nevis sākt apdzīt.
Jau nedēļu kā gūstu baudu no SAAB uzrāviena. Kā iespied, tā arī iet, nevis tikai rūc un kratās. Bet es saprotu, ka Amerikai tas viss der, jo, ja nedzīvo pilsētā, tad tur uz ceļiem neviens tāpat neapdzen, ja priekšā līdz horizontam nav brīvs ceļš. Un lēnākie, tāpāt novācas nost, kur apdzīt never. Interesanti, kur tai 8 ātrumu kārbai sākas overdraivs?
Jau nedēļu kā gūstu baudu no SAAB uzrāviena. Kā iespied, tā arī iet, nevis tikai rūc un kratās. Bet es saprotu, ka Amerikai tas viss der, jo, ja nedzīvo pilsētā, tad tur uz ceļiem neviens tāpat neapdzen, ja priekšā līdz horizontam nav brīvs ceļš. Un lēnākie, tāpāt novācas nost, kur apdzīt never. Interesanti, kur tai 8 ātrumu kārbai sākas overdraivs?
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Zini Ucul man reizēm kļūst dīvaini lasot Tavus postus :)
Es arī nekādā gadijumā neesmu sajūsmā no daudzatrumu karbam, jo viņas ir tizlas, bet 3.6 V6 par lēnu nosaukt :huh:
Pats sēdējis iekšā gan neesmu, bet 0-10 6.9 sek nu nekādi nav lēni! Patēriņs vismaz 3.5 litri dzinējam bija ap 9 sosejā un ap 14 pilsetā kas ir tuvs saab 9-5 v6 un neaero.
Varbūt subjektīvi likās lēni, jo arī 300m 3.5 likās lēns kamēr nesāc sēdēt aste kādam itkā ātram vāģim un viņš netiek prom
Es arī nekādā gadijumā neesmu sajūsmā no daudzatrumu karbam, jo viņas ir tizlas, bet 3.6 V6 par lēnu nosaukt :huh:
Pats sēdējis iekšā gan neesmu, bet 0-10 6.9 sek nu nekādi nav lēni! Patēriņs vismaz 3.5 litri dzinējam bija ap 9 sosejā un ap 14 pilsetā kas ir tuvs saab 9-5 v6 un neaero.
Varbūt subjektīvi likās lēni, jo arī 300m 3.5 likās lēns kamēr nesāc sēdēt aste kādam itkā ātram vāģim un viņš netiek prom
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tāpēc, ka instrukcijā ir rakstīts, ka velkot smagu kravu vai kalnainā vidē jāizmanto pozīcija 3 nevis D :laugh: SAAB taču ir zviedru nevis amerikāņu auto!elmo wrote:Točna ir overdraivs? A kāpēc nav podziņas on/off, lai izslēgtu overdraivu, kad tiek vilkta smaga krava!?:laugh:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Veči, sarunas par amīšu karietēm varam turpināt šeit:uculs wrote:Sen nav sanācis braukt ar benzīna Voyageri, bet ar 3.6 Crysler 300 toč nekur nevar palidot un patēriņš kā pusotram SAAB. Par apdzīšanu vispār jāaizmirst un vēl tā 8 ātrumu kārba, kurai visu laiku ir par grūtu. Rezultātā komfortabli ir tikai kruīzēt pa ceļiem, kur nav jāpadzen. Nospiežot gāzes padāli mašīna nevis sāk ātrāk iet uz priekšu, bet sāk tikai skaļāk rūkt, pēc sekundēm trim, arī paātrināties sāk, bet par uzrāvienu to nosaukt var tikai nosacīti. Ja iespiež grīdā, tad tā jau vairs nav rūkšana, bet izmisīgs kliedziens, lai liek mierā, bet uzrāviena joprojām nav, kamēr vēl tā kārba izdomā tos četrus ātrumus nomest, lai motors varētu pavilkt, jau var kārtoties atpakaļ savā joslā nevis sākt apdzīt.
Jau nedēļu kā gūstu baudu no SAAB uzrāviena. Kā iespied, tā arī iet, nevis tikai rūc un kratās. Bet es saprotu, ka Amerikai tas viss der, jo, ja nedzīvo pilsētā, tad tur uz ceļiem neviens tāpat neapdzen, ja priekšā līdz horizontam nav brīvs ceļš. Un lēnākie, tāpāt novācas nost, kur apdzīt never. Interesanti, kur tai 8 ātrumu kārbai sākas overdraivs?
http://www.tvnet.lv/auto/notikumi/42688 ... m/comments
Skatos, ka Zaz un Gregers te jau ņemās!:laugh:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es aprakstīju to, ko es četras nedēļas izbaudīju pats. Tas nebija, iesēdies, izbrauc Brīvības ielas garumā, un saki ka tas neiet. Jā uzrāviens tiem lielajiem nav slikts, tikai man smadzenes tik lēnu nestrādā un ceļi, kur jāapdzen nebija tādi, ka ir laiks tai kārbai izlemt, raus tagad vai pagaidīs, sekundes piecas. Tad kad no vietas iespiež grādā un tas viss iekustas, paiet vismaz sekunde, tad var arī ar SAAB un nez ko vēl sacensties, bet reakcijas laiks bieži noēd iespēju jebko darīt tālāk. Es saprotu džipam, kas bija otra mašīna, tas ir nesvarīgi un galīgi nevajadzīgi, bet 300 Cryslers varēja arī iet raitāk. Braukšanas komforts un visādi citādi mašīnai nebija ne vainas. Nepatika vēl pāris lietas. Pirmais, ka pie stūres tikai viens kloķis uz kura viss sakabināts, bet tas pieraduma lieta. Otrais priekējās durvis, ja atver līdz galam, tad aizsniegt, lai aizvērtu, var tikai izliekot vienu kāju no mašīnas, ja piesprādzējies, vispār nevar nekur pieķerties. Jā, un to elektronisko ātrumu pārslēgu es izpratu tikai pēc nedēļas. Salīdzinot ar mehānisko ir neertāks, bet smukāks Keyless go, protams, ērti un patīkami. Par to, ka tie amīšu mazmotori neiet es jau sen esmu pārliecinājies, mans bezturbo 2.0 9000 gāja tāpa† kā viņu 3.5. Braukt var, taču pēc 9-5 tas rada briesmīgu diskomfortu pie apdzīšanas. Tākā viņi tur apdzīšanu īpaši nepiekopj, tad es arī biežāk sēdēju astē, tik ilgi, kamēr lēnais pats notinās turnoutā.Gregers wrote:Zini Ucul man reizēm kļūst dīvaini lasot Tavus postus :)
Es arī nekādā gadijumā neesmu sajūsmā no daudzatrumu karbam, jo viņas ir tizlas, bet 3.6 V6 par lēnu nosaukt :huh:
Pats sēdējis iekšā gan neesmu, bet 0-10 6.9 sek nu nekādi nav lēni! Patēriņs vismaz 3.5 litri dzinējam bija ap 9 sosejā un ap 14 pilsetā kas ir tuvs saab 9-5 v6 un neaero.
Varbūt subjektīvi likās lēni, jo arī 300m 3.5 likās lēns kamēr nesāc sēdēt aste kādam itkā ātram vāģim un viņš netiek prom
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu lūk, ja saki, ka salīdzinājuma tad pilnīgi piekrītu :)
Mans viedoklis joprojām paliek nemainīgs, ka vairak par 5 atrumiem ir nevajadzība muļķība kura var noderēt tikai kkādiem 1.3 turbo kam problēma ar jaudu un katrs parnesuma zobs ir no svara.
Pie tā pārslogotaa slēdža arī nekadi nevarēju pierast, bet mersedesisti esot stava sajūsmā par iespēju ieslēgt logu tīrītaju vieta gaismas :laugh:
Kgan kārbas kavejums mani laikam mazāk besija kā 9-3 ss 1.8t nejēdzīgā un steidzīgā reaģēšana uz katru vismazāko gāzes pedāļa kustību.
Mans viedoklis joprojām paliek nemainīgs, ka vairak par 5 atrumiem ir nevajadzība muļķība kura var noderēt tikai kkādiem 1.3 turbo kam problēma ar jaudu un katrs parnesuma zobs ir no svara.
Pie tā pārslogotaa slēdža arī nekadi nevarēju pierast, bet mersedesisti esot stava sajūsmā par iespēju ieslēgt logu tīrītaju vieta gaismas :laugh:
Kgan kārbas kavejums mani laikam mazāk besija kā 9-3 ss 1.8t nejēdzīgā un steidzīgā reaģēšana uz katru vismazāko gāzes pedāļa kustību.
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
tikko ar 9-3 ss 1.9 dīzeli dienu pabraukāju, tiesa ar Hirschu virsū. Atsita atmiņā vecos SAAB, kad bija jāpagaida līdz turbīna ieskrienas, bet tad atkal iet pa gaisu. Jā un sešiniece jau drusku pa biežu slēgājas pilsētā.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Lūdzu mani šajā visā iekšā nejaukt!elmo wrote:Veči, sarunas par amīšu karietēm varam turpināt šeit:uculs wrote:.
http://www.tvnet.lv/auto/notikumi/42688 ... m/comments
Skatos, ka Zaz un Gregers te jau ņemās!:laugh:
Kā rādās neesmu vienīgais, kurš izmanto to, ka abi šie taustiņi blakus. :P
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kungi, vai ir kas zināms par šo eksemplāru vai ir vērts dzīt uz Vestienas ielu diagnostikas izveikšanai: http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eldog.html
Principā, tas ir tuvu tam ko vēlos - vagons ar gāzi. Un vēl bonusā automātiskā kārba, tik tas āķis ar tomātu nesienas kopā.
Principā, tas ir tuvu tam ko vēlos - vagons ar gāzi. Un vēl bonusā automātiskā kārba, tik tas āķis ar tomātu nesienas kopā.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Izskataas ka zenons jau jaamaina. 100ls uzreiz nomet :)
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...