Skaistums prasa upurus, nevar taču šitādam auto likt štancētus bļeķiniekus uz R15.lawyer wrote:Smuki jau izskatās :)
Bet vai Tevi nemulsina šo disku svars un tā ietekme uz vadāmību? B)
Pēc tās disku svēršanas akcijas mani laikam ir pārņēmis vieglo disku fetišs :D
The 9-3 SE. Project: Griff
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Malacis, smuki esi visu savācis!
Tagad tikai Viggena spoilerīti vajag!
Tev domkrata lūkas sliekšņos ir visas? Pa ziemu viņas elementāri pazaudēt - izplēst. Atpakaļgaitā, pa biezu sniegu, griežoties priekšējās rauj ārā. Man tā gadijās ar labas puses lūku, nepalīdz pat tie drošības striķi / plastmasi, norauj nost. Par cik viens vāciņš maksā 40LVL, moš varam kaut ka sarunat iedot "nokopet", varētu saštancēt no stiklenes.
Tagad tikai Viggena spoilerīti vajag!
Tev domkrata lūkas sliekšņos ir visas? Pa ziemu viņas elementāri pazaudēt - izplēst. Atpakaļgaitā, pa biezu sniegu, griežoties priekšējās rauj ārā. Man tā gadijās ar labas puses lūku, nepalīdz pat tie drošības striķi / plastmasi, norauj nost. Par cik viens vāciņš maksā 40LVL, moš varam kaut ka sarunat iedot "nokopet", varētu saštancēt no stiklenes.
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Tur jau tā lieta, ka daudz, daudz smagāki - 1kg atšķirība jau būs būtiska (šamējie droši vien svērs vismaz savus 10kg, bet Viking 16" diski sver 8,5 kg) un negatīvi ietekmēs vadāmību (vadāmībai neatsperotā masa ir būtiska), kā arī audzēs degvielas patēriņu ;) Un ikdienas braukšanā arī tas būs jūtams ;)andrisem wrote:Ar ko tad šie ir īpaši smagāki par citiem SAAB 9-3/9-5 diskiem?
Saprotu dragreisā vai trasē var ņemt ārā visu lieko un ietaupīt sekundes simtdaļas, bet nejau ikdienas braukšanai kautko iegūsi ar šo.
KoreFun audio sistēma smagāka par visu pārējo :D
Bet nu labi, nav ko te piesārņot KoreFun topiku, par šo tēmu var diskutēt arī kur citur :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:The 9-3 SE. Project: 9-3 Sound Edition.
Paldies visiem!
Atbildēšu pēc kārtas bez Quotiem:
Svars mulsina, ļoti, bet ko darīt?
Diski ir ārkārtīgi smagi, meirīgi var svert pāri 10kg katrs, ja vēl nedod Dievs Runflat riepas (kā man tagad priekšā) Tad svars var mierīgi būt ap 20kg (Nu tā uz tausti)
Griezes moments krīt fenomenāli, inercija mašīnai palielinās jūtami, ar stok 13gadu vecu piekri pat var jūst, ka pēc lielākas bedrītes ritenis "lēkā" ilgāk par ziemas riteņiem.
Jā, spoilerīti vajag, derēs arī AERO 'pareizais' spoilers:)
Aizbāžņi sliekņos man, diemžēl ir taisīti no rokas, oriģinālo nav. Ideja par repliku štancēšanu man patīk! un es zinu kam ir visi ;)
Atbildēšu pēc kārtas bez Quotiem:
Svars mulsina, ļoti, bet ko darīt?
Diski ir ārkārtīgi smagi, meirīgi var svert pāri 10kg katrs, ja vēl nedod Dievs Runflat riepas (kā man tagad priekšā) Tad svars var mierīgi būt ap 20kg (Nu tā uz tausti)
Griezes moments krīt fenomenāli, inercija mašīnai palielinās jūtami, ar stok 13gadu vecu piekri pat var jūst, ka pēc lielākas bedrītes ritenis "lēkā" ilgāk par ziemas riteņiem.
Jā, spoilerīti vajag, derēs arī AERO 'pareizais' spoilers:)
Aizbāžņi sliekņos man, diemžēl ir taisīti no rokas, oriģinālo nav. Ideja par repliku štancēšanu man patīk! un es zinu kam ir visi ;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Šis tas ir padarīts. Nomainītas tievās trubiņas uz melnu siilikonu.
Noņemta un izmazgāta drosele un tukšgaitas vārsts.
Kā jau vienmēr, kā kkur ielīdīsi, tā neko labu neatradīsi:
Tas ir pašā augšā, pirms droseles
Noņemta un izmazgāta drosele un tukšgaitas vārsts.
Kā jau vienmēr, kā kkur ielīdīsi, tā neko labu neatradīsi:
Tas ir pašā augšā, pirms droseles
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Kā arī beidzot karstumaizsargs filtram ir gatavs (ceru ka ir gatavs, ja krāsa nelobīsies nost)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Nu un kur tad bez šķūninga :D
Kurš uzminēs no kā ir tā detaļa?:P
Kurš uzminēs no kā ir tā detaļa?:P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Jauna reste "darbībā":
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
KoreFun wrote:Nu un kur tad bez šķūninga :D
Kurš uzminēs no kā ir tā detaļa?:P
Izskatās pēc šampanieša korķa no lētā Svetskoje igristoje! :D
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Tak aizbrauc uz depo pēc krāsas ar ko krāso krāsnis, mangaļus un grilus, tad točna nelobīsies!;)KoreFun wrote:Kā arī beidzot karstumaizsargs filtram ir gatavs (ceru ka ir gatavs, ja krāsa nelobīsies nost)
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Nu šī jau ir termo krāsa līdz 800 grādiem. Nu vismaz tā rakstīts :D
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Iesprūdu cīņā ar rūsu. Jo tālāk jo trakāk.. Nez vai uz Ventspils pasākumu salikšu..:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
relax, es priecāšos, ja ar savu vispār šogad vēl izbraukšu :D
900aero clubsport #8
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Ļoti smuki izskatās. Auto ir labās rokās.
Bildes gan vajadzētu inboksā samest un linku topika sākumā. Pirmo bilzu vietā jau tukšumi.
Inboksā varētu ari bilžu izmērus drusku skatāmākus 1000x800, varētu izbaudīt auto estētiku.
Bildes gan vajadzētu inboksā samest un linku topika sākumā. Pirmo bilzu vietā jau tukšumi.
Inboksā varētu ari bilžu izmērus drusku skatāmākus 1000x800, varētu izbaudīt auto estētiku.
Re:The 9-3 SE. Project: Griff
Paldies!
Tukšumi arī bija uzreiz, jo mūsu forums neprot sadarboties ar inboxu, links pareizais, bet bildi nerāda.
Tukšumi arī bija uzreiz, jo mūsu forums neprot sadarboties ar inboxu, links pareizais, bet bildi nerāda.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible