Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Kāds gan tam sakars ar automašīnu skaitu? :huh: c900 pēdējā laikā es reti kustinu, bet ar SDI es braucu tikai tad, ja man tiešām to vajag, pa centru darba darīšanās un pusdienās parasti dodos kājām :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Gāze un Aero.
man arī ir vairākas automašīnas, bet tāpat es uz darbu ~ 9,5 km vienā virzienā braucu ar velo ...elmo wrote:To saka cilvēks, kam ir 2 automašīnas!:laugh: :woohoo:
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Gāze un Aero.
Bet man nav velo!:dry:
Jauns smuks velo ir vismaz 4 pilnu bāku cenā.:angry:
Jauns smuks velo ir vismaz 4 pilnu bāku cenā.:angry:
Re:Gāze un Aero.
Nu tie atkal ir aispriedumi ...
Auto Tu nekaunies pirkt lietotu , bet raāli labu lietotu velo var nopirkt par vienas bākas cenu !!! Un tam pat ir vairāki plusi , jo tad nav jāpērkt tikpat dārgs velo saslēgs un , ja tā labi pameklē , tad var atrast arī stilīgu klasisko velo ...
Auto Tu nekaunies pirkt lietotu , bet raāli labu lietotu velo var nopirkt par vienas bākas cenu !!! Un tam pat ir vairāki plusi , jo tad nav jāpērkt tikpat dārgs velo saslēgs un , ja tā labi pameklē , tad var atrast arī stilīgu klasisko velo ...
Re:Gāze un Aero.
Man vienīgais aizspriedums pret lietotu velo varētu būt tas, ka negribas barot tos velo zagļus :dry:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Gāze un Aero.
šis gan laikam nav īstais topiks :P
Man sieva nu jau pāris gadus ikdienā ar velo brauc uz darbu . Bija viņai kruts jauns velo , bija itkā labs saslēgs , bija itkā droša vieta kur nolikt , bet nozaga ...:(
Tad sapratu ka ar jauniem nav aršana , nopirku iekš SS.lv pa 35 Ls lietotu , salaboju ( ja kas , tad velo viss ir vienkāršāks ka auto un detaļas lētākas :) ) un nobrauca gadu bez problēmām .Par zagtiem , protams , nevari būt 100% drošs , bet es piespiedu pārdevēju uzrakstīt ar roku uz baltas lapas ka viņš apstiprina ka tas ir viņa velo , nav zagts , velo rāmja numurs , paraksts utt.
Man šķiet ka tas der B)
Bet tad atradu vēl labāku risinājumu - atvedu no Somijas klasisko somu ražojuma velo , saucās TUNTURI , un tagad var braukāt ar stilu :) :) :)
Tākā , visiem iesaku , dzīvosim un domāsim zaļi :P
Man sieva nu jau pāris gadus ikdienā ar velo brauc uz darbu . Bija viņai kruts jauns velo , bija itkā labs saslēgs , bija itkā droša vieta kur nolikt , bet nozaga ...:(
Tad sapratu ka ar jauniem nav aršana , nopirku iekš SS.lv pa 35 Ls lietotu , salaboju ( ja kas , tad velo viss ir vienkāršāks ka auto un detaļas lētākas :) ) un nobrauca gadu bez problēmām .Par zagtiem , protams , nevari būt 100% drošs , bet es piespiedu pārdevēju uzrakstīt ar roku uz baltas lapas ka viņš apstiprina ka tas ir viņa velo , nav zagts , velo rāmja numurs , paraksts utt.
Man šķiet ka tas der B)
Bet tad atradu vēl labāku risinājumu - atvedu no Somijas klasisko somu ražojuma velo , saucās TUNTURI , un tagad var braukāt ar stilu :) :) :)
Tākā , visiem iesaku , dzīvosim un domāsim zaļi :P
Re:Gāze un Aero.
Njā, neviens no lietotajiem netirgojas kopā ar tehnisko pasi vai veikala čeku. Zagļus atbalstīt negrasos.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Gāze un Aero.
ir tak daudzi kantori, kas tirgo lietotus klasiskos velo cenās ap 100 LVL, vajag tik cītīgāk pašķirstīt ss. Tiesa nevar gan zināt vai tas velo nav nozagts kādā vakareiropas valstī.elmo wrote:Njā, neviens no lietotajiem netirgojas kopā ar tehnisko pasi vai veikala čeku. Zagļus atbalstīt negrasos.
Vel jau var mēģināt arī ebay ko noganīt, caur lbss nevajadzētu būt tik lielam ciparam, ja sapako normāli.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Gāze un Aero.
Zem topika: Gāze un Aero iet runa par vellpēdiem! Ja runājam par cilvēka fizioloģijas īpatnībām minoties, tad forums nav īstais! :laugh:
Re:Gāze un Aero.
Pēdējais laiks gazificēt ciskudriļļus!:laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:Gāze un Aero.
Kas noticis??? Vispar jau parak ilgi jagaida it ipaši ka kad man bija garantija tad vareja pievraukt bez rindas !!!! Iespejsms tev tik jaiztira sprauslas ja tas ir ta tad tas viegli izdarams paša spekiem tas pats ja vajag nomainit remkoplektu sprauslam,ja kada no viņam dzied ka sienazis un auto darbojas ka burbulis tad vaina ir skaidra:)elmo wrote:5 dienās salieti 140 litri E98. :(
Nezinu kā izdzīvošu 3 nedēļas, kad pienāks rinda uz garantijas remontu gāzes iekārtai.
Pat sāku braukt kā opis, ir zināmi sasniegumi, patēriņš nokritis līdz 13 l pilsētā, bet psiholoģiski tā braukt ir grūti, gribās taču mazliet jestrāk kurināt!
Re:Gāze un Aero.
Iedevu griffinam izdir...ies un gaaZe atsleedzaas....
Vinjai neptika ka es taa
Vinjai neptika ka es taa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Tātad neliela atskaite.
Biju vakar pie autogaze uz garantijas remontu un 20k apkopi.
Izrādās, ka bija nokārusies smadzene kompim, ko var ārstēt ar elementāru gāzes sistēmas drošinātāja izraušanu uz 10 sekundēm.Kompis pārstartējas un viss aiziet.
Apkopes izmaksas manējam bija 43 LVL. Pavelkot uz zoba servisa pieņēmēju pajautāju, ārprāts, kāpēc tik dārgi. Čalis sāka stostīties un gāja meklēt meistaru, lai izskaidro izmaksas(laikam sajutās vainīgs).
Skaidrojums bija tāds, ka manējam esot 3 filtri, bet citiem tikai 2, tāpēc dārgāk. Vai tā varētu būt, ka viens filtrs maksā 10 LVL?
Biju vakar pie autogaze uz garantijas remontu un 20k apkopi.
Izrādās, ka bija nokārusies smadzene kompim, ko var ārstēt ar elementāru gāzes sistēmas drošinātāja izraušanu uz 10 sekundēm.Kompis pārstartējas un viss aiziet.
Apkopes izmaksas manējam bija 43 LVL. Pavelkot uz zoba servisa pieņēmēju pajautāju, ārprāts, kāpēc tik dārgi. Čalis sāka stostīties un gāja meklēt meistaru, lai izskaidro izmaksas(laikam sajutās vainīgs).
Skaidrojums bija tāds, ka manējam esot 3 filtri, bet citiem tikai 2, tāpēc dārgāk. Vai tā varētu būt, ka viens filtrs maksā 10 LVL?
Re:Gāze un Aero.
Nezinu ko viņi tur rēķina, bet kad braucu uz 20k apkopi, tad šamējie teica, ka cipars būs 65Ls robežās un rezultātā samaksāju tos pašus četrdesmit trīs latus.