Dažādi jautājumi par 900
Re:Dažādi jautājumi par 900
Grūti pateikt, vaig paostīt, pataustīt, uz sēžamvietas izbaudīt.
Es gan sliecos uz to, ka tukšgaitā izkrīt kāds cilindrs, motors it kā noraustās un nodrebinās. Ja ir tā, tad tukšgaitas vārsts šitās lietas nekompensē aiz iedzimta inertuma.
Ņemot vērā, ka tukšgaita vispār ir diezgan smags režīms motoram (maisījuma nehomogēniskums, maisījuma liesums utt.), tad visticamāk, ka, zinot, ka liesiem maisījumiem ir lielāka dielektriskā pretestība, nepieciešams lielāks caursites spriegums.
Tad nu gadās, ka, ja vados vai svecēs, vai pat spolē ir sērīgi ar izolāciju, dzirkstele daļu jaudas zaudē caursitot šo sērīgo izolāciju un tikai daļa enerģijas nonak līdz sveces dzirksteļspraugai. Rezultatā, dzirksteles enerģija ir par vāju maisījuma aizdedzināšanai. Tad nu notiek visādi misfairi, kas liek motoram nodrebinaties kā nedzērājam pirms spirta ieņemšanas.
Sakumam derētu nomainīt visu aizdedzes augstsprieguma sistēmu(sveces, vadi, sadalītaja vaks ar rotoru), un tad ievērtēt rezultatu.;)
Es gan sliecos uz to, ka tukšgaitā izkrīt kāds cilindrs, motors it kā noraustās un nodrebinās. Ja ir tā, tad tukšgaitas vārsts šitās lietas nekompensē aiz iedzimta inertuma.
Ņemot vērā, ka tukšgaita vispār ir diezgan smags režīms motoram (maisījuma nehomogēniskums, maisījuma liesums utt.), tad visticamāk, ka, zinot, ka liesiem maisījumiem ir lielāka dielektriskā pretestība, nepieciešams lielāks caursites spriegums.
Tad nu gadās, ka, ja vados vai svecēs, vai pat spolē ir sērīgi ar izolāciju, dzirkstele daļu jaudas zaudē caursitot šo sērīgo izolāciju un tikai daļa enerģijas nonak līdz sveces dzirksteļspraugai. Rezultatā, dzirksteles enerģija ir par vāju maisījuma aizdedzināšanai. Tad nu notiek visādi misfairi, kas liek motoram nodrebinaties kā nedzērājam pirms spirta ieņemšanas.
Sakumam derētu nomainīt visu aizdedzes augstsprieguma sistēmu(sveces, vadi, sadalītaja vaks ar rotoru), un tad ievērtēt rezultatu.;)
Re:Dažādi jautājumi par 900
hmmmm, galu galā ne tik traģiskās ir šitādas paraustīšanās:laugh: :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900
Ja tu šitā turpināsi es tev nomainīšu to Eksperts, tehniskais uz profesors aķīts :D
Bet vispār, lai arī cik sarežģīti būtu tur tie visi vārdi es tomēr to visu saprotu :) Tikai droši vien ka nemācētu tik labi izskaidrot :D
Bet vispār, lai arī cik sarežģīti būtu tur tie visi vārdi es tomēr to visu saprotu :) Tikai droši vien ka nemācētu tik labi izskaidrot :D
Re:Dažādi jautājumi par 900
Lūdzu piedošanu, tas man pēc saindēšanās ar sēnēm un intensīvās palātas.mixeris wrote:Ja tu šitā turpināsi es tev nomainīšu to Eksperts, tehniskais uz profesors aķīts :D
Bet vispār, lai arī cik sarežģīti būtu tur tie visi vārdi es tomēr to visu saprotu :) Tikai droši vien ka nemācētu tik labi izskaidrot :D
:woohoo:
Re:Dažādi jautājumi par 900
Saēdies sēnes kuras garšo pēc riekstiem :DNīgrais wrote:Lūdzu piedošanu, tas man pēc saindēšanās ar sēnēm un intensīvās palātas.mixeris wrote:Ja tu šitā turpināsi es tev nomainīšu to Eksperts, tehniskais uz profesors aķīts :D
Bet vispār, lai arī cik sarežģīti būtu tur tie visi vārdi es tomēr to visu saprotu :) Tikai droši vien ka nemācētu tik labi izskaidrot :D
:woohoo:
Pietiks spamot :) Bet vispār par šo patīkamo skaidrojumu tev +1
Beidzot man radās izpratne kam ir vajadzīgi tur tie krutie svečvadi :)
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Motora raustīšanas tagad ir pats mazakais.. :(
Vardusakot šorit braucot uz darbu bezcerigi paliku uz 13 janvara ielas.
Problēma sekojoša: Griežot aizdedzi noraustas tikai panelī visas lampiņas un nedzird startera griezšanos. Ko es varētu pats pārbaudīt pirms doties uz servisu?
p.s. mašīnai iepriekšejais īpašnieks nesen bija mainījis aķi un ģenerātoru, varbūt, te var sākt vilk paralēles ar kādu nopietnāku elektrības problēmu?
p.s.s Varbūt, kāds var ieteikt servisu, kur kadam kas līdzīgs ir izārstets?
Jā un startejot no paša rīta, pirms izbraukšanas, bija tāda savādāka skaņa nekā parasti, taču mašīna sāka darboties. Iestumšana arī nelīdzēja.
Vardusakot šorit braucot uz darbu bezcerigi paliku uz 13 janvara ielas.
Problēma sekojoša: Griežot aizdedzi noraustas tikai panelī visas lampiņas un nedzird startera griezšanos. Ko es varētu pats pārbaudīt pirms doties uz servisu?
p.s. mašīnai iepriekšejais īpašnieks nesen bija mainījis aķi un ģenerātoru, varbūt, te var sākt vilk paralēles ar kādu nopietnāku elektrības problēmu?
p.s.s Varbūt, kāds var ieteikt servisu, kur kadam kas līdzīgs ir izārstets?
Jā un startejot no paša rīta, pirms izbraukšanas, bija tāda savādāka skaņa nekā parasti, taču mašīna sāka darboties. Iestumšana arī nelīdzēja.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
izklausās pēc startera problēmas. Pārbaudi vai klemmes uz startera ir stingri, varbūt kaut kur ne-kontakts.defektivais wrote:Motora raustīšanas tagad ir pats mazakais.. :(
Vardusakot šorit braucot uz darbu bezcerigi paliku uz 13 janvara ielas.
Problēma sekojoša: Griežot aizdedzi noraustas tikai panelī visas lampiņas un nedzird startera griezšanos. Ko es varētu pats pārbaudīt pirms doties uz servisu?
p.s. mašīnai iepriekšejais īpašnieks nesen bija mainījis aķi un ģenerātoru, varbūt, te var sākt vilk paralēles ar kādu nopietnāku elektrības problēmu?
p.s.s Varbūt, kāds var ieteikt servisu, kur kadam kas līdzīgs ir izārstets?
Jā un startejot no paša rīta, pirms izbraukšanas, bija tāda savādāka skaņa nekā parasti, taču mašīna sāka darboties. Iestumšana arī nelīdzēja.
man pašam ir problēma, ka dažreiz startera solenoīds (ievilcējs) startējot nostrādā, bet pats starteris neiegriežas ... pievilku klemmes, redzēs vai pāriet ...
varbūt kāds var pakomentēt 'manu problēmu? tas notiek tikai reizēm ... ievilcējs nostrādā, bet starteris mierīgs. Vai startera rotors/sukas?
Nekā cita tai ķēdē nav - aizdedzes atslēga starteris un akumulators.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Parbaudīju, klemmes ir stingras, kontakti starp aķīti un zemi strādā. Bet kā lai pārbauda vai viss kārtība ar kontaktu, kas nāk no salona? Vai japieliek multimetra viens vads pie pie tā vada (šaurais ar plastmasas apvalka konektoru) un otrs pie zemes un tad jagriež atslēga?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
jaa, jo atslēga padod signālu ievilcējam, kas savukārt aktivizē starteri (nu tā es to saprotu). Paskaties vai tas dzeltenais vads ar uzspraužamo kontaktu (vienīgais tāds pie startera) tev padod 12V pie pagrieztas aizdedzes atslēgas.defektivais wrote:Parbaudīju, klemmes ir stingras, kontakti starp aķīti un zemi strādā. Bet kā lai pārbauda vai viss kārtība ar kontaktu, kas nāk no salona? Vai japieliek multimetra viens vads pie pie tā vada (šaurais ar plastmasas apvalka konektoru) un otrs pie zemes un tad jagriež atslēga?
Pie vainas varētu būt arī atslēga, t.i., kontakti iekš aizdedzes slēdža. to vari pārbaudīt ar multimetru pārbaudot vai tiek saslēgti abi attiecīgie kontakti. te gan būs jāņem nost viduskonsoles (pie ātrumkloķa) plastmasa, lai tiktu klāt atslēgas kontaktiem.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Tomer sanaca pielaist :)
Tātad.. parbaudīju startera kontaktus secinot, ka viss ir kartiba. Pēc tam joka pēc ielikām citu aķi un mašina sāka strādat. Tagad vienīgi nesaprotu kāpec tas aķis izlādējas man braucot tā ka pēc noslāpšanas vairs nevarēju pielaist? Jo skatoties ar voltmetru var redzēt ka aķis tiek lādēts, kā arī ģenerators un aķis ir gandrīz jauni. Vienīgais ko es darīju savādāk nekā parasti bija tas ka ieslēdzu apkuri uz pilnu un tā braucu kādas 15 min. Vai tiešām varētu būt tā, ka krāsns tik ātri nosēdināja aķi?
Tātad.. parbaudīju startera kontaktus secinot, ka viss ir kartiba. Pēc tam joka pēc ielikām citu aķi un mašina sāka strādat. Tagad vienīgi nesaprotu kāpec tas aķis izlādējas man braucot tā ka pēc noslāpšanas vairs nevarēju pielaist? Jo skatoties ar voltmetru var redzēt ka aķis tiek lādēts, kā arī ģenerators un aķis ir gandrīz jauni. Vienīgais ko es darīju savādāk nekā parasti bija tas ka ieslēdzu apkuri uz pilnu un tā braucu kādas 15 min. Vai tiešām varētu būt tā, ka krāsns tik ātri nosēdināja aķi?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
kāds tad akumulatoram sakars ar apsildes krāsniņu, kas tiek "barota" ar motora dzesēšanas šķidrumu ...?defektivais wrote: Vienīgais ko es darīju savādāk nekā parasti bija tas ka ieslēdzu apkuri uz pilnu un tā braucu kādas 15 min. Vai tiešām varētu būt tā, ka krāsns tik ātri nosēdināja aķi?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Vai tad darbojoties krāsniņai netiek kadi ventilatori griezti? Bet nu labi šo versiju svītroju laukā.
Bet nu sāga turpinās.. pēc paris stundu pastāvēšanas aķis atkal ir nosedies un mašīna nelec :(
Tātad jautajums - vai objektīva ir issavienojuma konstatēšana ja noņem aķīša klemmes un ar multimetru nomēra pretestību starp tām?
Bet nu sāga turpinās.. pēc paris stundu pastāvēšanas aķis atkal ir nosedies un mašīna nelec :(
Tātad jautajums - vai objektīva ir issavienojuma konstatēšana ja noņem aķīša klemmes un ar multimetru nomēra pretestību starp tām?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900
Es tavā vietā parbaudītu versiju par gļukainu signalizāciju, protams, ja tev vispār tāda ir :) Man ir pāris reizes gadījies tā, ka 4h laikā aķis ir pilnīgi tukšs.defektivais wrote:Vai tad darbojoties krāsniņai netiek kadi ventilatori griezti? Bet nu labi šo versiju svītroju laukā.
Bet nu sāga turpinās.. pēc paris stundu pastāvēšanas aķis atkal ir nosedies un mašīna nelec :(
Tātad jautajums - vai objektīva ir issavienojuma konstatēšana ja noņem aķīša klemmes un ar multimetru nomēra pretestību starp tām?
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900
Kā var pārbaudīt signalizāciju?
Dīvainakais jau ir tas, ka no rita es to auto varēju pielaist, bet pēc kādu 3 km nobraukšanas vairs nekā lai gan ģenerators lādē.
Dīvainakais jau ir tas, ka no rita es to auto varēju pielaist, bet pēc kādu 3 km nobraukšanas vairs nekā lai gan ģenerators lādē.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900
Jāparbauda vai ģeneratoram ir labs sazemējums, vispirms. Gadās ka tas standarta vadiņš (man 85-a gada 900-tam tas bija bez izolācijas) kas iet no ģeneratora uz tā kronšteinu, kaz pieskrūvēts dzinējam (ja nemaldos), pārlūzt. Man bija līdzīga problēma, ka āķis mēdz izlādēties pat pēc ilgas braukšanas. Vienīgais, ko konstatēju, bija tas pārlūztais (vairāk nekā uz pusi)zemējuma vads. Nu resnāko plusa vadu un oglītes arī vajadzētu pārbaudīt.
Lai veicās:)
Lai veicās:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible