Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Es tagad visus sasmīdināšu:
Jāpārbauda "metkas".
:laugh:
Jāpārbauda "metkas".
:laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
.... tās, kas ar cirvi šķīvī iecirstas?:cheer:Nīgrais wrote:Es tagad visus sasmīdināšu:
Jāpārbauda "metkas".
:laugh:
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Jā, novirzei nevajadzētu būt lielākai par diviem pirkstiem.zaz wrote:.... tās, kas ar cirvi šķīvī iecirstas?:cheer:Nīgrais wrote:Es tagad visus sasmīdināšu:
Jāpārbauda "metkas".
:laugh:
:laugh:
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
... pirksti mēdz atšķirties...... baigā ķļūda sanāks:ohmy:Nīgrais wrote:Jā, novirzei nevajadzētu būt lielākai par diviem pirkstiem.zaz wrote:.... tās, kas ar cirvi šķīvī iecirstas?:cheer:Nīgrais wrote:Es tagad visus sasmīdināšu:
Jāpārbauda "metkas".
:laugh:
:laugh:
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Domaaju, ja ir Hirshonkulja bloks, tad arii MAPs vareetu buut no onkulja ar atskjiriigu signaala formeeshanu vai arii atskjiriigiem parametriem. Nu un tad shameejs arii ir nokodies! Un parastais peleekais razo atskjiriigu signaalu, kas arii ir par iemeslu beztolkshovam mainiishanaa.
Vienreiz biju ieliidis VW T4 vadiibas blokaa un kaareiz MAPs tur bija pie vainas (simptomi apmeeram tie pashi - shaava un paarleejaas) Toreiz gan "izliidu" ar to, ka pasuutiiju atbilstoshu Motorolas sensoru.
Vienreiz biju ieliidis VW T4 vadiibas blokaa un kaareiz MAPs tur bija pie vainas (simptomi apmeeram tie pashi - shaava un paarleejaas) Toreiz gan "izliidu" ar to, ka pasuutiiju atbilstoshu Motorolas sensoru.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
MAP sensors tika paarbaudiits uz donora autinja. Nebija nekaadas vainas. Maneejais ar vinja sensoru negaaja:(
Vieniigais kas paliek, ir transporteet pie vikingiem uz pilno diagnostiku un njemt krediitu:)
Vieniigais kas paliek, ir transporteet pie vikingiem uz pilno diagnostiku un njemt krediitu:)
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Tad KO tur iisti vienoja nost? Stekeri no bloka, vai vakuumtrubinju.atvars wrote:MAP sensors tika paarbaudiits uz donora autinja. Nebija nekaadas vainas. Maneejais ar vinja sensoru negaaja:(
Vieniigais kas paliek, ir transporteet pie vikingiem uz pilno diagnostiku un njemt krediitu:)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Atvienoja vakuumtrubinju. Tad mashiinu vareeja piedarbinaat un izkustinaat. Tiesa, braukshana ilgi nesanaaca, jo palikaas aizvien gurdenaaks, liidz noslaapa.
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Tas gan tikai pienjeemums, bet pameegini nomainiit gaisa masas meeriitaaju.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Problēmas ar 9k CSE 2.3t by Hirsch no 1998
Pēc 1,5 meenesha remonteeshanas vaina tika noskaidrota, nekvalitatiiva degvielaa:( Maaciiba: neatstaat uzpildi uz peedeejo monentu un neaiztikt garaazaa sen nosleeptos kraajumus. Paldies visiem, kuri daliijaas ar padomu!