Dažādi jautājumi par 9-3
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Dažādi jautājumi par 9-3
šitāda topika vēl, man liekas, nebija. un - tēmas atklāšanai - šorīt mans 9-3 OG pašā brīvības ielas vidū ļoti pazemojošā veidā atteicās turpināt ceļu uz darbu. noslāpa un vairs nebija piedarbināms. peļķēs nebraucu, benzīns arī nav beidzies. varbūt ir kādas idejas, ko ta šis tā, bez iepriekšējas brīdināšanas?
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
DI kasete! :)
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
a man nav DI kasetes, he he. man ir tik senils 9-3 (98. gada), ka tas vēl ir bez DI kasetes.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ja liekas, var sasisties :cheer:donalds dax wrote:šitāda topika vēl, man liekas, nebija. un - tēmas atklāšanai - šorīt mans 9-3 OG pašā brīvības ielas vidū ļoti pazemojošā veidā atteicās turpināt ceļu uz darbu. noslāpa un vairs nebija piedarbināms. peļķēs nebraucu, benzīns arī nav beidzies. varbūt ir kādas idejas, ko ta šis tā, bez iepriekšējas brīdināšanas?
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
zaz wrote:
Ja liekas, var sasisties :cheer:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13[/quote]
ups, atvainojos. netiks man pirmatklājēja gods.
Ja liekas, var sasisties :cheer:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13[/quote]
ups, atvainojos. netiks man pirmatklājēja gods.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
ups, atvainojos. netiks man pirmatklājēja gods.[/quote]donalds dax wrote:zaz wrote:
Ja liekas, var sasisties :cheer:
http://www.saabclub.lv/index.php?option ... 4&catid=13
...nu vispār jau admins arī šo sadaļu varēja "pienaglot"
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Vajadzētu tā kā būt gan...donalds dax wrote:a man nav DI kasetes, he he. man ir tik senils 9-3 (98. gada), ka tas vēl ir bez DI kasetes.
Var jau būt, ka būs nospēruši, tad toč nav un uz priekšu nekustēs :D
Bet kā to izdarīt braucošam autiņam, lai šoferis nemanītu :dry:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Bez(turbo)motori nāca bez DI
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Šito gan nezināju... :blush:Arnijs wrote:Bez(turbo)motori nāca bez DI
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
vainīgais atrasts - degvielas sūknis. par laimi, nav jāmaina. tā ka nemaz nevajag DI kaseti, lai paliktu uz ceļa.
bet par bezmotoriem gan es nekad neesmu sapratis, kā nieka 20 zs padara bezmotoru par motoru. tas tā, spamam.
bet par bezmotoriem gan es nekad neesmu sapratis, kā nieka 20 zs padara bezmotoru par motoru. tas tā, spamam.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.donalds dax wrote:vainīgais atrasts - degvielas sūknis. par laimi, nav jāmaina. tā ka nemaz nevajag DI kaseti, lai paliktu uz ceļa.
bet par bezmotoriem gan es nekad neesmu sapratis, kā nieka 20 zs padara bezmotoru par motoru. tas tā, spamam.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
es nestrīdos, ar turbīnu ir foršāk, bet man tie cipari nelīmējas. bezturbo 130 zs, lpt 150 zs, hot 205 zs, vēl laikam statos ir ar 185 zs un tad vēl viggen ar 230 zs. bet izplatītākie, man šķiet, vismaz LV ir taisni lpt 150 zs. un kur tur 45 zs starpība? 150 mīnus 130 ir 20!Arnijs wrote:Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.
apdzīt, starp citu, var gluži labi, jāieliek tikai 4 robā. nevar, protams, aizmirst, ka nav nekāds performance car, turklāt, vismaz līdz šodien, man likās, ka bezturbo motors ir ekspluatācijā uzticamāks un lētāks - nav tur nekādas turbīnas un DI, kas draud ar ieberzienu uz 4 ciparu skaitli.
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Bet, kad no 230 zs iesēdies 130 zs - tici vai nē, bet gribas kāpt ārā un sviest atslēgas grāvī! :D
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
- donalds_dax
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 100
- Joined: Mon Mar 03, 2008 8:43 am
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
zinu, mums ģimenē ir arī 9-5 aero, to gan ikdienā lieto sieva. toties otrādi izdarīt (no 130 iesēsties 250) - tīrā bauda.Arnijs wrote:Bet, kad no 230 zs iesēdies 130 zs - tici vai nē, bet gribas kāpt ārā un sviest atslēgas grāvī! :D
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:Dažādi jautājumi par 9-3
Par Vigenu, vai viņam vienkārši iebāzts 2.3 HOT dzinējs no 9-5 Aero ar tādu pat smadzeni ka 9-5, vai ir kādas dziļākas nianses? :unsure:donalds dax wrote:bezturbo 130 zs, lpt 150 zs, hot 205 zs, vēl laikam statos ir ar 185 zs un tad vēl viggen ar 230 zs.Arnijs wrote:Ar 2.3 vēl var iztikt, bet 2.0 - lai tiktu garām fūrei, vajag bezmaz vai kilometru! Un - pilnīgi vienalga, kurā ātrumā liec. Paātrinājums konstanti nekāds :( un tie +20zs - tur jau nav nieka 20, bet vismaz 25 attiecībā pret 2.3 un 45 pret 2.0 ar LPT. Ar 205 zs versiju salīdzinot, tā bilde krietni iespaidīgāka.
Drošvien Arnijs varēs ko pateikt?