Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Rīga-Roja-Rīga = 7,5 LVL.
Kurš benzīnsaaps tā var? :-)
Kurš benzīnsaaps tā var? :-)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Gāze un Aero.
Ir Opel šobrīd, kas no rūpnīcas var tikt aprīkoti gan ar LPG, gan ar CNG, ja nemaldos. Tāpat arī ir dzirdēts arī par renault un ford? (tikai kāpēc tad pie mums jaunajiem fordiem gāzi liek autonams?). Tas viss gan principā ir populārs un izplatīts tikai ap varžēdāju republiku :Pskirem wrote:Šī izdevuma ekspertiem piedodiet es ticu mazāk par Vasjas teikto ;). Pēc definīcijas nezinu dzinējus kuri pēc noklusējuma paredzēti uz gāzi, tai pat laikā, NL, BE, Vācijā ir gana daudz auto kuri brauc ar gāzi ilgus gadus.alpins wrote:Nē nu ne par velti arī tiek uzstādītā papildus eļļošanas sistēmas;) , ko ,noteikti , lielāka dāļa nedara :laugh: http://www.whatcar.lv/jauta-ekspertiem/ ... -ieteicams
900aero clubsport #8
Re:Gāze un Aero.
Neviens viņus rūpnīcā neaprīko ar gāzes iekārtām,tās iekārtas uzstāda dīleri,gan Ford gan Opel,tāpat arī ir tiem saab kuriem ir Vialle "no rūpnīcas"
9-3 ‘12 B207E
Re:Gāze un Aero.
Pirmais iekšdedzes dzinējs tika darbināts ar koka gāzi, bet pirmais dīzelis ar zemesriekstu eļļu, tā kā viss jaunais ir labi aizmirsts vecais. :-)
Re:Gāze un Aero.
hmm wikipedia par iekšdedzes dzinēju vēsturi saka kautko citu :)
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of ... ion_engine
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of ... ion_engine
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
Atsaukties uz wikipedia ir tas pats, kas atsaukties uz vakara ziņām, rakstot zinātnisko darbu. :-)
Kamēr vēl nebija uzsākta komerciāla naftas produktu ieguve tika eksperimentēts ar viskautko, tajā skaitā likopodiju un ogļu pulveri, arī koka gāzi un citiem pa rokai piejamajiem enerģijas avotiem.
Kamēr vēl nebija uzsākta komerciāla naftas produktu ieguve tika eksperimentēts ar viskautko, tajā skaitā likopodiju un ogļu pulveri, arī koka gāzi un citiem pa rokai piejamajiem enerģijas avotiem.
Re:Gāze un Aero.
Ieliec te drošu informācijas avotu, kas pierāda, ka pirmais iekšdedzes dzinējs darbojās ar koka gāzi :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
http://www.pvg.edu.lv/datori/konkursi/2 ... esture.htm
Nu lūdzu, tas pierāda, ka benzīns tika izmantots krietni vēlāk, nevis uzreiz, kā to vēsta tevis pieminētā vikipedija.
Nu lūdzu, tas pierāda, ka benzīns tika izmantots krietni vēlāk, nevis uzreiz, kā to vēsta tevis pieminētā vikipedija.
Re:Gāze un Aero.
Nedaudz nepareizi lasi tekstu ;)
"1860. gadā francūzis Etjēns Lenuārs izgudroja pirmo iekšdedzes dzinēju, kurš darbojās uz gāzes."
Tas nozīmē, ka tas onka izgudroja pirmo gāzes dzinēju, nevis pirmo iekšdedzes dzinēju :)
Te vēl, ko palasīties:
http://www.speedace.info/internal_combustion_engine.htm
Un tas dzinējs, kuru izgudroja Jean Joseph Etienne Lenoir, darbojās uz ūdeņraža un gaisa maisījumu.
"1860. gadā francūzis Etjēns Lenuārs izgudroja pirmo iekšdedzes dzinēju, kurš darbojās uz gāzes."
Tas nozīmē, ka tas onka izgudroja pirmo gāzes dzinēju, nevis pirmo iekšdedzes dzinēju :)
Te vēl, ko palasīties:
http://www.speedace.info/internal_combustion_engine.htm
Un tas dzinējs, kuru izgudroja Jean Joseph Etienne Lenoir, darbojās uz ūdeņraža un gaisa maisījumu.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
Nu es te netaisos ar tevi tagad matus skaldīt, ja esi pārliecināts, ka iekšdedzes dzinējs darbojas tikai ar benzīnu, bet gāzes dzinējs ar gāzi, tad paliec vien pie savas pārliecības. :-)
Re:Gāze un Aero.
Kur es esmu teicis, ka iekšdedzes dzinējs no pašiem sākumiem ir darbojies uz benzīnu vai "ka iekšdedzes dzinējs darbojas tikai ar benzīnu"? :D
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
Nu lūk pēc sveču maiņas iznākums šāds 300km pilsētā uz 38 l gāzes. Vidējais sanāk 12.6 litri. Tagad iespiedu atkal pilnu balonu-brauksim tālāk.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re:Gāze un Aero.
hofmann wrote:Nu lūk pēc sveču maiņas iznākums šāds 300km pilsētā uz 38 l gāzes. Vidējais sanāk 12.6 litri. Tagad iespiedu atkal pilnu balonu-brauksim tālāk.
Kādas sveces ieliki NGK vai ko citu?
9-3 ‘12 B207E
Re:Gāze un Aero.
NGK LPG ;)
Re:Gāze un Aero.
Tieši tā!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis