:silly:edijs wrote:Ceru, ka šādus rādījumus es tagad kādu laiku vairs neredzēšu. Nākamnedēļ esmu pierakstīts gāzotāju kantorī. :) Jo nu.. ar iepriekšējo bāku man pat tā īsti pilna nedēļa nesanāca. Nav jābūt izcilam matemātiķim, lai saprastu, ka kopējā mēneša summa savācās visnotaļ skarba. Jo īpaši, ja visu ziemas sezonu gāzēts pa lēto. Principā pieci mēneši un iekārta atpelnīta.
Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
un naudu arī atpelna pietiekami, lai tai nokautajai miskastei pakaļ neraudātu :) zinu no BT... +tur šoferi arī kopšanai pārāk līdzi neseko, gāzes sistēmas eļļu nepielej un nečeko tās līmeni :)andrisem wrote:Ir viena pazīstama takšu kompānija, kas brauc ar jauniem auto un ieliktu gāzi. Un pa šo laiku ir izbeigušiem motori kādiem 5~6 auto. Kapitālo neesot jēga taisīt, jo kā man teica, motora daļas ir palikušas trauslas.
Protams taksim ir lielāka noslodze nekā parasta cilvēka auto, bet tomēr nekas labs auto tas nav. Naudu gan sākotnēji ietaupa, tas tiesa.
nobraukums jau it kā nav tik dramatisks, kkādi 300+ km dienā, bet motors rūc daudz un ilgi, gan sildoties, gan vēsinoties
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Gāze un Aero.
tur jau taa lieta, ka "nav mans"
buutu pašiem jamaksaa par visu, tā nedarītu
buutu pašiem jamaksaa par visu, tā nedarītu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Katrā ziņā palietotā Saabā es kaut kā par motoru nesatraucos. Lietots cits motors sanāk par divu, max trīs mēnešu ietaupījumu. Ok, ja būtu reizi pusgadā jāmaina motors, tad nekādā jēgā, taču sliecos domāt, ka tā nu gluži vis nebūs. Nav dzirdēts, ka kāds no mūsu saabistu pulka būtu palicis ar nokautu motoru dēļ gāzes. Var jau būt, ka tas ir laikam jautājums - tad redzēs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gāze un Aero.
Pa pagājušo gadu esmu sakrājis pāri par 3000 Baltic miles punktiem lejot E98.
Rupji rēķinot 1 punkts = 1 lats. Parēķini cik motorus varu nopirkt, sanāk pat jauns, man tā domāt. :-)
Vai arī atver ss.lv un paskaties ko var iepirkt pa 3k lašiem! :-)
Rupji rēķinot 1 punkts = 1 lats. Parēķini cik motorus varu nopirkt, sanāk pat jauns, man tā domāt. :-)
Vai arī atver ss.lv un paskaties ko var iepirkt pa 3k lašiem! :-)
Re:Gāze un Aero.
reku maptuns pa 1900 eiram jaunu motoru dod :) http://www.maptun.com/shopProduct.php?p ... =shopIndex
Re:Gāze un Aero.
Izrēķini transporta izmaksas un nomaiņas izmaksas arī ;)dadyboy wrote:reku maptuns pa 1900 eiram jaunu motoru dod :) http://www.maptun.com/shopProduct.php?p ... =shopIndex
Kāda ta beigās ekonomija ? Ietaupīto naudu iztērē, lai atkal vari braukt?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
Cik daudz Saabistus tu pazīsti ar nokautiem motoriem gāzes dēļ?
Bez gāzes nokauti gan ir bijuši!
Bez gāzes nokauti gan ir bijuši!
Re:Gāze un Aero.
Ceru, ka nevienam nebūs šādas problēmas. Gāzi jau tikai salīdzinoši nesen daudzi sāka likt savos SAABos.
Paziņam uz pasāta pirms ~4gadiem nobira motors pēc 3 gadu lietošanas un priecāšanās.
Paziņam uz pasāta pirms ~4gadiem nobira motors pēc 3 gadu lietošanas un priecāšanās.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
Nu, nezinu. Es savu SAABu nopirku pirms 4 gadiem jau ar gāzes iekārtu iekšā, tā kā tas jau bija braucis ar gāzi. Pagaidām viss OK. :silly:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Gāze un Aero.
Nē nu ne par velti arī tiek uzstādītā papildus eļļošanas sistēmas;) , ko ,noteikti , lielāka dāļa nedara :laugh: http://www.whatcar.lv/jauta-ekspertiem/ ... -ieteicams
Re:Gāze un Aero.
Šī izdevuma ekspertiem piedodiet es ticu mazāk par Vasjas teikto ;). Pēc definīcijas nezinu dzinējus kuri pēc noklusējuma paredzēti uz gāzi, tai pat laikā, NL, BE, Vācijā ir gana daudz auto kuri brauc ar gāzi ilgus gadus.alpins wrote:Nē nu ne par velti arī tiek uzstādītā papildus eļļošanas sistēmas;) , ko ,noteikti , lielāka dāļa nedara :laugh: http://www.whatcar.lv/jauta-ekspertiem/ ... -ieteicams
Re:Gāze un Aero.
Brazīlijas tirgum ir daudz bifuel auto kas brauc ar spirtu un gāzi.
Re:Gāze un Aero.
Kādas reālas iespējas ir Latvijā ražot spirtu un liet SAAB bākā? :)
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
Bliez augšā aparātu un ražo cik vari nobraukt :Dandrisem wrote:Kādas reālas iespējas ir Latvijā ražot spirtu un liet SAAB bākā? :)