user_75 wrote:
Pa sesdienu izjaucu paneli, atvienoju un notīrīju kontaktus panelim, SID bet probleam nepazuda, līdz ar ko dziļāk kaut kurkaut kas ir nojūdzies.
:D Tava ieciklēšanās un nevēlēšanās pieņemt pareizo padomu ir vienkārši apbrīnojama!
Vairāk neizteikšos.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
user_75 wrote:
Tapēc kad aķītis nevar nomirt 1 min laikā
Tu nepieņem ka kaut kur ir uzlādes robeža starp griešanu un negriešanu? Nevis 100% uzlādēts un 100% tukšs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Zinitis wrote:Vēl jau pastāv tāda necila un nekam nevajadzīga ierīce,kā multimetrs vai testeris.Ja ar tādu neesi saskāries,tad par ko šeit tiek runāts?
Nu ja..., simptomi bija stipri līdzīgi, tacu aizdomas krita uz starteri. Rezultāts: Skrūves ar kurām kontaktu grupa ir piestiprināta pie aizdedzes atslegas bija atskrūvjušās = nekontakts = pagriežam aizdedzes atslegu, panelī lampiņas iesledzas un ar to ari stāsts beidzas. Nebiju pamanījis šo topiku iepriekš. Te nu eksperti nošāva greizi ... ari ar sarkasmu ;).
Gustavs wrote: Te nu eksperti nošāva greizi ... ari ar sarkasmu ;).
Domājams, ka arī jūzeris nošāva greizi ar jautājuma un savu atbilžu (pieņēmumu) raksturu. Apmēram no sērijas: Man te uz drēbēm uzlija kkas - nezinu kas. Ar ko lai vislabāk iztīra.
Jo nebija taču atbildes: AKB pārbaudīju (ar testu vai ar slodzes dakšu)
Un i-net diagnostikā sarkasma deva ir reizēm pat ieteicama.
Kā redzi - šoreiz bez servisa neiztika. Bet prātīgāk taču ar to arī sākt! ;)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec. YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Gustavs wrote: Te nu eksperti nošāva greizi ... ari ar sarkasmu ;).
Domājams, ka arī jūzeris nošāva greizi ar jautājuma un savu atbilžu (pieņēmumu) raksturu. Apmēram no sērijas: Man te uz drēbēm uzlija kkas - nezinu kas. Ar ko lai vislabāk iztīra.
Jo nebija taču atbildes: AKB pārbaudīju (ar testu vai ar slodzes dakšu)
Un i-net diagnostikā sarkasma deva ir reizēm pat ieteicama.
Kā redzi - šoreiz bez servisa neiztika. Bet prātīgāk taču ar to arī sākt! ;)
Arnij visu cieņu bet simptomi bija aprakstīti, nēsmu ne profesionāls auto mehāniķis nedz auto elektriķis, man pietiek pašam savu mikročipu programēšanu, bet pilnīgs lunis auto lietās nēsmu, un i-net diagnostika 60% ir palīdzejusi atrast vainu, bet ja iekāļ tikai kad vainīgs aķītis tad gan pagrūti iegūt noderīgu informāciju.