TA arī tāpat uzzinās ka tev nav katalizātors pēc CO2, pat neskatoties zem auto ;)SAABaeroist wrote:Taisnu trubu gan nevajadzeja TA ieraudzis un uzreis izbraķes tevi ,vajadzeja vienkarši izgriezt un atstat ka ir;) B) Un ja kas katalizatorus var nodot ja nemaldos videja cena 40 ls bet jaskatas pec svara:)gabrans23 wrote:Jā, tikai viens. Izgriezu pilnībā un viņa vietā ielika taisnu trubu :laugh:
Jautājums par katalizatoru?
Re:Jautājums par katalizatoru?
Re:Jautājums par katalizatoru?
Un 1998. gad autiņam katalizators drīkst arī nebūt. CO robežvērtība ir pietiekami liela, lai normāli finkcionējošs motors to nodrošinātu. Ja pēc 2001. gada, tad gan vajag kko vietā iemetināt.skirem wrote:TA arī tāpat uzzinās ka tev nav katalizātors pēc CO2, pat neskatoties zem auto ;)SAABaeroist wrote:Taisnu trubu gan nevajadzeja TA ieraudzis un uzreis izbraķes tevi ,vajadzeja vienkarši izgriezt un atstat ka ir;) B) Un ja kas katalizatorus var nodot ja nemaldos videja cena 40 ls bet jaskatas pec svara:)gabrans23 wrote:Jā, tikai viens. Izgriezu pilnībā un viņa vietā ielika taisnu trubu :laugh:
SAAB un SUBARU
Re:Jautājums par katalizatoru?
Tad jau vis OK! Iziešu tehnisko B)
Re:Jautājums par katalizatoru?
Jautājums, ko darīt ar abu donoru, 9k un c900 katalizatoriem, ja viņi ir labi?
Ir kādam vēl tādi aktuāli ņemot vērā viņu cenas vai var vest uzpicējiem? Un par uzpircējiem, varbūt kāds zin labas cenas un kā labāk, pašam atgriezt un saturu maisiņā vai vest ar visu bundžu?
Ir kādam vēl tādi aktuāli ņemot vērā viņu cenas vai var vest uzpicējiem? Un par uzpircējiem, varbūt kāds zin labas cenas un kā labāk, pašam atgriezt un saturu maisiņā vai vest ar visu bundžu?
Saab 900 Turbo '81
Re:Jautājums par katalizatoru?
šeit ir cenas http://www.sanekss.lv/lv/metalluznu-cenas un ja tev tie ir tie keramiskie katalizatori tad tur diezgan daudz var dabūt ;) vienīgi nezinu kādas tur tiem katalizatoriem ir atšķirībasNils wrote:Jautājums, ko darīt ar abu donoru, 9k un c900 katalizatoriem, ja viņi ir labi?
Ir kādam vēl tādi aktuāli ņemot vērā viņu cenas vai var vest uzpicējiem? Un par uzpircējiem, varbūt kāds zin labas cenas un kā labāk, pašam atgriezt un saturu maisiņā vai vest ar visu bundžu?
Re:Jautājums par katalizatoru?
Kāds man varētu izskaidrot, kādi katalizātoru veidi ir saab 9-5 98gada ,ja uzpircējs pa 6ls piedāvā nopirkt no manis oriģinālo?:dry:
Re:Jautājums par katalizatoru?
izskrūvē durvis, moš iedos vairāk :laugh:
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Jautājums par katalizatoru?
Katalizatoru veidi un cenas
Pats tagad nožēloju, ka manējie palika vestienas ielā.
Varbūt, ka vēl mētājās...? ;)
Pats tagad nožēloju, ka manējie palika vestienas ielā.
Varbūt, ka vēl mētājās...? ;)
SAAB 9-5 TiD Estate '08 Hirsch Performance no Swirl, no DPF, no EGR
Re:Jautājums par katalizatoru?
atgriez pats un aizved maisiņā! dabūsi vairāk! nav grūti! :D par 9k katalizatoru dabūju 15ls jo tas ir metāliskais! ja keramiskais var dabūt pat 30ls par kg. un nevajag iekrist uz uzpircējiem pa 6ls... :D viņiem varka laba! :DNils wrote:Jautājums, ko darīt ar abu donoru, 9k un c900 katalizatoriem, ja viņi ir labi?
Ir kādam vēl tādi aktuāli ņemot vērā viņu cenas vai var vest uzpicējiem? Un par uzpircējiem, varbūt kāds zin labas cenas un kā labāk, pašam atgriezt un saturu maisiņā vai vest ar visu bundžu?
Re:Jautājums par katalizatoru?
Vēl viens jautājums par katalizatoru:
Padzirdēju, ka pie straujākas apgriezienu nomešanas (piemēram braucot pa šoseju nedaudz pirms apdzīvotas vietas uzspiežot un tad izņemot no ātruma) kaut kāda daļa degvielas tiek nogādāta katalizatorā un tur sadedzināta. Tā varētu būt?
Problēma sekojoša, veicot šādu darbību man dažreiz auto noslāpst (9-5; 3.0.tid; 2001.g) un pēc tam to dabūt pie dzīvības var tikai ievelkot vai mēģināt piestartēt no jauna pēc kāda laika.
Varbūt elektronika domā ka kaut kas pārsūcās jeb vēl fig viņ zinkas un auto vienkārši atsakās transportēt mani tālāk... varbūt vaina var būt iekš minētā katalizatora? :unsure:
Padzirdēju, ka pie straujākas apgriezienu nomešanas (piemēram braucot pa šoseju nedaudz pirms apdzīvotas vietas uzspiežot un tad izņemot no ātruma) kaut kāda daļa degvielas tiek nogādāta katalizatorā un tur sadedzināta. Tā varētu būt?
Problēma sekojoša, veicot šādu darbību man dažreiz auto noslāpst (9-5; 3.0.tid; 2001.g) un pēc tam to dabūt pie dzīvības var tikai ievelkot vai mēģināt piestartēt no jauna pēc kāda laika.
Varbūt elektronika domā ka kaut kas pārsūcās jeb vēl fig viņ zinkas un auto vienkārši atsakās transportēt mani tālāk... varbūt vaina var būt iekš minētā katalizatora? :unsure:
Re:Jautājums par katalizatoru?
tak aizbrauc kļūdas nolasīt ar kompi, gan jau ka parādīs, kurā virzienā rakt.
Re:Jautājums par katalizatoru?
tur jau tā lieta, ka kļūdas nekādas neuzrāda (arī vikingos biju savā laikā)... šī problēma man jau ir kādu laiku, braucu vienkārši neņemot ārā no roba bez problēmu, bet kad nesen paprovēju - atkal dabūju meklēt striķi :Delmo wrote:tak aizbrauc kļūdas nolasīt ar kompi, gan jau ka parādīs, kurā virzienā rakt.
dzirdēju vienkārši par tādu joku, ka katalizatorā iespējams vaina meklējama, tamdēļ apvaicājos šeit pie spečukiem, kādas Jūsu domas par tādu teoriju... ;)
Re:Jautājums par katalizatoru?
dikti apšaubu ka tīzelim būs katalizātors ;). Vēl jautājums- vai tiešām tev īsti nav ko darīt kā raustīt to kloķi (ātruma). Cita lieta , ja viņš noslāpst atlaižot gāzes pedāli.
Re:Jautājums par katalizatoru?
Ir bijusi pieredze ar dīzeli(ne Saab), ja strauji noslāpē tas īsti negrib vairs lekt. Vienīgas kas līdzēja, lai atkal varētu piestartēt, bija atvērt eļļas korķi, jo tur iekšā rodas kaut kāds spiediens pie straujas noslāpēšanas.
9-3 ‘12 B207E
Re:Jautājums par katalizatoru?
Kas ir strauja noslāpēšana?Edy29 wrote:Ir bijusi pieredze ar dīzeli(ne Saab), ja strauji noslāpē tas īsti negrib vairs lekt. Vienīgas kas līdzēja, lai atkal varētu piestartēt, bija atvērt eļļas korķi, jo tur iekšā rodas kaut kāds spiediens pie straujas noslāpēšanas.
Vai pārāk strauji tiek pagriezta aizdedzes atslēga,pret pulksteņa rādītāja virzienā?