Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Var jau ņemt vēl plašākā mērogā - ikdienas maršuts: jelgava-rīga-jelgava vai tukums-rīgs-tukums un cilvēki,kuriem ir gan gazeficēti nemotori, gan mikrodīzēļi tāpat izvēlas sab.trans, ja vēl, piem. vilciens pieved 5.min gājiena attālumā no galamērķa - vot tā ir reāla ekonomija B) .
Man nevienā rakursā gāze neatmaksātots, ja nu vienīgi - nopirkt ar jau esošu iekārtu, par to gan šad un tad aizdomājos..., lai arī kā tur nebūtu, ja ikdienā nāktos nīkt kkur centrā, vienuviet, un par stāvvietu būtu jāmaksā, tad tikai un vienīgi sab.trans., jo pretējā gadījumā tas līdzinātos augstākā mēroga stulbumam, attiecībā pret ienākumiem un saprātu, lai arī nesen bradājot rīgas centru ar šausmām acīs, centos ātrāk nokļūt līdz auto - visapkārt vieni vienīgi orki. Anyway, labs piedzīvojums citā realitātē. Īsti neatceros,kad pēdējo reizi nācas braukt ar sab.trans pirms 4-5.gadiem un tikai intuīcijas, un līdzcilvēku vadīts spētu tikt galā ar etalona uzdevumu, tas nemaina faktu, ka nepieciešamības vārdā spētu mainīt šo režīmu, bet ne labprātīgi.
Bet nu ja par tēmu, tad, skatos,ka lietas mainās un,tagad lašaras visos rakursos ir tie,kuri negazificē :laugh: :blush:
Man nevienā rakursā gāze neatmaksātots, ja nu vienīgi - nopirkt ar jau esošu iekārtu, par to gan šad un tad aizdomājos..., lai arī kā tur nebūtu, ja ikdienā nāktos nīkt kkur centrā, vienuviet, un par stāvvietu būtu jāmaksā, tad tikai un vienīgi sab.trans., jo pretējā gadījumā tas līdzinātos augstākā mēroga stulbumam, attiecībā pret ienākumiem un saprātu, lai arī nesen bradājot rīgas centru ar šausmām acīs, centos ātrāk nokļūt līdz auto - visapkārt vieni vienīgi orki. Anyway, labs piedzīvojums citā realitātē. Īsti neatceros,kad pēdējo reizi nācas braukt ar sab.trans pirms 4-5.gadiem un tikai intuīcijas, un līdzcilvēku vadīts spētu tikt galā ar etalona uzdevumu, tas nemaina faktu, ka nepieciešamības vārdā spētu mainīt šo režīmu, bet ne labprātīgi.
Bet nu ja par tēmu, tad, skatos,ka lietas mainās un,tagad lašaras visos rakursos ir tie,kuri negazificē :laugh: :blush:
Re:Gāze un Aero.
un kādēļ jātīra no drazām - man šķita, ka forums ir publiska pļāpātuve un nevis enciklopēdija?
mixeris wrote:Un beigu beigās, kāds tam sakars ar Gāzi?
Atkal tīrīt topiku no drazām?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Gāze un Aero.
Vistiešākais, ja iedziļinās!mixeris wrote:Un beigu beigās, kāds tam sakars ar Gāzi?
Atkal tīrīt topiku no drazām?
Re:Gāze un Aero.
Kungi, es tikai teicu, ka sabtrans nav risinājums priekš RIP4LV. Tas ar ko Jūs pārvietojat savu sēžamvietu mani nekasa, brauciet kaut vai ar zirga pajūgu. :-)
RIP4LV, Saabaeroist ir atsaucīgs kungs, gan jau izrādīs arī savu auto, ja palūgsi. Es par gāzi izšķīros tieši pēc tam, kad biju aplūkojis viņa Airi. ;)
RIP4LV, Saabaeroist ir atsaucīgs kungs, gan jau izrādīs arī savu auto, ja palūgsi. Es par gāzi izšķīros tieši pēc tam, kad biju aplūkojis viņa Airi. ;)
Re:Gāze un Aero.
Paldies visiem par karsto diskusiju un elmo par konkretu atbildi, ko tomer cereju sagaidit:)
Jautajums to Saabaeroist: vai ir iespejams apskatit Tavu rumaku klatiene un padalities procesa un iespaidos, kad vien tas butu iespejams?
Pas sobrid grozos ap Ziepniekkalnu, bet ja esi Ridzinieks vai ap to vai ari taisies apmeklet kadu SAAB pasakumu, varbut varetu saskrieties (ne burtiski :P )?
Jautajums to Saabaeroist: vai ir iespejams apskatit Tavu rumaku klatiene un padalities procesa un iespaidos, kad vien tas butu iespejams?
Pas sobrid grozos ap Ziepniekkalnu, bet ja esi Ridzinieks vai ap to vai ari taisies apmeklet kadu SAAB pasakumu, varbut varetu saskrieties (ne burtiski :P )?
Re:Gāze un Aero.
opacā!!!tad izradās ka te ir kāds arī no Ziepniekkalna?:woohoo:
ps
atvainojos par offtopic
ps
atvainojos par offtopic
You can become blind by seeing each day as a similar one. Each day is a different one, each day brings a miracle of its own. It's just a matter of paying attention to this miracle.
Re:Gāze un Aero.
cik redzeju bildes kautkur kautkad, tad SaabAeroist kungam taa gaaze uzlikta ļoti nesmuki ar kautkadam dzelzs stiipaam pāri vārstu vākam... fui
Chippy aparātam piemēram viss ļoti smuki salikts... pat uz pirmo acs uzmetienu neko nevar pamaniit
abi likuši vienā vietā
Chippy aparātam piemēram viss ļoti smuki salikts... pat uz pirmo acs uzmetienu neko nevar pamaniit
abi likuši vienā vietā
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Cik atceros, tad SaabAeroist to visu lika krietni pasen, salīdzinot ar visiem pārējiem. Tagad tur viss ir savests kārtībā, ja neko nejaucu.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Gāze un Aero.
ma ir cits info, bet tas lai paliek. nav par tēmu :D
2 gadi nav pasen
2 gadi nav pasen
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Šajā gadījumā tas ir pasen, ņemot vērā, ka tajā laikā te lielākā daļa par gāzi vēl tikai šķobjās. :D Laiks ir relatīvs.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Gāze un Aero.
pec kjeedes mainjas man ari saak es arvien mazaak, ta ka es vairs nejuutu vajadzibu uzstadit gaazi.. bet nu gan jau ar laiku
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Tev nav AERO un Chippy ar nav Aero. :laugh:Ainars wrote:pec kjeedes mainjas man ari saak es arvien mazaak, ta ka es vairs nejuutu vajadzibu uzstadit gaazi.. bet nu gan jau ar laiku
Viskrutākais laikam tagad ir Stammersonam ar tām 2 maģistrālēm un 2 reduktoriem, bet nezinu vai tas ir AERO.
RIP4LV, jau grib notestēt, kā veras AERO ar gāzi, šobrīd vizuālais ir sekundārs!Pēc tam jau varēs braukt uz Heinrihu un taisīt pa smuko.
Re:Gāze un Aero.
Sanāk viss topiks ir offtopiks, jo nevienam nav Aero ar gāzi :lol:
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Gāze un Aero.
Njā, divas šļaukas no viena cauruma - tas ir kruti! :laugh: :laugh: :laugh:elmo wrote: Viskrutākais laikam tagad ir Stammersonam ar tām 2 maģistrālēm un 2 reduktoriem, bet nezinu vai tas ir AERO.
Re:Gāze un Aero.
Loģiskāk būtu viena resna!:laugh: