Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas


User avatar
envoy
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 2563
Joined: Wed May 05, 2010 4:08 pm
Location: Riga

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by envoy »

Zarins wrote:Tātad doma ir sekojoša - pārdot šo aparātu un iegādāties kaut ko ne tik daudz "no maka ēdelīgu" auto.
Nu tad atbildi esi saņēmis. Ja gribi kaut ko, kas neizmaksās tekoši tik daudz, pērc vecāku modeli. Vēl viens 9-5 Tev lētāk nemaksās. Būs tikai atkal jāsagrūž iekšā tik pat, pa cik nopirksi. Pa lielam, jo jaunāku modeli pirksi, jo lielākas būs Tavas izmaksas. Nopirksi Aero (gan ne par pieejamo budžetu), maksāsi vēl vairāk. Tā, ka vai nu pārej uz ko vecāku/mazāku, vai turpini tik ripināt ar to pašu.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Zarins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 20
Joined: Sun Sep 04, 2011 7:41 pm

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by Zarins »

envoy wrote:
Zarins wrote:Tātad doma ir sekojoša - pārdot šo aparātu un iegādāties kaut ko ne tik daudz "no maka ēdelīgu" auto.
Nu tad atbildi esi saņēmis. Ja gribi kaut ko, kas neizmaksās tekoši tik daudz, pērc vecāku modeli. Vēl viens 9-5 Tev lētāk nemaksās. Būs tikai atkal jāsagrūž iekšā tik pat, pa cik nopirksi. Pa lielam, jo jaunāku modeli pirksi, jo lielākas būs Tavas izmaksas. Nopirksi Aero (gan ne par pieejamo budžetu), maksāsi vēl vairāk. Tā, ka vai nu pārej uz ko vecāku/mazāku, vai turpini tik ripināt ar to pašu.
Atvainojos ka neizteicos gana loģiski.

Topika sākotnējā doma bija tāda - Vai ir iespējams atvest no Zviedrijas labu Saabu 9-3, vai Volvo pieminētos modeļus ar pieejamo budžetu 2000 Ls un vai vispār kāda privātā persona vai uzņēmums nodarbojas ar automašīnu piegādi no Zviedrijas pēc pasūtījuma.

Topika diskusijā, tika secināts, ka pa tādu naudu neko prātīgu no zviedrijas nevar atvest, līdz ar to jāskatās šeit pat latvijā pieejamos modeļus, kuri jau pabraukājušies pa mūsu ceļiem.

Tad izstāstīju savu sāpi, ka šobrīd man ir SAAB 9-5, kurā ir ieliktas naudas un īsti auto uzturēšana nav man pa kabatai. Līdz ar to meklēju iespēju vai nu atvest no Zviedrijas kko sakarīgu - ja tas nav reāli, tad skatīties latvijā Saabu 9-3, vai Volvo S40 nosauktā budžeta ietavros, cerot, ka ekspluatācijā tie būs lētāki nekā esošais SAAB 9-5 modelis.

Tā kā man nav pieredze - vai tiešam Saab 9-3, vai Volvo S40 var būt lētāks eksploatācijā, tad jautāju Jūsu padomu par šo tēmu.

Šobrīd rezumē ir tāds, ka ja es vēlos iegādāties auto līdz 2000 Ls un lai tam tālāk būtu zemākas eksploatācijas izmaksas nekā Saab 9-5, nebūtu jābojā nervi, laiks un nauda, tad man ir jāizvēlas SAAB 9000, kur vienu nopirkt braukšanai otru rezerves daļām un dzīvot cepuri kuldams. B)
Edy29
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 66
Joined: Fri Nov 13, 2009 10:42 pm
Location: Ādaži

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by Edy29 »

Manuprāt vari meklēt arī 9-3 pēc 2001.gada uzturēšanā būs lētaks kā 9-5.
9-3 ‘12 B207E
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by Ainars »

tad jāpērk kāds japānis. Izmaksas un pateriņš smieklīgi.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by Nils »

9k pie vienādiem nosacījumiem būs krietni lētāks uzturēšanā, bet par nerviem gan var padiskutēt.
Saab 900 Turbo '81
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by edijs »

Par japāni? Man domāt, ka tur koks ar diviem galiem.. Piemēram, mums omei ir veca Corolla, brauc katru dienu. Un bez bēdu jau nez cik gadus. Un viņa reizēm smīkņā, ka Saabs gana regulāri atkal stāv pie sētas. :D Manam opim arī bija Corolla - pati Corolla gan ir vēl tagad, brālēns turpina ekspluatēt kā pakaļas pārvietojamo. Izpuvusi, bet motors iet kā bitīte un nekas taaaads tam auto nav ne plīsis, ne darīts arī nez cik gadus. Tik vien kā kulturāli braukts un laikus šķidrumu pielieti/samainīti. No tā izejot man jāsecina, ka, ja man svarīgi būtu tikai un vienīgi naudas izteiksmē maksimāli mazas vēlākās izmaksas, tad es, iespējams, arī meklētu tādu labu, pavecāka gadu gājuma japāni, ar ko braucis opis/ome.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by elmo »

Studenta gados man bija auto no Japoņija Maķ un teikšu godīgi, viņš vienkārši neplīsa. Galvas sāpes sagādāja ziemas riepu iegāde, jo toreiz man likās, ka maksāt LVL 25 par R14 riepu ir kosmoss.

Pārdevu es to mašīnu citam studentam un cik skatos e-CSDD, tad tas auto arī pēc 5.gadiem turpina iet TA bez īpašiem aizrādījumiem.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by Nils »

9k pie vienādiem nosacījumiem būs krietni lētāks uzturēšanā, bet par nerviem gan var padiskutēt.
Saab 900 Turbo '81
Zarins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 20
Joined: Sun Sep 04, 2011 7:41 pm

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by Zarins »

edijs wrote:Par japāni? Man domāt, ka tur koks ar diviem galiem.. Piemēram, mums omei ir veca Corolla, brauc katru dienu. Un bez bēdu jau nez cik gadus. Un viņa reizēm smīkņā, ka Saabs gana regulāri atkal stāv pie sētas. :D Manam opim arī bija Corolla - pati Corolla gan ir vēl tagad, brālēns turpina ekspluatēt kā pakaļas pārvietojamo. Izpuvusi, bet motors iet kā bitīte un nekas taaaads tam auto nav ne plīsis, ne darīts arī nez cik gadus. Tik vien kā kulturāli braukts un laikus šķidrumu pielieti/samainīti. No tā izejot man jāsecina, ka, ja man svarīgi būtu tikai un vienīgi naudas izteiksmē maksimāli mazas vēlākās izmaksas, tad es, iespējams, arī meklētu tādu labu, pavecāka gadu gājuma japāni, ar ko braucis opis/ome.
Jā pilnīgi piekrītu Toyotas ir pārbaudīta vērtība izturības un ekonomijas ziņā.

Tad jau sanāk, ka vienkārši jāgaida labāki laiki, lai brauktu ar Saab auto. Teikšu godīgi, esmu izbraukājies ar visādiem auto, bet to baudījumu braukt pagaidām esmu ieguvis braucot savaa Saab 9-5 2.0turbo SE.. protams,gribētos ādas salonu un lūku, kas standartā nāk aero versijām, bet tiešām respect šim auto. Zviedri ir piedomājuši pie niansēm un montāžas kvalitāte ar nav no tām sliktākajām.

Bet ja tomēr es skatos uz 9-3 versiju tai vajadzētu būt lētākai par 9-5?
saule
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 564
Joined: Mon Jan 28, 2008 7:36 am
Location: Sigulda

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by saule »

Japānī ir spēks!

Tik lēts ekspluatācijā, kā IMPREZA, man nekad nekas nav bijis.
SAAB un SUBARU
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by elmo »

Strebj gan labi, bet iet ar labi!:laugh:
Pilsētā zem 15 litriem grūti ierakstīties. Un ja brauc ar to mašīnu kā jābrauc, tad bamperu remontos aiziet normāls kāpis, jo tie parasti peliek kupenās.:laugh:

Lai gan Foresters ar imprezas turbo motoru un gāzi varētu būt pat pieņemams risinājums:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cxpcl.html
Un iekļaujas pat atvēleētajā budžetā.
User avatar
ZingZeng
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2261
Joined: Fri Jan 18, 2008 7:41 am

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by ZingZeng »

Visletakais SAAB ekspluatacija ir SAAB 99 !!!
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by KurBads »

a mož` tomēr 95/96 V4?
ZingZeng wrote:Visletakais SAAB ekspluatacija ir SAAB 99 !!!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
andrejsb
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 1558
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:33 am

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by andrejsb »

Saremontēts, ar svaigi uzliktu gāzes iekārtu un vēlas mainīt pret 12 gadus vecu kaķi maisā, kam viss tas pats remontu komplekss priekšā. Vot tas ir optimisms. Kur ir garantija, ka no zviedrijas atbraukušam nav uzsitiena ķēde jāmaina, akurāt zem 200K arī būt pēdējais laiks?

Mainu ļoti ekonomisku trešo dīzeļgolpu pret tavu saab ar gāzes iekārtu :), ja tas ir universāļa izpildījumā :) Labi, labi jokoju. Vienkārši ar sedanu paliek par īsu.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Zarins
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 20
Joined: Sun Sep 04, 2011 7:41 pm

Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas

Post by Zarins »

andrejsb wrote:Saremontēts, ar svaigi uzliktu gāzes iekārtu un vēlas mainīt pret 12 gadus vecu kaķi maisā, kam viss tas pats remontu komplekss priekšā. Vot tas ir optimisms. Kur ir garantija, ka no zviedrijas atbraukušam nav uzsitiena ķēde jāmaina, akurāt zem 200K arī būt pēdējais laiks?

Mainu ļoti ekonomisku trešo dīzeļgolpu pret tavu saab ar gāzes iekārtu :), ja tas ir universāļa izpildījumā :) Labi, labi jokoju. Vienkārši ar sedanu paliek par īsu.
Ja kas varu izskatīt piedāvājumus, pret reāliem variantiem. Mans ir sedans 99.gada 9-5 2.0turbo SE. Topikā var palasīt arī kaut ko vairāk. Priekšroku dodu Saab 9-3, Toyota, Golf 4, Volvo C70, S40,V40 tā paša gada vai augstāku un līdz 200tk benzīnus, ne dīzeļus.

Foto ielikšu ja būs interese.
Post Reply