Nu tad atbildi esi saņēmis. Ja gribi kaut ko, kas neizmaksās tekoši tik daudz, pērc vecāku modeli. Vēl viens 9-5 Tev lētāk nemaksās. Būs tikai atkal jāsagrūž iekšā tik pat, pa cik nopirksi. Pa lielam, jo jaunāku modeli pirksi, jo lielākas būs Tavas izmaksas. Nopirksi Aero (gan ne par pieejamo budžetu), maksāsi vēl vairāk. Tā, ka vai nu pārej uz ko vecāku/mazāku, vai turpini tik ripināt ar to pašu.Zarins wrote:Tātad doma ir sekojoša - pārdot šo aparātu un iegādāties kaut ko ne tik daudz "no maka ēdelīgu" auto.
Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Atvainojos ka neizteicos gana loģiski.envoy wrote:Nu tad atbildi esi saņēmis. Ja gribi kaut ko, kas neizmaksās tekoši tik daudz, pērc vecāku modeli. Vēl viens 9-5 Tev lētāk nemaksās. Būs tikai atkal jāsagrūž iekšā tik pat, pa cik nopirksi. Pa lielam, jo jaunāku modeli pirksi, jo lielākas būs Tavas izmaksas. Nopirksi Aero (gan ne par pieejamo budžetu), maksāsi vēl vairāk. Tā, ka vai nu pārej uz ko vecāku/mazāku, vai turpini tik ripināt ar to pašu.Zarins wrote:Tātad doma ir sekojoša - pārdot šo aparātu un iegādāties kaut ko ne tik daudz "no maka ēdelīgu" auto.
Topika sākotnējā doma bija tāda - Vai ir iespējams atvest no Zviedrijas labu Saabu 9-3, vai Volvo pieminētos modeļus ar pieejamo budžetu 2000 Ls un vai vispār kāda privātā persona vai uzņēmums nodarbojas ar automašīnu piegādi no Zviedrijas pēc pasūtījuma.
Topika diskusijā, tika secināts, ka pa tādu naudu neko prātīgu no zviedrijas nevar atvest, līdz ar to jāskatās šeit pat latvijā pieejamos modeļus, kuri jau pabraukājušies pa mūsu ceļiem.
Tad izstāstīju savu sāpi, ka šobrīd man ir SAAB 9-5, kurā ir ieliktas naudas un īsti auto uzturēšana nav man pa kabatai. Līdz ar to meklēju iespēju vai nu atvest no Zviedrijas kko sakarīgu - ja tas nav reāli, tad skatīties latvijā Saabu 9-3, vai Volvo S40 nosauktā budžeta ietavros, cerot, ka ekspluatācijā tie būs lētāki nekā esošais SAAB 9-5 modelis.
Tā kā man nav pieredze - vai tiešam Saab 9-3, vai Volvo S40 var būt lētāks eksploatācijā, tad jautāju Jūsu padomu par šo tēmu.
Šobrīd rezumē ir tāds, ka ja es vēlos iegādāties auto līdz 2000 Ls un lai tam tālāk būtu zemākas eksploatācijas izmaksas nekā Saab 9-5, nebūtu jābojā nervi, laiks un nauda, tad man ir jāizvēlas SAAB 9000, kur vienu nopirkt braukšanai otru rezerves daļām un dzīvot cepuri kuldams. B)
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Manuprāt vari meklēt arī 9-3 pēc 2001.gada uzturēšanā būs lētaks kā 9-5.
9-3 ‘12 B207E
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
tad jāpērk kāds japānis. Izmaksas un pateriņš smieklīgi.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
9k pie vienādiem nosacījumiem būs krietni lētāks uzturēšanā, bet par nerviem gan var padiskutēt.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Par japāni? Man domāt, ka tur koks ar diviem galiem.. Piemēram, mums omei ir veca Corolla, brauc katru dienu. Un bez bēdu jau nez cik gadus. Un viņa reizēm smīkņā, ka Saabs gana regulāri atkal stāv pie sētas. :D Manam opim arī bija Corolla - pati Corolla gan ir vēl tagad, brālēns turpina ekspluatēt kā pakaļas pārvietojamo. Izpuvusi, bet motors iet kā bitīte un nekas taaaads tam auto nav ne plīsis, ne darīts arī nez cik gadus. Tik vien kā kulturāli braukts un laikus šķidrumu pielieti/samainīti. No tā izejot man jāsecina, ka, ja man svarīgi būtu tikai un vienīgi naudas izteiksmē maksimāli mazas vēlākās izmaksas, tad es, iespējams, arī meklētu tādu labu, pavecāka gadu gājuma japāni, ar ko braucis opis/ome.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Studenta gados man bija auto no Japoņija Maķ un teikšu godīgi, viņš vienkārši neplīsa. Galvas sāpes sagādāja ziemas riepu iegāde, jo toreiz man likās, ka maksāt LVL 25 par R14 riepu ir kosmoss.
Pārdevu es to mašīnu citam studentam un cik skatos e-CSDD, tad tas auto arī pēc 5.gadiem turpina iet TA bez īpašiem aizrādījumiem.
Pārdevu es to mašīnu citam studentam un cik skatos e-CSDD, tad tas auto arī pēc 5.gadiem turpina iet TA bez īpašiem aizrādījumiem.
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
9k pie vienādiem nosacījumiem būs krietni lētāks uzturēšanā, bet par nerviem gan var padiskutēt.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Jā pilnīgi piekrītu Toyotas ir pārbaudīta vērtība izturības un ekonomijas ziņā.edijs wrote:Par japāni? Man domāt, ka tur koks ar diviem galiem.. Piemēram, mums omei ir veca Corolla, brauc katru dienu. Un bez bēdu jau nez cik gadus. Un viņa reizēm smīkņā, ka Saabs gana regulāri atkal stāv pie sētas. :D Manam opim arī bija Corolla - pati Corolla gan ir vēl tagad, brālēns turpina ekspluatēt kā pakaļas pārvietojamo. Izpuvusi, bet motors iet kā bitīte un nekas taaaads tam auto nav ne plīsis, ne darīts arī nez cik gadus. Tik vien kā kulturāli braukts un laikus šķidrumu pielieti/samainīti. No tā izejot man jāsecina, ka, ja man svarīgi būtu tikai un vienīgi naudas izteiksmē maksimāli mazas vēlākās izmaksas, tad es, iespējams, arī meklētu tādu labu, pavecāka gadu gājuma japāni, ar ko braucis opis/ome.
Tad jau sanāk, ka vienkārši jāgaida labāki laiki, lai brauktu ar Saab auto. Teikšu godīgi, esmu izbraukājies ar visādiem auto, bet to baudījumu braukt pagaidām esmu ieguvis braucot savaa Saab 9-5 2.0turbo SE.. protams,gribētos ādas salonu un lūku, kas standartā nāk aero versijām, bet tiešām respect šim auto. Zviedri ir piedomājuši pie niansēm un montāžas kvalitāte ar nav no tām sliktākajām.
Bet ja tomēr es skatos uz 9-3 versiju tai vajadzētu būt lētākai par 9-5?
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Japānī ir spēks!
Tik lēts ekspluatācijā, kā IMPREZA, man nekad nekas nav bijis.
Tik lēts ekspluatācijā, kā IMPREZA, man nekad nekas nav bijis.
SAAB un SUBARU
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Strebj gan labi, bet iet ar labi!:laugh:
Pilsētā zem 15 litriem grūti ierakstīties. Un ja brauc ar to mašīnu kā jābrauc, tad bamperu remontos aiziet normāls kāpis, jo tie parasti peliek kupenās.:laugh:
Lai gan Foresters ar imprezas turbo motoru un gāzi varētu būt pat pieņemams risinājums:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cxpcl.html
Un iekļaujas pat atvēleētajā budžetā.
Pilsētā zem 15 litriem grūti ierakstīties. Un ja brauc ar to mašīnu kā jābrauc, tad bamperu remontos aiziet normāls kāpis, jo tie parasti peliek kupenās.:laugh:
Lai gan Foresters ar imprezas turbo motoru un gāzi varētu būt pat pieņemams risinājums:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... cxpcl.html
Un iekļaujas pat atvēleētajā budžetā.
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Visletakais SAAB ekspluatacija ir SAAB 99 !!!
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
a mož` tomēr 95/96 V4?
ZingZeng wrote:Visletakais SAAB ekspluatacija ir SAAB 99 !!!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Saremontēts, ar svaigi uzliktu gāzes iekārtu un vēlas mainīt pret 12 gadus vecu kaķi maisā, kam viss tas pats remontu komplekss priekšā. Vot tas ir optimisms. Kur ir garantija, ka no zviedrijas atbraukušam nav uzsitiena ķēde jāmaina, akurāt zem 200K arī būt pēdējais laiks?
Mainu ļoti ekonomisku trešo dīzeļgolpu pret tavu saab ar gāzes iekārtu :), ja tas ir universāļa izpildījumā :) Labi, labi jokoju. Vienkārši ar sedanu paliek par īsu.
Mainu ļoti ekonomisku trešo dīzeļgolpu pret tavu saab ar gāzes iekārtu :), ja tas ir universāļa izpildījumā :) Labi, labi jokoju. Vienkārši ar sedanu paliek par īsu.
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Ja kas varu izskatīt piedāvājumus, pret reāliem variantiem. Mans ir sedans 99.gada 9-5 2.0turbo SE. Topikā var palasīt arī kaut ko vairāk. Priekšroku dodu Saab 9-3, Toyota, Golf 4, Volvo C70, S40,V40 tā paša gada vai augstāku un līdz 200tk benzīnus, ne dīzeļus.andrejsb wrote:Saremontēts, ar svaigi uzliktu gāzes iekārtu un vēlas mainīt pret 12 gadus vecu kaķi maisā, kam viss tas pats remontu komplekss priekšā. Vot tas ir optimisms. Kur ir garantija, ka no zviedrijas atbraukušam nav uzsitiena ķēde jāmaina, akurāt zem 200K arī būt pēdējais laiks?
Mainu ļoti ekonomisku trešo dīzeļgolpu pret tavu saab ar gāzes iekārtu :), ja tas ir universāļa izpildījumā :) Labi, labi jokoju. Vienkārši ar sedanu paliek par īsu.
Foto ielikšu ja būs interese.