Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
~100Ls vizuālai uzpošanai, ~100Ls piekarei (rocene, atsaite aizmugurē, bukse, putekļusargs).
Lūdzu biedri iztiksim bez kritikas. 12 gadus vecu auto par jaunu nepārvērtīsi
Lūdzu biedri iztiksim bez kritikas. 12 gadus vecu auto par jaunu nepārvērtīsi
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Ir jau tāda lieta, ka varētu visu sačinīt, iztīrīt, bet paliek lielais jautājums, vai kāds tad ņems par piem. 1700Ls.
Šajā gadījumā ir izvēle: ja naudiņas pamaz, var nopirkt, braukt un lēnām samainīt dilstošās daļas, vizuālās lietas varbūt nemaz netraucē; ja budžets atļauj, var nopirkt, salikt visu uzreiz un braukt cepuri kuldams.
Tādēļ arī ir konkrētais piedāvājums.
Šajā gadījumā ir izvēle: ja naudiņas pamaz, var nopirkt, braukt un lēnām samainīt dilstošās daļas, vizuālās lietas varbūt nemaz netraucē; ja budžets atļauj, var nopirkt, salikt visu uzreiz un braukt cepuri kuldams.
Tādēļ arī ir konkrētais piedāvājums.
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Bet nav jau tikai iet/neiet no svara.. Es varētu teikt arī tā - par 3200 latiem mans 9k Aero arī neizskatīsies sliktāk par viņējo. :) Pēc jaudas nav lielas jēgas salīdzināt, jo virs 250 lopeļiem ikdienas satiksmē lielas starpības nebūs. Tas, ka viens vai otrs no nulles līdz simts tiek par pussekundi ātrāk - tas ir sūds.elmo wrote:Viestura 9-5 noteikti iet ne sliktāk par tavu 9k AERO.
Un tālāk ir gaumes jautājums. Visu cieņu, tas 9-5 izskatās ļoti zolīds, prieks skatīties un gan jau dubultprieks braukt. Bet, ja blakus noliek identiski sakoptu 9k - tad manai sirdij otrais tuvāks. Un lētāks gan pats, gan "sakopšanas" darbi.
Topika autoram esošā budžeta ietvaros es ieteiktu to pašu - aizmirst domu par 9-5, bet paņemt 9000'šo Aero un par atlikušo naudu savest kārtībā to, kas prasa uzmanību, plus nopirkt glītus diskus. Aaa, un atsperes apzāģēt! :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Apsveicu, par pēdējo rindkopu esi nopelnījis karmas punktu. :D
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Par pēdējo teikumu jo īpaši. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Un vispaar Es veel padomaatu vai paardot ;) iisteniibaa sis cipars atbilst tam, ko esmu tikai ieguldiijis:angry: :laugh:
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Tas jau nenozīmē, ka tagad mašīna maksā pirkšanas summu + ieguldīto summu;)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Nu protams tad mana cena buutuKoreFun wrote:Tas jau nenozīmē, ka tagad mašīna maksā pirkšanas summu + ieguldīto summu;)
3200ls IEGULDIJUMI + 5000ls Pirksana 2007g =8000LS:blink:
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
edijs wrote:Bet nav jau tikai iet/neiet no svara.. Es varētu teikt arī tā - par 3200 latiem mans 9k Aero arī neizskatīsies sliktāk par viņējo. :) Pēc jaudas nav lielas jēgas salīdzināt, jo virs 250 lopeļiem ikdienas satiksmē lielas starpības nebūs. Tas, ka viens vai otrs no nulles līdz simts tiek par pussekundi ātrāk - tas ir sūds.elmo wrote:Viestura 9-5 noteikti iet ne sliktāk par tavu 9k AERO.
Un tālāk ir gaumes jautājums. Visu cieņu, tas 9-5 izskatās ļoti zolīds, prieks skatīties un gan jau dubultprieks braukt. Bet, ja blakus noliek identiski sakoptu 9k - tad manai sirdij otrais tuvāks. Un lētāks gan pats, gan "sakopšanas" darbi.
Topika autoram esošā budžeta ietvaros es ieteiktu to pašu - aizmirst domu par 9-5, bet paņemt 9000'šo Aero un par atlikušo naudu savest kārtībā to, kas prasa uzmanību, plus nopirkt glītus diskus. Aaa, un atsperes apzāģēt! :D
Respect visiem par atbildēm - nevar strīdēties. Pašam šobrīd ir lietošanā Saab 9-5 SE 2.0turbo 1999.gada. nopirku pa 1500 Ls, pa nepilnu gadu esmu ielicis iespējams tādu pašu summu kā nopirku. Sākot ar visas ritošās savešanu kārtībā, atsaites un bukses, priekšā pakaļā ar visām garantijām, jauni bremžu diski ar uzlikām, rocene saregulēta un jaunas uzlikas ar... pilna apkope kondicionierim veikta un vēl paspēta drosele nomainīta - sveces jaunas. UN visbeidzot jauna Itāļu gāzes iekārta ar vēl gadu garantiju stāv virsū. Tā kā intensīvi braucu, tad no iegādes brīža esmu noripinājis kādus 15 tk. Visas apkopes protams regulāri ietas servisos un visa grāmatvedība savesta kārtībā.
Tātad doma ir sekojoša - pārdot šo aparātu un iegādāties kaut ko ne tik daudz "no maka ēdelīgu" auto.
Tā kā šis Saabs man ļoti apmierina ar praktiski visu - izņemot tikai to ēdelīgumu. tad skatos uz 9-3 , kuram ceru, ka nebūs tik lieli izdevumi, kā esmošajam 9-5. Ja tomēr neizdodas mans iecerētaiz tad vēl esmu ar mieru apskatīt kādu Volvo.
Labprāt uzklausītu Jūsu domas par šo. Vai tomēr es kko nešauju pavisam greizi?:silly:
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
:huh:
vai es vienigais nesapratu šī topika būtību?
vai es vienigais nesapratu šī topika būtību?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Jāsāk lietot brainboosterus :-)
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Ne Tu vienīgais Daunis pēc pēdējā Zarina posta...Ainars wrote::huh:
vai es vienigais nesapratu šī topika būtību?
P.s. S40 nav nekāds sakars ar Audi dzinējiem. Tiem, ja nemaldos, bija renaults..
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Es arī te kko nesaprotu. Domāju, ja ir uzstādīta gāzes iekārta, tad auto vajadzētu būt diezgan ekonomiskam.
Par vecu dīzeli runājot - var ieberzties krietni lielākos tēriņos, nekā benzīnmotora spēkratam. tad arī visa ekonomija būs vējā.
Par vecu dīzeli runājot - var ieberzties krietni lielākos tēriņos, nekā benzīnmotora spēkratam. tad arī visa ekonomija būs vējā.
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
Arī man salikās, ka mēs te pa tukšo esam mācījuši dzīvot. :D
Pirmkārt - tak vienreiz jau praksē pierādījās, ka nopirkt pa lēto parasti nozīmē to, ka vēl tur būs ko darīt gana daudz. Un ne jau tikai naudu jāskaita, bet arī laiku un nervus. Kāpēc to pašu ir plānots darīt vēlreiz? Es nesaprast. Otrkārt - ja jau ir uzstādīta gāzes iekārta un viss plus mīnus savests kārtībā... tad kur vēl ekonomiskāk? :D
Pirmkārt - tak vienreiz jau praksē pierādījās, ka nopirkt pa lēto parasti nozīmē to, ka vēl tur būs ko darīt gana daudz. Un ne jau tikai naudu jāskaita, bet arī laiku un nervus. Kāpēc to pašu ir plānots darīt vēlreiz? Es nesaprast. Otrkārt - ja jau ir uzstādīta gāzes iekārta un viss plus mīnus savests kārtībā... tad kur vēl ekonomiskāk? :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Saab 9-5, 9-3 pēc pasūtījuma no Zviedrijas
ar vecu dīzeli ir sūds, taisni ar jauna gada dīzeli var ieberzsties remonta izmaksās;)jankka wrote:Es arī te kko nesaprotu. Domāju, ja ir uzstādīta gāzes iekārta, tad auto vajadzētu būt diezgan ekonomiskam.
Par vecu dīzeli runājot - var ieberzties krietni lielākos tēriņos, nekā benzīnmotora spēkratam. tad arī visa ekonomija būs vējā.