Bet toties uzreiz dabūja karmu +1, tātad ir atbalstītāji. :D Galu galā nav te vienīgais, kuram degviela ir reliģija.Nīgrais wrote:Mīļais draugs!Saabich wrote:Manuprāt nav savienojamas lietas aero un gāze
Tikai pirmais čikčirik šai lapā un uzreiz auzās! :)
Nav labs sākums, bet ceru, ka aizspriedumi un dogmas ar laiku tiks zināšanu tārpu sagrauztas un pārtaps par elementāru mēslojumu. ;)
Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Gāze un Aero.
Pareizi, jo friči jau Hiršus gazificē, ko ta te ar kaut kādiem AERO niekoties.:-)Saabich wrote:Manuprāt nav savienojamas lietas aero un gāze
Re:Gāze un Aero.
Hmm.. Es atkal šodien piegāzu pilnu gāzes bāku, ielēju arī desmit litrus beņu, paķēru vēl kvasu un maizīti, kopā samaksāju nepilnus 30 latus. :) Nepievērsu uzmanību ne gāzes, ne benzīna cenai. Tagad uzsildīju karstvīnu, domāju laiski palasīties, kas jauns saabistu aprindās - opāaa, un jūs mani sašokējāt, 98ais gandrīz lats litrā!!!
Ja es vēl vakar tieši nodomāju, ka ieceļot iekš Hiršmobīļa remontu pārdzīvojošo motoru, uzliekot glītus diskus un izveicos krāsošanas darbus es diez vai gribētu visu to daili sacūkot ar gāzes iekārtu, tad šodien manas domas atkal maina savu nokrāsu (esmu Svari pēc horoskopa, heh). Lats litrā... Tas jau nekas, ka pa 92 santīmiem ir braukāts un arī pa 95 santīmiem, attiecīgi teiksim +8 santīmi litrā ir kādi +10-15 lati mēnesī. Nekas traģisks it kā, tik jau var piepelnīt klāt.. Bet kad padomā, ka pavasarī, izbraucot no angāra Hiršmobīli, manas ikmēneša izmaksas uz transportēšanos mājas-darbs-mājas reizinās ar divi, tad svaru kauss atkal sliecās gāzei par labu..
Viena vienīga lieta mani satrauc. Heinriha gāzē teica, ka, ja vēlos virs 250 lopiņiem ar opciju izvērsties līdz visiem 300, tad jāliek divi gāzes reduktori. Skatoties uz Gazovija iekārtu - tas viens reduktors (akumulatora pusē, priekšā releju kastītei) baigi pa kājām nemaisās - ja nu vienīgi uz filtra maiņu nedaudz traucē. Bet kur tur divus izvietot tā, lai netraucē? Ļoti negribētos sarežģīt turpmāko dzīvi uz sīkiem remontdarbiem. Ok, ja motors pārjaukts, laiciņu pabraukts un viss kedā, tad kādu laiku tur varbūt iejaukties nevajadzēs. Bet par citām komponentēm.. visādi var būt, piestūķēta motortelpa dzīvi neatvieglos. Lai gan šodien paskatījos, kā iekš c4 audi motortelpā izskatās un man salikās, ka saabam tur ir kaudze brīvas vietas. :D
Ja es vēl vakar tieši nodomāju, ka ieceļot iekš Hiršmobīļa remontu pārdzīvojošo motoru, uzliekot glītus diskus un izveicos krāsošanas darbus es diez vai gribētu visu to daili sacūkot ar gāzes iekārtu, tad šodien manas domas atkal maina savu nokrāsu (esmu Svari pēc horoskopa, heh). Lats litrā... Tas jau nekas, ka pa 92 santīmiem ir braukāts un arī pa 95 santīmiem, attiecīgi teiksim +8 santīmi litrā ir kādi +10-15 lati mēnesī. Nekas traģisks it kā, tik jau var piepelnīt klāt.. Bet kad padomā, ka pavasarī, izbraucot no angāra Hiršmobīli, manas ikmēneša izmaksas uz transportēšanos mājas-darbs-mājas reizinās ar divi, tad svaru kauss atkal sliecās gāzei par labu..
Viena vienīga lieta mani satrauc. Heinriha gāzē teica, ka, ja vēlos virs 250 lopiņiem ar opciju izvērsties līdz visiem 300, tad jāliek divi gāzes reduktori. Skatoties uz Gazovija iekārtu - tas viens reduktors (akumulatora pusē, priekšā releju kastītei) baigi pa kājām nemaisās - ja nu vienīgi uz filtra maiņu nedaudz traucē. Bet kur tur divus izvietot tā, lai netraucē? Ļoti negribētos sarežģīt turpmāko dzīvi uz sīkiem remontdarbiem. Ok, ja motors pārjaukts, laiciņu pabraukts un viss kedā, tad kādu laiku tur varbūt iejaukties nevajadzēs. Bet par citām komponentēm.. visādi var būt, piestūķēta motortelpa dzīvi neatvieglos. Lai gan šodien paskatījos, kā iekš c4 audi motortelpā izskatās un man salikās, ka saabam tur ir kaudze brīvas vietas. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Gāze un Aero.
Es te nesen runāju ar vienu sļipstainu dauni. Šis teica, ka gāze - tas esot, protams, labi, takšu valsts k1ase nepildoties kā vajag...
Esot moš kas jādara... ;)
Esot moš kas jādara... ;)
Re:Gāze un Aero.
Nu tad jāievieš dauņu nodoklis!:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Tādu jau sen bija laiks ieviest. Latgalieši, kuri iedeva savus parakstus Linderšmanis+Urlakovs=LOVE, un pēc tam taisnojās, ka nesaprot par ko parakstījušies, būtu Valsts kasi piepildījuši Ziedrijas līmenī..:woohoo:elmo wrote:Nu tad jāievieš dauņu nodoklis!:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Izlasīju.chippy wrote:Tādu jau sen bija laiks ieviest. Latgalieši, kuri iedeva savus parakstus Linderšmanis+Urlakovs=LOVE, un pēc tam taisnojās, ka nesaprot par ko parakstījušies, būtu Valsts kasi piepildījuši Ziedrijas līmenī..:woohoo:elmo wrote:Nu tad jāievieš dauņu nodoklis!:laugh:
Sapratu.
Atbalstu!
:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Ģenerators uz LPG, kas lādē akumulatorus, kas griež elektromotorus? :woohoo: ;)Arnijs wrote:Nu manā personā pagaidām neaugs... Ja liktu gāzi, tad drīzāk būvētu kko interesantāku par vienkāršu LPG.elmo wrote:Tūlīt gāzētāju pulks augs kā sēnes pēc lietus.
http://m.tvnet.lv/article/406545
Re:Gāze un Aero.
Nu tipa togo. Tautā saukts par elektrokāru.Diks wrote:Ģenerators uz LPG, kas lādē akumulatorus, kas griež elektromotorus? :woohoo: ;)Arnijs wrote:Nu manā personā pagaidām neaugs... Ja liktu gāzi, tad drīzāk būvētu kko interesantāku par vienkāršu LPG.elmo wrote:Tūlīt gāzētāju pulks augs kā sēnes pēc lietus.
http://m.tvnet.lv/article/406545
Ir iekšdedzes dzinējs, kas darbojas vai nu ar benžuku vai gāzi, vai dīzeli. Tas iekšdedzes dzinējs griež ģeneratoru, kas lādē baķurkas, kas, savukārt, griež elektromotoru. 60to gadu tehnoloģijas. Krievijā tas tagad Hītā,. Zēns miļjardieris un prezidenta kandidāts Prohorovs uz šitās herņas bāzes pat radījīs Nanotehnoloģisku E-mobili, kas esot, pēc krievu mēdiju ziņām, dzemdējis apvērsumu pasaules tirgos!
:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Jā, dzelzceļa muzējā var apskatīt 60.gadu lokomotīvi, kas darbojas pēc principa dīzelis griež ģeneratoru, kas baro elektromotoru.:)
Re:Gāze un Aero.
Kurš būvēs elektroAERO? :silly:
Re:Gāze un Aero.
Nafig jāiet uz muzeju ja pietiek aizļepot uz staciju "Sķirotava" un blenzt uz to brīnumu cauru dienu un bez maksas?elmo wrote:Jā, dzelzceļa muzējā var apskatīt 60.gadu lokomotīvi, kas darbojas pēc principa dīzelis griež ģeneratoru, kas baro elektromotoru.:)
Vai, teiksim, uz kādu vairumtirdzniecības bāzi?
:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Dik, diemžēl neviens vairs nebūvēs ne SAAB, ne AERO.Diks wrote:Kurš būvēs elektroAERO? :silly:
Viss beidzies.
Beidzies ir apgaismības laikmets.
Tālāk tik reliģija un tumsa, un kari.
:(
Re:Gāze un Aero.
Skarbi, bet patiesi vārdi. +1 no manis. :evil:Nīgrais wrote:Dik, diemžēl neviens vairs nebūvēs ne SAAB, ne AERO.
Viss beidzies.
Beidzies ir apgaismības laikmets.
Tālāk tik reliģija un tumsa, un kari.
:(
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Gāze un Aero.
Aero taču ir tikai apzīmējums aprīkojuma līmenim (jaudīgākais dzinējs + gandrīz visas iespējamās ekstras) - vai tad tikai nabadzīgās komplektācijas var savietot ar gāzi? :huh: Ne taču! :P Un nekas tur diži sportiskāks Aero versijā nav, lai gāze būtu kaut kāda zaimošana, ķecerība - tas ir tikai mīts ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever