Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)


User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KoreFun »

Man ir pārītis ventilatoru. Viens labs, otrs aizdomīgs. Jāmeklē un jāparbauda.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
lablaiks
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 384
Joined: Tue Jan 15, 2008 2:18 am
Location: Lapmeþciems.

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lablaiks »

Sviestc wrote:
lablaiks wrote:
Sviestc wrote:Labrīt!
Ir sasāpējuši daži jautājumi.
Nupat zvērīgi sāka kaukt salona apsildes ventilators.
Cik sarežģīti ir to nomainīt:?
Cik noprotu, jārauj ir nost viss "priboru" panelis:?
Vai šādu ventilatoru arī ir iespēja at-restavrēt, vai jāmeklē cits:?
Varbūt kādam ir tāds aizķeries lietots:?
Vēl interesētu tā "priboru" paneļa stiprināšanas skrūves, atklāju ka man trīs ( no kreisās puses ) nemaz tur nav... :(
Cik saprotu, tad tās skrūves ir kopā kādas 5-6 un vēl dažāda garuma:?
Kamēr strādā labāk neaiztiec, lai kauc, sagaidīsi siltāku laiku varēsi ķimerēties.
Lai tiktu līdz ventilatoram būs jāņem nost panelis, turās uz 4 dažāda garuma skrūvēm. Būs jāņem nost arī stūre.Parasti tam ventilatoram izbeidzas oglītes, ja kauc tad jau ir kaut kas cits. Nu tā kaut kā, pusdienas darbs garantēts.
Paldies.
A Tev kaut kur nemētājas tāds ventilators, vai arī tās paneļa stiprināšanas skrūves:?
Nu ir man ventilators, bet būšu godīgs, pietaupu sev. Par skrūvēm, pēc Jaunā gada apskatīšos, ja būs liekas, atdošu.
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Klau, kā ir ar c900 un 9k sēdekļiem? Cik zinu, tad priekšējos no 9k var mierīgi ielikt no 9k (izņemot laikam 9k Aero), bet kā ir ar aizmugurējiem? :huh: Pēc skata jau it kā pēdējo gadu c900 sēdekļi ir tādi paši kā 9k sēdekļi :huh: Jautāju, jo manējam c900 vadītāja beņķis tāds nedaudz izsēdēts un paplīsis ir, turklāt pēdējo gadu beņķi vizuāli ir daudz pievilcīgāki - ja es varētu tādus iemest savā c900 sedanā, tad būtu baigi forši :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

lawyer wrote:Klau, kā ir ar c900 un 9k sēdekļiem? Cik zinu, tad priekšējos no 9k var mierīgi ielikt no 9k (izņemot laikam 9k Aero), bet kā ir ar aizmugurējiem? :huh: Pēc skata jau it kā pēdējo gadu c900 sēdekļi ir tādi paši kā 9k sēdekļi :huh: Jautāju, jo manējam c900 vadītāja beņķis tāds nedaudz izsēdēts un paplīsis ir, turklāt pēdējo gadu beņķi vizuāli ir daudz pievilcīgāki - ja es varētu tādus iemest savā c900 sedanā, tad būtu baigi forši :)
Nespīd, stiprinājumi citi. 900og no 91.gada nāca 9k sēdekļi.

Kāpēc negribi labot savējo? Ir taču iespējams gan uztaisīt formu atpakaļ, gan sašūt visu kā nākas.
900aero clubsport #8
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by lawyer »

Skaidrs, tad cits nekas neatliks kā taisīt esošo :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
Sviestc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 120
Joined: Fri Jan 18, 2008 9:15 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Sviestc »

Liels paldies KoreFun par salona ventilatoru, derēja tas, kuram abi kontakti ir kopā.. jau pat sāka rūkt.. :)
Otru "nadņah" atgriezīšu..
kad būšu savācis visu atpukaļ..
pagaidām viss palika pusmastā
http://foto2.inbox.lv/aldis1232/Zinatni ... anelis.jpg

Un pie viena Jautājums, paneļa dziļumos atradu šitādu ķēdīti..
http://foto2.inbox.lv/aldis1232/Zinatni ... /-d-te.jpg

domas radās divejādas..
vai nu tas ir iekritis svešķermenis, vai arī tā varētu būt domāta tam, lai savienotu zemāk redzamo "vakumņiku", kurš atrodas zem spidometra un ko tur vēl,pretīm tam..
http://foto2.inbox.lv/aldis1232/Zinatni ... pipuki.jpg
nekādu citu pielietojumu tai,"torpēdas" dzīles pētot,man atrast neizdevās...
Kā tur īsti ir:?
Un ko tas savienojums dara:?
Saaboju palēnām... 8-)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

ķēde tur arī stiprinās - savieno bildē redzamo vakuumnieku un gāzes pedāli, kur gals ar ķēdes stiprinājumu arī redzams. salieec atpakaļ un varbūt Tava auto kruīze atsāks strādāt.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Sviestc
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 120
Joined: Fri Jan 18, 2008 9:15 am

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Sviestc »

KurBads wrote:ķēde tur arī stiprinās - savieno bildē redzamo vakuumnieku un gāzes pedāli, kur gals ar ķēdes stiprinājumu arī redzams. salieec atpakaļ un varbūt Tava auto kruīze atsāks strādāt.
Paldies.
Tā arī darīšu.

Bet man nemaz kruīza pogas slēdzim pie stūres nav.
:O
Saaboju palēnām... 8-)
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

vai pie priekšējā kreisā pagreiziena luktura ir vakuumsūknis?
ja tā, tad ir cerība, ka kruīzes sistēma ir uz auto un tikai pagriezienu/kruīzes slēdzis ir nomainīts ar tikai pagriezienu ...
Sviestc wrote:
KurBads wrote:ķēde tur arī stiprinās - savieno bildē redzamo vakuumnieku un gāzes pedāli, kur gals ar ķēdes stiprinājumu arī redzams. salieec atpakaļ un varbūt Tava auto kruīze atsāks strādāt.
Paldies.
Tā arī darīšu.

Bet man nemaz kruīza pogas slēdzim pie stūres nav.
:O
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Tātad intereses pēc mūžsenais jautājums, jo nav EPC.

Vai feislifta (1987-1994) priekšējais bamperis (nevis sānu uzlikas, bet pats bamperis) ir vienādi Aero un pārējām versijām?
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

paskatīsos ...

bamperis parādās tikai pie bamperiem un tur ir divi krāsu varianti - plēks un melns.

pie aero kita parādās atsevišķi reste tieši zem bampera (angliski saucas spoiler) un apakšējā lūpa.

Tātad, saprotu, ka aero kitā ir tas pats bamperis plus restītes plus lūpa. Man gan šķiet, ka restīte ir visiem c900, vismaz manam melnajam 8i toč bija.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Par patēriņiem runājot:
KurBads wrote:
1. vasarā 205/55/16 un 205/50/16, spiedienu turu 2,4 priekšā un 2,5 aizmugurē
2. sveces, rotors, vāciņš mainīti pirms gadiem 3, svečvadi droši vien oriģinālie.
3. Bremzes - vai runa par iespējamu "ķīlēšanu"? Kas ar šķidrumu? - mainīts nav sen.
4. Gultņi - pats esmu nomainījis tikai to vienu priekšējo vasarā. Savirze nesen saregulēta.
5. Braukšanas stils - nebraucu ātri (~100-105), mēģinu braukt vienmērīgi, bez nevajadzīgiem uzspiedieniem un bremzēšanas, protams, ieminot kad nepieciešams pie apdzīšanas utt.
Piekrītu Arnim, tev vienalga kaut kur ir problēma, ja nu tev nav type6 primary kārba :lol:

1. Es liktu uz disku svaru, diezgan kapitāli ietekmē patēriņu - pamēri patēriņu ar R15 un 185 riepām, es lieku uz vismaz litru nost.
2. Aizdedzes mantu nolietojumu nemēra gados. Vadus uzreiz vari meklēt (man ir NGK - padārgi, bet ar garantiju), sveces - ja parastās, mainam ik pa 10k km (platīnu un irīdiju ~ 50k km), rotors un vāciņš nosakās uz aci un arī te nav ko žīdoties - jāliek bosch. Un apsteidzes leņķis laikam būtu pirmais kas jānočeko.
3. Jā, runa ir par ķīlēšanu - paskaties vai pēc vienkāršas braukšanas nav silti diski un vispār - cik tev labi neitrālajā ripo mašīna. Man 99 pamatīgi dēļ bremzēm viss izmainījās.
4. Gultņi - maz ticams, tad viņiem jābūt pamatīgi nolietotiem.
Savirze - jā, ietekmē. Ja vien tev viņa ir salikta pēc rūpnīcas datiem, nevis tā, lai labi vadītos, tad patēriņam vajadzētu būt labam.
5. Zini ar ko sāc? Tev tak ir kalibrētie boost dačiki abās mašīnās - tev konstanti braucot ir jādabū pēc iespējas lielāks vakums tā, lai nesamazinās braukšanas ātrums. Et voila.

Man tagad ar visiem 205 R17 (tiesa, svars varētu būt arī mazāks par super aero), dinamisku braukšanu (pat ja braucu ekonomiski, tad ir dienas, kad kapitāli noraujos un tad jau tas viss izlīdzinās) sanāk ne vairāk par 10l/100km (70% pilsēta/30% ārpus). Pēdējoreiz, kad šogad aptuveni mērīju uz šosejas, bija ~8l/100km, bet nu - zinu, ka varēja labāk, jo tā diena bija pamatīgā steigā.

p.s. Tiesa, īpaši mazāk par 7l/100km uz šosejas diezvai tu dabūsi.
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

Paldies Nauri!

1. Man uz zaļā patiešām ir type 6 (ļai gan te jāpiebilst, ka vēris vaļā un skaitījis zobus neesmu, bet man kaut kā tie apgriezieni nešķiet būtiski augstāki nekā uz sarkanā, kam ir type 7).
2. Diski - zaļais ir uz 16` aero un tie diski ir diezgan viegli salīdzinot ar SUPER AERO, kas tiešām ir ļoti smagi.
3. Būs laikam jādomā par aizdedzes lietu nomaiņu. par BOSCH ir pilnīgi skaidrs, tā arī tika iepriekš darīts - pareizas NGK sveces, BOSCH rotors un vāciņš. Svečvadi - skatīšos.
4. Savirzi lika pēc grāmatas, kurā ir (es ceru) rūpnīcas regulējuma parametri. Sagāzums un castorleņķis bija ideāls.
5. Jāmēģina varbūt tiešām vairāk pievērst uzmanība braukšanas stilam, lai gan īsti nevaru sev pārmest par ātru/agresīvu/saraustītu braukšanu.

Es domāju, ka mana pašreizējā plikas šosejas performance būtu kādi 9 litri, pilsēta pāri 10-11. Vidēji uz bāku ir 9,5 l. 500 km ar bāku izvelku, bet tad gan pa taisno uz DUS. Lucas`am leju Lukoil E-95 ECTO, sarkanaham ar LH 2.2 leju E-98
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by Nauris_t16 »

Redzi, problēma jau var būt arī pārāk mierīga braukšana. Galvenais ir pēc iespējas ātrāk (bet ne jau pedal to ze metal) uzņemt vēlamo ātrumu un tad tajā turpināt kruizēt. Kas ar T16 ir diezgan viegli izdarāms, jo pat ar pedal to the metal līdz kādiem 2,5k rpm nekas slikts nenotiks, jo turbīna tāpat vēl neko nepumpē :D

Type 7 braucot ar ~100km/h ir ~2,5k rpm, ja pareizi atceros.
Vispār ar type 7 ir viegli rēķināt 5ajā ātrumā.

RPM.....KM/H
1k......40
1,5k....60
2k......80
2,5k....100

Zinu, jo man 99 par 6% melo spidometrs un es braucu pēc tahometra :D
900aero clubsport #8
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)

Post by KurBads »

man kaut kur tā arī ir, ka 100 km/h rāda ap 2,5 - 2,8 krpm. Jāpačeko vēlreiz un jāsalīdzina. Priekšā ripuļi arī ir, man liekas, diametrā lielāki nekā stock izmērs.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Post Reply