Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
mani interesē kaut kas par CPK, kas spēj nolasīt info no spararata/startera zobiem + iespējas tādu uzjūgt uz Trionica.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
c900 īpašnieku bieds. kā novērst plaisu rašanos? man arī sāk mikroplaisas vērties vaļā ... jāzieķē ar kādu paneļu aizsardzības smēri?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Vienkārši neturēt to tiešā saules staru ietekmē, ne? :huh:
Atceros, ka manam pirmajam auto (un laikam arī vēl daudziem citiem 80-to gadu auto, piemēram, Scorpio) - Opel Ascona - arī bija šī problēma un tas bija no tā, ka tas ilgstoši stāvēja ārā tiešu saules staru ietekmē :dry: Citi liek kaut kādas follijas uz paneļa, lai to pasargātu - pārsvarā to var redzēt vasarā āra stāvvietās...
Atceros, ka manam pirmajam auto (un laikam arī vēl daudziem citiem 80-to gadu auto, piemēram, Scorpio) - Opel Ascona - arī bija šī problēma un tas bija no tā, ka tas ilgstoši stāvēja ārā tiešu saules staru ietekmē :dry: Citi liek kaut kādas follijas uz paneļa, lai to pasargātu - pārsvarā to var redzēt vasarā āra stāvvietās...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
tas nav risinājums, vismaz ne priekš manis. drīzāk gribu saprast vai ar kādiem ķīmiskiem līdzekļiem var "atsist" sauli.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Diez vai sauli varēs "atsist" ar ķīmiskiem līdzekļiem ;)
Paneli var pāršūt ar citu materiālu, kuru tieši saules stari tik negatīvi neietekmē:huh:
Paneli var pāršūt ar citu materiālu, kuru tieši saules stari tik negatīvi neietekmē:huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sauļošanās krēms un citu UV aizsarglīdzekļi.
Bet skats ir pabriesmīgs, visticamāk tāpat nāksies uzfrišināt(pāršūt, pārkrāsot uc.)
Bet skats ir pabriesmīgs, visticamāk tāpat nāksies uzfrišināt(pāršūt, pārkrāsot uc.)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tas Tavs panelis tajā bildē, vai no neta bildi paņēmi?
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tieši tas pats jautājums, tāda līmeņa panleis jau ir jāmaina vai vienkārši jāpāršuj.andrisem wrote:Tas Tavs panelis tajā bildē, vai no neta bildi paņēmi?
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
un kā Jums liekas?
es savām acīm šādu paneli nekad neesmu redzējis, ne tuvu tam. tas ir ASV (itkā pat MD auto, kas nebūt nav dienvidu štats), kur šādi paneļi ir ikdiena. man pat liekas, ka Eiropai šādi paneļi nav pazīstami.
visos manos c900 paneļi ir ļoti labā stāvoklī, bet zaļajam ir parādījušās dažas mikro plaisas ~ 1 cm garumā.
es savām acīm šādu paneli nekad neesmu redzējis, ne tuvu tam. tas ir ASV (itkā pat MD auto, kas nebūt nav dienvidu štats), kur šādi paneļi ir ikdiena. man pat liekas, ka Eiropai šādi paneļi nav pazīstami.
visos manos c900 paneļi ir ļoti labā stāvoklī, bet zaļajam ir parādījušās dažas mikro plaisas ~ 1 cm garumā.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Nez, kkādas, arī mūsu, platumgādu īpatnibas. No Somijas atbrauca bez nevienas mikroplaisas,lai arī kā ar visiem follijiem centos pasargāt, tāpat parādījas apm 1cm garumā, vieta,kur skaļrunis. Varbūt dēļ izcilajiem ceļiem un to radītajiem nelāgajiem spriegumiem auto virsbūvei:dry: .
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 109
- Joined: Fri Feb 15, 2008 7:17 am
- Location: Saulkrasti/Adazi/Riga
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Dargie draugi!
Ludzu kads piesakaas:), kursh apnemtos mazliet pakimereeties ap 900OG, samainiit durvis
paarlikt citas detaljas no donora, veel shaadus taadus siikumus!
Galvenais ir kvalitaate un ATTIEKSME pret auto kaa arii terminji.
Finaalaa interesee veel sapuvusho spaarnu remonts un auto paarkraasoshana!
Ja kaadam ir laiks un veeleeshanaas, gaidu sms uz 25902525.
Buus par vienu 900OG TURBO AERO vairaak:)
Ludzu kads piesakaas:), kursh apnemtos mazliet pakimereeties ap 900OG, samainiit durvis
paarlikt citas detaljas no donora, veel shaadus taadus siikumus!
Galvenais ir kvalitaate un ATTIEKSME pret auto kaa arii terminji.
Finaalaa interesee veel sapuvusho spaarnu remonts un auto paarkraasoshana!
Ja kaadam ir laiks un veeleeshanaas, gaidu sms uz 25902525.
Buus par vienu 900OG TURBO AERO vairaak:)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Labrīt!
Ir sasāpējuši daži jautājumi.
Nupat zvērīgi sāka kaukt salona apsildes ventilators.
Cik sarežģīti ir to nomainīt:?
Cik noprotu, jārauj ir nost viss "priboru" panelis:?
Vai šādu ventilatoru arī ir iespēja at-restavrēt, vai jāmeklē cits:?
Varbūt kādam ir tāds aizķeries lietots:?
Vēl interesētu tā "priboru" paneļa stiprināšanas skrūves, atklāju ka man trīs ( no kreisās puses ) nemaz tur nav... :(
Cik saprotu, tad tās skrūves ir kopā kādas 5-6 un vēl dažāda garuma:?
Ir sasāpējuši daži jautājumi.
Nupat zvērīgi sāka kaukt salona apsildes ventilators.
Cik sarežģīti ir to nomainīt:?
Cik noprotu, jārauj ir nost viss "priboru" panelis:?
Vai šādu ventilatoru arī ir iespēja at-restavrēt, vai jāmeklē cits:?
Varbūt kādam ir tāds aizķeries lietots:?
Vēl interesētu tā "priboru" paneļa stiprināšanas skrūves, atklāju ka man trīs ( no kreisās puses ) nemaz tur nav... :(
Cik saprotu, tad tās skrūves ir kopā kādas 5-6 un vēl dažāda garuma:?
Saaboju palēnām...
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Kamēr strādā labāk neaiztiec, lai kauc, sagaidīsi siltāku laiku varēsi ķimerēties.Sviestc wrote:Labrīt!
Ir sasāpējuši daži jautājumi.
Nupat zvērīgi sāka kaukt salona apsildes ventilators.
Cik sarežģīti ir to nomainīt:?
Cik noprotu, jārauj ir nost viss "priboru" panelis:?
Vai šādu ventilatoru arī ir iespēja at-restavrēt, vai jāmeklē cits:?
Varbūt kādam ir tāds aizķeries lietots:?
Vēl interesētu tā "priboru" paneļa stiprināšanas skrūves, atklāju ka man trīs ( no kreisās puses ) nemaz tur nav... :(
Cik saprotu, tad tās skrūves ir kopā kādas 5-6 un vēl dažāda garuma:?
Lai tiktu līdz ventilatoram būs jāņem nost panelis, turās uz 4 dažāda garuma skrūvēm. Būs jāņem nost arī stūre.Parasti tam ventilatoram izbeidzas oglītes, ja kauc tad jau ir kaut kas cits. Nu tā kaut kā, pusdienas darbs garantēts.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies.lablaiks wrote:Kamēr strādā labāk neaiztiec, lai kauc, sagaidīsi siltāku laiku varēsi ķimerēties.Sviestc wrote:Labrīt!
Ir sasāpējuši daži jautājumi.
Nupat zvērīgi sāka kaukt salona apsildes ventilators.
Cik sarežģīti ir to nomainīt:?
Cik noprotu, jārauj ir nost viss "priboru" panelis:?
Vai šādu ventilatoru arī ir iespēja at-restavrēt, vai jāmeklē cits:?
Varbūt kādam ir tāds aizķeries lietots:?
Vēl interesētu tā "priboru" paneļa stiprināšanas skrūves, atklāju ka man trīs ( no kreisās puses ) nemaz tur nav... :(
Cik saprotu, tad tās skrūves ir kopā kādas 5-6 un vēl dažāda garuma:?
Lai tiktu līdz ventilatoram būs jāņem nost panelis, turās uz 4 dažāda garuma skrūvēm. Būs jāņem nost arī stūre.Parasti tam ventilatoram izbeidzas oglītes, ja kauc tad jau ir kaut kas cits. Nu tā kaut kā, pusdienas darbs garantēts.
A Tev kaut kur nemētājas tāds ventilators, vai arī tās paneļa stiprināšanas skrūves:?
Saaboju palēnām...