Offtop 2. daļa
Re:Offtop 2. daļa
Bet vispār ļoti patīkami redzēt viņu bez mega platām riepām, ka pat arki traucē, bez nereāla izmēra izpūtēja trubām un visādu citu BMW atribūtiku. Izradās ka bez tā visa var arī var izspiest veselus 900hp un traki nespolēt startā :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Offtop 2. daļa
Kā uzstādit Subwooferi kabrim. Varētu noderēt šejieniešiem :laugh:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=102829
http://auto.fishki.net/comment.php?id=102829
Re:Offtop 2. daļa
Poļu pani, ko lai saka!:-)
Re:Offtop 2. daļa
Pāķis! :woohoo: Caur salonu gan jau būtu iebāzis īzī :D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:Offtop 2. daļa
jācer,ka pēc TAM viņas samainās vietām-jo nav demokrātiski-viena dabū "silto",kamēr otrai jāsamierinās ar aukstiem pelmīšiem...
In SAAB we trust
Re:Offtop 2. daļa
imho izskatās pēc golfa kabrioleta, tiem (vai šim konkrētajam modelim) var kko caur salonu dabūt grabažniekā?envoy wrote:Pāķis! :woohoo: Caur salonu gan jau būtu iebāzis īzī :D
Braucu ar 9-5 NG glītāko dvīņubrāli
Re:Offtop 2. daļa
imo beņķi ir nolaižami. Kur tad citādi golfa nūjas bāzīs? :)jastr wrote:imho izskatās pēc golfa kabrioleta, tiem (vai šim konkrētajam modelim) var kko caur salonu dabūt grabažniekā?envoy wrote:Pāķis! :woohoo: Caur salonu gan jau būtu iebāzis īzī :D
Saab 9-5 1.9 TiD Hirsch powered by ArTEH
Re:Offtop 2. daļa
tur ir caurums bet vēl šaurāksenvoy wrote:imo beņķi ir nolaižami. Kur tad citādi golfa nūjas bāzīs? :)jastr wrote:imho izskatās pēc golfa kabrioleta, tiem (vai šim konkrētajam modelim) var kko caur salonu dabūt grabažniekā?envoy wrote:Pāķis! :woohoo: Caur salonu gan jau būtu iebāzis īzī :D
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Offtop 2. daļa
Sakarā ar sia Zivtins un pidari pastiprinātajām aktivitātēm ātruma kontroles jomā :unsure: jāsāk piedomāt par auto/moto braukšanu ne pa Latvijas gludajiem lielceļiem, bet pa slēgtu trasi.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Offtop 2. daļa
mjā, nez cik tur riepas aizgāja, lai uzfilmētu 3 minūšu materiālu.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Offtop 2. daļa
Nevari iekļauties atļautajā ātrumā? :PdrRD wrote:Sakarā ar sia Zivtins un pidari pastiprinātajām aktivitātēm ātruma kontroles jomā :unsure: jāsāk piedomāt par auto/moto braukšanu ne pa Latvijas gludajiem lielceļiem, bet pa slēgtu trasi.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Offtop 2. daļa
Tev vajag nopirkt tos numurzīmju paliktņus, kas paslēpj numuru ar vienu pogas spiedienu no salona.:laugh:drRD wrote:Sakarā ar sia Zivtins un pidari pastiprinātajām aktivitātēm ātruma kontroles jomā :unsure: jāsāk piedomāt par auto/moto braukšanu ne pa Latvijas gludajiem lielceļiem, bet pa slēgtu trasi.
Re:Offtop 2. daļa
Ui, nē- cilvēkam numurzīmju palikņus nevajag, cilvēkam prātā vajag paaugties. Cik šaurai pierei jābūt, lai teiktu- ja man būs jāsāk braukt normālu cienot citus satiksmes dalībniekus, tad es 'nafig' vispār uz ceļa nerādos?elmo wrote:Tev vajag nopirkt tos numurzīmju paliktņus, kas paslēpj numuru ar vienu pogas spiedienu no salona.:laugh:drRD wrote:Sakarā ar sia Zivtins un pidari pastiprinātajām aktivitātēm ātruma kontroles jomā :unsure: jāsāk piedomāt par auto/moto braukšanu ne pa Latvijas gludajiem lielceļiem, bet pa slēgtu trasi.