Gāze un Aero.
Re:Gāze un Aero.
OK, jāsazinās un jānoskaidro, bet mani interesē vai ir iespējams ievietoties "cīsiņa" zapaskas vietā, kas ir laikam tikai kādus 16 cm augsta ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Gāze un Aero.
Manam SAAB 900 arī ir cīsiņš tā, ka gan jau arī tavējam kaut ko atrastu. Starp to, kas bija mazāks un manu pašreizējo tilpuma ziņā starpība bija, ja nemaldos ap 5l, kas man nozīmē ~50km. Katrā ziņā mazajiem tilpumiem ierobežotāju jāņem ārā, vienīgi nevar pildīt pilnu, ja zināms, ka nekur tālu nebrauksi.
SAAB 9-5 2.3T Aero 2001
Re:Gāze un Aero.
Plānprātiņš!jozlis wrote:Katrā ziņā mazajiem tilpumiem ierobežotāju jāņem ārā
:angry:
Re:Gāze un Aero.
Čau! :)Nīgrais wrote:Plānprātiņš!jozlis wrote:Katrā ziņā mazajiem tilpumiem ierobežotāju jāņem ārā
:angry:
Re:Gāze un Aero.
Sveiks!chippy wrote: Čau! :)
:)
Re:Gāze un Aero.
ko īsti tas nozīme? atslēgt kaut kādu spiediena kontroles mehānismu?chippy wrote:Čau! :)Nīgrais wrote:Plānprātiņš!jozlis wrote:Katrā ziņā mazajiem tilpumiem ierobežotāju jāņem ārā
:angry:
Re:Gāze un Aero.
Cik noprotu, tas pats kas tagad aizskriet uz Stardiņiem un palūgt lai pa naktsmaiņu izoperē sirdij vārstulīti.. :laugh:
Re:Gāze un Aero.
Chippy, tas nebūs īsti korekts salīdzinājums.;)
Tas vairāk līdzinātos naglas ielikšanai drošinātāju vietā.:laugh:
Tas vairāk līdzinātos naglas ielikšanai drošinātāju vietā.:laugh:
Re:Gāze un Aero.
Tas arī ir par maigu. Drīzāk izlēkt no lidmašīnas bez izpletņa. Agru vai vēlu rumpis būs gar zemi un zarnas pa gaisu.elmo wrote:Chippy, tas nebūs īsti korekts salīdzinājums.;)
Tas vairāk līdzinātos naglas ielikšanai drošinātāju vietā.:laugh:
Kantori, kas liek šādas "gudrības" ir jāklapē ciet un īpašniekus jāliek aiz restēm.
Tie ir slepkavas!
:angry: :angry: :angry:
Re:Gāze un Aero.
nav gan dzirdēts ka vairumā sākuši iet gaisā gāzes baloni mašīnās
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:Gāze un Aero.
Ja šis plānprātisms izplatīsies, tad nākamvasar daži līķīši garantēti. Būs tieši tas pats kas ar sarkanajiem.Ainars wrote:nav gan dzirdēts ka vairumā sākuši iet gaisā gāzes baloni mašīnās
Esi pacietīgs.
;)
Re:Gāze un Aero.
Da beidziet, nav tik traki. Ierobežotājs neļauj 43l balonā iespiest kādus ~7 litrus. Man to aizsardzību izņēma tie, kas lika iekārtu nemaz nepasakot. Kad piebraucu paprasīt vai ir izņemts, jo 43l balonā iespieda gandrīz 42l šamie teica, ka tik maziem baloniem tāpat lielākā daļa ņem ārā tos ierobežotājus, tādēļ viņi jau uzreiz paši izņem. No tā, ka piepilda pilnu balonu nekas notikt nevar, spiediens ir ap 12bar, max 15 bar esmu redzējis, ka gāzinieki var iespiest. Notikt kaut kas var tad, ja tu piepildi pilnu balonu un noliec mašīnu stāvēt saulē un no tiem 12bar spiediens uzkāpj debesīs. Tātad, ja taisies tūlīt pēc uzpildes nobraukt ~50km droši var pildīt pilnu balonu, jo spiediens palielināties nevar un nekas notikt arī nevar, ja ne tad jāparēķina tā, lai neiepildītu pilnu i viss. Pilnu piepildīt tāpat nevar, kaut kāda kaitīgā telpa vienmēr paliek.
SAAB 9-5 2.3T Aero 2001
Re:Gāze un Aero.
Man jau tā ar Edija GAZoviju braucot ir sajūta, ka sēžu uz laika bumbas, kur vēl šitādas lietas himičīt.
Kad pēc braukšanas noslāpēju un šams palaida dzirksteli uz svecēm kā rezultātā notika sprādziens pēc kura no haubes sāka celties dūmi, gandrīz bikses pieliku!
Kad pēc braukšanas noslāpēju un šams palaida dzirksteli uz svecēm kā rezultātā notika sprādziens pēc kura no haubes sāka celties dūmi, gandrīz bikses pieliku!
Saab 900 Turbo '81
Re:Gāze un Aero.
Nevajag likt parasto iekārtu :P Es jau teicu parastā iekārta pret elektrisko šprici uz katru cilindru ir kā diena pret nakti. Man gan arī parastā iekārta bija saregulēta tā, ka nekas tur nesprāga, bet risks ir lielāks. Kaut kā neesmu dzirdējis par gaisā uzgājušām filtra kastēm normālām iekārtām. Visi sliktie mīti par gāziniekiem ir dēļ pirmās paaudeze iekārtām. Tur vienīgais pluss ir ekonomija, lai gan ja nav saregulēts un viss, kas tur ir nav ideālā stāvoklī, nekāda ekonomija nesanāk spridzinot gaisa masas mērītājus un filtra kastes. Fāterim gan laikam 7 gadus uz pasāta ir tāda iekārta un nekāda vaina, nekas nav sprādzis. Ir jau visādi sprādzienu vārsti utt, bet nu tas tiešām nav nekāds labais variants. Vēlreiz atkārtoju, ka nevar salīdzināt parasto iekārtu ar jaunākās paaudzes iekārtām.
SAAB 9-5 2.3T Aero 2001
Re:Gāze un Aero.
:laugh: :laugh: :laugh: 3Nils wrote:Kad pēc braukšanas noslāpēju un šams palaida dzirksteli uz svecēm kā rezultātā notika sprādziens pēc kura no haubes sāka celties dūmi, gandrīz bikses pieliku!
Labais! Vēl gribās ekonomēt braucot ar gāzi?:P :P
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible