900 T16 '86 aero
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1143
- Joined: Thu Jun 19, 2008 2:44 pm
- Location: Latvia
Re:900 T16 '86 aero
Ja es savu pardotu tad iespejams iegadatos so smukuli.Ehhhh....
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16 '86 aero
Sodien gaju skati, neizlaida del prieksejam bremzem, viena puse bija 2.5, bet otra 1.8. Jaskatas jauna suporta virziena?
Citadak ielika 1 par nebutisko ellu. Bet pats galvenais nav tradicionalais 1 pa koroziju. Ir jau ar daudz kas izdarits sai sakara pa pedejiem diviem gadiem. Nobraukums kopas pagajusas TA 5.5k km.
Un ka jau saprotat, tad nodoklis ir nomaksats.
Citadak ielika 1 par nebutisko ellu. Bet pats galvenais nav tradicionalais 1 pa koroziju. Ir jau ar daudz kas izdarits sai sakara pa pedejiem diviem gadiem. Nobraukums kopas pagajusas TA 5.5k km.
Un ka jau saprotat, tad nodoklis ir nomaksats.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:900 T16 '86 aero
Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16 '86 aero
roķenei nepiesējās. Vel man no tās puses šodien parādījās tāda sīcoša skaņa, ja nedaudz nospiež bremzes tad tā pazūd.KoreFun wrote:Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
tā jau laikam ir ka auto saprot, ka viņu grib pārdot :)
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:900 T16 '86 aero
Iztīrīt un sasmērēt virzulīti nejaucot ārā suportu ir way to go. Nu gluži kā jau KoreFun minēja. Jaunus suportus parasti ir jēga likt pa pāriem un tad, kad viņi ir pamatīgi klaboši un arī rocene sāk ieēsties.defektivais wrote:roķenei nepiesējās. Vel man no tās puses šodien parādījās tāda sīcoša skaņa, ja nedaudz nospiež bremzes tad tā pazūd.KoreFun wrote:Tev taču vecās bremzes, ne? Un kā ir ar roķeni? Kad man sākās problēmas ar roķeni, tad "uz ātro roku" vienmēr līdzēja vnk izņemt br.klučus un ļaut virzuļiem pastaigāt pilnā amplitūdā. Bet nu, protams, ja atkartojās, tad gan vajadzētu nopietnāku procedūru veikt.
tā jau laikam ir ka auto saprot, ka viņu grib pārdot :)
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16 '86 aero
uz gadu derīga TA uzlīme ir ielīmēta logā.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16 '86 aero
Logu mehānisms sametināts un izslīpēts. Centrālā atslēga sataisīta.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:900 T16 '86 aero
kas at centrālo atslēgu - kur bija problēma? manam 3-d vienu reizi pa reizei aizslēdzas, reizi neaizslēdzas. Domāju, ko pirmo pārbaudīt - durvju slēdzi vai uzreiz "runāt" ar releju ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16 '86 aero
vaina bija apsūbējušos kontaktos, kuri atrodas vadītāja puses spārnā.KurBads wrote:kas at centrālo atslēgu - kur bija problēma? manam 3-d vienu reizi pa reizei aizslēdzas, reizi neaizslēdzas. Domāju, ko pirmo pārbaudīt - durvju slēdzi vai uzreiz "runāt" ar releju ...
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:900 T16 '86 aero
Nav jau smuki, bet nenoturējos, citāts no kāda holandieša piedāvājuma:
Those cars are here quiet cheaper..Because of consume..it is benzine car...I don't understand this..for example your car can buy for 1500-2000 euro..if it is in really good condition..and lesser km..Iam still interesting even the car is in Latvia... I think i can't give you more than 1500 euro...This is price market conform i believe and of course the distance...
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:900 T16 '86 aero
sūti dillēs.
joprojām spēkā tas, ko teicu iepriekš.
joprojām spēkā tas, ko teicu iepriekš.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:900 T16 '86 aero
Skarbi, bet tas holandietis nosauca tirgus vērtību tāda gada transporta līdzeklim labā stāvoklī bez vēsturiskas vērtības. Es ar Nilu par šito visu laiku strīdamies :) Ja gribas, lai auto vērtība nezustu un varbūt atpelnītu kautvai daļēji ieguldījumus, nemodificējiet to un turiet cik vien var oriģinālu, citādi tas ir lielākajai daļai cilvēku tikai vecs transporta līdzeklis. Bet tiem, kas jau saprot kautko no SAAB un meklē vecāku retāku modeli, svarīgi ir, lai tas būtu maksimāli oriģināls.
Ir protams otra galējība uz "pimp my ride" pusi, bet nezinu tādu trako, kam interesētu tāds SAABs un izdevumi būtu lielāki, nekā turot to auto normālā stāvoklī:)
Jātrod kāds, kam gaume, Tavu ieguldīto darbu novērtējums un domas sakrīt ar Tavējām un kas būtu gatavs iegādāties to auto par tādu cenu kā Tu vēlies. Pašlaik, kad lielākajā daļā EU nav visai spīdoši ar finansiālo situāciju, izredzes ir nedaudz mazākas.
Ir protams otra galējība uz "pimp my ride" pusi, bet nezinu tādu trako, kam interesētu tāds SAABs un izdevumi būtu lielāki, nekā turot to auto normālā stāvoklī:)
Jātrod kāds, kam gaume, Tavu ieguldīto darbu novērtējums un domas sakrīt ar Tavējām un kas būtu gatavs iegādāties to auto par tādu cenu kā Tu vēlies. Pašlaik, kad lielākajā daļā EU nav visai spīdoši ar finansiālo situāciju, izredzes ir nedaudz mazākas.
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:900 T16 '86 aero
Raksti holandietim, ka Latvijā te ir tāds Edijs, kurš pa 1500 euro ņem bez liekiem jautājumiem. :D Un arī pa 2000 gan jau ņemtu. Respektīvi - lai čalis nedomā, ka šeit, mūsu dzimtenītē, tik sūdīgi klājas, ka kāds viņam to auto par sviestmaizi uz Holandi sūtīs.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:900 T16 '86 aero
Holandietis grib autiņu, bet, protams, mēģina to iegūt par pēc iespējas zemāku cenu.
Savādāk viņu neinteresētu LV.
Savādāk viņu neinteresētu LV.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:900 T16 '86 aero
Tak par ko pārdzīvot.
Genuine 1986 gada FF T16S.
Ok, nav marinēts gondicionētā garāžā vai a/z restaurēts. Doties viss skaidrs par auto. Gan jau par to neskaidro periodu pēc 2001.gada (saprotu, ka Tad auto bija Igaunijā) arī var patiesību izdibināt, kas ar auto darīts/ nedarīts.
Šķiet braukt pašam un turēt mašīnu kārtībā, kamēr kāds par adekvātu ciparu piedāvās pārņemt īpašuma tiesības, ir optimāls variants.
Genuine 1986 gada FF T16S.
Ok, nav marinēts gondicionētā garāžā vai a/z restaurēts. Doties viss skaidrs par auto. Gan jau par to neskaidro periodu pēc 2001.gada (saprotu, ka Tad auto bija Igaunijā) arī var patiesību izdibināt, kas ar auto darīts/ nedarīts.
Šķiet braukt pašam un turēt mašīnu kārtībā, kamēr kāds par adekvātu ciparu piedāvās pārņemt īpašuma tiesības, ir optimāls variants.