+un -
+un -
Griffin 1999 gada 3.0t V6 gribetos uzinat plusus un minusus esmu lasijis iepriekshejos postus bet ipashi daudz tur nelikas ...ka tad isti ir esmu dzirdejis ka motors esot baigi smags bet kautka to neizjut ....
Un kadas vispar atsauksmes par so auto ?B)
Un kadas vispar atsauksmes par so auto ?B)
Re:+un -
Braucu un nesūdzos! :)
Plusi:
V6 motora skaņa
Komforts
neslimo ar kartera ventilācijas problēmu kā mazlitrāžas brāļi.
nav ķēdes, ko jāmaina tik pat bieži kā zobsiksnu - sanāk reāli ietaupīt baigo čunguru, ko var pēc tam ieliet bākā :D
Mīnusi:
Garšo zupa (lai gan kuram sābam viņa negaršo :D )
Saab inženieri pamanījušies uzticamajam Opela motoram uzmontēt neuzticamas saab DI kasetes (viens šausmīgi brāķains izgudrojums no SAAb inženieru puses). Turklāt V6 motoram ir 2 tādas brāķu kasetes.
Nu jā un šis modelis nav parocīgs tjūnēšanai.
Plusi:
V6 motora skaņa
Komforts
neslimo ar kartera ventilācijas problēmu kā mazlitrāžas brāļi.
nav ķēdes, ko jāmaina tik pat bieži kā zobsiksnu - sanāk reāli ietaupīt baigo čunguru, ko var pēc tam ieliet bākā :D
Mīnusi:
Garšo zupa (lai gan kuram sābam viņa negaršo :D )
Saab inženieri pamanījušies uzticamajam Opela motoram uzmontēt neuzticamas saab DI kasetes (viens šausmīgi brāķains izgudrojums no SAAb inženieru puses). Turklāt V6 motoram ir 2 tādas brāķu kasetes.
Nu jā un šis modelis nav parocīgs tjūnēšanai.
Re:+un -
vai tad zobsiksna iet 150-200 k km resursu? Man ķēde nogāja 175 k km :dry: un līdz šim nezinu nevienu auto, kam iet tikpat daudz zobsiksna :pelmo wrote: nav ķēdes, ko jāmaina tik pat bieži kā zobsiksnu - sanāk reāli ietaupīt baigo čunguru, ko var pēc tam ieliet bākā :D
BE CE DE
Re:+un -
3.0 Tid Saabam zobdiksna ir jāmaina pēc 160 000 km nobraukuma(tā pēc Saab rekomendācijām) un tas salīdzinoši ar ķēdes maiņu nemaz tik dārgi nesanāca.Iceman wrote:vai tad zobsiksna iet 150-200 k km resursu? Man ķēde nogāja 175 k km :dry: un līdz šim nezinu nevienu auto, kam iet tikpat daudz zobsiksna :pelmo wrote: nav ķēdes, ko jāmaina tik pat bieži kā zobsiksnu - sanāk reāli ietaupīt baigo čunguru, ko var pēc tam ieliet bākā :D
un brauc zaļi...
Re:+un -
un ar to motora smagumu(smagāks gan laikam ir kā četrcilindrinieks) cilvēks laikam domājis kāds uz auto priekšējo piekares izturību varētu būt iespaids. To man uzsvēra arī kad pirku 3.0 Tid.Patreiz 60 000 km ir nobraukti-kaut ko īpašu sliktu par piekares izturību neesmu novērojis.
un brauc zaļi...
Re:+un -
Iceman wrote:vai tad zobsiksna iet 150-200 k km resursu? Man ķēde nogāja 175 k km :dry: un līdz šim nezinu nevienu auto, kam iet tikpat daudz zobsiksna :pelmo wrote: nav ķēdes, ko jāmaina tik pat bieži kā zobsiksnu - sanāk reāli ietaupīt baigo čunguru, ko var pēc tam ieliet bākā :D
Kā jau te pieminēja dīzeļam zobsiksnas maiņa ik pēc 160 000. :)
Re:+un -
pagaidam neesmu ne arko saskaries ka vienigi ar signalizacijas bloka bateriju mainu
esu dzirdejis ka 99 gada 9-5 grifins skaioties biznes klases un sporta klases auto atiecigi savam gadam ka tad isti tur ir? taisniba vai meli
esu dzirdejis ka 99 gada 9-5 grifins skaioties biznes klases un sporta klases auto atiecigi savam gadam ka tad isti tur ir? taisniba vai meli
Re:+un -
Par to priekšas smagumu-vienīgais ko sāku manīt, ka pavasarī uzliktās jaunās riepas izskatās tādas padilušas, lai gan nobraukti tikai kādi~20 000km.Braucu normāli. Riepu marka gan nav nekāda šikā.
un brauc zaļi...
Re:+un -
Smaga priekša ir bonuss ziemā... Kad visi velkas pa šļuru pirmajā joslā uz 60, bet tu kā kings uz 90 lido garām pa aizputinātu 2. ;)
Braucot pa taisno viss ir čikiniekā... Bet man ir aizdomas, ka smago priekšu vajadzētu just līkumos... Izsvarojums tomēr attālinās no 50/50 :(
Braucot pa taisno viss ir čikiniekā... Bet man ir aizdomas, ka smago priekšu vajadzētu just līkumos... Izsvarojums tomēr attālinās no 50/50 :(
Re:+un -
Ja par tam riepam ar pamanija bija jaunas michelinkas bet pes 35t km jau preiksheja bija jamaina brauksana bij mieriga :dry:iRAFAR wrote:Smaga priekša ir bonuss ziemā... Kad visi velkas pa šļuru pirmajā joslā uz 60, bet tu kā kings uz 90 lido garām pa aizputinātu 2. ;)
Braucot pa taisno viss ir čikiniekā... Bet man ir aizdomas, ka smago priekšu vajadzētu just līkumos... Izsvarojums tomēr attālinās no 50/50 :(
Re:+un -
sikasnu jāmaina pie 100 000 tikai dažadās valstīs dažadi mērijumi km un jūdzes tā arī skaidrībā netiku eiropietim jāmaina pie 100t km bet amerikanim pie 100t jūdzēm kā tā? kas attiecas uz V6 tieši.
Re:+un -
Nu loģiski, ka velkošie riteņi dilst ātrāk nekā pakaļējie, ta nu gan ameriku atklājuši! :D
Arī 1,5 litru mazdai man priekšējie bij lisāki kā pakaļējie! :)
PS; Griffin ir limuzīns, ar mīkstāku piekari, tāpēc līkumos viņš nebūs pieplacis pie zemes kā piemēram AERO. Tomēr tas absolūti netraucē uz lidostas viadukta līkuma iet garām visiem gliemežiem pa ārējo malu, turās pietiekami stabili.
Arī 1,5 litru mazdai man priekšējie bij lisāki kā pakaļējie! :)
PS; Griffin ir limuzīns, ar mīkstāku piekari, tāpēc līkumos viņš nebūs pieplacis pie zemes kā piemēram AERO. Tomēr tas absolūti netraucē uz lidostas viadukta līkuma iet garām visiem gliemežiem pa ārējo malu, turās pietiekami stabili.
Re:+un -
3.0t V6 ir speciāli ASV tirgum domāts modelis ar visu no tā izrietošo - mīkstāku balstiekārtu, dzinēju ar sešiem cilindriem, pilnīgi visām ekstrām...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever