Pērkot 9-3
-
- Jauniņais
- Posts: 8
- Joined: Tue Aug 26, 2008 1:53 am
Pērkot 9-3
Sveiki!
Man tāds jautājums, cik labi ir SAAB dīzeļdzinēji šim auto un uz ko visvairāk jāskatās pērkot šādu auto gan ar benzīna gan ar dīzēļdzinēju. Auto 98-99 gada.
Lūdzu padalīties zināšanās, jo līdz šim bijuši tikai benzīnieki un neviena SAAB :)
Man tāds jautājums, cik labi ir SAAB dīzeļdzinēji šim auto un uz ko visvairāk jāskatās pērkot šādu auto gan ar benzīna gan ar dīzēļdzinēju. Auto 98-99 gada.
Lūdzu padalīties zināšanās, jo līdz šim bijuši tikai benzīnieki un neviena SAAB :)
Re:Pērkot 9-3
Pats braucu ar 9-3 '01 2.2 TiD jau gandrīz divus gadus...vuddy_style wrote:Sveiki!
Man tāds jautājums, cik labi ir SAAB dīzeļdzinēji šim auto un uz ko visvairāk jāskatās pērkot šādu auto gan ar benzīna gan ar dīzēļdzinēju. Auto 98-99 gada.
Lūdzu padalīties zināšanās, jo līdz šim bijuši tikai benzīnieki un neviena SAAB :)
Tevis minētajam izlaiduma gadam ir 115 zs... Saab 2.2 TiD ir tas pats kas Opel 2.2 DTI... Nav pats modernākais dīzelis... patēriņš - uz šosejas zem 6.4 l/100 km pie 100-110 km/h neesmu dabūjis... Pilsētā tērē apmēram 8.0-9.5 l/100km... Aukstā ziemā mīcoties pa Rīgas korķiem var sasniegt arī 10.0 l/100km...
Vienīgais, kas neapmierina, ir dzinēja darba kultūra - tas ir salīdzinoši skaļš un rada vibrācijas... Kad tas uzsilst, ir paciešams... Protams, ar savu jaudīgo stereo, es dzinēju diez ko nedzirdu...
Pirmkārt - neskaties uz nobraukumu odometrā - to ir vnk pārgriezt... Nobraukumu vērtē pēc salona stāvokļa - sēdēkļi, ātrumpārslēgs, stūre, pedāļi, SID pikseļu daudzums...
Diagnostika Vikingos ir obligāts pasākums, ja negribi riskēt pamatīgi ieberzties...
Ja nedeg daži pikseļi SID'ā, tas ir O.K. - galvenais lai nebūtu tā, ka tas pilnīgi neko nerāda...
Problēmas ritošajā nav liela bēda... Galvenais, lai turbīna ir O.K. - tās remonts maksās >300 LVL...
Tas tā īsumā...
Gn jau, ka tehniskie eksperti kaut ko vairāk pateiks ;)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
-
- Jauniņais
- Posts: 8
- Joined: Tue Aug 26, 2008 1:53 am
Re:Pērkot 9-3
Un cik tāds prieks kā diagnostika Vikingā maxā? Un kā ir ar rindām?
Re:Pērkot 9-3
45 Ls pilna diagnostika aizņem apmēram 2h. Rindas nav lielas. Kad savējo pirku, es dabūju pierakstu nākamai dienai. :cheer:
Toyota RAV4, LPG&Kellys Lagon
Re:Pērkot 9-3
Sūdīgi gan tev lawyer. Neesi sen tīrījis dažas lietas auto, ja tev uz šosejas 6.4 un pilsētā 8.0 līdz 9.5lawyer wrote:Pats braucu ar 9-3 '01 2.2 TiD jau gandrīz divus gadus...vuddy_style wrote:Sveiki!
Man tāds jautājums, cik labi ir SAAB dīzeļdzinēji šim auto un uz ko visvairāk jāskatās pērkot šādu auto gan ar benzīna gan ar dīzēļdzinēju. Auto 98-99 gada.
Lūdzu padalīties zināšanās, jo līdz šim bijuši tikai benzīnieki un neviena SAAB :)
Tevis minētajam izlaiduma gadam ir 115 zs... Saab 2.2 TiD ir tas pats kas Opel 2.2 DTI... Nav pats modernākais dīzelis... patēriņš - uz šosejas zem 6.4 l/100 km pie 100-110 km/h neesmu dabūjis... Pilsētā tērē apmēram 8.0-9.5 l/100km... Aukstā ziemā mīcoties pa Rīgas korķiem var sasniegt arī 10.0 l/100km...
Vienīgais, kas neapmierina, ir dzinēja darba kultūra - tas ir salīdzinoši skaļš un rada vibrācijas... Kad tas uzsilst, ir paciešams... Protams, ar savu jaudīgo stereo, es dzinēju diez ko nedzirdu...
Pirmkārt - neskaties uz nobraukumu odometrā - to ir vnk pārgriezt... Nobraukumu vērtē pēc salona stāvokļa - sēdēkļi, ātrumpārslēgs, stūre, pedāļi, SID pikseļu daudzums...
Diagnostika Vikingos ir obligāts pasākums, ja negribi riskēt pamatīgi ieberzties...
Ja nedeg daži pikseļi SID'ā, tas ir O.K. - galvenais lai nebūtu tā, ka tas pilnīgi neko nerāda...
Problēmas ritošajā nav liela bēda... Galvenais, lai turbīna ir O.K. - tās remonts maksās >300 LVL...
Tas tā īsumā...
Gn jau, ka tehniskie eksperti kaut ko vairāk pateiks ;)
Manējam 99 gada 9-3 uz šosejas ir pie 5.5 5.6 ja nelido. Pats zemākais ko ir sanācis dabūt ir 4.7.
Bet vidējais stāv 6.0-6.2 litri kopā ar pilsētu.
Un ziemā trases režīmā maksimums ir bijis 16 litri :)
Piekare ir uzlabojama lieta ar mazākiem līdzekļiem nekā piedāvā vikingi. Dārgākas lietas ir plaukti (nāk kopā ar šarnīriem). Izbeidzoties šarnīram jāmaina plaukts, bet tas visiem 9-3.
SID pikseļi nenosaka vispār neko par auto nobraukumu!!!!!!
-
- Jauniņais
- Posts: 8
- Joined: Tue Aug 26, 2008 1:53 am
Re:Pērkot 9-3
Stulbs jautājums, bet kas ir SID?
Re:Pērkot 9-3
Mixeri, ko lai vēl iztīra?!mixeris wrote:Sūdīgi gan tev lawyer. Neesi sen tīrījis dažas lietas auto, ja tev uz šosejas 6.4 un pilsētā 8.0 līdz 9.5lawyer wrote:Pats braucu ar 9-3 '01 2.2 TiD jau gandrīz divus gadus...vuddy_style wrote:Sveiki!
Man tāds jautājums, cik labi ir SAAB dīzeļdzinēji šim auto un uz ko visvairāk jāskatās pērkot šādu auto gan ar benzīna gan ar dīzēļdzinēju. Auto 98-99 gada.
Lūdzu padalīties zināšanās, jo līdz šim bijuši tikai benzīnieki un neviena SAAB :)
Tevis minētajam izlaiduma gadam ir 115 zs... Saab 2.2 TiD ir tas pats kas Opel 2.2 DTI... Nav pats modernākais dīzelis... patēriņš - uz šosejas zem 6.4 l/100 km pie 100-110 km/h neesmu dabūjis... Pilsētā tērē apmēram 8.0-9.5 l/100km... Aukstā ziemā mīcoties pa Rīgas korķiem var sasniegt arī 10.0 l/100km...
Vienīgais, kas neapmierina, ir dzinēja darba kultūra - tas ir salīdzinoši skaļš un rada vibrācijas... Kad tas uzsilst, ir paciešams... Protams, ar savu jaudīgo stereo, es dzinēju diez ko nedzirdu...
Pirmkārt - neskaties uz nobraukumu odometrā - to ir vnk pārgriezt... Nobraukumu vērtē pēc salona stāvokļa - sēdēkļi, ātrumpārslēgs, stūre, pedāļi, SID pikseļu daudzums...
Diagnostika Vikingos ir obligāts pasākums, ja negribi riskēt pamatīgi ieberzties...
Ja nedeg daži pikseļi SID'ā, tas ir O.K. - galvenais lai nebūtu tā, ka tas pilnīgi neko nerāda...
Problēmas ritošajā nav liela bēda... Galvenais, lai turbīna ir O.K. - tās remonts maksās >300 LVL...
Tas tā īsumā...
Gn jau, ka tehniskie eksperti kaut ko vairāk pateiks ;)
Manējam 99 gada 9-3 uz šosejas ir pie 5.5 5.6 ja nelido. Pats zemākais ko ir sanācis dabūt ir 4.7.
Bet vidējais stāv 6.0-6.2 litri kopā ar pilsētu.
Un ziemā trases režīmā maksimums ir bijis 16 litri :)
Piekare ir uzlabojama lieta ar mazākiem līdzekļiem nekā piedāvā vikingi. Dārgākas lietas ir plaukti (nāk kopā ar šarnīriem). Izbeidzoties šarnīram jāmaina plaukts, bet tas visiem 9-3.
SID pikseļi nenosaka vispār neko par auto nobraukumu!!!!!!
Eļļu mainu regulāri un leju tikai sintētiku, degvielas filtru un gaisa filtru arī ik pēc 20k km nomainu, gaisa masas devējs arī mainīts tika... Es ar brīnos, ka daži citi ir devuši tādus patēriņa ciparus, kā tu te minēji...
Mož mans stereo atsaucas uz patēriņu...? Pastiprinātāji barojas pa tiešo no aķa... Parasti braucu ar ieslēgtu AC... tas droši vien ietekmē patēriņu... Riepas man ir 205 uz 16 collu 7.5 diskiem - tas tā kā ir tuvu standartam... Nekādus jumta bagāžniekus nelietoju un piekabi nevelku... Migliniekus arī bez vajadzības nelietoju... Protams, es pāātrinoties, es zemāk par 2k tahometru nelaižu, bet tam arī tā nebūtu jāatsaucas uz patēriņu...
Šobrīd man vidējais stāv uz 7,3 l... Piecas dienas pa Rīgu un nedēļas nogalē vismaz 100 km pa štrāsi...
Tas gan bija ziemā, kad bija + 5, kad es nometu kompi pa nullēm un no Rīgas līdz Rankai aizbraucot, dabūju 6.4 l/100km, braucot ne ātrāk kā 110.. Ziemas riepas arī ir 205 platumā, bet uz 6.5 diskiem...
Hmmmm.... Ko es vēl varētu izdarīt, lai patēriņš sasniegtu (pietuvotos)tavus ciparus?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Pērkot 9-3
Nu varbūt iesākumā nebrauc uz 110 km/h, bet 90km/h. Tad taviem cipariem ar Mixeri vajadzētu sakrist! :)
-
- Jauniņais
- Posts: 8
- Joined: Tue Aug 26, 2008 1:53 am
Re:Pērkot 9-3
Un kā ir ar benzīniekiem?
Patēriņi/jaudas/problēmas?
Patēriņi/jaudas/problēmas?
Re:Pērkot 9-3
Benzīnnieki 2.0 131 zs, 2.0t 154/150 zs, 2.0T 185 zs, 2.0T Aero 205 zs, 2.3T Viggen 224/230 zs - tā laikam bija... Pēdējais no tiem ļoti ekskluzīvs un rets, pirmspēdējais - rets... Bet 2.0T ar 185 zs vispār esmu redzējis tikai iekš mobile.de...
Cik tie reāli tērē, pateiks tie, kuri ar tādiem brauc...
t - zemspiediena turbo (LPT), kas griežas visu laiku, T - augstspiediena turbo (HOT), kas ierubās pie noteiktiem apgriezieniem (šiem parasti ir turbo spiediena rādītājs panelī)
Divas nepatīkamākās lietas, ko zinu - sadalenes piedziņas ķēdes maiņa un DI kasete (tiešās aizdedzes) - tas ir ticis apspriests šeit un iekš iauto.lv jau līdz nejēgai...
Mixeri, SID parasti birst nost kopsolī ar visu saabu mūžu... ja SID vispār neko nerāda, var domāt, ka vai nu ir pamatīgs nobraukums vai arī kāds mehāniski nelabi ir iedarbojies uz to SID... Protams, jāskatās ir viss kopsakarā - salons utt.
ELmo, nevaru es pabraukt uz 90... nu nevaru :( :D
P.S. 2.2 TiD, ja kas ir ķēde, kuru nav paredzēts mainīt...
Cik tie reāli tērē, pateiks tie, kuri ar tādiem brauc...
t - zemspiediena turbo (LPT), kas griežas visu laiku, T - augstspiediena turbo (HOT), kas ierubās pie noteiktiem apgriezieniem (šiem parasti ir turbo spiediena rādītājs panelī)
Divas nepatīkamākās lietas, ko zinu - sadalenes piedziņas ķēdes maiņa un DI kasete (tiešās aizdedzes) - tas ir ticis apspriests šeit un iekš iauto.lv jau līdz nejēgai...
Mixeri, SID parasti birst nost kopsolī ar visu saabu mūžu... ja SID vispār neko nerāda, var domāt, ka vai nu ir pamatīgs nobraukums vai arī kāds mehāniski nelabi ir iedarbojies uz to SID... Protams, jāskatās ir viss kopsakarā - salons utt.
ELmo, nevaru es pabraukt uz 90... nu nevaru :( :D
P.S. 2.2 TiD, ja kas ir ķēde, kuru nav paredzēts mainīt...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Pērkot 9-3
Bishki mulkjiibas sarakstiiji. Visas turbiinas griezhas visu laiku. Kaa tad izpluudes gaazes tiks izvadiitas, ja turbiina negriezhas? :laugh:lawyer wrote: t - zemspiediena turbo (LPT), kas griežas visu laiku, T - augstspiediena turbo (HOT), kas ierubās pie noteiktiem apgriezieniem (šiem parasti ir turbo spiediena rādītājs panelī)
Man ir LPT un ir turbo spiediena rādītājs panelī.
Re:Pērkot 9-3
mainīts panelis vai arī lpt "downgrade" :blink:aikoN wrote:Bishki mulkjiibas sarakstiiji. Visas turbiinas griezhas visu laiku. Kaa tad izpluudes gaazes tiks izvadiitas, ja turbiina negriezhas? :laugh:lawyer wrote: t - zemspiediena turbo (LPT), kas griežas visu laiku, T - augstspiediena turbo (HOT), kas ierubās pie noteiktiem apgriezieniem (šiem parasti ir turbo spiediena rādītājs panelī)
Man ir LPT un ir turbo spiediena rādītājs panelī.
varbūt wastegate vienkārši netur un tāpēc Tev L-pt ???
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7