SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ehhh...tomēr šausmīgi žēl, ka nogulēju sarkano :(
Ceru mellais šo nelasa citādi uzrīkops man hirosimu :laugh:
Ceru mellais šo nelasa citādi uzrīkops man hirosimu :laugh:
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Vai es pareizi saprotu- tas aizmugurējais plasmasiņš tiek papildus tonēts un tadēļ iskatās tāds ļoti spīdīgs un melnais īpaši melns, bet sarkanais spilgts?
Vai visa lieta tajā, ka tas ir jauns?
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Izskatās, ka pārlakots par caurspīdīgo laku.
Bet pats 9k ir oga! :woohoo:
Vienīgi disku platumu es noteikti liktu tikpat platu kā riepa, nepatīk man šitas pārspīlējums.
Bet pats 9k ir oga! :woohoo:
Vienīgi disku platumu es noteikti liktu tikpat platu kā riepa, nepatīk man šitas pārspīlējums.
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Absolūta oga, šo saglabaju uz telefona ekrāna kā paraugu uz kuru tiekties :)Nils wrote:Izskatās, ka pārlakots par caurspīdīgo laku.
Bet pats 9k ir oga! :woohoo:
Vienīgi disku platumu es noteikti liktu tikpat platu kā riepa, nepatīk man šitas pārspīlējums.
Diski ne tikai šauraki, bet arī citi, vajag vairāk spieķus.
Par plastmasu, šodien gudri prati izteica versiju, ka šāds esot panākams pie profsionāla pulētaja.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Tātad, atgriežoties no ArTeh esmu ieguvis ne tikai jaunas bremzes un amo, bet arī kartera ventilācijas varstu kura nebija(?:blink: ) un bez kura turbo dzina spiedienu karterī kā rezultātā arī visdrīzāk tika sabojāta galvas blīve.
Ieguvu arī to do list: (cenas norādītas kopā ar darbu, bet var ievērojami atšķirties atkarībā no izmantoto detaļu ražotāja.)
Piekare:
Pr. plaukta ierobežotāji 3 gab--------------25,-
Pr. plaukta aizm. sailentbloki 2 gab,-------30,-
Kreisā granāta un putekļu gumija,-----------60,-
Aizm. tilta atsaišu lielās bukses 2 gab,----25-30,-
Stab stieņa(aizm) vidējās bukses 2 gab,-----10,-
Aizm. tilta bukses pie virsbuves 2 gab,-----30,-
Motors:
Pr. un aizm blīvslēgi,----------------------120,-
Galvas blīve,-------------------------------100,-
Motora spilveni 2 gab,-----------------līdz 300,-
Vispār:
Lukturu stikliņi 2 gab,----------------------46,-
Pr. laba spārna krāsošana,-------------------75,-
moldingu stiprinājumi 3 spārniem,------------26-
Bagānieka vāka stikla tonēšana,---- ---------20,-
Upgrade:
3" no downpipe līdz aizmugurei ar MagnaFlow elementiem,- 600,-
Downpipe,------------------------------------------------150,-
K&N gaisa filtrs ar pazeminātu pretestību,- -------------90,-
Griestu pāršūšana ar ādas aizvietotāju,- ----------------100,-
Bagāžnieka plaukta apvilkšana ar ādu,--------------------70,-
Aero stūre,----------------------------------------------35,-
Tāds nu saraksts.
žēl dzinēja spilvenus kuri bija iepresēti viens par 90, bet otrs par 15 gradiem nepareizi kā rezultātā šobrīd nedarbojas kā nākās un ir gandrīz nomiruši.
Ieguvu arī to do list: (cenas norādītas kopā ar darbu, bet var ievērojami atšķirties atkarībā no izmantoto detaļu ražotāja.)
Piekare:
Pr. plaukta ierobežotāji 3 gab--------------25,-
Pr. plaukta aizm. sailentbloki 2 gab,-------30,-
Kreisā granāta un putekļu gumija,-----------60,-
Aizm. tilta atsaišu lielās bukses 2 gab,----25-30,-
Stab stieņa(aizm) vidējās bukses 2 gab,-----10,-
Aizm. tilta bukses pie virsbuves 2 gab,-----30,-
Motors:
Pr. un aizm blīvslēgi,----------------------120,-
Galvas blīve,-------------------------------100,-
Motora spilveni 2 gab,-----------------līdz 300,-
Vispār:
Lukturu stikliņi 2 gab,----------------------46,-
Pr. laba spārna krāsošana,-------------------75,-
moldingu stiprinājumi 3 spārniem,------------26-
Bagānieka vāka stikla tonēšana,---- ---------20,-
Upgrade:
3" no downpipe līdz aizmugurei ar MagnaFlow elementiem,- 600,-
Downpipe,------------------------------------------------150,-
K&N gaisa filtrs ar pazeminātu pretestību,- -------------90,-
Griestu pāršūšana ar ādas aizvietotāju,- ----------------100,-
Bagāžnieka plaukta apvilkšana ar ādu,--------------------70,-
Aero stūre,----------------------------------------------35,-
Tāds nu saraksts.
žēl dzinēja spilvenus kuri bija iepresēti viens par 90, bet otrs par 15 gradiem nepareizi kā rezultātā šobrīd nedarbojas kā nākās un ir gandrīz nomiruši.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Huh, tu esi ieskrējies. :) Rodas jautājums - varbūt tūlīt vajadzēja ķerties klāt pēc pilnas programmas.. t.i. izjaukt, metināt, kas metināms, apstrādāt, nokrāsot - vārdu sakot, lai gadiem ejot neizlien rūsas brīnumi un vizuālais ir kā no veikala skatloga. Tālāk motoru izārdīt un no jauna salikt. Jo nav tak jēga likt kaut kādu jaunu turbu pa dārgo uz nezināmas izcelsmes motora un griezt no šamā pēdējo dzīvību ārā. Vismaz šīs ir lietas, par kurām pats aizdomājos, kad uznāk baigais entuziasms kaut ko darīt ar esošo vāģi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Pēc VISU plastmasu un uzliku noņemšanas neko izņemot jau zināmos priekšējos spārnus un pr. stoiku apakšas jaunu neuzgāju. Pat sliekšņi un grīda kā jaunam auto.edijs wrote:Huh, tu esi ieskrējies. :) Rodas jautājums - varbūt tūlīt vajadzēja ķerties klāt pēc pilnas programmas.. t.i. izjaukt, metināt, kas metināms, apstrādāt, nokrāsot - vārdu sakot, lai gadiem ejot neizlien rūsas brīnumi un vizuālais ir kā no veikala skatloga. Tālāk motoru izārdīt un no jauna salikt. Jo nav tak jēga likt kaut kādu jaunu turbu pa dārgo uz nezināmas izcelsmes motora un griezt no šamā pēdējo dzīvību ārā. Vismaz šīs ir lietas, par kurām pats aizdomājos, kad uznāk baigais entuziasms kaut ko darīt ar esošo vāģi.
Motoru...hmmm...par motoru runājot kā reiz ir doma- ja donorā izrādīsies Aero motors tad noteikti to atdošu arnijam uz apkopi un tam jau likšu pēcāk virsū garrettu, bet šis vel zem jautajuma, jo pirmās finanses esmu izsmēlis, bet nākamās būs pēc mēneša, vai diviem atkarība kad pabeigšu iesāktos proektus.
Pagaidam līdz tehniskajai decembrī ir jātiek galā ar piekari un dzinēju, bet apdeiti jau kā moneta nogūlsies.
Visu bremzēs arī tas, ka tuvākais mēnesis izskatas noslogots ar braukāšanu tātad sīkie apdeiti arī atliksies.
Domāju, ka nākamo lielo porciju jau kraušu ar aprēķinu lai nokūstot sniegam var pāriet uz maksimālo jaudu kuru pieņem automāts.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Mitsuku;)Gregers wrote:...un tam jau likšu pēcāk virsū garrettu...
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ir man viens džeks, kas šitā pat ar 9000 izdarījās. Kad sieva ieraudzīja
izdevumu palagu, visvairāk cietu es - veselu nedēļu nācās šim bedubrālim naktsmājas atvēlēt.
Tagad džekam ir citas mājas.
Un Volvo.
:laugh:
izdevumu palagu, visvairāk cietu es - veselu nedēļu nācās šim bedubrālim naktsmājas atvēlēt.
Tagad džekam ir citas mājas.
Un Volvo.
:laugh:
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
ko ta' Gregeram, viņam tagad garāža ir, tātad ir kur gulēt:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Tad labi. Nopirkšu zilo 96 no blakus topika, un pievienošos.KoreFun wrote:ko ta' Gregeram, viņam tagad garāža ir, tātad ir kur gulēt:laugh:
:laugh:
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
...Garrett GT35R...;)KoreFun wrote:Mitsuku;)Gregers wrote:...un tam jau likšu pēcāk virsū garrettu...
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Kas šoreiz ir domāta ar "Aero" stūri par šiem 35ls? Parastā 9-5 tipa "parastā" stūre?
...izplūdi ar Magnaflow elementiem par 600ls, wtf? :woohoo:
Dārgs darbs, ja pieņemam, ka abi Magnaflow bunduļi maksā 150-200ls, trubas, līkumi, gofra vēl ~100ls, downpipe vēl ~100ls un pārējais darbs? Cik atceros Arnis toreiz Magnaflowu nez kāpēc brāķēja, pie kam pie manis nosauktajām cenām lika priekšā gatavus Simonus.
Kādas bija cenas jau gataviem pilniem 3" Simons kitiem?
Un tu tiešām pec visām modifikācijām turpināsi ņurcīt tomātu?
Es, protams, ļoti ceru to visu redzēt dzīvē un pēc iespējas ātrāk. :)
...izplūdi ar Magnaflow elementiem par 600ls, wtf? :woohoo:
Dārgs darbs, ja pieņemam, ka abi Magnaflow bunduļi maksā 150-200ls, trubas, līkumi, gofra vēl ~100ls, downpipe vēl ~100ls un pārējais darbs? Cik atceros Arnis toreiz Magnaflowu nez kāpēc brāķēja, pie kam pie manis nosauktajām cenām lika priekšā gatavus Simonus.
Kādas bija cenas jau gataviem pilniem 3" Simons kitiem?
Un tu tiešām pec visām modifikācijām turpināsi ņurcīt tomātu?
Es, protams, ļoti ceru to visu redzēt dzīvē un pēc iespējas ātrāk. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ņirdzat, ņirdzat...uz Kore gan kompromāts atradīsies, bet uz Tevi Nīgrais kko stiprāku jāizdomā :laugh:
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
jā jā, kā tad GT35R..:laugh: Atkal pa kluso salasījās gudrus burtus un ciparus:laugh: :laugh:Gregers wrote: ...Garrett GT35R...;)
Izstāstīsi visiem kā es šodien tiku cauri uzliekot B/U granātu?:laugh:Gregers wrote:uz Kore gan kompromāts atradīsies
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible