SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Nu bet "zīmīte" vairāk velk uz emblēmu un tieši "GRIFFIN" ir uzraksts, kura trūkst Elmo.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Vai grifinam ir kāda īpaša izmēra emblēma? Tā atšķirās pēc izmēra no pārējo 9-5 emblēmām? Biju domājis, ka vizuāli Grifins atšķiras tikai pēc GRIFFIN uzraksta uz spārniem.KoreFun wrote:Nu bet "zīmīte" vairāk velk uz emblēmu un tieši "GRIFFIN" ir uzraksts, kura trūkst Elmo.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
iekš ebay ar griffin zīmīti saprot putna galvu.
Ar Griffin uzrakstu - burtiņus uz spārna.
Nu tad lūk burtiņi mani interesē un arī interesē par kādu samaksu tie varētu nonākt manā īpašumā!;)
Ar Griffin uzrakstu - burtiņus uz spārna.
Nu tad lūk burtiņi mani interesē un arī interesē par kādu samaksu tie varētu nonākt manā īpašumā!;)
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Šī saruna atgadina man anekdoti par ēbrejiem:elmo wrote:iekš ebay ar griffin zīmīti saprot putna galvu.
Ar Griffin uzrakstu - burtiņus uz spārna.
Nu tad lūk burtiņi mani interesē un arī interesē par kādu samaksu tie varētu nonākt manā īpašumā!;)
Izja, ja Tev ir 5 āboli un Tu pusi atdevi brālim. Cik āboli Tev palika?
4,5 odnako, skolotāj... :)
Cenu vari izstādīt pats, atbilstoši saviem uzskatiem par adekvatumu :laugh:
PM man velāk.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ahoi veči un dāmas! :)
Tātad dienas laikā izskatamies šādi
Bet par zemāk esošo šeit atrasšanās iemesliem varēs stastīt KoreFun :)
Donora dzelžu atpazīšanas problēmas.
Pilnizmēra bildes šeit
http://foto.inbox.lv/ugis.petersons/22-09-2011
Tātad dienas laikā izskatamies šādi
Bet par zemāk esošo šeit atrasšanās iemesliem varēs stastīt KoreFun :)
Donora dzelžu atpazīšanas problēmas.
Pilnizmēra bildes šeit
http://foto.inbox.lv/ugis.petersons/22-09-2011
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Pētu un skatos.. un divas lietas reāli prasās - 1) ar steigu melnos durvju moldingus virsū, hroms cērt acīs; 2) tomēr maķenīt vajadzētu ar fleksi gar atsperēm noiet.. Saprotu, ka ziemā arī brauksi ar šamo, pārāk zemu nevar laist, taču kaut kas nav riktīgi ar to skatu. Var jau būt, ka vienkārši rakurss bildei nepareizais.
Labojums - varbūt pat ar augstumu nav tik traki, bet moldingi lai rīt būtu nomainīti. :D
Labojums - varbūt pat ar augstumu nav tik traki, bet moldingi lai rīt būtu nomainīti. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Ar graizīšanu nenodarbošos 100%, jo nekad nevar zināt kā tas atsauksies uz vadāmību- negribu pēkšņi ņemot savu mīļāko pagriezienu attapties krūmos :)edijs wrote:Pētu un skatos.. un divas lietas reāli prasās - 1) ar steigu melnos durvju moldingus virsū, hroms cērt acīs; 2) tomēr maķenīt vajadzētu ar fleksi gar atsperēm noiet.. Saprotu, ka ziemā arī brauksi ar šamo, pārāk zemu nevar laist, taču kaut kas nav riktīgi ar to skatu. Var jau būt, ka vienkārši rakurss bildei nepareizais.
Labojums - varbūt pat ar augstumu nav tik traki, bet moldingi lai rīt būtu nomainīti. :D
Kādu normālu -5 cm kitu gan labprāt nopirktu, bet tas atkal padarīs
gaitu cietāku, kas atkal nav vēlams, jo šobrīd ir netīšām noķerta ideālā robeža.
Par moldingiem Tev pilnīga taisnība! Tos kopā ar labo spārnu un spārnu uzlikām nodošu krāsošanai un tikai tad likšu virsū, jo tagad braucot pat bez spārnu uzlikām(precīzāk ar vienu labajā pusē) būtu kkā bembiski izdot naudu par moldingu krāsošanu.
Rīt pie Arnija likt bremzes un amjus, pēcāk galvas blīves remontu Nils solija un tad jau no nākamās naudas varēs paturpināt izskata pucēšanu, ja Arnijs neieraudzīs kko kritisku piekarē.
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Skatos arī šajās bildēs lampu slotas skatās katra uz savu debess pusi.... Neviļus rodas saabu īpašniekiem, ar sačakarētiem motoriņiem, jautājums - kādēļ nevar tos nolikt "mierā" un izraut lampu slotu drošinātāju?
Jēgas tā pat nav, toties izskatās normāli / lāk ... ;)
Bet tā, visā visumā cmuks auto - piekrītu par durvju moldingiem, vajag melnus ;)
.
Jēgas tā pat nav, toties izskatās normāli / lāk ... ;)
Bet tā, visā visumā cmuks auto - piekrītu par durvju moldingiem, vajag melnus ;)
.
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
zaz wrote:
2.Neatslēdzu, jo tās strādā. Lietainā naktī braucot ir patīkami, ka noslauka un kļūst gaišāks skats- racionālais tomēr primārais, tie 3 cm uz augšu labajai patiesībā pat neuztrauc.
3.Paldies! :)
1.Viņām ir jāskatās katrai uz savu pusi, jo miera stāvoklim paredzētās vietas ir pagriezienu rādītājiem blakus.Skatos arī šajās bildēs lampu slotas skatās katra uz savu debess pusi.... Neviļus rodas saabu īpašniekiem, ar sačakarētiem motoriņiem, jautājums - kādēļ nevar tos nolikt "mierā" un izraut lampu slotu drošinātāju?
Jēgas tā pat nav, toties izskatās normāli / lāk ... ;)
Bet tā, visā visumā cmuks auto - piekrītu par durvju moldingiem, vajag melnus ;)
.
2.Neatslēdzu, jo tās strādā. Lietainā naktī braucot ir patīkami, ka noslauka un kļūst gaišāks skats- racionālais tomēr primārais, tie 3 cm uz augšu labajai patiesībā pat neuztrauc.
3.Paldies! :)
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Apskatījos bildes, un izlasot Edija postu patinu atpakaļ meklēt hromu. Tā kā tas hroms, laikam, krīt acīs tikai 9000 īpašniekiem;)
Par motortelpas bildēm:
1. ložņāju ap turbu un nesapratu vai T25, vai nu TD.. Plāksnīti neatradu. Kur tai jābūt? No apakšas? Šitā nevarat atpazīt kas par zvēru?
2. Kādā veidā noteikt vadības sistēmu (5.2; 5.5)? TIKAI pēc CKP esaamības??
Ja tas līdz, tad MY'94.
Un vai tā gada mototriem uz vārstu vāka tiešām bija uzraksti "2.3-16"?
Par motortelpas bildēm:
1. ložņāju ap turbu un nesapratu vai T25, vai nu TD.. Plāksnīti neatradu. Kur tai jābūt? No apakšas? Šitā nevarat atpazīt kas par zvēru?
2. Kādā veidā noteikt vadības sistēmu (5.2; 5.5)? TIKAI pēc CKP esaamības??
Ja tas līdz, tad MY'94.
Un vai tā gada mototriem uz vārstu vāka tiešām bija uzraksti "2.3-16"?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Tas hroms nekrīt acīs tikmēr, kamēr neesi redzējis, cik forši blakus izskatās tāds pats, tikai bez tā hroma. :)
Plāksnītei uz turbas it kā augšā šķiet bija jābūt..
Vadība noteikti būs 5.5, ja jau 94.gads. Tak nebūs kāds aiz nav ko darīt pārvilcis. :D
Kārbai tā arī kodu neesat ieraudzījuši? :) Būs laikam jābrauc talkā meklēt.
Plāksnītei uz turbas it kā augšā šķiet bija jābūt..
Vadība noteikti būs 5.5, ja jau 94.gads. Tak nebūs kāds aiz nav ko darīt pārvilcis. :D
Kārbai tā arī kodu neesat ieraudzījuši? :) Būs laikam jābrauc talkā meklēt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Tas ir viens un divi vai nebija tā, ka T25 bija liels uzraksts "GARRETT" pa visu auksto gliemezi izstaipīts?Gregers wrote:Karbas kodu apsskatiju, bet uz tas plāksnes nekas vairs nav salasāms, visu apēdusi rūsa.
Trīs - līdz kuram gadam nāca T3 turbas? Respektīvi kkā jidentificē kas par gliemezi tur ir..
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Mieru, tā ir TD04 turba. Aktuālāks būtu jautājums par viņas stāvokli.
Vadībai jābūt T5.5, par to var pārliecināties gan pēc kārbas koda (jāsākās ar burtiem FM), gan pēc motora bloka krāsas (jābūt melnajam blokam).
Par kārbas koda plāksnīti, parasti viņa ir nevis sarūsējusi, bet aplipusi ar visu, ko savā mūžā spējusi tur uzkrāt, E95+trauku švammes rupjais gals un aiziet.
Grēger, nogriežot vijumu no Aero atsperēm tu tieši uzlabosi vadāmību un auto tiešām izskatīsies vizuāli baudāmāks, pie kam neiegūstot koka ratus. CSE standarta atsperes uz Aero kita izskatās džipiski.
Vadībai jābūt T5.5, par to var pārliecināties gan pēc kārbas koda (jāsākās ar burtiem FM), gan pēc motora bloka krāsas (jābūt melnajam blokam).
Par kārbas koda plāksnīti, parasti viņa ir nevis sarūsējusi, bet aplipusi ar visu, ko savā mūžā spējusi tur uzkrāt, E95+trauku švammes rupjais gals un aiziet.
Grēger, nogriežot vijumu no Aero atsperēm tu tieši uzlabosi vadāmību un auto tiešām izskatīsies vizuāli baudāmāks, pie kam neiegūstot koka ratus. CSE standarta atsperes uz Aero kita izskatās džipiski.
Saab 900 Turbo '81
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Eļļas un sū.. gan uz turbas, gan apkārt netrūkst:(
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:SAAB 9000 Hot, jeb kkads brīdis no saaba dzīves
Tu izskaties pārsteigts? Tas ir vecs Saab's. :laugh: Es varbūt kādus 2-3 motorus esmu savā dzīvē redzējis uz 9k, kuriem kādā stūrī nav nopuņķojies motors.KoreFun wrote:Eļļas un sū.. gan uz turbas, gan apkārt netrūkst:(
Bet nu jāpiekrīt, ka motortelpa kopumā izskatās diezgan briesmīgi, kopš es pusi dienas pavadīju pie aira motora ar lupatiņu, biju jau aizmirsis, ka man izskatījās līdzīgi, bet nu tik traki gan nav bijis.
Saab 900 Turbo '81