Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
1. krāsas kods - vai nu zem bagāžnieka finiera grīdas vāka vai arī uz vadītāja durvju apakšā esošās uzlīmes par riepu spiedienu - tur arī kods.
2. sagāzums - pirmkārt jau ir jādabū tās paplāksnes (droši vien labāk jaunas) un vai parasts savirzes meistars ar to gribēs ķēpāties. Pateiks, ka tur ir novirzes, brauc mājās, liec paplāksni un brauc vēlreiz ...
2. sagāzums - pirmkārt jau ir jādabū tās paplāksnes (droši vien labāk jaunas) un vai parasts savirzes meistars ar to gribēs ķēpāties. Pateiks, ka tur ir novirzes, brauc mājās, liec paplāksni un brauc vēlreiz ...
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies par info - apskatīšos :)
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
šovakar pamanīju, ka nedeg tuvās un tālās gaismas. Gabarīti deg. Cik skatījos, tad pie slēdža visi vadi ir vietā, bet drošinātāji pieslēgti katrai pusei savs.
Paskatījos shēmā un pašlaik mana saprašana tālak par kopēju zemējumu (kur viņš atrodas fiziski?) nesniedzas.
Kā arī kur atrodas "Lightning Relay"?
Ir vel kādas idejas?
Paskatījos shēmā un pašlaik mana saprašana tālak par kopēju zemējumu (kur viņš atrodas fiziski?) nesniedzas.
Kā arī kur atrodas "Lightning Relay"?
Ir vel kādas idejas?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
900aero clubsport #8
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Jā man ir haynes grāmata, apskatījos un tur saka- "On facia reinforcing member" tā laikam ir pie radiatora apakšas? Bet nu skatos, ka tur pienāk masa arī tām lietām, kas man strāda. Tad laikam pagaidām jāliek vaina uz releju.ziedoniz wrote:Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Tuviem masa ir zem radiatora.
Man nebija masas vienam lukturim, bet viss pārējais strādāja. Mēdz būt, ka kāds vads ir sapuvis uzreiz aiz spailes.Bet nu skatos, ka tur pienāk masa arī tām lietām, kas man strāda.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
es teiktu, ka "On facia reinforcing member" ir metāla šķērsgabals zem instrumentu paneļa, tur, kur stāv kruīzes ECU, pagriezienu relejs un vēl kaut kas.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
+1, vainīgs bija relejs, paliecu kajiņas nedaudz uz āru un ieliku atpakaļ. Pagaidām strāda.ziedoniz wrote:Relejs atrodas kopējā releju kastē, visticamāk, ka vajag uzšaut vai arī pakustināt/paraustīt. Zemējums, visticamāk, ka tiek ņemts zem radiatora pie lielās masas, shēmu gan no galvas neatceros. Tev Haynes grāmata? Tur jau bija rakstītas zemējumu atrašanās vietas.
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Eu, jūs klusējošie klasisko saab 900 partizāni..
Kas tur uz T5 briest bez klusējošā kurbada?
Ziedoniz, Bizenājs, Gustavs..
reku Jums risinājums group buy, kas aiztaupīs ņemti ar kloķenes apgriezienu lasīšanu
URLa
Kas tur uz T5 briest bez klusējošā kurbada?
Ziedoniz, Bizenājs, Gustavs..
reku Jums risinājums group buy, kas aiztaupīs ņemti ar kloķenes apgriezienu lasīšanu
URLa
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Paldies, bija redzets.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 2156
- Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Sūtīsi? Šķiet 100 lv dināri priekš šī nav par daudz.
Par citiem modifikācijas interesentiem tikko informēts, ka lietas atrisinātas.
Par citiem modifikācijas interesentiem tikko informēts, ka lietas atrisinātas.
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
A kur tad šamie liksies, cita tehniski elegantāka un lētāka varianta jaunau. :)alnislacis wrote:Sūtīsi? Šķiet 100 lv dināri priekš šī nav par daudz.
Par citiem modifikācijas interesentiem tikko informēts, ka lietas atrisinātas.
Labs atradums!
Cepums.
;)
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Ja kādreiz likšu T5, nelikšu CKP pie siksnām. Kāda jēga no divām siksnām, ja vienai plīstot tā parauj līdz vēl CKP vadu. Nē, es nerunāju tikai par braukšanu ar vecām siksnām, ir taču vēl varianti kāpēc viņas varētu plīst.
Un nemētājas blakus arī tie 100+ls
Un nemētājas blakus arī tie 100+ls
900aero clubsport #8
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
frēzējam caurumus uz spararata ...?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Dažādi jautājumi par 900 (2.daļa)
Iegrebumus, nevis caurumus. Un B201i un B202 aizmugurējā vākā (zem spararata) tieši ir viens apaļš caurums, kur iemānīt CKP, ja pareizi atceros, tad arī ar atstarpēm pēc tam pat viss ir ok.KurBads wrote:frēzējam caurumus uz spararata ...?
Turbofrenzy projekts SC.
EDIT:
Ok, nolīdzināt attālumus vajag, bet nu - tajā vietā vismaz var normāli pielīst klāt, kā arī, lai uzliktu, nav jāaizraujas ar plaukstu akrobātiku vai motora izcelšanu :P
900aero clubsport #8