Burtus no klaviatūras izrāvi. :laugh:elmo wrote:Tur nav pieminētas SAAB DI kasetes! :D
Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Saab 900 Turbo '81
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Draugam jau labu laiku ir s60 ar d5, vēl tas variants, kuram 163 lopeļi bija. Viņš mūždien ir stāstījis, ka auto ņiprs un atsaucīgs, utt., bet, cik es biju agrāk izbraucis - pheh, humors! :) Ok, šim laikam ņūtoni stokā bija ap 350, tāda normāla dīzeļa griezīte un pa pilsētu braucot jau viss ir ok. Bet, kad izgriezies teiksim uz Vantinieku un tev jāmin grīdā, lai netraucētu citus, tad saproti, ka nekāds dižais cēliens tur nav. Ok, es izlepis ar Saabu braukājot, man kā zem 200hp, tā nīkulis. :D Lai gan.. interesanti - bembis ar 2.0D 163/340 pat ar automātu šķiet ņiprāks par to d5 volvo.
Tagad čalis savu volvi nočipoja - nieka 150 lati par mazu verķi, aptuveni 30 lopeļi un 50 ņūtoni klāt, attiecīgi 192/400 teorētiski jābūt. Izbraucu. Un ziniet - diena pret nakti ar to stocku! Šitais auto jau ir braucams! Protams, diendienā ar čipotu aero pārvietojoties, nebija tā, ka smaids par visu ģīmi, taču nebija arī tā, ka uz šosejas izteikti justu neredzamo ķieģeli zem pedāļa. Ja tādu dod par velti vai pa lēto, tad es atmetu stereotipus par dīzeļiem un esmu gatavs ar tādu diendienā pārvietoties. :)
Bet redz, ja tomēr nedod par velti vai arī nesanāk nekāda mega haļava, lai pie tāda tiktu.. tad papētot tirgu saproti, ka tāds 9-5 Aero ar gāzi izmaksās ja ne lētāk, tad vismaz tikpat noteikti. Es gan salīdzināju ar s80, jo s60 man šķiet par mazu - noliec aizmugurē bērnu beņķi, pats atpsēdies priekšā tā, lai ir ērti, un sīcim nav kur kājas likt. Attiecīgi, tāds man īsti neder, man būtu jāskatās uz s80. Savukārt, noliekot blakus s80 ar d5 (kādu 2005.-2007.gadu) un 9-5 aero, kuram tiek iemontēta gāze, iezīmējās tendence, ka cenu atšķirības dēļ vari gan gāzi iemontēt, gan vēl savus 15-30k kilometrus liet gāzi par velti. Un tālāk jau gāzots airis nebūt neēdīs vairāk par dīzeli, kurš godīgi tiek liets pa 90 suķiem litrā (to, ka vairāk variantu kaut ko nošmaukt un kreisu ieliet, neapspriežam). Rezultātā izmaksas aptuveni vienādas, taču 1) nav nekas jāčipo un jaudas pietiek jau ar stocku, 2) nav jāklausās traktora tarkšķī un 3) ziemā nav satraukumu.
Offtopic - Nil, vai tu nevēlies savus drotus sarakstīt vienā rindā paraksta joslā? Nu, divās, kaut trīs rindās.. Sāk aizņemt nepamatoti daudz vietas ekrānā, apkārt tukšumi. :)
Tagad čalis savu volvi nočipoja - nieka 150 lati par mazu verķi, aptuveni 30 lopeļi un 50 ņūtoni klāt, attiecīgi 192/400 teorētiski jābūt. Izbraucu. Un ziniet - diena pret nakti ar to stocku! Šitais auto jau ir braucams! Protams, diendienā ar čipotu aero pārvietojoties, nebija tā, ka smaids par visu ģīmi, taču nebija arī tā, ka uz šosejas izteikti justu neredzamo ķieģeli zem pedāļa. Ja tādu dod par velti vai pa lēto, tad es atmetu stereotipus par dīzeļiem un esmu gatavs ar tādu diendienā pārvietoties. :)
Bet redz, ja tomēr nedod par velti vai arī nesanāk nekāda mega haļava, lai pie tāda tiktu.. tad papētot tirgu saproti, ka tāds 9-5 Aero ar gāzi izmaksās ja ne lētāk, tad vismaz tikpat noteikti. Es gan salīdzināju ar s80, jo s60 man šķiet par mazu - noliec aizmugurē bērnu beņķi, pats atpsēdies priekšā tā, lai ir ērti, un sīcim nav kur kājas likt. Attiecīgi, tāds man īsti neder, man būtu jāskatās uz s80. Savukārt, noliekot blakus s80 ar d5 (kādu 2005.-2007.gadu) un 9-5 aero, kuram tiek iemontēta gāze, iezīmējās tendence, ka cenu atšķirības dēļ vari gan gāzi iemontēt, gan vēl savus 15-30k kilometrus liet gāzi par velti. Un tālāk jau gāzots airis nebūt neēdīs vairāk par dīzeli, kurš godīgi tiek liets pa 90 suķiem litrā (to, ka vairāk variantu kaut ko nošmaukt un kreisu ieliet, neapspriežam). Rezultātā izmaksas aptuveni vienādas, taču 1) nav nekas jāčipo un jaudas pietiek jau ar stocku, 2) nav jāklausās traktora tarkšķī un 3) ziemā nav satraukumu.
Offtopic - Nil, vai tu nevēlies savus drotus sarakstīt vienā rindā paraksta joslā? Nu, divās, kaut trīs rindās.. Sāk aizņemt nepamatoti daudz vietas ekrānā, apkārt tukšumi. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
3dien ievērteju XC90 D5 - sexy time! Bet 9-4x tomēr man vairak pie sirds :)
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 848
- Joined: Mon Jan 21, 2008 10:24 am
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Edij, Ziemā ar Volvo S60 D5 lec.
Pat ne reizes netiku izmantojusi autonomo apkuri..
Vnk lec un viss. Ziemā, iespējams nelec veci auto ar veciem vai nepiemērotiem akumulatoriem.
Pat ne reizes netiku izmantojusi autonomo apkuri..
Vnk lec un viss. Ziemā, iespējams nelec veci auto ar veciem vai nepiemērotiem akumulatoriem.
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Ok, ņemam manu trešo secinājumu nost. :) Bet ar pirmajiem diviem ir gana, lai es nepirktu volvo dīzeli, ja ar gāzoto saabu cik garš, tik plats. Protams, cita lieta, ja tas auto tiešām patīk (un man ļoti patīk gan s60, gan s80 formas, taču saabiskās vairāk :D ), bet ņemt tādu tikai tāpēc, ka esot ekonomiski (kā mans čoms bez mitas kladzinas) - nu nē..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Tieši tā! Nekāds aukstums (arī ne - 25 C) arī manam traktoram nav bijis šķērslis to veiksmīgi piedarbināt ;) Protams, ir jāseko līdzi AKB, startera un kvēlsveču stāvoklim ;)Nezinite 9000 wrote:Edij, Ziemā ar Volvo S60 D5 lec.
Pat ne reizes netiku izmantojusi autonomo apkuri..
Vnk lec un viss. Ziemā, iespējams nelec veci auto ar veciem vai nepiemērotiem akumulatoriem.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
edijs wrote:Ok, ņemam manu trešo secinājumu nost. :) Bet ar pirmajiem diviem ir gana, lai es nepirktu volvo dīzeli, ja ar gāzoto saabu cik garš, tik plats. Protams, cita lieta, ja tas auto tiešām patīk (un man ļoti patīk gan s60, gan s80 formas, taču saabiskās vairāk :D ), bet ņemt tādu tikai tāpēc, ka esot ekonomiski (kā mans čoms bez mitas kladzinas) - nu nē..
Un cita lieta ja diizeli dabon pa leeto;)
Godiigi s80 man nepatiik no aarpuses liekas taads kautkaads ne taads-izstiepts:P Bet taa jau gaumes lieta.;)
Un pa taam diizela skanaam, man jau liekas ka dzirdams salonaa ir tikai tuksgaitaa un gaazeejot bet braucot uz simta un vairaak es vinu vispaar nedzirdu-sajuutas ka brauktu ar benzinieku;)
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Es tik vienu lietu nesaprotu, priekškam saab forumā lielīties ar volvo? Prieks, ka esi atradis savu marku un dzinēja tipu, bet tas ir tāpat kā tītartēvam lielīties pīlei cik viņš ir kruts brūtgāns. :D Ej ka pie savējiem
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Neviens jau nelielaas, tik padalaas ar izjuutaam un informaaciju;) :Pandrisem wrote:Es tik vienu lietu nesaprotu, priekškam saab forumā lielīties ar volvo? Prieks, ka esi atradis savu marku un dzinēja tipu, bet tas ir tāpat kā tītartēvam lielīties pīlei cik viņš ir kruts brūtgāns. :D Ej ka pie savējiem
AA un Volvo klubaa neesmu un netaisos iet , Ja sieva Veelas uz prieksu.
Re:Mazs parleciens no saab uz volvo sajuutas!
Bija man s70 TDI ar automātu, nebūtu nokrešojis iespējams vēl tagad brauktu. Nekāda vaina, plašs, ērts, liels bagāžnieks, beņķi neatpaliek no SAAB ērtuma ziņā. Melns, kantains, ļoti izturīgi bleķi un krāsojums, tas patika. Ekonomija, nu nezinu, man bija 8.5 litri jauktajā ciklā. Tagad ar 9-5 10-10.5 l. Respektīvi nekāda diža ekonomija nebija. Ziemā dažreiz arī nepieleca. Bet pieņemu ka noskrējiens bija kūdiš lielāks, nekā tie 200K, ko rādīja odometrs :) Iespējams D5 ir iekonomiskāks, bet man liekas ka ar automātu, aktīvi mīcoties pa pilsētu patēriņš nebūs mazāks par 10 litriem.
Un vispār ja Volvo tad V70 :)
p.s. Pagaidām uzturēšanā 9-5 ir lētāks par S70, jo tomēr ir svaigāks. Redzēs kā būs tālāk...
Un vispār ja Volvo tad V70 :)
p.s. Pagaidām uzturēšanā 9-5 ir lētāks par S70, jo tomēr ir svaigāks. Redzēs kā būs tālāk...
Volvo XC90, A/T, 2006
9-3, Sport Estate, A/T, 2008
9-3, Sport Estate, A/T, 2008