Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Vakar pievienoju papildus turbinas spiediena raadiitaaju nu nezinu cik preciizi raada piemeeram - no vietas normaali uzspiezot raada 0.8 bar -berot griidaa liekas ka masiina aiziet riktiigaak bet raada tikai 0.9 savukaart kad paarmet aatrumu zemaakaa robaa raada 0.6bar bet pie aatruma 140 1.2 bar .
Vai vispaar automaatam vins raadiis pareizi ?
Vai vispaar automaatam vins raadiis pareizi ?
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Domājams, ka rādīs puslīdz pareizi, ja neesi nopircis pilnīgu mēslu, bet pats spiediens būtiski atkarīgs no tā, cik rmp dotajā momentā rāda tahometrā.
Nav tā, ka iekš tava Saab ECU iešūts, ka max ir piem. 1.2bar un nospiežot pedāli līdz grīdai spiediens pēkšņi uzkāps līdz 1.2bar un tur arī paliks visu dienu.
Tomāts šajā ziņā ir ļoti nepateicīgs, riktīgi šūmējos, kad uzmetu savam melnajam tomātam uz lpt stage1. Reāli nospiežot kick down šis tak nomet divus robus zemāk, tahometrs uzkāpj 4-4.5k rmp, bet fiška jau tajā, ka tieši tur arī ir tā robeža, kad maksimālais spiediens un grieze pēc softa iestatījumiem krītās.
Es gan noteikti savā gadījumā liktu T7 APC (tev jau tāds ir) un vēlreiz kārtīgi norediģētu ECU softā visas līknes, domāju, ka tā būtiski varētu uzlabot visu šito padarīšanu, bet nu mans nesen iepirktais (pat lāgā nepaspēju atrādīt) tomāts, šķiet, būs atradis jaunu saimnieku.
p.s. pie kam mērīt spiedienu pirmjā, pat pirmajos divos, nav īpašas jēgas, nekad nebūs MAX, jo pirmie divi robi tiek speciāli ierobežoti, lai taupītu kārbu, respektīvi, tajos spiediens būs mazāks, nekā pārējos. Tas ir gan ar tomātu, gan manuāli. Tāpēc jau 9k Aero ir sajūta, ka 3.robs iet tāpat kā 2., ja ne labāk, jo trešajā nekādu ierobežojumu vairs nav un turbo dačiks aizskrien līdz MAX softā ierakstītajai atzīmei. :)
Nav tā, ka iekš tava Saab ECU iešūts, ka max ir piem. 1.2bar un nospiežot pedāli līdz grīdai spiediens pēkšņi uzkāps līdz 1.2bar un tur arī paliks visu dienu.
Tomāts šajā ziņā ir ļoti nepateicīgs, riktīgi šūmējos, kad uzmetu savam melnajam tomātam uz lpt stage1. Reāli nospiežot kick down šis tak nomet divus robus zemāk, tahometrs uzkāpj 4-4.5k rmp, bet fiška jau tajā, ka tieši tur arī ir tā robeža, kad maksimālais spiediens un grieze pēc softa iestatījumiem krītās.
Es gan noteikti savā gadījumā liktu T7 APC (tev jau tāds ir) un vēlreiz kārtīgi norediģētu ECU softā visas līknes, domāju, ka tā būtiski varētu uzlabot visu šito padarīšanu, bet nu mans nesen iepirktais (pat lāgā nepaspēju atrādīt) tomāts, šķiet, būs atradis jaunu saimnieku.
p.s. pie kam mērīt spiedienu pirmjā, pat pirmajos divos, nav īpašas jēgas, nekad nebūs MAX, jo pirmie divi robi tiek speciāli ierobežoti, lai taupītu kārbu, respektīvi, tajos spiediens būs mazāks, nekā pārējos. Tas ir gan ar tomātu, gan manuāli. Tāpēc jau 9k Aero ir sajūta, ka 3.robs iet tāpat kā 2., ja ne labāk, jo trešajā nekādu ierobežojumu vairs nav un turbo dačiks aizskrien līdz MAX softā ierakstītajai atzīmei. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Nu itkaa mainiit neko netaisos, jo uzskatu lai paliek originalais hirsch.
zinu zinu atkal staastiisiet, ka Juus arii taadu varat uzlikt, bet paliksu pie sava-kaa nekaa iet labi un 4 gadi tpu tpu tpu bez lielaam probleemaam;)
Protams neskaitot ka nomainiiju dazas sluutenes un interkoolera trubu jo bija izdedzis caurums kaa iikskis:dry:
zinu zinu atkal staastiisiet, ka Juus arii taadu varat uzlikt, bet paliksu pie sava-kaa nekaa iet labi un 4 gadi tpu tpu tpu bez lielaam probleemaam;)
Protams neskaitot ka nomainiiju dazas sluutenes un interkoolera trubu jo bija izdedzis caurums kaa iikskis:dry:
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Un vispaar tomaatam ko speeciigaaku pat baidiitos likt, jo sis jau liekas, ka moka kaarbu.;)
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Par mainīšanu es vairāk biju domājis uz sevi, nevis tavu hiršu.
Es tev vnk. centos izskaidrot kāpēc tev rāda tik cik rāda un kāpēc rāda dažādus spiedienus.
Kādu mērītāju uzliki?
Es tev vnk. centos izskaidrot kāpēc tev rāda tik cik rāda un kāpēc rāda dažādus spiedienus.
Kādu mērītāju uzliki?
Saab 900 Turbo '81
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Ok parpratu .
Pirku pie viena dzeka babite izskatas tiesi saads tumsais. http://www.lvshop.lv/products.php?14209 sadi vins izskataas kad ieslegts kad izslegts knapi var redzeet.
Pirku pie viena dzeka babite izskatas tiesi saads tumsais. http://www.lvshop.lv/products.php?14209 sadi vins izskataas kad ieslegts kad izslegts knapi var redzeet.
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Tukšgaitā bultiņa drusku nedrebinās?
Rādi kur iemontēji, bilde ir? :)
Es pagaidām labāku un neuzkrītošāku vietu par gaismas slēdža izravēšanu, neesmu atradis, bet nu sudraba maliņa būtu uzkrītoša gan kokam, gan melnam panelim. :)
Rādi kur iemontēji, bilde ir? :)
Es pagaidām labāku un neuzkrītošāku vietu par gaismas slēdža izravēšanu, neesmu atradis, bet nu sudraba maliņa būtu uzkrītoša gan kokam, gan melnam panelim. :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Itkaa nedrebinaas -tik mazliet kad kondiska iesleedzas noraustaas.
Pagaidaam ievietots speciaalaa plastmasaa un pieliimeets kreisajaa stuurii pie panela 9-5 taa issti nav kur iemonteet ja nu vieniigi mekleesu saadu tikai ar vienu pie stoikas
http://www.youtube.com/watch?v=Dm_M9yQYGqc.
bija doma saadi izgriest bet tur iisti nav paarredzams http://www.youtube.com/watch?v=yt9bxkqlql4 nofilmeets jau smuki bet isteniibaa stuure prieksaa riktiiiigi:) l
man skiet labaakais variants 9-5 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=qTVtpTTgino
Pagaidaam ievietots speciaalaa plastmasaa un pieliimeets kreisajaa stuurii pie panela 9-5 taa issti nav kur iemonteet ja nu vieniigi mekleesu saadu tikai ar vienu pie stoikas
http://www.youtube.com/watch?v=Dm_M9yQYGqc.
bija doma saadi izgriest bet tur iisti nav paarredzams http://www.youtube.com/watch?v=yt9bxkqlql4 nofilmeets jau smuki bet isteniibaa stuure prieksaa riktiiiigi:) l
man skiet labaakais variants 9-5 http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=qTVtpTTgino
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
nu kad ieslēdz kondiķi apgriezieni biki nolēkā un līdz ar to arī turbo dačiks :side:Nils wrote:Wtf? Kāds tam sakars ar kondiķi? :D
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Nezinu gan vai 1,2 bar ir adekvāts/pareizs rādījums, vismaz uz sava vairāk par ~0,85 neesmu pamanījis, protams visu laiku uz viņu neskatos. Kas tev ir par upgreidiem? No kā ir softs - Maptun, Nordic, Hirsch?
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Skirem, Tev ir TD04?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Hirsch originalais tunings- 0-100 6.4sec---100-150 6.5sec
Te buus mans pieradijums bet pagaidaam no 0-100
http://www.youtube.com/user/1000samsung ... hu8-APJTMY
ieziimee visu un paarkopee nezinu kapee neiemetaas viss saits
Te buus mans pieradijums bet pagaidaam no 0-100
http://www.youtube.com/user/1000samsung ... hu8-APJTMY
ieziimee visu un paarkopee nezinu kapee neiemetaas viss saits
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
JapKoreFun wrote:Skirem, Tev ir TD04?
Skatoties video sapratu laikam kāpēc es neesmu redzējis tik lielu boost - es negriežu dzinēju līdz 6k RPM
Re:Turbinas spiediena raditajs-Turbo boost
Nu ja Tev ir automaats-Tev buutu jaazin, lai vins pareizi paarsleegtu aatrumu ir jaatur pedaalis griidaa-Protams tas ir pie paatrinaajuma;) Ja atlaidiisi pedaali pie 5.rpm nekas tur iisti nesanaaks ;)
AA un jaa tas spiediens 1.2 bar tiesi bija pie 5.5 rpm un 130- 140kmh , jo tajaa briidii kad paarsleedzaas aatrumi pie 140 uzraava 1.3 bar un tad akal biski nokritaas.
pagaidaam aatraak neesmu meeginaajis, ko saka boost un domaaju ka nemeeginaasu tas trakums ir biski pagaajis Tiesa agraak meeginaaju 0-200 bija 24 sec- cik atceros taa robeza no 180-200 gaaja biski leenaak
Atrakais ko biju braucis toist lidojis 230kmh aiz porcha carrera saakaam no 100 un diezko Es neatpaliku tikai kad ieraudziiju spidometraa 230 metu pa bremzeem un labi ka taa ja vins saaktu bremzeet pirmais buutu piz- ets.Teiksu taa knapi neievilu Vinam pakalaa:laugh:
AA un jaa tas spiediens 1.2 bar tiesi bija pie 5.5 rpm un 130- 140kmh , jo tajaa briidii kad paarsleedzaas aatrumi pie 140 uzraava 1.3 bar un tad akal biski nokritaas.
pagaidaam aatraak neesmu meeginaajis, ko saka boost un domaaju ka nemeeginaasu tas trakums ir biski pagaajis Tiesa agraak meeginaaju 0-200 bija 24 sec- cik atceros taa robeza no 180-200 gaaja biski leenaak
Atrakais ko biju braucis toist lidojis 230kmh aiz porcha carrera saakaam no 100 un diezko Es neatpaliku tikai kad ieraudziiju spidometraa 230 metu pa bremzeem un labi ka taa ja vins saaktu bremzeet pirmais buutu piz- ets.Teiksu taa knapi neievilu Vinam pakalaa:laugh: