Pagājušajā nedēļā tika iznīcināta mana autiņa aizmugure, aiz ko es sāku piemeklēt jaunāku. Acs ir uzlikta uz dīzeli, konkrēti 1.9 tid. Izbraucu ar 9-5 un 9-3 - iepatikās. Ņiprāks nekā 2.0t, patēriņš arī noteikti divas reizes mazāks.
Vai ir kādi komentāri? Kādas ir vainas, kam jāpievērš uzmanība?
Vai visi viņi rūc kā traktori? Kā ir ar uzsilšanu ziemā, nebūs tā ka salons/motors uzsils tikai pēc 20km?
9-5 1.9 tid jautājumi
Re:9-5 1.9 tid jautājumi
Nevienam, kas šeit regulāri apgrozās, laikam nav 1.9 TiD, tādēļ par pieredzi pastāstīs nevarēs, bet vispār šis GM/FIAT kopražojuma dīzelis esot salīdzinoši uzticams, jaudīgs un taupīgs :) Vienīgais risks var būt ieberzties ar pēdējo gadu eksemplāriem, kuriem izplūdē bez katalizatora ir sastūķēti vēl visādi brīnumi (necentīšos tos šeit nosaukt, jo nekādi nespēju atcerēties, kā tos īsti sauc) - tie var izbeigties dēļ nekvalitatīvas degvielas un to nomaiņa var prasīt pat ciparu ar trīs nullēm :dry:
Tas būtu divaini, ja dīzelis nerūktu kā traktors - ja grib ekonomēt šādā veidā, tad ar to ir jāsamierinās ;)
Nezinu, kā ar 1.9 TiD, bet manam 2.2 TiD dzesēšanas šķidrums, kad ārā ir -15, pārsniedz pirmo iedaļu (tie laikam bija 30-40 grādi), kad esmu nobraucis posmu no Nīcgales/Deglava krusta līdz Ulbrokas/Deglava krustam...
Tas būtu divaini, ja dīzelis nerūktu kā traktors - ja grib ekonomēt šādā veidā, tad ar to ir jāsamierinās ;)
Nezinu, kā ar 1.9 TiD, bet manam 2.2 TiD dzesēšanas šķidrums, kad ārā ir -15, pārsniedz pirmo iedaļu (tie laikam bija 30-40 grādi), kad esmu nobraucis posmu no Nīcgales/Deglava krusta līdz Ulbrokas/Deglava krustam...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-5 1.9 tid jautājumi
Nu, ja liktens bus lemis, tad mans nakosais SAABs noteikti bus 1.9Tid.
Re:9-5 1.9 tid jautājumi
Pēc sava iepriekšējā 9-5 (2.3) nopārdošanas beidzot esmu iegādājies jaunāku auto - kā reiz 1,9 tid. Pagaidām gan tikai mēnesi manā rīcībā, tā kā, lai paiet ilgāks laiks un tad varēšu dalīties pieredzē. Pagaidām jau iet izcili.
Ar piestartēšanu ziemā, visticamāk, problēmu nebūs, jo Beļģijā ziemas tādas pašvakas :D
Ar piestartēšanu ziemā, visticamāk, problēmu nebūs, jo Beļģijā ziemas tādas pašvakas :D
Re:9-5 1.9 tid jautājumi
Sodien uzduros infai, ka 1.9Tid 2009.g. bija ari ar 175Zs. Vai tas gadijuma neattiektos uz TTiD ?
Re:9-5 1.9 tid jautājumi
TTiD laikam bija 180zs, bet Vācijā ir sastopami "čipoti" TiD varianti ar 175zs, kas diemžēl atsaucoties uz to turbīnu mūžu :dry:ZingZeng wrote:Sodien uzduros infai, ka 1.9Tid 2009.g. bija ari ar 175Zs. Vai tas gadijuma neattiektos uz TTiD ?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re:9-5 1.9 tid jautājumi
B) Nu, es arī pēc puss gada kā nodevis savu 9-5 airi citam lietotājam sāku ļoti skatīties uz vagonu 9-3 1.9 dīzelīti ar 150hp! Rīt vienu pat līdz Vikingam uz testu pierunāju :)
P.S. Vispā' carnet bija viens neliels vērtējums no Viking darboņām tieši par 1.9tid:
http://www.carnet.lv/blogs/view/viedokl ... bi-1-9-tid
P.S. Vispā' carnet bija viens neliels vērtējums no Viking darboņām tieši par 1.9tid:
http://www.carnet.lv/blogs/view/viedokl ... bi-1-9-tid