Saab 9000 Džetroniks
Saab 9000 Džetroniks
Nejauši ganampulku papildinājis 92.gada 9000 CS ar 2.3T motoru.
Mērķi? Miglā tīti, vismaz pagaidām iecerēts kā pagaidu pārvietojamais, kamēr tiks salikti visi punkti uz itāļa.
Pēc tam, redzēs, vēl daudz darāmā un plāni ap šo auto, varbūt, kad lielums būs sadarīts, tiks nesteidzīgi tirgots, varbūt tiks pieturēts līdz pavasarim, lai gan roka sniedzās pēc atsperu savilcējiem un flekša, kas nozīmē nopietnas problēmas kupenās. :laugh:
Jā, iedzenot šādu savā garāžā, rokas pašas sniedzās pārlikt visādas lielākas un mazākas lietas no donoru saimes krājumiem.
Tā nu jau otro dienu ņemos ap salonu, bija šāds:
Man nav nekas pret gaišo salonu, bet ar noteikumu, ka tam ir jābūt ļoti rūpīgi koptam, šis tāds nebija, ja bildēs kādam vēl liekas, ka ir ok, tad dzīvē patiešām nebija baudāmi.
Pie kam esmu sapratis, ka gaišajam salonam man arī koks patīk (jābūt smukam tonim un staltā stāvoklī), bet šim vietām lobījās laka, koka apdare nolupusi, palodzes saplēstas utt.
Noliku maliņā, ja kaut kad saņemšos, tad uzrenovēšu vienu svaigu, vispilnāko koka apdares komplektiņu interesantā tonī un ieklāšu tajā pašā melnajā salonā, bet tas tā, varbūt.
Krājumos bija tikai divi saloni, pelēks ar atirušām vīlēm (kas pašlaik gādā par komfortu uz balkona) un melns elektrisks no jaunākā donora.
Saprotams, ka liekot melnus beņķus, jāmaina arī grīda, attiecīgi viss pasākums man principā paņēma divas dienas no pēcpusdienas līdz vēlam vakaram. Uz pāris h iestrēgu pie el.beņķu palaišanas, nemaz tik vienkārši nebija, piespraud un brauc, kamēr izpīpēju, kamēr iztramdīju Zinīti... :laugh:
Lielas pārdomas raisīja arī paneļa pārlikšana, ieraugot uz donora cik ir jānoārda, lai viņu "ceļikom" izvilktu laukā un tādā pašā garā vēl ieliktu iekšā, apskrējās dūša, tur jau gandrīz Trioniku pie rezes var ievilkt.
Nonācu pie slēdziena, ka jāliek viss, ko var salikt melnu un atlikumus ar kādu speciālu krāsu piedzīs vai uzlīmēs gabalus no kādām ādas biksītēm. Lai gan rezultāts uz doto brīdi šķiet diezgan interesants - paneļa konstruktors (skat.zemāk pievienoto foto). :laugh:
Rīt vēl jāsaliek pāris "astes" un pakaļbeņķiem "muguriņas", tad arī ar salonu pa lielam būs kārtībā.
Svaigi salikts, netīrīts, gala bildes cerams būs rīt:
Dzelžu lietas:
-Kārba īsā, piecietīs, vismaz iegriežas ātrāk.
-smirdīgais TCS, bet par laimi nekas no tā nestrādā, attiecīgi arī negļuko, vienīgi uz tā rēķina noziedots ABS, bet PO, Ansim arī tāda nav.
-tek eļļa, jāmaina saļņiks (nevar būt, ka 9k tek eļļa?!)
-kaut kādas dīvainas skaņas no kārbas paātrinoties. Kārba mēnesi atpakaļ tika ņemta no mana donora un bija ļoti labā stāvoklī, pie kam esošais Džetronika atribūts visu laiku ir turēts redzeslokā. Ceru, ka zapte būs sajūgā, velk uz izspiedējgultņa pusi.
Simptomi: Krakšķis liekot atpakaļgaitā (ok, kulise, čalis tomēr pats to kārbu mainījis?), paātrinoties kārbā kaut kas ne ta grab, ne ta krakšķ, ne ta gaudo, grūti izstāstīt. :)
Reduktors tas nav, to skaņu nu gan es pazīstu.
-Bremzes, piekare kārtībā.
-Turbīnai ir bišķi luftīte, bet tāda pie šitāda spiediena vēl krietnu laiku noies.
-Pilnīgs STOCK, netiek plānoti nekādi jaudas uzlabojumi utt, pietiek ar vienu, ko mocīt un 200hp kā otrajam, trešajam auto ir pietiekami pat man, pēc mēneša Ansī šis jau liekas raķete. :laugh:
-Vizuāli... galvenais, ka rūsa ir ļoti maz, vismaz virspusēji nekādas aprūsējušas kantītes nemana. Katrā ziņā uz aci mazāk, nekā itālim un tuvākajā laikā potenciālie perēkļi tiks laicīgi nostrādāti.
-Paliela bukte aizm.durvīs zem moldinga, vietām kāda švīka, kāda bukte, bet lielums pulējams.
-Pr.bampera lūpa drusku apskādēta, bet nekas briesmīgs, iztrūkst arī miglas, kaut kādas krājumos atradīsies.
-Aero diskiem malas diezgan palupušas, mēģināšu uzpulēt (home made), kā tur ir ar to alumīniju? Dzirdēju, ka šams ātri nosūbēs. Lakas kārta nepalīdzēs?
Plāni?
-Pabeigt salonu, nokrāsot atlikušās gaišās paneļa daļas, kas nemainās.
-Atsperes. :evil: Pagaidām vadās pēc sūda, pilnīga! Vēlreiz atkārtojos, bet stock 87.g Ansis vs. 92.g stock 9k ir kā diena pret nakti, ja godīgi, braukt ar šito 9k man nesagādā nekādu baudu. Jā, mīksti, bet stūre ir nenormāli turla. Itālis ir sasēdināts, uz Koņiem, uz cietām atsperēm, tur cits stāsts, bet šis, nu nē, ceru, ka atsperu piezāģēšana kaut drusku uzlabos kopainu. :S
-Sapucēt Aero diskus un baigi prasās vismaz Aero sliekšņus...
Pagaidām viss, droši, ka idejas nāks klāt un ne viena vien.
-Salikt moldingus no 9k aero un piekrāsot iztrūkstošos (nezinātājiem - nekāda šķūņa, vnk. aero pa perimetru nenāca hromētā svītra, viss moldings ir melns).
Izdarītais:
-Melns, el.vadāms ādas salons no 95.g CSE
-Stūre no 95.g Aero
-Jaunā tipa logu vadības pogas no 95.g Aero
-Baltie pagriezieni priekšā
-AutoGauge turbīnas spiediena mērītājs
-No name blow-off
-Aero R16 diski ar pulētu malu
-Aero moldingi
Pats vainīgais, pirms:
Pēc:
Mērķi? Miglā tīti, vismaz pagaidām iecerēts kā pagaidu pārvietojamais, kamēr tiks salikti visi punkti uz itāļa.
Pēc tam, redzēs, vēl daudz darāmā un plāni ap šo auto, varbūt, kad lielums būs sadarīts, tiks nesteidzīgi tirgots, varbūt tiks pieturēts līdz pavasarim, lai gan roka sniedzās pēc atsperu savilcējiem un flekša, kas nozīmē nopietnas problēmas kupenās. :laugh:
Jā, iedzenot šādu savā garāžā, rokas pašas sniedzās pārlikt visādas lielākas un mazākas lietas no donoru saimes krājumiem.
Tā nu jau otro dienu ņemos ap salonu, bija šāds:
Man nav nekas pret gaišo salonu, bet ar noteikumu, ka tam ir jābūt ļoti rūpīgi koptam, šis tāds nebija, ja bildēs kādam vēl liekas, ka ir ok, tad dzīvē patiešām nebija baudāmi.
Pie kam esmu sapratis, ka gaišajam salonam man arī koks patīk (jābūt smukam tonim un staltā stāvoklī), bet šim vietām lobījās laka, koka apdare nolupusi, palodzes saplēstas utt.
Noliku maliņā, ja kaut kad saņemšos, tad uzrenovēšu vienu svaigu, vispilnāko koka apdares komplektiņu interesantā tonī un ieklāšu tajā pašā melnajā salonā, bet tas tā, varbūt.
Krājumos bija tikai divi saloni, pelēks ar atirušām vīlēm (kas pašlaik gādā par komfortu uz balkona) un melns elektrisks no jaunākā donora.
Saprotams, ka liekot melnus beņķus, jāmaina arī grīda, attiecīgi viss pasākums man principā paņēma divas dienas no pēcpusdienas līdz vēlam vakaram. Uz pāris h iestrēgu pie el.beņķu palaišanas, nemaz tik vienkārši nebija, piespraud un brauc, kamēr izpīpēju, kamēr iztramdīju Zinīti... :laugh:
Lielas pārdomas raisīja arī paneļa pārlikšana, ieraugot uz donora cik ir jānoārda, lai viņu "ceļikom" izvilktu laukā un tādā pašā garā vēl ieliktu iekšā, apskrējās dūša, tur jau gandrīz Trioniku pie rezes var ievilkt.
Nonācu pie slēdziena, ka jāliek viss, ko var salikt melnu un atlikumus ar kādu speciālu krāsu piedzīs vai uzlīmēs gabalus no kādām ādas biksītēm. Lai gan rezultāts uz doto brīdi šķiet diezgan interesants - paneļa konstruktors (skat.zemāk pievienoto foto). :laugh:
Rīt vēl jāsaliek pāris "astes" un pakaļbeņķiem "muguriņas", tad arī ar salonu pa lielam būs kārtībā.
Svaigi salikts, netīrīts, gala bildes cerams būs rīt:
Dzelžu lietas:
-Kārba īsā, piecietīs, vismaz iegriežas ātrāk.
-smirdīgais TCS, bet par laimi nekas no tā nestrādā, attiecīgi arī negļuko, vienīgi uz tā rēķina noziedots ABS, bet PO, Ansim arī tāda nav.
-tek eļļa, jāmaina saļņiks (nevar būt, ka 9k tek eļļa?!)
-kaut kādas dīvainas skaņas no kārbas paātrinoties. Kārba mēnesi atpakaļ tika ņemta no mana donora un bija ļoti labā stāvoklī, pie kam esošais Džetronika atribūts visu laiku ir turēts redzeslokā. Ceru, ka zapte būs sajūgā, velk uz izspiedējgultņa pusi.
Simptomi: Krakšķis liekot atpakaļgaitā (ok, kulise, čalis tomēr pats to kārbu mainījis?), paātrinoties kārbā kaut kas ne ta grab, ne ta krakšķ, ne ta gaudo, grūti izstāstīt. :)
Reduktors tas nav, to skaņu nu gan es pazīstu.
-Bremzes, piekare kārtībā.
-Turbīnai ir bišķi luftīte, bet tāda pie šitāda spiediena vēl krietnu laiku noies.
-Pilnīgs STOCK, netiek plānoti nekādi jaudas uzlabojumi utt, pietiek ar vienu, ko mocīt un 200hp kā otrajam, trešajam auto ir pietiekami pat man, pēc mēneša Ansī šis jau liekas raķete. :laugh:
-Vizuāli... galvenais, ka rūsa ir ļoti maz, vismaz virspusēji nekādas aprūsējušas kantītes nemana. Katrā ziņā uz aci mazāk, nekā itālim un tuvākajā laikā potenciālie perēkļi tiks laicīgi nostrādāti.
-Paliela bukte aizm.durvīs zem moldinga, vietām kāda švīka, kāda bukte, bet lielums pulējams.
-Pr.bampera lūpa drusku apskādēta, bet nekas briesmīgs, iztrūkst arī miglas, kaut kādas krājumos atradīsies.
-Aero diskiem malas diezgan palupušas, mēģināšu uzpulēt (home made), kā tur ir ar to alumīniju? Dzirdēju, ka šams ātri nosūbēs. Lakas kārta nepalīdzēs?
Plāni?
-Pabeigt salonu, nokrāsot atlikušās gaišās paneļa daļas, kas nemainās.
-Atsperes. :evil: Pagaidām vadās pēc sūda, pilnīga! Vēlreiz atkārtojos, bet stock 87.g Ansis vs. 92.g stock 9k ir kā diena pret nakti, ja godīgi, braukt ar šito 9k man nesagādā nekādu baudu. Jā, mīksti, bet stūre ir nenormāli turla. Itālis ir sasēdināts, uz Koņiem, uz cietām atsperēm, tur cits stāsts, bet šis, nu nē, ceru, ka atsperu piezāģēšana kaut drusku uzlabos kopainu. :S
-Sapucēt Aero diskus un baigi prasās vismaz Aero sliekšņus...
Pagaidām viss, droši, ka idejas nāks klāt un ne viena vien.
-Salikt moldingus no 9k aero un piekrāsot iztrūkstošos (nezinātājiem - nekāda šķūņa, vnk. aero pa perimetru nenāca hromētā svītra, viss moldings ir melns).
Izdarītais:
-Melns, el.vadāms ādas salons no 95.g CSE
-Stūre no 95.g Aero
-Jaunā tipa logu vadības pogas no 95.g Aero
-Baltie pagriezieni priekšā
-AutoGauge turbīnas spiediena mērītājs
-No name blow-off
-Aero R16 diski ar pulētu malu
-Aero moldingi
Pats vainīgais, pirms:
Pēc:
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 9000 Džetroniks
Pameklē speciālu pastu, kas nepieciešama alumīnija disku uzpucēšanai, pēc pulēšanas ar smilšpapīru. Ja nevari atrast, padod man ziņu, sagādāšu tev ;)
A par blovu - tev mašīna neslāpst, kad atvelc un sāc ripināties, respektīvi, vairs neturpini slogot motoru pēc tam, kad viss gaiss no ieplūdes ir izmests atmosfērā?
P.S. nepārforsē, pats zini, ka pārlieku centība nenoved pie laba :D
A par blovu - tev mašīna neslāpst, kad atvelc un sāc ripināties, respektīvi, vairs neturpini slogot motoru pēc tam, kad viss gaiss no ieplūdes ir izmests atmosfērā?
P.S. nepārforsē, pats zini, ka pārlieku centība nenoved pie laba :D
900aero clubsport #8
Re:Saab 9000 Džetroniks
Mašīna neslāpst, vienīgi blovs šņāc dīvaini, citreiz gari, citreiz īsi (jau rakstīju, ka sūds, tāpēc varbūt pat uzlikšu atpakaļ by-pass).
Kā jau rakstīju, pārforsēt neko netaisos, paliks stock. ;)
Par pastu, paldies, lieku aiz auss. ;)
p.s. varbūt kādam ir kāda lieka magnetola, ko simboliski notirgot vai aizdot uz kādu laiku? Melna, neuzkrītoša, galvenais, lai iet rādžus.
Kā jau rakstīju, pārforsēt neko netaisos, paliks stock. ;)
Par pastu, paldies, lieku aiz auss. ;)
p.s. varbūt kādam ir kāda lieka magnetola, ko simboliski notirgot vai aizdot uz kādu laiku? Melna, neuzkrītoša, galvenais, lai iet rādžus.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Džetroniks
Nil, pārbaudi kārbai eļļas līmeni. Eļļa diezgan nemanāmi var izsulot ārā gar padilušiem blīvslēgiem tā, ka saimnieks un vairāki servisu darboņi tās pazušanu pat nepamana. Tāpēc drošākais ir atskrūvēt līmeņa skrūvi, nevis pētīt - ir vai nav eļļas pleķi uz kārbas.
2003. 9-5 W 2,3 t
Re:Saab 9000 Džetroniks
Uzliec by-pass'u un noņem R trubu;) vēlams filtriņš galā.
P.S. Starp citu tāds neko salons sanāca, krāsu ziņā. Interesants, vienīgi varbūt nomainīt atpakaļ gaišo bardačoku un atstāt to paneli? :)
P.S. Starp citu tāds neko salons sanāca, krāsu ziņā. Interesants, vienīgi varbūt nomainīt atpakaļ gaišo bardačoku un atstāt to paneli? :)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:Saab 9000 Džetroniks
Apsveicu!
Ko,Tu tur gribi sēdināt :laugh: ?
Babrauc kādu laiciņu šādi. Ar laiku prāts norimsies par sēdināšanu :).
Ko,Tu tur gribi sēdināt :laugh: ?
Babrauc kādu laiciņu šādi. Ar laiku prāts norimsies par sēdināšanu :).
Re:Saab 9000 Džetroniks
Vismaz vienam vijumam no tā auto ir jāpazūd, vadās tiešām sūdīgi un izskatīsies arī drusku glītāk.Gustavs wrote:Apsveicu!
Ko,Tu tur gribi sēdināt :laugh: ?
Babrauc kādu laiciņu šādi. Ar laiku prāts norimsies par sēdināšanu :).
Saab 900 Turbo '81
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re:Saab 9000 Džetroniks
Tev nepietiek ar vienu greideru, ne? :DNils wrote:Vismaz vienam vijumam no tā auto ir jāpazūd, vadās tiešām sūdīgi un izskatīsies arī drusku glītāk.Gustavs wrote:Apsveicu!
Ko,Tu tur gribi sēdināt :laugh: ?
Babrauc kādu laiciņu šādi. Ar laiku prāts norimsies par sēdināšanu :).
Un ne kur nav teikts, ka noņemot no stock atsperēm vienu vijumu, tev uzlabosies vadāmība :D
900aero clubsport #8
Re:Saab 9000 Džetroniks
Drusku zemākam un stingrākam viņam vajadzētu palikt.
Vēl ir variants par Aero atsperēm, vienam komplektam kaut kur jābūt. :) Un no tā vijumu noņemot gan vajadzētu būt uzlabojumiem.
Vēl ir variants par Aero atsperēm, vienam komplektam kaut kur jābūt. :) Un no tā vijumu noņemot gan vajadzētu būt uzlabojumiem.
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Džetroniks
Es pat zinu,kur tas viens komplekt vāļājas. Tik esmu nopēlējis aizmugurējās atsperes :P . Sētā nelaidīšu - nikns suns :laugh: !Nils wrote:Drusku zemākam un stingrākam viņam vajadzētu palikt.
Vēl ir variants par Aero atsperēm, vienam komplektam kaut kur jābūt. :) Un no tā vijumu noņemot gan vajadzētu būt uzlabojumiem.
Re:Saab 9000 Džetroniks
Paga, paga, ko tu gribi ar to pateikt, nopēlējis? :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Džetroniks
=nolūkojis. Kkādai īres maksai taču ir jābūt par liberiņu uzglabāšanu. Nav jau vienīgās mantas :P !Nils wrote:Paga, paga, ko tu gribi ar to pateikt, nopēlējis? :laugh:
Re:Saab 9000 Džetroniks
Kur tu viņas bāzīsi, īres maksai iedošu kaut kādas mīkstākas. :PGustavs wrote:=nolūkojis. Kkādai īres maksai taču ir jābūt par liberiņu uzglabāšanu. Nav jau vienīgās mantas :P !Nils wrote:Paga, paga, ko tu gribi ar to pateikt, nopēlējis? :laugh:
Saab 900 Turbo '81
Re:Saab 9000 Džetroniks
Ir,kur bāzt :woohoo: .
Piesiešu pie kājām un lēkāšu B)
Piesiešu pie kājām un lēkāšu B)
Re:Saab 9000 Džetroniks
Pieķēros Aero disku pucēšanai, jo malas bija briesmīgi nolupušas, apsūbējušas, apskrāpētas utt. Šis gan nav gala rezultāts, jo jāpāriet pāri ar Naura ieteikto pastu, lai spīdētu kā nākas.
Naurim +1 par padomiem. ;)
Pirms:
Šis gan bija normālākais, pārējie izskatījās vēl briesmīgāki.
Stage2:
Protams, tuvplānā diski nav perfekti, principa pie tik nolaistiem diskiem prasījās smilšu strūkla un tad pulēšana, bet ja nebāž klāt degunu, izskatās pat ļoti labi un ar iepriekšējo stāvokli nesalīdzināt.
Čakars īstenībā diezgan liels, vistizlāk ir atbrīvoties no melnajiem pleķiem (oksidācija?) un krāsas, krāsu pārsvarā slīpēju ārā ar rokām.
Izmaksas:
95E, kamēr riteņi griežas, ~4litri uz katru ratu.
Smilšpapīri ~1.50ls (no P80-P1000)
Finish pasta ~5ls
Laiks...
Naurim +1 par padomiem. ;)
Pirms:
Šis gan bija normālākais, pārējie izskatījās vēl briesmīgāki.
Stage2:
Protams, tuvplānā diski nav perfekti, principa pie tik nolaistiem diskiem prasījās smilšu strūkla un tad pulēšana, bet ja nebāž klāt degunu, izskatās pat ļoti labi un ar iepriekšējo stāvokli nesalīdzināt.
Čakars īstenībā diezgan liels, vistizlāk ir atbrīvoties no melnajiem pleķiem (oksidācija?) un krāsas, krāsu pārsvarā slīpēju ārā ar rokām.
Izmaksas:
95E, kamēr riteņi griežas, ~4litri uz katru ratu.
Smilšpapīri ~1.50ls (no P80-P1000)
Finish pasta ~5ls
Laiks...
Saab 900 Turbo '81