smilšu struklas iekārta

Bez SAAB'iem nomoka arī citi jautājumi
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

smilšu struklas iekārta

Post by KurBads »

vai kāds varētu norādīt uz smilšu strūklas aparātu, kas varētu noderēt DIY darbiem, nebūtu liels un nemaksātu daudz?

varbūt kādam ir šāds aparāts, ko varētu iznomāt?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:smilšu struklas iekārta

Post by Iceman »

Smilšu strūklai ir ļoti liels gaisa patēriņš, pie tam mazs spiediens nederēs. Tas, kas nemaksās daudz, darbosies uz kādām 20 sekundēm. Pēc tam kādas 2 minūtes gaidīsi līdz kompresors uzpumpēs atpakaļ spiedienu.

p.s. nevarēju saprast vai kompresors jau ir mājās vai nav
BE CE DE
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:smilšu struklas iekārta

Post by KurBads »

kompresora vēl nav. kāds varētu būt optimāls sandblastera variants savām vajadzībām?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:smilšu struklas iekārta

Post by Iceman »

Optimāls variants neprofesionāliem nolūkiem varbūt varētu būt liels kompresora resīvers. Tālāk jau kompresora jauda pēc maciņa iespējām. Man sencim ir viencilindra kompresors ar jaudu šķiet 350l/min un 100l resīvers (par parametriem neesmu īsti drošs), kurš maksāja 360Ls un sandblasterim pietiek apmēram uz minūti. Pēc tam kādu 3 minūšu pīppauze lūdz uzkačā atpakaļ spiedienu. Lieliem darbiem diezgan apšaubāms risinājums.

Atceros - šai forumā figurēja arī vismaz viens krāsotājs. Tā amata pārstāvji gan jau zinās bišk vairāk ko pastāstīt un ieteikt :)
BE CE DE
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:smilšu struklas iekārta

Post by Iceman »

no senākas sarakstes citā forumā ar vienu krāsotāju:

Krāsotājs:
+- smilštrūklai mazai vajag ap 500l/pie 7bar


Iceman:
ja ir resīvers 100l - tad jau kādam brīdim pietiks?


Krāsotājs:
Man ir 900l bačoks un verķis ,kas pumpē 1200l/min pie 10 bar un tas strādā apm 1/3 no smilšôšanas laika
BE CE DE
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:smilšu struklas iekārta

Post by kakucis »

Es uzbūvēju pats savu iekārtu, man gan jau bija kompresors ar 800l/min jaudu un kopējā gaisa sistēma ir ap 1200l tilpumu, nu varu pateikt ka tā vien knapi sanāk lai varētu kaut ko lielāku nosmilšot. Nopietnie verķi prasa 1000 - 2000 l/min ražību. Ir gan vērts mēģināt drīzāk strādāt ar sodu, ja nelieliem darbniem, tad varētu būt vienkāršāk
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:smilšu struklas iekārta

Post by KurBads »

kakucis wrote:Es uzbūvēju pats savu iekārtu, man gan jau bija kompresors ar 800l/min jaudu un kopējā gaisa sistēma ir ap 1200l tilpumu, nu varu pateikt ka tā vien knapi sanāk lai varētu kaut ko lielāku nosmilšot. Nopietnie verķi prasa 1000 - 2000 l/min ražību. Ir gan vērts mēģināt drīzāk strādāt ar sodu, ja nelieliem darbniem, tad varētu būt vienkāršāk
kāds bija Tavs DIY instruments. Kas tur vajadzīgs bez kompresora un resīvera - pistole un spainis, kurā iebērts abrazīvu?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:smilšu struklas iekārta

Post by kakucis »

Nokopēju ideju no neta + pieliku savas idejas. Grūti tā izstāstīt mēģināšu uzzīmēt kādu shēmu.
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:smilšu struklas iekārta

Post by KurBads »

kakucis wrote:Nokopēju ideju no neta + pieliku savas idejas. Grūti tā izstāstīt mēģināšu uzzīmēt kādu shēmu.
cool, ļoti novērtētu Tavu pieredzi, ja nav noslēpums, padalies iekš PM vairāk par savu aparātu un izmaksām.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:smilšu struklas iekārta

Post by alnislacis »

KurBads wrote:
kakucis wrote:Es uzbūvēju pats savu iekārtu, man gan jau bija kompresors ar 800l/min jaudu un kopējā gaisa sistēma ir ap 1200l tilpumu, nu varu pateikt ka tā vien knapi sanāk lai varētu kaut ko lielāku nosmilšot. Nopietnie verķi prasa 1000 - 2000 l/min ražību. Ir gan vērts mēģināt drīzāk strādāt ar sodu, ja nelieliem darbniem, tad varētu būt vienkāršāk
kāds bija Tavs DIY instruments. Kas tur vajadzīgs bez kompresora un resīvera - pistole un spainis, kurā iebērts abrazīvu?
Domā vērt vaļā darbnīcu? To pasākumu var īrēt, un ir aizdoma, ka pēc tam kad viņs ir atdots atpakaļ, tad vietu neaizņem :)
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:smilšu struklas iekārta

Post by kakucis »

solitā bilde

ha ha izmērs.... Image
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:smilšu struklas iekārta

Post by KurBads »

bildes nav
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:smilšu struklas iekārta

Post by kakucis »

:laugh: izdevās
Tagad gribu izmēģināt šadu konstrukciju sodai
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http ... 80&bih=804
uu gara gan tā rindiņa:) Galvenās atšķirības. Ar sodu nevar notīrīt lielu rūsu un tamlīdzīgus draņķus, taču ļoti labi ņem nost auto krāsu, var skaisti nopucēt piemēram motora galvu un citas aluminbija detaļas, pie tam tās nesabojājot. Ar mazāku spiedienu pilnīgi droši var piemēram no vejstikla nodzēst ar flomīti uzrakstītu tekstu pietam pilnīgi nesabojājot stiklu. Galvenais mīnuss - iekārta sarežģītāka, soda pati par sevi nebirst kā smiltis sarežģitāka iekšējā konstrukcija balonā. Vēl viens pluss, pats pārbaudīju. Skaitās ka soda neaktivizē, netraumē metālu kā to izdara smilts, nopūtu mazu pleķīti līdz plikam bleķim uz priekšējā spārna ~ 3x3cm pus gadu pārvietojoties ar auto un garāžā neturot attiecīgajā vietā neparādījās nemazākās rūsas pazīmes. turpretim pēc smilts vajag tikai nedaudz mitruma un viss kļūst skaisti brūns.
Iceman
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 574
Joined: Wed Jan 16, 2008 3:07 am
Location: Ventspils

Re:smilšu struklas iekārta

Post by Iceman »

http://cdcardic.lv/sites/cdcardic/CDC_2006.pdf
126.lpp A un B
Man mājās ir A variants.


te labāks links :D
http://cdcardic.lv/cdcardic/lat/1/index.htm?cat=59


un tas kakucis garais links šādi labāk izskatās :p
Image
BE CE DE
kakucis
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 81
Joined: Thu Dec 17, 2009 10:26 am

Re:smilšu struklas iekārta

Post by kakucis »

tieši tā
Post Reply