ārējā miroņgalva
ārējā miroņgalva
Sveiki, varbūt kāds var pateikt, kā viņu var izjaukt?
Es domāju kā var dabūt ārā pusassi no mirones, jo viņa tur kustās, bet laukā nenāk...
Es domāju kā var dabūt ārā pusassi no mirones, jo viņa tur kustās, bet laukā nenāk...
Re:ārējā miroņgalva
Es ar aizvakar mēģināju viņu izjaukt, lai nomainītu putekļgumiju. Kad atbrīvo no melnās ziedes, vienā pusē nelielā iedobē ir redzami sprostgredzenam divi gali. Izskatās, ka viņi vienkārši ir maksimāli jāatpleš un tā ass jāvelk ārā. Kad būs izvilkta (man nu ne pa kam neizdevās), laikam varēs sašķiebt miroņgalvu vēl lielākā leņķī (kamēr ass iekšā, šķiebjot vienā brīdī atdurās pret miroņgalvas malu), pa vienai izravēt ārā bumbiņas un attiecīgi izjaukt to miroņgalvu. Bet tas ir tikai pieņēmums. Es beigās noravēju nost otru galu (to, kas kārbā spraužās) un vilkšu gumiju pa turieni.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:ārējā miroņgalva
Tas ir vāks:woohoo: , izprasījos servisos šodien.... tie taču ir lohi- esot tik jādauza nost, gan jau nonāks!!!
:(
Vai tad te tiešām neviens pats nav ņēmies ap to mironeni?
:(
Vai tad te tiešām neviens pats nav ņēmies ap to mironeni?
Re:ārējā miroņgalva
Ja tu to sprostgredzenu atplet, arī nenāk ārā?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:ārējā miroņgalva
Spied uz linku un atradīsi infu ar visām bildītēm.....;)
http://photo.platonoff.com/Auto/2005071 ... ub_nut.jpg
http://photo.platonoff.com/Auto/2005071 ... ub_nut.jpg
Re:ārējā miroņgalva
9-5 vismaz nāk nost ar sišanu
Re:ārējā miroņgalva
900 OG iekšā ir sprostgredzens:)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re:ārējā miroņgalva
kas par auto, tad vismaz pasaki! Ir izplešamie sprosti un saspiežamie. Ir arī vnk gredzeni, no kuriem vnk nosit nost! (tas gan nav SAABiem) Tad kad iztīra no smēra, tad var tai gropē redzēt, kāda tipa sprosts. Un jāsit ir ne pa pašu pusasi, bet gan ar misiņa (vai cita mīksta metāla) stieņa palīdzību pa to virsmu, kurā ir pats sprosts. Vēlams kāds asistents, kurš to sprostu notur vajadzīgajā pozīcijājurris wrote:Sveiki, varbūt kāds var pateikt, kā viņu var izjaukt?
Es domāju kā var dabūt ārā pusassi no mirones, jo viņa tur kustās, bet laukā nenāk...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
-
- Forums - otrās mājas
- Posts: 872
- Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
- Location: Jelgava - Rîga
- Contact:
Re:ārējā miroņgalva
:blink: :woohoo: :blink: Ja paskatoties bildes un notīrot "šmāķi" nevar saprast uzbūvi un kas jādara lai noņemtu mironi bez tā iznīcināšanas..... man šķiet, tad labāk vispār pašam klāt neķerties....:blink: :woohoo: :blink:
Re:ārējā miroņgalva
Gatavs! Vajadzēja nomazgāt smēri un tad jau ieraudzīt var sprostgredzenu!:laugh:
Re:ārējā miroņgalva
Jautājums par hamutiem, ko liek uz tām putekļgumijām. Tur līdzi nāk tie hamuti ar savdabīgo aizkniedēšanas piegājienu (kā šajā bildē http://photo.platonoff.com/Auto/2005071 ... imping.jpg ). Gumijas it kā pēc kataloga īstās, izspraudās virsū smuki, bet hamuts tāds bik pa mazu izskatās. Neizdodas pat pirmo robiņu viņam aizāķēt, kur nu vēl divus. Pēc tam jau kaut kā saspiestu, bet pat aizāķēt nevar, kāds milimetrs pietrūkst, lai kā tur cīnītos.
Attiecīgi jautājums - vai tur nevar likt parastus hamutus ar skrūvīti? Vai arī šitiem īpatnējiem doma ir tāda, lai izvairītos no centrbēdzes spēka, kāds varētu rasties ar skrūvi vienā sānā?
Attiecīgi jautājums - vai tur nevar likt parastus hamutus ar skrūvīti? Vai arī šitiem īpatnējiem doma ir tāda, lai izvairītos no centrbēdzes spēka, kāds varētu rasties ar skrūvi vienā sānā?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:ārējā miroņgalva
Bet to vietu, kuru pēc tam saspiež, taču var vēl nedaudz paplest! ;) Skrūvējamie nav ieteicami. Tur rotācijai ir maz vietas un pastāv daudz lielāka iespēja arī kaut kam aizķerties vai aizķert.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:ārējā miroņgalva
Tur jau tā lieta, ka to saspiežamo vietu es jau papletu nedaudz. Bet ar to nepietiek. pilnīgi iztaisnot tak arī nevajadzētu, lai var kaut kā tomēr pēc tam saspiest kopā.
Un man kaut kā šķita, ka tur vietas varētu pietikt skrūvējamam un teorētiski nekam nebūtu jāķerās. Lab, mēģināšu vēlreiz uzstūķēt. Vot ja varētu kaut kā viņu no visām pusēm saspiest, lai tas hamuts iespiežas kārtīgi gumijā.
Un man kaut kā šķita, ka tur vietas varētu pietikt skrūvējamam un teorētiski nekam nebūtu jāķerās. Lab, mēģināšu vēlreiz uzstūķēt. Vot ja varētu kaut kā viņu no visām pusēm saspiest, lai tas hamuts iespiežas kārtīgi gumijā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re:ārējā miroņgalva
Ir speciālas montāžas stangas tam homutam. viena plakana atbalsta kāja un viena ar izcilnīti, kurš ieāķējas tukšajā lodziņā.... ja doma skaidra, vari mēģināt kko pielāgot.edijs wrote:Tur jau tā lieta, ka to saspiežamo vietu es jau papletu nedaudz. Bet ar to nepietiek. pilnīgi iztaisnot tak arī nevajadzētu, lai var kaut kā tomēr pēc tam saspiest kopā.
Un man kaut kā šķita, ka tur vietas varētu pietikt skrūvējamam un teorētiski nekam nebūtu jāķerās. Lab, mēģināšu vēlreiz uzstūķēt. Vot ja varētu kaut kā viņu no visām pusēm saspiest, lai tas hamuts iespiežas kārtīgi gumijā.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:ārējā miroņgalva
Tur jau tā lieta, ka ideja būtu skaidra, bet risinājumi nekādi labie prātā nenāk. Pamēģināju parastos hamutus uzlikt - tur tomēr kādi 2-3 milimetri pietrūkst vietas un ķerās viņi. Uz tām otrām gumijām, kuras ir kārbas galā, varbūt neķersies parastie, tā vismaz izskatās, ka līdz nagiem varētu iet.
Stangas jau man laikam tādas nekur nedabūt, ne? Hamuti pa vienam arī te pāris bodēs nebija, tikai komplektā ar gumijām - attiecīgi, negribās vienīgo eksemplāru apskādēt tā, ka vispār nav lietojams.
Varbūt man vienkārši ar abām pusasīm padusē aizcilpot līdz Vikingiem? Hamutiem tak tur uz vietas būtu jābūt un arī laiks baigi daudz nav vajadzīgs, lai 4 hamutus aizspiestu. Tik vai tur tā uz sitienu kādam būs laiks šādai procedūrai. :)
Stangas jau man laikam tādas nekur nedabūt, ne? Hamuti pa vienam arī te pāris bodēs nebija, tikai komplektā ar gumijām - attiecīgi, negribās vienīgo eksemplāru apskādēt tā, ka vispār nav lietojams.
Varbūt man vienkārši ar abām pusasīm padusē aizcilpot līdz Vikingiem? Hamutiem tak tur uz vietas būtu jābūt un arī laiks baigi daudz nav vajadzīgs, lai 4 hamutus aizspiestu. Tik vai tur tā uz sitienu kādam būs laiks šādai procedūrai. :)
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361