dzinēja beigas
dzinēja beigas
Braucu šodien un jutu, ka zūd jauda, spogulī ieraugu zilu dūmu mākoni.
Tātad - eļļa iet cilindros. Nācās nobraukt kādus 25km līdz mājām ar minimāliem apgriezieniem.
Potenciālās vainas :
- galvas blīve(maz ticami, jo tosols nezuda un temperatūra nekāpa).
- dzinējā gredzeni vai virzulim kkas.
Ir kādam pieredze cik maksā dzinēja remonts vai cits dzinējs. Vai tik cits dzinējs nesanāktu lētāk :S
Tas ir SAAB 9-5 2.0 2000. gads.
Nepatīkams pārsteigums vakaram :((
Tātad - eļļa iet cilindros. Nācās nobraukt kādus 25km līdz mājām ar minimāliem apgriezieniem.
Potenciālās vainas :
- galvas blīve(maz ticami, jo tosols nezuda un temperatūra nekāpa).
- dzinējā gredzeni vai virzulim kkas.
Ir kādam pieredze cik maksā dzinēja remonts vai cits dzinējs. Vai tik cits dzinējs nesanāktu lētāk :S
Tas ir SAAB 9-5 2.0 2000. gads.
Nepatīkams pārsteigums vakaram :((
Re:dzinēja beigas
Zili dūmi, kas nereāli smird.
Tas nozīmē, ka deg eļļā - tātad dzinējs :(
Tas nozīmē, ka deg eļļā - tātad dzinējs :(
Re:dzinēja beigas
Turbīna kajuk!:)
Re:dzinēja beigas
Bet ja turbīna, tad kāpēč dūmo kā jāņu ugunskurs? Tiešām duadz zilu dūmu - pie krustojuma apstājoties migla visapkārt.
Re:dzinēja beigas
Tikai nesaprotu kāpēc turbīna, ja pat tukšgiata nenormāli zili dūmi?
Re:dzinēja beigas
Nav nozimīmes vai saproti, vai nē - meklē rakstos! (kas še pat rakstīti).:Sgunch wrote:Tikai nesaprotu kāpēc turbīna, ja pat tukšgiata nenormāli zili dūmi?
Re:dzinēja beigas
manam zili un kodīgi dūmi parādās pie uzgāzēšanas un turbīnas iegriešanas. ceru, ka tā ir turbīna. tukšgaitā nedūmo.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
Re:dzinēja beigas
dzinejs tak taa nenospaagst uzreiz un uz sitiena
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re:dzinēja beigas
Vakar vakarā kā riez vienu šitādu redzēju Juglā ar dūmojošu pakaļu virzienā uz Siguldu. Sudrabkrāsas 9-5, varbūt trāpīju? :laugh:
Man ar dūmoja, kad turbīna izbeidzās, mašīna vēljoprojām gāja lopā, bet uzsilstot turbai aizgāja mākonis pa gaisu, gan tukšgaitā, gan pilnā gaitā.
Paskaties vai tev nerij eļļu, man kūpēdams ēda litru uz pāris simtiem km.
Viss bamperis bija vienos eļļās pleķos, a no izpūtēja vēl varēja kaut ko iztecināt.
Man ar dūmoja, kad turbīna izbeidzās, mašīna vēljoprojām gāja lopā, bet uzsilstot turbai aizgāja mākonis pa gaisu, gan tukšgaitā, gan pilnā gaitā.
Paskaties vai tev nerij eļļu, man kūpēdams ēda litru uz pāris simtiem km.
Viss bamperis bija vienos eļļās pleķos, a no izpūtēja vēl varēja kaut ko iztecināt.
Saab 900 Turbo '81
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 125
- Joined: Wed Jan 16, 2008 1:44 am
- Location: Valmiera
Re:dzinēja beigas
Turbīna diez vai... Jo ka man nobira turbīna, tad bija balti un ļoti daudz dūmi un mašīna slāpa nost (9-5 2.0 t 2000 g.) visār nevarēja pabraukt...
Re:dzinēja beigas
Nu, nu, man bija vairāk zilgani, nekā balti un mutuļoja tā, ka pilsētā aiz manis neviens nebrauca, bet mašīna gāja ļoti labi, ar veco īstenībā gāja vēl mazliet labāk, izskaidrojumu tam tā arī neesmu atradis.atis.steinbergs wrote:Turbīna diez vai... Jo ka man nobira turbīna, tad bija balti un ļoti daudz dūmi un mašīna slāpa nost (9-5 2.0 t 2000 g.) visār nevarēja pabraukt...
Saab 900 Turbo '81
Re:dzinēja beigas
Dzinēja defekta gadījumā man noteikti neietu kāds cilindrs. Taču dzinējs strādā stabili un visi cilindri.
Tiešām laikam turbīna... Nejūt, ka pie 2K atvērtos.
Tiešām laikam turbīna... Nejūt, ka pie 2K atvērtos.
Re:dzinēja beigas
Nezinu kā tur 9-5, bet 9k var noraut ieplūdes turbu un pačamdīt lufti. Lufte būs noteikti, bet, ja staigā vairākus mm, tad arī tas ir viens no simptomiem. Lai gan man ar visu lufti nogāja ilgi un man viņa bija, vismaz 5mm.gunch wrote:Dzinēja defekta gadījumā man noteikti neietu kāds cilindrs. Taču dzinējs strādā stabili un visi cilindri.
Tiešām laikam turbīna... Nejūt, ka pie 2K atvērtos.
Saab 900 Turbo '81