Motora izcelšana


Post Reply
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Motora izcelšana

Post by Arnijs »

Var - bet tā būs grūtāk, nekā pa apakšu. Vieglāk ir uzmetināt rāmi un darīt tā, kā rūpnīca iesaka. (protams- ja ir pacēlājs) Pie kam - ja ir jāmaina ķēde - tad var arī necelt, bet atbrīvot motoru no balsta spilveniem un paskrūvēt vaļā labo pusi balstrāmim. (skrūves gan jāatlaiž visas 6) Padodot motoru pa kreisi un sagāžot balstrāmi un līdz ar to arī motora ķēdes pusi uz leju, būs iespējams noņemt vāku. Ieteiktu gan uzreiz meklēt pilno ķēdes komplektu, nevis čakarēties, mainot fragmentus. Ja nekad neko tmldz neesi darījis, tad uzreiz skrūvē nost arī karteri, jo savādāk nedabūsi atpakaļ vāku. Arī karterī būs ko darīt. Jāsamaina 3gb gumijas riņķīši un jāiztīra uztvērējs un pats karteris.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Motora izcelšana

Post by KurBads »

Andriic wrote:Lieta tāda. Esmu Zviedrijā un nojuka mašīna, jāremontē pašam. Jāmaina galvas blīve. Nocēlu galvu un konstatēju, ka ķēdes spriegotāja plastmasas ir sasprēgājušas un sadrupušas-tātad jāmaina arī ķēdes spriegotāji utt. Jautājums-vai var izcelt motoru uz augšu, nevis uz leju kā rakstīts rokasgrāmatas pamācībā? Mašīna SAAB 95 1999.gads 2.0 turbo automāts.
mož` vienkāršāk ir atvilkt līdz Stokholmai un uzlikt uz prāmja. Esmu drošs, ka Arnijs paveiks remontu KVALITATĪVĀK UN ĀTRĀK.

tas protams pie nosacījuma, ka Tev nav lēta piekļuve remontdarbnīcai, instrumentiem un pats neesi jau līdzīgos remontos roku piešāvis.

piedod par "pozitīvo" piezīmi. Ceru, ka tomēr sataisīsi ātri un bez sāpēm.
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
Arnijs
Dievs
Dievs
Posts: 7176
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:54 am
Location: Riga

Re:Motora izcelšana

Post by Arnijs »

Andriic wrote:Paldies par atbildi. Būs vien jātaisa pašam, jo līdz jūnijam nav iespējas tikt līdz LV. kas tie par gumijas riņķīšiem , kā tie saucās un kā tos meklēt? Un protams ņemšu visu ķēdes komplektu nevis atsevišķi.
Ja ņemsi OE ķēdes komplektu, tad tur būs ļooooooti daudz visādu gumijas riņķīšu... Katrā ziņā - visi nepieciešamie
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
zaz
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 872
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:24 am
Location: Jelgava - Rîga
Contact:

Re:Motora izcelšana

Post by zaz »

Par cik šo operāciju veicu mājās, garažā ar bedri, tad viennozīnīgi varu teikt - laid to dzinēju pa apakšu ārā. Par cik neesi (vismaz tā noprotu no rakstītā) nekad šādu lietu darijis, neizcļot dzinēu nočakarēsies vel vaiāk. Dzinēja telpa īpaši neizceļas ar brīvās vietas daudzumu.... tā pat nāksies visu "apskrūvēt". Ja tas nav variants - jāsataisa lai tiktu līdz mājām, labāk izdari visu kā nākas, paņem oridžinal ķēdes komplektu un samaini visu kas jāmaina. ;)

P.S. Es izdriju sekojoši - noņemu plauktu, izlaidu dzinēju pa apakšu bedrē. Pieliku atpakaļ plauktu lai var ielit vietā apakšējos šarnīrus, un kad riteņi vetā, nostmu auto malā.... Izcēlu dzinēju no bedres un uvala.... var šeptēties. Atpakaļ apgriestā secībā.


;)
Post Reply